Wil je echt perse over 1 schouder dragen, of is een draagdoek ook een optie? Die kun je namelijk het allerbeste "instellen" op het formaat van je kindje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:38 schreef seilram het volgende:
Sorry, ik kom ongegeneerd even binnen vallen zonder me verder in te lezen. Ik heb een premax draagzak en mijn zoontje weegt nog maar 2400 gram. Hij verzuipt werkelijk in die draagzak. Is een ringsling beter voor hem op dit moment? Kan ik die beter op zijn formaat instellen dan zo'n premax? Bedankt alvast!
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan je kind nog beter in een plastic tas meenemen
wel een paar maar dat waren allemaal Didymosjesquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef oeke het volgende:Ik dacht dat je wel al overal doeken had gevoeld en geprobeerd!
Maar je draagt prachtig hoor!
Sinds ik in de winter op het station een boze meneer achter me aan heb gekregen die het onverantwoordelijk vond dat ik mijn kind (de draagpop dus) geen mutsje op had gedaan ga ik wat bewuster om met hoe de draagpop overkomt op de buitenwereldquote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
zonder verpakking op je bagagedrager zou nog lolliger zijn
ik had ook een premaxx gekregen..die heb ik hier op t forum verkocht..je kan je kind nog beter in een plastic tas meenemen
Juliet staat ons van de drie roodhaartjes niet goed. Maar ik wil voor een keer zo best even een foto met pop Maja erin maken hoorquote:
Dat betekent bij webwinkels meestal dat ze het gewenste product niet (meer) op voorraad hebben, maar dat men z'n uiterste best wil doen om nog een exemplaar voor je te bestellen bij de fabrikant.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:18 schreef Madelieve het volgende:
Macka!
De voorraad van de Yamo Mocha staat op 0. Wat betekent dat? (Eerst 6 weken twijfelen en dan natuurlijk geen dag geduld meer hebben
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |