Nee, een snaar op mijn gitaar.quote:
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.quote:
Sorry ik viel in slaap van Inleiding Recht.quote:
Anders komt de kwaliteit niet toch z'n recht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus, 2006px × 1676px
Maar goed dat het topic dicht is.
Dcfcquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Of je zet ff fatsoenlijk formaat pics in de OP.
DCFCquote:
Inderdaad.quote:
remlof want die heeft nog een 28k modemquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam toenet perongeluk in TBO
What the hell
maisnon je leedt nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
Ik weet het niet, die gaan er al vanuit dat ze zakt, nog voordat dat duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, waarom steunen d'r ouders d'r niet dan!?
En ja dat snap ik ook wel weer.
Hij fokte vast op z'n mobiel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Ik weet geeneens wat dat allemaal inhoudt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
OUD is wel leuk op te trollenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
Jaaaja. Ik Als ik google zie ik Tijdsbestedingsonderzoek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
The Bunker.quote:
QFTquote:
Zowat de gehele crew, witvoetje halen bij Danny.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
TBO = dus die ontzettend geslaagde spannende real life soap
nogmaals
Maar remlof is wel een fervent volger volgens mij!
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Bunker.
Zijn er dan serieus mensen die daarnaar kijken?
OMGNOES!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Jort en Georgina zijn weer bij elkaar.
Jort Kelderquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.
Net als dat dat kind een wetenschappelijk programma heeft gepresenteerd. Kom op zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMGNOES!
Ik vind dat zo niet bij elkaar passen.
maisnon is gezellig toch ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
maisnon in de klb sc?
en lukt alles met de examens, mochten er mensen zijn die ze hebben?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11
Hoax! Je zegt niks over "Normen & Waarden"!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!
![]()
Ik wil nogmaals Jan veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik denk dat ik namens de gehele Nederlandse bevolking spreek als ik zeg: dit is een dramatische gebeurtenis.
Heb ik jou gisteren mondeling gesproken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?
hehe handig maar waar heb jij geleerd zo geweldig te paintenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
Toffe actie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Fijngevoeligquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Mondeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik jou gisteren mondeling gesproken?
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, het gezin als hoeksteen van de samenleving?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax! Je zegt niks over "Normen & Waarden"!
Wat een extreme kankerlijer. Heeft ze een wraakactie ondernomen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
jij haat echt mannen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, de gezin als hoeksteen van de samenleving?
[..]
Wat een extreme kankerlijer. Heeft ze een wraakactie ondernomen?
dat liedje van swift taylorquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
Hebben jullie behoefte aan een ENORM mooi liedje?
Maar dan ook echt mooi mooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je gaat 'm niet inkoppen? Ik heb er geen zin in..quote:
Voor de draad ermee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mannen houden van vrouwen, gers van bloemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet inkoppen? Ik heb er geen zin in..
Overtuigend!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, het gezin als hoeksteen van de samenleving?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het is toch een ontzettende kutstreek. Kom op zeg.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mannen houden van vrouwen, gers van bloemen.
Non-verbale communicatiequote:
wat een koningquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:25 schreef Maisnon het volgende:
Het speelde al een tijd, maar hij had een tijd terug echt voor die vriendin van me gekozen en ze hadden het goedgemaakt.
En nu bleek dat ie toch op andere gedachten was gekomen
Ze hadden ook afgesproken dat ie niet zou smsen of skypen met die ander, en toch doen hé gewoon waar zij bij is
quote:
Geef haar mijn nummer maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:25 schreef Maisnon het volgende:
Het speelde al een tijd, maar hij had een tijd terug echt voor die vriendin van me gekozen en ze hadden het goedgemaakt.
En nu bleek dat ie toch op andere gedachten was gekomen
Ze hadden ook afgesproken dat ie niet zou smsen of skypen met die ander, en toch doen hé gewoon waar zij bij is
Niet echt m'n smaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Grandma burned the biscuits
Nearly took the house down with her.
Now she's in assisted livin'
We all knew that day would come.
We knew she was to gone to drive
The day she parked on I-65.
Found her on the shoulder cryin'
She didn't know where she was.
Its like her mind just quit.
Oh but bring up grandpa- its like someone flipped a switch.
A front porch light and a blue Desota,
Couple a straws and a coca cola:
You can see it all goin' down.
A handsome boy in army green
A tear on his face- down on a knee,
Shaky voce- a diamond ring should put you in that town.
Tomorrow she won't remember what she did today,
But just ask her about Ellsworth, Kansas, 1948.
She takes out his medals,
A cigar box of letters.
Sits and scatters pictures,
Black and whites of days gone by.
We started losin' her when she lost him,
But to hear her carry on you'd swear she's seventeen again
Football games and leaves a'cracklin'
Walkin' her home in his letter jacket,
A perfect night on a front porch glider,
Saying goodnight for the next 3 hours.
Her tired eyes glow wild and bright
When she talks about that town.
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948.
While the world is fading all around her
Sharin' a sundae at the counter
He's goin' on and on about her
But she's right there right now
Tomorrow she won't remember what she did today
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948
Sommige dingen moet je gewoon niet willen wetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal is eigenlijk helemaal niet zo grappig wetende dat je bloedeigen vriendin over aantal maanden ook in het buitenland zit.
die gaat dus keihard een inheemse neger neukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal is eigenlijk helemaal niet zo grappig wetende dat je bloedeigen vriendin over aantal maanden ook in het buitenland zit.
Je bent echt begaan hè?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer maar.
Maar serieus: Bah! Wat een ontzettende klootzak. Zeg dat dan als ze nog in Nederland is. Nu heeft ze zoveel uitgegeven aan een vliegticket om een kuttijd te beleven.
Nee, Gers, dat is niet stoer/grappig oid.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom nou weer een neger?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat dus keihard een inheemse neger neuken
Ja.quote:
Ik vind het best grappig, zolang het bij iemand op internet gebeurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, Gers, dat is niet stoer/grappig oid.
Misschien voor autisten, maar niet voor mensen met gevoelens die gekwetst kunnen worden.
Ik zou me nog wel vermaken daar hoor leren surfen op het strand enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer maar.
Maar serieus: Bah! Wat een ontzettende klootzak. Zeg dat dan als ze nog in Nederland is. Nu heeft ze zoveel uitgegeven aan een vliegticket om een kuttijd te beleven.
Voor de afwisseling. Elke keer een witte pik is ook maar 1 pot nat.quote:
quote:
Geen moeite meequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor de afwisseling. Elke keer een witte pik is ook maar 1 pot nat.
Natuurlijk, ha-ha, wat grappig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het best grappig, zolang het bij iemand op internet gebeurt.
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef gers het volgende:
[..]
Ik zou me nog wel vermaken daar hoor leren surfen op het strand enzo
maar op het strand kijk je naar de surfchicksquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal in de zee, en niet op het strand.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, ha-ha, wat grappig.
Jammer dat karma niet bestaat.
[..]
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.
Whehehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Draadloos wifi van een strandtent ftw!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn excuses. Decadentie ten top!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen moeite mee![]()
![]()
Goh, waarom moet het nou weer zo ordinair, ZH...
Ik wel hoor je hebt toch al 600 euro kapotgegooid kan je er beter van genieten dan een beetje te gaan snikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.
Soms bestaat karma wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hbo hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Gers is niet zo goed met woordjes, moet je 'm niet aanrekenen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar op het strand kijk je naar de surfchicks
Jij zit met een laptop in Scheveningen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Draadloos wifi van een strandtent ftw!
[..]
Mijn excuses. Decadentie ten top!
dus jij krijgt later alleen maar goede projectgroepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms bestaat karma wel.
Dan krijg je het 3x terug in je gezicht.
Half jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Waar gaat ze naar toe, en voor hoe lang?
Want zo denk je dan ook echt na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wel hoor je hebt toch al 600 euro kapotgegooid kan je er beter van genieten dan een beetje te gaan snikken
Snowballing.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms bestaat karma wel.
Dan krijg je het 3x terug in je gezicht.
Ik mag het hopen, gers... ik mag het hopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
dus jij krijgt later alleen maar goede projectgroepen
Ik zou wel zo denken jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Want zo denk je dan ook echt na.
[..]
trutjequote:
Best tof.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Grandma burned the biscuits
Nearly took the house down with her.
Now she's in assisted livin'
We all knew that day would come.
We knew she was to gone to drive
The day she parked on I-65.
Found her on the shoulder cryin'
She didn't know where she was.
Its like her mind just quit.
Oh but bring up grandpa- its like someone flipped a switch.
A front porch light and a blue Desota,
Couple a straws and a coca cola:
A handsome boy in army green
A tear on his face- down on a knee,
Shaky voce- a diamond ring should put you in that town.
But just ask her about Ellsworth, Kansas, 1948.
She takes out his medals,
A cigar box of letters.
Sits and scatters pictures,
Black and whites of days gone by.
We started losin' her when she lost him,
But to hear her carry on you'd swear she's seventeen again
Football games and leaves a'cracklin'
Walkin' her home in his letter jacket,
A perfect night on a front porch glider,
Saying goodnight for the next 3 hours.
Her tired eyes glow wild and bright
When she talks about that town.
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948.
While the world is fading all around her
Sharin' a sundae at the counter
He's goin' on and on about her
But she's right there right now
Tomorrow she won't remember what she did today
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948
Hij heeft het toch over surfen op het strand?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit met een laptop in Scheveningen?![]()
![]()
Nou idd, het is bij de wilde spinnen af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uitlachen is inderdaad nogal makkelijk en laag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:35 schreef BigKahuna het volgende:
Karma zou voor mij natuurlijk echt slecht uitpakken. Ik ben zo'n ontzettende klootzak namelijk. Ik lach namelijk om een verhaaltje op internet. Nou nou nou, wat een teringlijer ben ik zeg.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Australië.quote:
Gelukkig heb je dan ook genoeg ervaring met serieuze relaties.quote:
Weleens gedumpt, gers?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wel hoor je hebt toch al 600 euro kapotgegooid kan je er beter van genieten dan een beetje te gaan snikken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over surfen op het strand?en soms ook best vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen uitlachen is inderdaad nogal makkelijk en laag.
![]()
ik lach 4ebe best vaak uit met haar fail slb'er en haar failgroepjes
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Hela hola, sjenkie.quote:
Mij ook. Ik zou op dit moment ook echt niet een half jaar weg kunnen gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Australië.Je moet haar dit gunnen Ludo. [ afbeelding ]
Lijkt me wel moeilijk eigenlijk je vriend/vriendin zo lang te moeten missen.
Ja ik was blij want toen kon ik die avond naar de kroeg en naar TOPquote:
Makkelijk is dan ook een synoniem van internet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
Mensen uitlachen is inderdaad nogal makkelijk en laag.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
Ja ik was blij want toen kon ik die avond naar de kroeg en naar TOP
Vertel mij wat..quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Australië.Je moet haar dit gunnen Ludo. [ afbeelding ]
Lijkt me wel moeilijk eigenlijk je vriend/vriendin zo lang te moeten missen.
Over Zotheid die moet huilen omdat een vriendin van een vriend van een andere user hier gedumpt werd toen die vriendin net naar hem toe was om hem op te komen zoeken in Australië.quote:
over een of andere gozer die zijn vriendin dumpte in Australie die daar voor 4 weken zou blijvenquote:
Je hebt altijd mij nog.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel mij wat..
Ze had het er wel over en ik dat ook nog beetje aanmoedigen met de gedachte dat het er toch nooit van zou komen. Ja, verkeerd gedacht dus.
Jij bent echt kansloos.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan wel weer gelijk om geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Makkelijk is dan ook een synoniem van internet.
Dat was wel echte liefde dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
maar als je zo'n toffe gozer kent als ludo dan wil je toch niet vreemdgaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel mij wat..
Ze had het er wel over en ik dat ook nog beetje aanmoedigen met de gedachte dat het er toch nooit van zou komen. Ja, verkeerd gedacht dus.
Alles goed joh, met jou?quote:
Mijn clupje is mijn allesquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent echt kansloos.
[..]
Daar moet ik je dan wel weer gelijk om geven.
That makes sensequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over Zotheid die moet huilen omdat een vriend van een vriendin van een andere user hier gedumpt werd toen die vriendin net naar hem toe was om hem op te komen zoeken in Australië.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over Zotheid die moet huilen omdat een vriendin van een vriend van een andere user hier gedumpt werd toen die vriendin net naar hem toe was om hem op te komen zoeken in Australië.
Tsja ach, we leven. En hoe is 't met jou chica? Liefde van je leven al gevonden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles goed joh, met jou?
Nouuuuu een vriendin van Maisnon is gedumpt in Australie toen ze haar vriend ging bezoeken en dan ook meteen de eerste dag.
Lijkt me sterk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef gers het volgende:
[..]
maar als je zo'n toffe gozer kent als ludo dan wil je toch niet vreemdgaan
HEHOO dat was gers die dat zei.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan er gewoon normaal over doen. Met je "Wat een koning."
Het is toch belachelijk dat er mensen zijn die dat adoreren?
ik zit nog in de ontkenningsfase van de verslavingquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Gers, ik word gek van dat DX, ik koop teveel
Heb jij daar geen last van
Ach, ik heb dan ook niet zomaar gehoord dat mensen je een autist noemen.quote:
O, dus op internet mag alles maar gezegd worden en kan alles maar. Gezellig hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef BigKahuna het volgende:
Gast, Zotheid, natuurlijk ben ik het met je eens en natuurlijk is het verschrikkelijk en natuurlijk denk je dan niet 'laat ik even lol gaan maken'. Maar het is godverdomme de KLB-SC, niet een gesprek bij Dr Phil...
ik hoop van nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja ach, we leven. En hoe is 't met jou chica? Liefde van je leven al gevonden?
Nee als dat gebeurt zal ik het je gelijk vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja ach, we leven. En hoe is 't met jou chica? Liefde van je leven al gevonden?
ik ben gewoon nog niet de ware tegengekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, ik heb dan ook niet zomaar gehoord dat mensen je een autist noemen.
[..]
O, dus op internet mag alles maar gezegd worden en kan alles maar. Gezellig hoor.
JEUJ!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:45 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit nou weer voor flauwe mietjesrel.
Komop Zotheid!
Jup, leedvermaak is nou eenmaal leuk. Vooral als 't gaat over mensen die je niet kent. Als je om elk zielig verhaal dat op een forum gepost wordt wil gaan miepen over hoe zielig het wel niet is, verwijs ik je naar R&P.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, ik heb dan ook niet zomaar gehoord dat mensen je een autist noemen.
[..]
O, dus op internet mag alles maar gezegd worden en kan alles maar. Gezellig hoor.
Ja man, mn eerste bestelling van de msjes is binnen en heb nu een tweede bestelling gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:45 schreef gers het volgende:
[..]
ik zit nog in de ontkenningsfase van de verslaving![]()
vandaag weer geinformeerd voor 2 shirtjes![]()
had jij nu trouwens mesjes gekocht?
skutjequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja man, mn eerste bestelling van de msjes is binnen en heb nu een tweede bestelling gedaan
Dingen zijn top, niet te onderscheiden van echt (als ze al nep zijn, weet het nog steeds niet zeker, zo echt lijken ze) en ze scheren echt super
Dat betekend nog niet dat je niet normaal met andere om kunt gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben gewoon nog niet de ware tegengekomen
Zullen we ons inschrijven op Relaasieplennet.nl?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee als dat gebeurt zal ik het je gelijk vertellen.
Nou hij had dat meisje niet in het buitenland ontmoet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja hahaha en dan toch zo'n reactie als "Ik dacht dat ze het wel kon waarderen"quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal van die gast die zijn vriendin dumpte tijdens surprises vond ik ook wel lachen. Gewoon met je schoonfamilie op de bank en dan in het gedicht voor je vriendin het uitmaken.
Maar het zal je gebeuren zeg.
sheize ik heb quatro titaniumquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21984
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
Je hebt natuurlijk wel het bijbehorende apparaat nodig
Ieder zo zijn eigen ding dan maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jup, leedvermaak is nou eenmaal leuk. Vooral als 't gaat over mensen die je niet kent. Als je om elk zielig verhaal dat op een forum gepost wordt wil gaan miepen over hoe zielig het wel niet is, verwijs ik je naar R&P.
Hou jij dan ook zo van lekker eten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we ons inschrijven op Relaasieplennet.nl?
die relatie was niet echt iets bijzonders dus voelde ik er ook weinig bijquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je niet normaal met andere om kunt gaan.
Dat je beweert (En ja, ik weet het, het is internet) dat je blij was toen het uitging zegt naast wat over je relatie ook wat over jou.
En naar mijn mening is dat niet positief. Maar voor hetzelfde geld heb je al jaren een vriendin en vind je het alleen maar leuk om te trollen. (Al verwacht ik dat niet.)
O maar die heb je ookquote:
Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal van die gast die zijn vriendin dumpte tijdens surprises vond ik ook wel lachen. Gewoon met je schoonfamilie op de bank en dan in het gedicht voor je vriendin het uitmaken.
Jaaaa en dan met kansloze retards daten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zullen we ons inschrijven op Relaasieplennet.nl?
handigquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou hij had dat meisje niet in het buitenland ontmoet.
Het is gewoon z'n huisgenote
Volgens mij had hij weinig tijd meer voor een reactie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja hahaha en dan toch zo'n reactie als "Ik dacht dat ze het wel kon waarderen"
stond toch op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord?Ik zou witheet van woede zijn denk ik, zo respectloos.
[..]
Jaaaa en dan met kansloze retards daten."Hou je ook van rummikubben?"
!
Ja dat was dat topic toen tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik snap niet dat mensen graag minnaar/minnares willen zijn. Je roert toch in het gaatje waarvan je weet dat iemand anders er ook zit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou hij had dat meisje niet in het buitenland ontmoet.
Het is gewoon z'n huisgenote
Oh nee sorry man, je hebt verder alleen nog M3 turboquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O maar die heb je ook
Ik zoek nog even door
Geen idee meer. Ik twijfel überhaupt of het daadwerkelijk plaatsgevonden heeft. Want.. wat een verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord?Ik zou witheet van woede zijn denk ik, zo respectloos.
[..]
Jaaaa en dan met kansloze retards daten."Hou je ook van rummikubben?"
!
Waarom verbaast me dat niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef gers het volgende:
[..]
die relatie was niet echt iets bijzonders dus voelde ik er ook weinig bij
Neuh, wieso?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Gers/Fas, gaan jullie uit morgen in nijmegen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee meer. Ik twijfel überhaupt of het daadwerkelijk plaatsgevonden heeft. Want.. wat een verhaal.
Ah, FOK! dus. Dan zal het wel een lulverhaal zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja dat was dat topic toen toch![]()
. Ongelooflijk
.
sommige relaties kunnen toch gewoon niks zijnquote:
Ik zit dan liever op de datingsite voor hoger opgeleiden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
Alhoewel, m'n buurvrouw heeft haar vriend via relatieplanet leren kennen en ze hebben het heel leuk samen en zijn zelf ook leuke mensen.
quote:
Fusion met blauwe mesjes is origineel zonder trillen en scheert gewoon ontzettend goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef gers het volgende:
ja maar was het voordeel van dat trilding of is dat weer een andere
Nouja, hij was inmiddels al aantal maanden in het buitenland. Die had al tijdje nergens meer in geroerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen graag minnaar/minnares willen zijn. Je roert toch in het gaatje waarvan je weet dat iemand anders er ook zit.
Toch wel weer toevallig dat dat jou gebeurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:55 schreef gers het volgende:
[..]
sommige relaties kunnen toch gewoon niks zijn
Ik wel, wellicht mini KLB-SC meetquote:
Maar je deed het iig niet voor de seks!!1!EINZ!1quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:55 schreef gers het volgende:
[..]
sommige relaties kunnen toch gewoon niks zijn
enig idee hoe duur zo'n startsetje isquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fusion met blauwe mesjes is origineel zonder trillen en scheert gewoon ontzettend goed.
Heeft een precisie trimmer op de achterkant
De triller is gewoon voor fijner scheren, maar ook al is die oranje, daar kun je ook blauwe mesjes op zetten!
Met al die shemales van tegenwoordig is er misschien wel in hem geroerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nouja, hij was inmiddels al aantal maanden in het buitenland. Die had al tijdje nergens meer in geroerd.
karma is een bitch hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch wel weer toevallig dat dat jou gebeurt.
Whehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit dan liever op de datingsite voor hoger opgeleiden.
Of juist lager opgeleiden. Downdating ftw!
Het was geen Thailand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met al die shemales van tegenwoordig is er misschien wel in hem geroerd.
Nu zijn mijn buren wakker van mijn gelach.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je deed het iig niet voor de seks!!1!EINZ!1![]()
![]()
![]()
Ik gok rond de 16 euroquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef gers het volgende:
[..]
enig idee hoe duur zo'n startsetje is![]()
en fijner scheren als in makkelijker of als in gladder
Wat een taal voor een HBO-er.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit dan liever op de datingsite voor hoger opgeleiden.
Of juist lager opgeleiden. Downdating ftw!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu zijn mijn buren wakker van mijn gelach.![]()
![]()
Ik heb het niet alleen over gezichtsbeharingquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef Allure_ het volgende:
Geschoren mannen.
Nee, die plaatjes van mannen met baarden kun je achterwege laten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef Allure_ het volgende:
Geschoren mannen.
Leest lekker weg, die website.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.migrationherit(...)early-migrants.shtml
Beneden alles scheren vind ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over gezichtsbeharing![]()
Weet het nog niet, ga chillen met twee maten maar meestal komt dat wel dat uitgaan (aangezien hij niet ver van de stad woont) dus zal waarschijnlijk van buren ook wel even aandoenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
hoogstaande, waar ga je naartoe in nijmegenin van buren is n house feestje morgen hoorde ik
Natuurlijk. Als jij elke "relatie"uitmaakt zodat je kan gaan zuipen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar nee ik zou een relatie niet alleen beginnen voor de seks dat vindt ik onfatsoenlijk
ga morgen zo'n startsetje kopen en gelijk op dp wat mesjes bestellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik gok rond de 16 euro
EN beide, maar vooral fijner/minder pijnlijk
Maar ik zweer dat ik echt een ultragladde wang heb
Gisteren wou een mug er op gaan zitten om me te steken en hij gleed er direct vanaf
Ik heb het ook niet over alles scherenquote:
Jij kijkt Knevel & V/d Brink?quote:
zij maakte het uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als jij elke "relatie"uitmaakt zodat je kan gaan zuipen.
Wat denk je nou zelf??quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef Allure_ het volgende:
Geschoren mannen.
Hahaha nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
ga morgen zo'n startsetje kopen en gelijk op dp wat mesjes bestellen
EEN SEKSRELATIE GIJ HEIDEN, DAT HOORT BIJ HET LEVEN.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar nee ik zou een relatie niet alleen beginnen voor de seks dat vindt ik onfatsoenlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf??
[ afbeelding ]
Ik kreeg telepathisch door dat ik hier moest posten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf??
[ afbeelding ]
Fijn dat je er bent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
EEN SEKSRELATIE GIJ HEIDEN, DAT HOORT BIJ HET LEVEN.
vier volle wekenquote:
Oh, net toen ik jouw reactie las ging het over een bergbeklimmer die geen tenen had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Da's toch zo'n nieuwe show
Geen idee hoe het gaat
Ik heb geen piem0l.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Waar heeft Chuck z'n piemel verstopt op dat plaatje
Micropenis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Waar heeft Chuck z'n piemel verstopt op dat plaatje
ZET ONS MAAR VOOR HET BLOK.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent.
er is net een zielig verhaal gepost over een meisje dat haar vriend ging opzoeken in Australië en gedumpt werd toen ze er net was.
Je staat nu voor 2 mogelijkheden.
1: Je huilt mee met Zotheid en wordt boos op alles en iedereen.
2. Je lacht.
Is dat nou leuk, zo'n wereld in zwart-wit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent.
er is net een zielig verhaal gepost over een meisje dat haar vriend ging opzoeken in Australië en gedumpt werd toen ze er net was.
2. Je lacht.
Net als vroegerquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, zo'n wereld in zwart-wit?
Het is de leeftijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 natuurlijk, domme hoer dat het is. Maar praat me ff bij op msn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent.
2. Je lacht.
Wereld?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.instantrimshot.com/quote:
Precies, in het puberbrein ontwikkelt de frontaalkwab zich nog. Met een beetje geluk komt het alsnog goed.quote:
Ja haha. Haha. Haha. Haha. Met een beetje geluk zei je. Hahaha. Hahaha.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
Precies, in het puberbrein ontwikkelt de frontaalkwab zich nog. Met een beetje geluk komt het alsnog goed.
Hartje?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag 'm al, ja. Maar dat hartje lijkt me wel leuk bij jou.
Ik ga maar slapen. Dag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja haha. Haha. Haha. Haha. Met een beetje geluk zei je. Hahaha. Hahaha.
Ik ook. Trusten iedereen.quote:
Ik word over 7 en een half uur verwacht in de examenzaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens FOK! afsluiten, er liggen immers nog 40 pagina's filosofisch gebrabbel op mij te wachten.
Hardcore swa. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik word over 7 en een half uur verwacht in de examenzaal.
Ik vond het echt een chille tijd, die tijd van de examens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik word over 7 en een half uur verwacht in de examenzaal.
klote barcaquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik begon met leren na de CL finale.
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond het echt een chille tijd, die tijd van de examens.
Morgen inderdaadquote:
Wat staat er morgen op het programma?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik begon met leren na de CL finale.
dankjewel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:21 schreef gers het volgende:
[..]
klote barca![]()
maar ik ga slapen
succes met je examen bk
iedereen andere gute nacht meine friende
er wordt teit fur mich tu gean
wass ich nog tou sagen hebben
ist eine sigarette unt ein glas from snaps
Aardrijkskunde en engels.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op het programma?
Naiszj. Wel beter 2 toetsen op 1 dag. Ben je gelijk klaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Morgen inderdaad![]()
![]()
.
9 uur examen aardrijkskunde.
half 2 engels.
en dan zomervakantie.
Speciaal voor jullie homofoobjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:46 schreef jagga het volgende:
Het feit dat je meteen over iets met homo's begint, jitz moet toch wel iets betekenen...?
Blijkbaar denk jij vaker aan homofilie dan normaal is voor een echte hetero kerel..
FAG!
Dus je ontkent niet dat jij graag ruggen tuft?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie homofoobjes [ afbeelding ]
Gast, hoe kom je bij deze vreemde conclusie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat jij graag ruggen tuft?
gast, heel fijn voor je dat je je sexuele horizon verbreed enzo maar ik vind het een beetje lomp om het aan de grote klok te hangen, zeg maar.
Niks tegen homo's maar loop er niet zo mee te koop, staat zo nichterig
Haaaai! Hoe is diequote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat jij graag ruggen tuft?
gast, heel fijn voor je dat je je sexuele horizon verbreed enzo maar ik vind het een beetje lomp om het aan de grote klok te hangen, zeg maar.
Niks tegen homo's maar loop er niet zo mee te koop, staat zo nichterig
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, hoe kom je bij deze vreemde conclusie?
Het enige wat je hiermee laat zien is dat jij bang bent voor homo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij kan zelf niet tegen die plaatjes![]()
En probeert dat nu mij in mn schoenen te schuiven
Nee, maar wel diegene die bang voor homo's is, en daar mij voor op probeert te laten draaienquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast, ik ben niet degene die meteen een fag-plaatje post.![]()
@ Gup, wtf man
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast, ik ben niet degene die meteen een fag-plaatje post.![]()
@ Gup, wtf man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blub
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:03 schreef Gupje het volgende:
[..]Jagga schijt 7 kleuren, slikt een vork door en duwt er ook een kurk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jagga schijt 7 kleuren, slikt en vork door en duwt er ook een kurk in
Ik ben niet bang voor homoseksuelen. Wel voor echte "nichten" jah. Die moet ik niet, die zijn gewoon te erg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar wel diegene die bang voor homo's is, en daar mij voor op probeert te laten draaien
DAt komt door Jitz... die begint er elke keer weer overquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
Waarom is dit 's ochtends tegenwoordig zo'n Gay SC?
Een goede vriend jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor homoseksuelen. Wel voor echte "nichten" jah. Die moet ik niet, die zijn gewoon te erg.
*een goede vriend van me is homoseksueel, we kennen elkaar al 14 jaar en hij is het met mij eens wat betreft echt nichten8
Je zou bijna denken dat ie zelf homo is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
[..]
DAt komt door Jitz... die begint er elke keer weer over
Ja, vastquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
[..]
DAt komt door Jitz... die begint er elke keer weer over
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ie zelf homo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |