Geen dankquote:
Nee, dat is 'm niet. Dat klinkt erg Amerikaans. Wat ik zoek is iets meer mellow, wat rustiger. De bandnaam klonk ook erg lang: bla bla bla nowhere.quote:
geen dank, voortaan beter lezen hequote:
Nee absoluut nietquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef broer het volgende:
Nou, nog een gok, dan. De melodie is wel anders en het is een stuk lager gezongen, maar het heeft wel dezelfde 'krakerige' manier van zingen:
Nou, ik legde het verband ook, dus misschien was het toch niet zo gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef delano.888 het volgende:
Overigens nu ik m luister begrijp ik niet dat ik dat verband legde tussen deze 2 nummers, maar toch t is m wel
Maar toch, ik had iets veel hogers in mijn hoofd, en dan blijkt het dit te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik legde het verband ook, dus misschien was het toch niet zo gek.
Ja dat is hem! Thnxquote:
Dat nummer heeft een Moby gehalte maar niet helemaal... Nu wil ik het ook weten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Stinus het volgende:
http://www.wetasschronicles.com/EricssonFinisterre.mpg
iemand?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef Stinus het volgende:
http://www.wetasschronicles.com/EricssonFinisterre.mpg
iemand?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef samdeman1984 het volgende:
Het intro van de serie 'Off Centre'
Lyrics zijn: I'm half way there....
This is the time...
thanx!
quote:I just found out who did this song. Ben Vaughn wrote the lyrics and the music, and Gordon Gano of the Violent Femmes did the vocals. I emailed Ben and asked what the title of the song was so I could find more of the lyrics, but he just emailed me back today and told me that it is called "Off Centre" theme and that their is no longer version. It was written and recorded as a theme only.
Geen dankquote:
Dubguru - U got to knowquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Roobin91 het volgende:
Dance nummer met zo'n vrouwen stem die laatste tijd vrij vaak langskomt
Iets met You Gotta Know?
Hits recycling...quote:
# "Turnaround," a song by Alan Green, Harry Belafonte, and Malvina Reynoldsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:33 schreef ranja het volgende:
Ik hoorde laatst een cover van Turnaround, orgineel van Devo maar ook bekend door Nirvana.
Maar nu werd het gezongen door een man/vrouw duo. Wie weet welke band?
Het gaat wel om dat nummer van Devo maar nu niet door Nirvana maar door een andere band gecoveredquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
# "Turnaround," a song by Alan Green, Harry Belafonte, and Malvina Reynolds
# "Turnaround", a song by Devo, originally released as a B-Side of their single "Whip It", later rerecorded by Nirvana and released on Incesticide.
# "Turnaround", a song by Ornette Coleman, originally released on "Tomorrow Is the Question!", 1959.
?
Inderdaaad! Ik dacht dat ie op het album Play stond, maar het was het album 18..quote:
Een longshot maar is het dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef alkaholic63 het volgende:
Dit wordt een kansloze missie ben ik bang, maar ik ga het toch proberen.
Een collega en ik zitten met een sampletje in ons hoofd, wij denken dat het uit de film "The good, the bad and the ugly" komt. Helaas heb ik geen fragment om deze zoektocht te verduidelijken, maar het is een country sample.
Deze sample is vorig jaar in een nummer verwerkt, wij dachten dat het Missy Elliot was maar kunnen het niet vinden.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen met deze cryptische omschrijving...
Mocht het daadwerkelijk daar vandaan komen, dan is Ennio Morricone de componist van de muziek voor die film. Misschien kan je daar wat mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef alkaholic63 het volgende:
Dit wordt een kansloze missie ben ik bang, maar ik ga het toch proberen.
Een collega en ik zitten met een sampletje in ons hoofd, wij denken dat het uit de film "The good, the bad and the ugly" komt. Helaas heb ik geen fragment om deze zoektocht te verduidelijken, maar het is een country sample.
Deze sample is vorig jaar in een nummer verwerkt, wij dachten dat het Missy Elliot was maar kunnen het niet vinden.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen met deze cryptische omschrijving...
Nope, ik heb het net gevonden (eerlijk gezegd mijn collegaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Een longshot maar is het dit?
Ohh dat nummer!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nope, ik heb het net gevonden (eerlijk gezegd mijn collega)
Het is: We run this van missy elliot
Meer uitvoerende en het origineel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apache_(single)
Nu ik toch bezig ben...quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nu ik toch bezig ben...
Ik kwam door voorgaande vraag op dit nummer.
Dat begin, van welk nunner is dat dan, weet iemand dat?
Ik bedoel de 1e 20 secondenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nu ik toch bezig ben...
Die tekst is in ieder geval een bewerkte sample van het nummer dat ik postte, en te horen op 1:45.quote:
Klopt, maar misschien ging het hem om het deuntjequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die tekst is in ieder geval een bewerkte sample van het nummer dat ik postte, en te horen op 1:45.
JA, DAT IS 'M!quote:
ff wachten tot ze uit is gepraat dan begint het stukjequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Nu ik toch bezig ben...
Je had gelijk, maar ik bedoelde een andere versie...quote:
Ik bedoelde the jungle brothers, maar die gebruikte weer deze sample... thanxquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Prixie het volgende:
[..]
ff wachten tot ze uit is gepraat dan begint het stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |