Nee, een snaar op mijn gitaar.quote:
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.quote:
Sorry ik viel in slaap van Inleiding Recht.quote:
Anders komt de kwaliteit niet toch z'n recht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus, 2006px × 1676px
Maar goed dat het topic dicht is.
Dcfcquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een slowchat van mij heeft altijd een goede TT.
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Of je zet ff fatsoenlijk formaat pics in de OP.
DCFCquote:
Inderdaad.quote:
remlof want die heeft nog een 28k modemquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze worden toch vanzelf kleiner gemaakt. Who cares.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam toenet perongeluk in TBO
What the hell
maisnon je leedt nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
Ik weet het niet, die gaan er al vanuit dat ze zakt, nog voordat dat duidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, waarom steunen d'r ouders d'r niet dan!?
En ja dat snap ik ook wel weer.
Hij fokte vast op z'n mobiel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
remlof want die heeft nog een 28k modem
Ik weet geeneens wat dat allemaal inhoudt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Maisnon het volgende:
What the hell
OUD is wel leuk op te trollenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
Jaaaja. Ik Als ik google zie ik Tijdsbestedingsonderzoek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als OUD, een compleet andere planeet.
Net een soort soap ofzo.
The Bunker.quote:
QFTquote:
Zowat de gehele crew, witvoetje halen bij Danny.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
TBO = dus die ontzettend geslaagde spannende real life soap
nogmaals
Maar remlof is wel een fervent volger volgens mij!
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
The Bunker.
Zijn er dan serieus mensen die daarnaar kijken?
OMGNOES!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Jort en Georgina zijn weer bij elkaar.
Jort Kelderquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet iig, programma's zoals de bus of bigbrother boeien mij geen reet.
Net als dat dat kind een wetenschappelijk programma heeft gepresenteerd. Kom op zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMGNOES!
Ik vind dat zo niet bij elkaar passen.
maisnon is gezellig toch ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
maisnon in de klb sc?
en lukt alles met de examens, mochten er mensen zijn die ze hebben?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fas is de kloon van Balkenende~!!!11
Hoax! Je zegt niks over "Normen & Waarden"!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!
![]()
Ik wil nogmaals Jan veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik denk dat ik namens de gehele Nederlandse bevolking spreek als ik zeg: dit is een dramatische gebeurtenis.
Heb ik jou gisteren mondeling gesproken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
Ja maar, wat dan over wat je gisteren zei? Dat je Ferdie was oid?
hehe handig maar waar heb jij geleerd zo geweldig te paintenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vriendin van me ging 4 weken naar Australië omdat haar vriend daar stage liep en ze zouden gaan reizen.
De eerste dag (!) maakte hij het meteen uit omdat ie een ander hadwas ze daar al in Australie,
jezus
Toffe actie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Fijngevoeligquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
Mondeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik jou gisteren mondeling gesproken?
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, het gezin als hoeksteen van de samenleving?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax! Je zegt niks over "Normen & Waarden"!
Wat een extreme kankerlijer. Heeft ze een wraakactie ondernomen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
jezus
jij haat echt mannen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, de gezin als hoeksteen van de samenleving?
[..]
Wat een extreme kankerlijer. Heeft ze een wraakactie ondernomen?
dat liedje van swift taylorquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
Hebben jullie behoefte aan een ENORM mooi liedje?
Maar dan ook echt mooi mooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je gaat 'm niet inkoppen? Ik heb er geen zin in..quote:
Voor de draad ermee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mannen houden van vrouwen, gers van bloemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet inkoppen? Ik heb er geen zin in..
Overtuigend!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals benadrukken dat we niet zo met elkaar om dienen te gaan hier in Nederland. Waar zijn de normen en waarden, het gezin als hoeksteen van de samenleving?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het is toch een ontzettende kutstreek. Kom op zeg.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mannen houden van vrouwen, gers van bloemen.
Non-verbale communicatiequote:
wat een koningquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:25 schreef Maisnon het volgende:
Het speelde al een tijd, maar hij had een tijd terug echt voor die vriendin van me gekozen en ze hadden het goedgemaakt.
En nu bleek dat ie toch op andere gedachten was gekomen
Ze hadden ook afgesproken dat ie niet zou smsen of skypen met die ander, en toch doen hé gewoon waar zij bij is
quote:
Geef haar mijn nummer maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:25 schreef Maisnon het volgende:
Het speelde al een tijd, maar hij had een tijd terug echt voor die vriendin van me gekozen en ze hadden het goedgemaakt.
En nu bleek dat ie toch op andere gedachten was gekomen
Ze hadden ook afgesproken dat ie niet zou smsen of skypen met die ander, en toch doen hé gewoon waar zij bij is
Niet echt m'n smaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Grandma burned the biscuits
Nearly took the house down with her.
Now she's in assisted livin'
We all knew that day would come.
We knew she was to gone to drive
The day she parked on I-65.
Found her on the shoulder cryin'
She didn't know where she was.
Its like her mind just quit.
Oh but bring up grandpa- its like someone flipped a switch.
A front porch light and a blue Desota,
Couple a straws and a coca cola:
You can see it all goin' down.
A handsome boy in army green
A tear on his face- down on a knee,
Shaky voce- a diamond ring should put you in that town.
Tomorrow she won't remember what she did today,
But just ask her about Ellsworth, Kansas, 1948.
She takes out his medals,
A cigar box of letters.
Sits and scatters pictures,
Black and whites of days gone by.
We started losin' her when she lost him,
But to hear her carry on you'd swear she's seventeen again
Football games and leaves a'cracklin'
Walkin' her home in his letter jacket,
You can see it all goin' down.
A perfect night on a front porch glider,
Saying goodnight for the next 3 hours.
Her tired eyes glow wild and bright
When she talks about that town.
Tomorrow she won't remember what she did today,
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948.
While the world is fading all around her
Sharin' a sundae at the counter
He's goin' on and on about her
But she's right there right now
Tomorrow she won't remember what she did today
But just ask her about Ellsworth, Kansas 1948
Sommige dingen moet je gewoon niet willen wetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal is eigenlijk helemaal niet zo grappig wetende dat je bloedeigen vriendin over aantal maanden ook in het buitenland zit.
die gaat dus keihard een inheemse neger neukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dat verhaal is eigenlijk helemaal niet zo grappig wetende dat je bloedeigen vriendin over aantal maanden ook in het buitenland zit.
Je bent echt begaan hè?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer maar.
Maar serieus: Bah! Wat een ontzettende klootzak. Zeg dat dan als ze nog in Nederland is. Nu heeft ze zoveel uitgegeven aan een vliegticket om een kuttijd te beleven.
Nee, Gers, dat is niet stoer/grappig oid.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom nou weer een neger?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat dus keihard een inheemse neger neuken
Ja.quote:
Ik vind het best grappig, zolang het bij iemand op internet gebeurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, Gers, dat is niet stoer/grappig oid.
Misschien voor autisten, maar niet voor mensen met gevoelens die gekwetst kunnen worden.
Ik zou me nog wel vermaken daar hoor leren surfen op het strand enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geef haar mijn nummer maar.
Maar serieus: Bah! Wat een ontzettende klootzak. Zeg dat dan als ze nog in Nederland is. Nu heeft ze zoveel uitgegeven aan een vliegticket om een kuttijd te beleven.
Voor de afwisseling. Elke keer een witte pik is ook maar 1 pot nat.quote:
quote:
Geen moeite meequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor de afwisseling. Elke keer een witte pik is ook maar 1 pot nat.
Natuurlijk, ha-ha, wat grappig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het best grappig, zolang het bij iemand op internet gebeurt.
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef gers het volgende:
[..]
Ik zou me nog wel vermaken daar hoor leren surfen op het strand enzo
maar op het strand kijk je naar de surfchicksquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal in de zee, en niet op het strand.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, ha-ha, wat grappig.
Jammer dat karma niet bestaat.
[..]
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.
Whehehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Draadloos wifi van een strandtent ftw!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn excuses. Decadentie ten top!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen moeite mee![]()
![]()
Goh, waarom moet het nou weer zo ordinair, ZH...
Ik wel hoor je hebt toch al 600 euro kapotgegooid kan je er beter van genieten dan een beetje te gaan snikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Alsof je daar nog zin in hebt. Zeker als je alleen bent.
Soms bestaat karma wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hbo hequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Gers is niet zo goed met woordjes, moet je 'm niet aanrekenen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar op het strand kijk je naar de surfchicks
Jij zit met een laptop in Scheveningen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Draadloos wifi van een strandtent ftw!
[..]
Mijn excuses. Decadentie ten top!
dus jij krijgt later alleen maar goede projectgroepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms bestaat karma wel.
Dan krijg je het 3x terug in je gezicht.
Half jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Waar gaat ze naar toe, en voor hoe lang?
Want zo denk je dan ook echt na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wel hoor je hebt toch al 600 euro kapotgegooid kan je er beter van genieten dan een beetje te gaan snikken
Snowballing.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms bestaat karma wel.
Dan krijg je het 3x terug in je gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |