quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef freecell het volgende:
Tex, dat ben je zelf
Ik dacht echt dat het een reclamefoto was
Doe je goed
Nee, dat is Hibiscus. Scilla is paarser.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef ik80 het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3542/3297567740_e960f1de6b.jpg
is dat een scilla webkim?
dan weet ik niet welke ik moet kiezen, vind beide mooi
Scillaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef ik80 het volgende:
oke, dan kan ik de scilla foto niet bekijken, iemand daar nog een live foto van?
mooiiiii! en die 2 vann Cattiequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Gister was ik lekker bezig met een 2dehands jumpuit waar ik een tekening op aan verven was. Kijk ik vanochtend nog eens goed en heb ik een Pfau passend pakje gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel, maar dan voor die ene die jij mij gepmd hebt. Of kan ik evt. een ringsling proberen? Heb je nog gegevens van mij nodig??quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Macka66 het volgende:
Er is nog genoeg plek op de reisdoekenlijst.
Leuke collage ook Tex. Het lijkt me een fijne doek, en Hannah zit er inderdaad heel mooi in!
hihi, mijn tweedehandse ultramarijn is ook lekker zacht en de nieuwe Pfau eigk ook, maar als ze nog zachter kunnen worden... de doek van mijn lief, die volgens mij al minstens 8 jaar oud is is echt heel zachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een doek gehad die niet zacht genoeg was?
Tweedehands FTW
Ik wilde al enthousiast gaan roepen dat de Rio van p_iglet heerlijk zacht is geworden, maar die is van een ander merk dan de jouwequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef freecell het volgende:
Mijn Hopp is ook antiek en heel zacht
Juliet is ook zacht
De Rio kan nog wel wat zachter, maar dat is de doek die ik in praktijk het meeste gebruik, dus dat komt goed!En dat terwijl ik héél erg getwijfeld heb over de Rio
Ik heb de Rio Medley van Owletquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef oeke het volgende:
welke Rio is dat dan?
*Heul niet nieuwsgierig is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |