quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff... Vampje komt weer even binnen vallen...
Kleinste monster is de hele dag al hangerig en ontzettend snotterig...Hoest veel, veel vastzitend slijm maar niet echt koortsig...
Wil alleen af en toe een koekje happen en veel bij mama drinken maar moet er ook veel van kokhalsen
Verder op de dag wordt ie steeds benauwder en na het avondeten heb ik de hap gebeld om even te overleggen
Ze wilde 'm toch even zien en lief is naar de Hap gegaan en ik kreeg net een smsje dat ie door moest naar het ziekenhuis omdat ze de kinderarts er even naar wilde laten kijken.....
En nu zit ik te wachten... En te wachten .....
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef MamsX het volgende:
Ja dat ook absoluut. De TNT bezorger hier is heel aardig.
Die zegt ook altijd pas op hoor heeeeel zwaarook al is het heel licht.
Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat een bezorger mij het pakje echt in de arm gooide en weg stormde![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk getuigd het inderdaad wel van een flinke onbeschoftheid om zoiets op de grond te zetten zodat een hoogzwangere vrouw moet bukken om een pakket op te pakkenpff...
zou miss_sly toch lekker gewoon zijn gaan shoppen?ik ben benieuwd wat ze allemaal haalt
ja, het boek ligt naast mequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
Huup. moet jij niet leren voor je tentamen van vrijdag
och jee arm dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een telefoontje dat t mannetje moet blijven.
Zn longetjes zitten dicht en hij gaat verneveld worden
Ik ga spullen pakken en lief aflossen in het ziekenhuis
dat zeker... ben benieuwd of ze er ook ECHT iets mee doen of dat zet het alleen maar maile voor de goede vrede...Nou ja, ik ben het iig weer kwijtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef innepin het volgende:
Vamp, beterschap aan je uk
Vicky, wat een lomperd zegWel stoer dat ze dan weer netjes met de klacht omgaan, toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar onder je kussen leggen vannacht..
Misschien absorbeer je dan nog wat![]()
quote:
Als ze terug is moet ik even een hartig woordje met haar sprekenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ze terug is moet ik even een hartig woordje met haar spreken![]()
@ Vamp, sterkte!
Onze postbode is ook wel grappig. Met St. Maarten kwam hij een pakje brengen. Ik dacht: wie komt er zo laat nog aan de deur en liep al mopperend met mijn bak snoep naar het hek. Stond hij daar een liedje te zingen
Wel 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
je hebt hem toch wel een snoepje gegeven toen he?
jaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
Saffier, hij moet nog een keer geopereerd worden, dan moet er een nieuwe klep in maar die klep is nu nog te groot. Wanneer het gaat gebeuren wten ze niet, echter heeft hij wel weer een lekkage ,maar ze houden 'm goed in de gaten.
Ik wilde eigenlijk Hello Goodbye kijken.. maar daar ben ik weer te laat voor
Heej Doos, staat je neefje nou in de finale van HGT?
zat vanmiddag HGT te kijken... Echt gaaf voor ze!! En ze doen het goed!! Hoop dattie wint!quote:
anders heb ik nog wel een broodje gebakken ei met champignons voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:23 schreef _Bar_ het volgende:
Vamphopelijk knapt hij snel weer op!!!
Saffier heb je nog appelflapjes? heb daar best wel zin in
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
OK, nog niet bijgelezen, maar ik ben toch maar even geweest. Had ik niet moeten doen![]()
Dat was even niet goed voor mijn portemonnee, maar het is zooo leuk![]()
En dan kon ik nog niet eens iets voor mezelf kopen, want daar pas ik nu echt met geen mogelijkheid in
Ow ja, toch wel, een hele mooie grote zwarte leren tas die ik denk ik als luiertas ga gebruiken
Dan nog 5 shirtjes voor schaap en een paar echt hele leuke schattige dingen voor SennaWel pas voor volgend jaar
maar dat mag de pret niet drukken. Ze hadden ook heel leuk spul voor 4 jaar, maar dat heb ik toch maar laten hangen
Jaaaa toch gegaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
OK, nog niet bijgelezen, maar ik ben toch maar even geweest. Had ik niet moeten doen![]()
Dat was even niet goed voor mijn portemonnee, maar het is zooo leuk![]()
En dan kon ik nog niet eens iets voor mezelf kopen, want daar pas ik nu echt met geen mogelijkheid in
Ow ja, toch wel, een hele mooie grote zwarte leren tas die ik denk ik als luiertas ga gebruiken
Dan nog 5 shirtjes voor schaap en een paar echt hele leuke schattige dingen voor SennaWel pas voor volgend jaar
maar dat mag de pret niet drukken. Ze hadden ook heel leuk spul voor 4 jaar, maar dat heb ik toch maar laten hangen
ik heb vanmiddag een cake gebakken!!! met slagroomquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef _Bar_ het volgende:
badderen vind ik ook altijd wel erg fijn hoor, mis het nu ook best wel.
daarom ook blij aan het einde van de maand kan ik weer badderenvoor een weekendje
@DJMO klinkt ook lekker, maar heb meer een zoete hap zin![]()
Ow snoopyquote:
Het is wel de moeite waardquote:
wat fijnquote:
tsja....maar je mag wel een beeb in bad doen...tis het 1 of het ander, moppiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef Memmel het volgende:
Maar maar maar, als ik nu beval, mag ik zoveel weken weer niet in bad.
Eigenlijk heb ik geen tijd, maar je kan het allicht doorsturenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Foto's gemaakt, nog even uploaden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
tsja....maar je mag wel een beeb in bad doen...tis het 1 of het ander, moppie
Gefeli !!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Vicky het volgende:Krijg net mailtje van vriendinnetje van vroeger dat ze bevallen is van een 2-ling, alleen wel 7 weken te vroeg....
emailadreds in je profiel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen tijd, maar je kan het allicht doorsturen
Van harte Vickyquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Vicky het volgende:Krijg net mailtje van vriendinnetje van vroeger dat ze bevallen is van een 2-ling, alleen wel 7 weken te vroeg....
ik pieste bijna in me broek van het lachen...sorry Memmelquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon in bad gaan Memmel, ik bel straks Blansjaar wel ff om je weer vlot te trekken
lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet het Vicky..zal ik nu alvast maar voor Miss_Baksel gaan?
ze liggen niet meer in de couveuse, nog wel op neonatologie. Ze hoopt dat ze over 5 weken mee naar huis mogen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Vicky, wat leuk! En is alles goed naar omstandigheden?
Ben je toch in bad gegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Memmel het volgende:
Ik weet wat voor vleesch ik in de kuip heb en van de Taartjesfee kan ik het hebben...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:29 schreef miss_sly het volgende:
huup, met dank aan jouDat linkje trok me over de streep. Thanks dus
Je zou trouwens zeggen dat je vriend dat wel goede aankopen zou vinden, het is een Japans merk
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
gehakttaart dan wel he?
Leuke kleertjes Miss!
lekker plaatje zo voor het slapen gaan...quote:
Iedereen aan het HMVquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef pinquit het volgende:
bah wat een vies plaatje.
ik ben aan het lijnen en het gaat dik goeddd! (naja lijnen; het HMV dieet)
dohn`t chare, ihk phlak ehr voohr mijhn eighen lohl eehn H thussen. behgrepen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef skadhd het volgende:
He feeHtje mopsie.
Ich bin sunder H ja. puh!
Wat zit er vandaag in de oven?
De buren van mijn ouders waren nudisten. Die lagen elke zonnige dag in hun blote aars in de tuin. En het ergste was nog wel als ze over de schutting kwam om wat te kletsen. Dan moest je altijd ergens op focussen om die zakjes met tepels erop op de schutting te negerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef Memmel het volgende:
Nee...![]()
thanks, dat beeld raak ik ook nooit meer kwijt...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dohn`t chare, ihk phlak ehr voohr mijhn eighen lohl eehn H thussen. behgrepen?
Vandaag staat er ff niks in de oven..ik ben aan het afvallen
Ik word nu schraler dan schraal gehouden
Ooohja nu ik mijn post na lees zie ik hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef Maggie het volgende:
[..]
Haha, dat moest ik even een paar keer lezenbe-achtenis? beag-tennis? beachte-nis? Nou ja
volgens mij Helft Minder Vretenquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:09 schreef Stout het volgende:![]()
moagge !
Bijgelezen! Wat is HMV ?? Kan dr ff niets van maken met mijn duffe kop
![]()
Oh Vicky was me al voor.quote:
Hey hey !quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:25 schreef Sugar het volgende:
Even goedemorgen roepen vanaf Kos! Het is daar dus takkeweer, begreep ik? Hier echt prachtig, heet, 30 graden, maar wel een heerlijke eilandwind. Zon. Zwembad. Friet bij het ontbijt. En bij de lunch. En bij het diner. En als snack.![]()
Wat wil je nog meer?
Maria heeft krullen van de knotjes, de wind en het water, bestelt 'toe tie' aan de bar (twee thee dus) en geniet verlegen van de mensen die haar haartjes willen aaien.
![]()
Storm steelt de Griekse harten met zijn krullen en oogjes, kijkt gefascineerd gehurkt naar alles wat kruipt en kronkelt en speelt met Maria de hele dag Diego en Alicia...![]()
We genieten!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:36 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen....
Hey SugarFijn dat je het tof hebt, ik ben helemaal jaloers
Hier een 'ben wel moe na de eerste voeding, maar slapen is stom!' zucht...
En ik ben al de halve nacht wakker geweest. (ken je dat, dat je simpelweg teveel armen en benen hebt om in slaap te vallen?)
En als je dan éindelijk lekker ligt blijkt je man ook nog armen en benen te hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:37 schreef Stout het volgende:
[..]
en die armen en benen willen dan ook nog eens niet stil liggen of zodanig liggen dat jij lekker ligt
Ha, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:40 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
kleine update via mij van vamp:
ventje is de nacht goed doorgekomen, lijkt minder benauwd en wou al wat wandelen op de gang
het vernevelen lijkt dus te helpen, nu wachten op de kinderarts!
Dank je voor de update. Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:40 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ventje is de nacht goed doorgekomen, lijkt minder benauwd en wou al wat wandelen op de gang
ik weet niet wat er aan de hand is precies, maar sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:40 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
Ook mijn (rustgevende) hobbyquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:08 schreef Lois het volgende:
en ga ik eens even heerlijk online winkelmandjes volgooien (en misschien zelfs wel iets afrekenen)
bellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:25 schreef moussy het volgende:
mogguh, die keelklanten, waren die ook te beroerd om uit hun ogen te kijken? Ze klappen soms gewoon dichten ik ben er met mn hoofd totaal niet bij
net met de kinderen naar school brengen, oh ben ik hier al?!
![]()
Mn keel bestaat ook niet meer uit witte en gele stippen, maar het zijn stukken geworden
ja maar, er is niks aan te doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bellenen je niet af laten schepen hoor!
Je sigquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar, er is niks aan te doenhet is een virus! wat wil je dat een dokter doet?
ik zou zeggen, als je dan iets wilt doen, ga dan naar een homeopaat, die kan wel helpen, maar het blijft een kwestie van uitzieken.
quote:
Een van de mooiste nummers die ik ken en hij zingt het zo mooiquote:
Geen ge del hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
wow sugar! ik moest gisteren nog aan jullie denken"die zitten potverdorie lekker op Kos!
"
Freecell (ik schreef freedell) hoelaat moet je? kan ik voor je duimen.
wat een jammerlijk weer vandaag. maar mn tomatenplantjes doen het zo goed
Eigenlijk vind ik het gewoon een mooi lied en zit ik nu met doorlinken Leonard Cohen te luisterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef Belana het volgende:
[..]
Een van de mooiste nummers die ik ken en hij zingt het zo mooi
voor mij zit er niks gelovigs aan vast, voor jou wel neem ik aan, maar dat maakt niet uit, het gaat om het gevoel
How about: NIET WERKEN< SLAPEN!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef moussy het volgende:
Om 11:30 mag ik als tussendoortjenaar de dokter. En rondlopen.. tja.. ik moet wel, het is wel dat ik straks naar de dokter moet, anders lag ik in bed, met mn weker op 14:00 of zo
morgen wil ik eigenlijk ook graag werken, maar niet alleen (normaal sta ik altijd alleen) straks maar eens voorstellen als ik bij de dokter ben geweest.
ja, dat kan ja, maar dat is het echt bijna nooit. maargoed, mous kan bij de dokter terecht, dus wie weetquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Het hoeft geen virus te zijn, keelontsteking kan ook door streptokokken worden veroorzaakt en daar krijg je gewoon AB tegen. Of voor, net hoe je het bekijktMaar daarnaast zou je aan de assistente kunnen vragen wat zij aanraden om de pijn te verzachten.
oh goeie. Thnx!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef moussy het volgende:
Huuphuup, zet je hem ook op speurders, want veel mensen kijken daar ook, omdat je er niet hoeft te betalen om er een advertentie te zetten.
owquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon een mooi lied en zit ik nu met doorlinken Leonard Cohen te luisteren
[..]
How about: NIET WERKEN< SLAPEN!
gelukkig niet in 1 jaar tijd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:54 schreef Belana het volgende:
is niet goed hoor huup als je dat zo vaakt hebt
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef Belana het volgende:
nee, zo werkt dat niet voor mij, ik vond dat ik moest stoppen en heb dat (uiteindelijk) gedaan en dat is dan dat. Ik ben wel aan alle kanten gezonder aan het doen, ik wil gezonder eten, ik wil sporten, ik drink geen koffie meer en ik voel me er gewoon goed bij, dat is de beloning
Niet doen hoor! Bij elke sigaret wordt je verteerd door schuldgevoel en je gaat zovaak je handen wassen dat de scheuren erin vallen! En als je dan weer stopt kom je 10kg aan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Belana, wat knap! ik tel stiekem de dagen af tot ik weer kan, merkte ik een paar dagen geleden![]()
Fijn dat vamp en knul weer naar huis komen en het goed gaat!
Whehequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Belana het volgende:
[..]
owals je het over conclusies trekken hebt
Nou, dan heb je gewoon een geweldige smaak
![]()
![]()
en wat moet je vanmiddag? ik kan niks terugvinden zo snel.
edit: afrijden dus! spannend. aan de andere kant moet je maar zo denekn: je rijdt al een tijdje in die auto, je kan blijkbaar auto rijden, dus dan kan je het vanmiddag ook, simpel. succes!
en eensch is, moussy, je moet niet gaan werken maar gaan rusten, eigenwijs.
APK is verlopen, kosten van het laten uitvoeren van een onderhoudsbeurt en nieuwe apk enzo zijn hoger dan wat we voor deze auto betaald hebben, dus we hebben een nieuwe auto gekocht. Maar nu staat deze apk-loos voor de deur. En dat mag niet meer tegenwoordig. Een week of 3 maakt niet zoveel uit maar ik wil er toch gewoon van af omdat we er niet meer in rijden, twee auto's is onzin voor ons.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Enne Huup, waarom wil je van je auto af eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n fan van die herhaalprints op babykleertjes, maar ik zie het hier wel vaak langs komen, dus even een linkje plempen maar, kreeg ik net door van een vriendinnetje:
http://www.pimpyourkids.com/
Nee, ook 6.30quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:21 schreef Stout het volgende:
half negen ? das heel erg uitslapen ! Hier staan we om 6.30 op...
Rewimo jij zult nog wel eerder opstaan zeker ?
Oehquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel een ERG leuk unisex eerste pakje
![]()
![]()
Misschien bestel ik hem wel!
Ik heb een lieveheersbeestjes tic
Ach ja, ik ga er sowieso geen drama van maken. Hoe groter ik het drama in gedachten al maak, hoe moeilijker om inderdaad niet te roken. Ik ga het sowieso nog uitstellen tot na de borstvoeding, uiteraard en dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Belana het volgende:
miss sly, volkomen herkenbaar hoor, dat had ik de laatste zwangerschap ook, aftellen tot ik weer mocht roken. ik was er gewoon (nog) niet klaar mee. jammer dat schaap het niet redt, maar niks aan te doen dan.
misschien gaat je trek weer over joh en anders maar niet toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb niks gelezen in dit topic maar als ik telkens dat ik de topictitel zie denk ik dat er 'lompe verzorgers en zieke kindjes' staat.
welja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga er sowieso geen drama van maken. Hoe groter ik het drama in gedachten al maak, hoe moeilijker om inderdaad niet te roken. Ik ga het sowieso nog uitstellen tot na de borstvoeding, uiteraard en dan zien we wel verder.
Spannend!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
alles wel,
nog geen tante, wel behoorlijk gerommel en gewee.. spannend dus
5 candybarsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Troel het volgende:
Spannend hoor evenstar!
Een verpakking met 5 rollen Rolo in de vensterbank in de zon leggen voor 2 dagen is GEEN GOED PLAN
dan krijg je .......Rolobende !! MJAMMIEquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Troel het volgende:
Spannend hoor evenstar!
Een verpakking met 5 rollen Rolo in de vensterbank in de zon leggen voor 2 dagen is GEEN GOED PLAN
Die zitten er gelukkig enkel omheen en niet ook tussenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Stout het volgende:
[..]
dan krijg je .......Rolobende !! MJAMMIE
als je de pampiertjes er tenminste uit krijgt....
ja uitzieken dus.. als mn klieren echt enorm op gaan zwellen zou het een bacterie moeten zijn, dan kan ik een kuur krijgen, nu gaat ie er vanuit dat het een virus is, dus uitzieken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
_evenstar_, al tante?
Moussy, hoe is het bij jou nu? Oh wacht 11.30 he, dan ben je vast nog niet terug...
Afvallen moet je toch altijd zelf doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Net zoals ik meer respect heb voor mensen die op eigen kracht veel zijn afgevallen,
Nouja, je kan afvallen zonder operatie en je kan afvallen met operatiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Afvallen moet je toch altijd zelf doen?.
Maar om goed af te vallen moet je je hele leven anders eten, terwijl ik maar op enkele dingen hoef te letten normaalgesprokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Dan nog lijkt een operatie mij ingrijpender en veel enger dan een tijdje anders eten dan normaal.
Balen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ja uitzieken dus.. als mn klieren echt enorm op gaan zwellen zou het een bacterie moeten zijn, dan kan ik een kuur krijgen, nu gaat ie er vanuit dat het een virus is, dus uitzieken.
Hij vroeg of ik koorts had... wist ik niet, ik ben bij mezelf neit van de tempmet paracetamol 37,4 in mn oor dus ehm zal wel
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes, dat is ook eng Rocka...
Heb je goed onthouden hoe hij eruit zag?
En daarom snap ik ook prima dat iemand er op een gegeven moment wel voor kiest. Het is het 1 of het ander en sommige mensen komen op een punt dat je MOET afvallen en als dit dan de manier blijkt... so be it. Toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Jakkes, Rocka
BE, ben het ook met je eens dat een operatie een makkelijke weg lijkt hoorAls alles goed verloopt tenminste. Ik ben in elk geval heel blij dat het bij mij zo goed verloopt. En ik heb een diep respect voor mensen die het wèl zelf kunnen
Ik kon het niet
Nouja, dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het wel een beetje met Troel eens.![]()
Die operatie is heel eng en je neemt heel wat risico's maar het afvallen erna kost niet tot nauwelijks moeite, sterker nog, je moet er juist op letten dat de boel in je lichaam nog een beetje op peil blijft qua vitaminen en mineralen. Ook geen pretje, maar je hoeft je niet meer druk te maken over de verleidingen van snoep en te veel eten omdat je óf ziek wordt óf je lichaam neemt het toch niet meer op...
Als ik dan naar een BeesieJen kijk die helemaal op eigen kracht, door anders te gaan leven en te gaan sporten zelf 50kg afgevallen is, dan heb ik daar veel meer eengevoel bij.
Nofi overigens hoor... maar dat weet je wel toch Troel?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet effe wat kwijt hoor. Ik had vanochtend een of andere vent door het raam gluren. Echt zo'n stiekemerd. Als ie had willen weten of er iemand thuis was dan had ie beter door het raam van de deur kunnen kijken, die was gewoon open maar nee hij stond bij het raampje ernaast tussen het plastic heen te gluren en toen ik em zag zwaaide ie met zijn armen dat er niets aan de hand was en liep gauw weg...
En nu heb ik dus allemaal enge en nare gedachten he...Ben zo blij met onze waakhond
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Chell het volgende:
Getsie Rocka wat eng. Maar misschien was ie nieuwsgierig naar je huis? Want jullie hebben toch een oud huisje o.i.d.?
Ben ik niet met je eens hoor, het is echt een leuk stulpjequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen...
Ja het is oud maar geen bezienswaardigheid oid![]()
Kopen?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, het is echt een leuk stulpje
Nou, ik denk dat ie eerder onze flatscreen zag hangen ofzo...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
wat een naar idee te worden bespied door iemand.
Dacht net leuk even vriendin bellen wanneer zij op vakantie gaan, zijn ze al in Frankrijk. Nog 3 uur van de overnachtingsplaats vandaan en morgen op plaats van bestemming.Ben ook lekker op tijd met bellen.
Ah meer kijken wat er te halen valt dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ie eerder onze flatscreen zag hangen ofzo...
Als ik het geld zou hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kopen?!
Bar, bel effe de tandarts! Ik heb echt geen idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |