Nee, een snaar op mijn gitaar.quote:
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.quote:
Sorry ik viel in slaap van Inleiding Recht.quote:
Anders komt de kwaliteit niet toch z'n recht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus, 2006px × 1676px
Maar goed dat het topic dicht is.
Dcfcquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Of je zet ff fatsoenlijk formaat pics in de OP.
DCFCquote:
Inderdaad.quote:
remlof want die heeft nog een 28k modemquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam toenet perongeluk in TBO
What the hell
maisnon je leedt nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
Ik weet het niet, die gaan er al vanuit dat ze zakt, nog voordat dat duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, waarom steunen d'r ouders d'r niet dan!?
En ja dat snap ik ook wel weer.
Hij fokte vast op z'n mobiel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Ik weet geeneens wat dat allemaal inhoudt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
OUD is wel leuk op te trollenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
Jaaaja. Ik Als ik google zie ik Tijdsbestedingsonderzoek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
The Bunker.quote:
QFTquote:
Zowat de gehele crew, witvoetje halen bij Danny.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
TBO = dus die ontzettend geslaagde spannende real life soap
nogmaals
Maar remlof is wel een fervent volger volgens mij!
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Bunker.
Zijn er dan serieus mensen die daarnaar kijken?
OMGNOES!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Jort en Georgina zijn weer bij elkaar.
Jort Kelderquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.
Net als dat dat kind een wetenschappelijk programma heeft gepresenteerd. Kom op zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMGNOES!
Ik vind dat zo niet bij elkaar passen.
maisnon is gezellig toch ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
maisnon in de klb sc?
en lukt alles met de examens, mochten er mensen zijn die ze hebben?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11
Hoax! Je zegt niks over "Normen & Waarden"!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!
![]()
Ik wil nogmaals Jan veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik denk dat ik namens de gehele Nederlandse bevolking spreek als ik zeg: dit is een dramatische gebeurtenis.
Heb ik jou gisteren mondeling gesproken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?
hehe handig maar waar heb jij geleerd zo geweldig te paintenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
Toffe actie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Fijngevoeligquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |