SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
mooiquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef owlet het volgende:
als het goed vast zit en je hebt niet het idee dat ze er uit kan vallen dan is het prima
Daar is over nagedacht: het is ongeveer de kleur van teruggegeven mondjes melkquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Kersjes het volgende:
Leuk Macka! Wel gewaagd hoor, de bamboe is zo licht van kleur
Sly, dit is geen Binana, wel lekker zachte bamboe maar met een glad oppervlak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe mee
met de bamboedoek, lijkt me heerlijk voor mijn meisjeHeb de binana van Reinhilde gevoeld en dat voelde echt zalig! En dat lichte durf ik wel aan hoor
Ow ja, vraagje nog: is het wel bedoeld ook voor bijvoorbeeld mij, want ik ben pas 31 juli uitgerekend, dus voorlopig nog geen baby om te dragen!
Julietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou best weleens een doek willen proberen. Maar volgens mij is de ene te klein voor Lennon en de andere te groot. Wat adviseer jij, Macka? Lennon is nu 4 maanden. 6270 gram en 63 cm.
Ik adviseer dat ik je straks ga PM'men over het uitlenen van een wat smallere geweven doekquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou best weleens een doek willen proberen. Maar volgens mij is de ene te klein voor Lennon en de andere te groot. Wat adviseer jij, Macka? Lennon is nu 4 maanden. 6270 gram en 63 cm.
Volgens mij kunnen ze allebei prima, maar de geweven doek (juliette) is waarschijnlijk het meest geschkt voor jullie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben echt enthousiast over de yamo. Ik vind m heerlijk. Ik heb blauwe bloemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef owlet het volgende:
Manduca is verkochtErgo of yamo....ergo of yamo....hmmm.... ik denk toch maar terug naar de oude vertrouwde ergo al vond ik de heupband van de yamo ook wel heel prettig...
Je had ook een doek van mij kunnen lenen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:19 schreef Marie79 het volgende:
Wat een leuk initiatief! Ik doe ook mee! Is een goede reden om eens een doek te proberen...
ik ben speciaal even illegaal ingelogd op fok op mijn werk, ben veel te bang dat ik anders vanavond te laat ben
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had ook een doek van mij kunnen lenen...
Ja zeg LL, ga een beetje die leuke jubileumactie doorkruizenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had ook een doek van mij kunnen lenen...
yes, ideaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja zeg LL, ga een beetje die leuke jubileumactie doorkruizen![]()
Maar Marie, je hebt dus een fijne knoophulp achter de hand zie ik!
hihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef texelonia het volgende:
Owjah, na alle "oooh's" en "aaaah's" mijn eerste debiele opmerking gehad. Ik liep dus net met Hannah in Jim naar Noah's school en ik kom een oude meneer tegen, type dorpsgek weet je wel. Hij ziet Hannah in de doek en vraagt of ik hem ook zo wil dragen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef freecell het volgende:
Tex, dat ben je zelf
Ik dacht echt dat het een reclamefoto was
Doe je goed
Nee, dat is Hibiscus. Scilla is paarser.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef ik80 het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3542/3297567740_e960f1de6b.jpg
is dat een scilla webkim?
dan weet ik niet welke ik moet kiezen, vind beide mooi
Scillaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef ik80 het volgende:
oke, dan kan ik de scilla foto niet bekijken, iemand daar nog een live foto van?
mooiiiii! en die 2 vann Cattiequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Gister was ik lekker bezig met een 2dehands jumpuit waar ik een tekening op aan verven was. Kijk ik vanochtend nog eens goed en heb ik een Pfau passend pakje gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel, maar dan voor die ene die jij mij gepmd hebt. Of kan ik evt. een ringsling proberen? Heb je nog gegevens van mij nodig??quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Macka66 het volgende:
Er is nog genoeg plek op de reisdoekenlijst.
Leuke collage ook Tex. Het lijkt me een fijne doek, en Hannah zit er inderdaad heel mooi in!
hihi, mijn tweedehandse ultramarijn is ook lekker zacht en de nieuwe Pfau eigk ook, maar als ze nog zachter kunnen worden... de doek van mijn lief, die volgens mij al minstens 8 jaar oud is is echt heel zachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een doek gehad die niet zacht genoeg was?
Tweedehands FTW
Ik wilde al enthousiast gaan roepen dat de Rio van p_iglet heerlijk zacht is geworden, maar die is van een ander merk dan de jouwequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef freecell het volgende:
Mijn Hopp is ook antiek en heel zacht
Juliet is ook zacht
De Rio kan nog wel wat zachter, maar dat is de doek die ik in praktijk het meeste gebruik, dus dat komt goed!En dat terwijl ik héél erg getwijfeld heb over de Rio
Ik heb de Rio Medley van Owletquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef oeke het volgende:
welke Rio is dat dan?
*Heul niet nieuwsgierig is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |