quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Han-Pekel het volgende:
ik ben op zoek naar een vrij nieuw, dancy nummer met ongeveer deze tekst:
I can't find the feeling...can't find the feeling
U can't find the feeling...that I'm feeling..feeling...feeling
That's allright!! Can't find the feeling
zoiets moet het zijn..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer die ik hoorde tijdens een voetbaltoernooi.
het is echt een nummer om mee te springen en zingen tijdens een voetbalwedstrijd, ik heb bijna geen info verder.
ik vroeg aan iemand hoe het nummer heette, maar het enige wat ik verstond was wals. het begin leek een heel klein beetje safari duo-achtig
bvd
Het lijkt niet op Safri-Duo, maar wel een bekend voetbalnummer:quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer die ik hoorde tijdens een voetbaltoernooi.
het is echt een nummer om mee te springen en zingen tijdens een voetbalwedstrijd, ik heb bijna geen info verder.
ik vroeg aan iemand hoe het nummer heette, maar het enige wat ik verstond was wals. het begin leek een heel klein beetje safari duo-achtig
bvd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef jOPIUM het volgende:
Ow ik heb een moeilijke.
Gisteravond op TMF was er een nummer op met een geweldige clip met allemaal astonauten die op de meest originele manieren door de ruimte/planeten heen ging. Echt supermooi! Was "psygotische" housemuziek met een zelfde clip dus. Stomme tmf die natuurlijk de titel niet even weergeeft aan het einde.. Iemand enig idee ?
Deze misschien:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van die reclame van rtl 5 (?) waarin een paar series in voorkomen, waaronder house en er steeds een stukje songtitel in het beeld komt. Bvd.
nee is m ook niet, alleen de intro heeft wat weg van safri duo en het nummer is Nederlands gezongen, ik kan me nu trouwens herinneren dat t woord leeuw in de tekst staatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:15 schreef Stinus het volgende:
[..]
Het lijkt niet op Safri-Duo, maar wel een bekend voetbalnummer:
Deze dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
nee is m ook niet, alleen de intro heeft wat weg van safri duo en het nummer is Nederlands gezongen, ik kan me nu trouwens herinneren dat t woord leeuw in de tekst staat
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef jOPIUM het volgende:
Vanaf mn telefoon XD wanhopig.. Je bent mn held Donroyco
Zo moeilijk was ie dus nietquote:Ow ik heb een moeilijke.
Geweldig, deze zocht ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Neverever het volgende:
[..]
Geweldig, deze zocht ik ook.
New generation music.
Was dat niet iets van Edwin Evers, in het Tilburgs met "des 'n schon woagen" oid ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
Eens kijken hoe goed jullie zijn..
Ik zoek een (nederlands) liedje van jaaaren geleden waarin een telefoongesprek te horen was hoe een man met een vet brabants accent een auto probeert te (ver)kopen. (ik weet het niet zeker meer..)
Het was een klein hitje meen ik me te herinneren.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:26 schreef devuser_250 het volgende:
Ik zoek een recente lied die nog geen 2 maanden oud is.
In de muziekclip zingt er een look-a-like mika met een bril en krullend bruin haar. Hij zingt iets over "Hustle" of zo iets. Het is net zoals Mika een happy song.
Wie kan me helpen???
Geen dankquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van die reclame van rtl 5 (?) waarin een paar series in voorkomen, waaronder house en er steeds een stukje songtitel in het beeld komt. Bvd.
Zie mijn reactie:quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Deze misschien:
Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand
Geen idee, maar ik ben het wel eens met het filmpje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef hiburg het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Italiaans nummer (titel+ artiest), het werd vorig jaar vaak in de giro d'italia gedraaid.
Hier staat een link naar youtube:
Helaas staat er verder niets bij, misschien iemand een idee ?
Deze misschien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Het muziekje waar dit nummer mee begint:
Vanaf 18 seconden, en gaat bijna het hele nummer door op de achtergrond.
Is een heel bekend geluidje, wat origineel uit een ander nummer komt (een heel bekend nummer) en elke keer als ik het hoor baal ik weer dat het niet het "echte" nummer is. Weet iemand wat wel het echte nummer is? Ook zit het echte nummer volgens mij in een bekende film, daar doet het me aan denken, weet alleen niet welkeSorry ik ben vaag maar hoop toch dat iemand het begrijpt.
Ook een leuk nummer, maar daar zit dit geluidje toch niet in? Of ben ik nou gekquote:
Wel het gitaarriffje, een beetje dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook een leuk nummer, maar daar zit dit geluidje toch niet in? Of ben ik nou gek
De gitaarriedeltjes lijken best veel op elkaar toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook een leuk nummer, maar daar zit dit geluidje toch niet in? Of ben ik nou gek
Fred van Boesschoten - des 'n schon woagenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was dat niet iets van Edwin Evers, in het Tilburgs met "des 'n schon woagen" oid ?
Ik snap je denk ik niet, maar gokken kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Is een heel bekend geluidje, wat origineel uit een ander nummer komt (een heel bekend nummer) en elke keer als ik het hoor baal ik weer dat het niet het "echte" nummer is. Weet iemand wat wel het echte nummer is? Ook zit het echte nummer volgens mij in een bekende film, daar doet het me aan denken, weet alleen niet welkeSorry ik ben vaag maar hoop toch dat iemand het begrijpt.
Bedoel je niet deze?Ook maar een gokjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Het muziekje waar dit nummer mee begint:
Where is the love van Electron Love Theory.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:41 schreef ferdilopje het volgende:
als ik naar dit deuntje luister (als je die bedoelt)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:33 schreef GTTC het volgende:
Op een 80’s/90’s party heb ik een nummer gehoord waarin het bekende deuntje van “Mortal Kombat” ook als refrein werd gebruikt, maar dan met een zwaardere toonhoogte. kan helaas op google niets vinden van gerelateerde nummers... Weet iemand welk nr. ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |