quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff... Vampje komt weer even binnen vallen...
Kleinste monster is de hele dag al hangerig en ontzettend snotterig...Hoest veel, veel vastzitend slijm maar niet echt koortsig...
Wil alleen af en toe een koekje happen en veel bij mama drinken maar moet er ook veel van kokhalsen
Verder op de dag wordt ie steeds benauwder en na het avondeten heb ik de hap gebeld om even te overleggen
Ze wilde 'm toch even zien en lief is naar de Hap gegaan en ik kreeg net een smsje dat ie door moest naar het ziekenhuis omdat ze de kinderarts er even naar wilde laten kijken.....
En nu zit ik te wachten... En te wachten .....
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef MamsX het volgende:
Ja dat ook absoluut. De TNT bezorger hier is heel aardig.
Die zegt ook altijd pas op hoor heeeeel zwaarook al is het heel licht.
Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat een bezorger mij het pakje echt in de arm gooide en weg stormde![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk getuigd het inderdaad wel van een flinke onbeschoftheid om zoiets op de grond te zetten zodat een hoogzwangere vrouw moet bukken om een pakket op te pakkenpff...
zou miss_sly toch lekker gewoon zijn gaan shoppen?ik ben benieuwd wat ze allemaal haalt
ja, het boek ligt naast mequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
Huup. moet jij niet leren voor je tentamen van vrijdag
och jee arm dingquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef vamperotica het volgende:
Krijg net een telefoontje dat t mannetje moet blijven.
Zn longetjes zitten dicht en hij gaat verneveld worden
Ik ga spullen pakken en lief aflossen in het ziekenhuis
dat zeker... ben benieuwd of ze er ook ECHT iets mee doen of dat zet het alleen maar maile voor de goede vrede...Nou ja, ik ben het iig weer kwijtquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef innepin het volgende:
Vamp, beterschap aan je uk
Vicky, wat een lomperd zegWel stoer dat ze dan weer netjes met de klacht omgaan, toch?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar onder je kussen leggen vannacht..
Misschien absorbeer je dan nog wat![]()
quote:
Als ze terug is moet ik even een hartig woordje met haar sprekenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ze terug is moet ik even een hartig woordje met haar spreken![]()
@ Vamp, sterkte!
Onze postbode is ook wel grappig. Met St. Maarten kwam hij een pakje brengen. Ik dacht: wie komt er zo laat nog aan de deur en liep al mopperend met mijn bak snoep naar het hek. Stond hij daar een liedje te zingen
Wel 2quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
je hebt hem toch wel een snoepje gegeven toen he?
jaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
Saffier, hij moet nog een keer geopereerd worden, dan moet er een nieuwe klep in maar die klep is nu nog te groot. Wanneer het gaat gebeuren wten ze niet, echter heeft hij wel weer een lekkage ,maar ze houden 'm goed in de gaten.
Ik wilde eigenlijk Hello Goodbye kijken.. maar daar ben ik weer te laat voor
Heej Doos, staat je neefje nou in de finale van HGT?
zat vanmiddag HGT te kijken... Echt gaaf voor ze!! En ze doen het goed!! Hoop dattie wint!quote:
anders heb ik nog wel een broodje gebakken ei met champignons voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:23 schreef _Bar_ het volgende:
Vamphopelijk knapt hij snel weer op!!!
Saffier heb je nog appelflapjes? heb daar best wel zin in
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
OK, nog niet bijgelezen, maar ik ben toch maar even geweest. Had ik niet moeten doen![]()
Dat was even niet goed voor mijn portemonnee, maar het is zooo leuk![]()
En dan kon ik nog niet eens iets voor mezelf kopen, want daar pas ik nu echt met geen mogelijkheid in
Ow ja, toch wel, een hele mooie grote zwarte leren tas die ik denk ik als luiertas ga gebruiken
Dan nog 5 shirtjes voor schaap en een paar echt hele leuke schattige dingen voor SennaWel pas voor volgend jaar
maar dat mag de pret niet drukken. Ze hadden ook heel leuk spul voor 4 jaar, maar dat heb ik toch maar laten hangen
Jaaaa toch gegaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
OK, nog niet bijgelezen, maar ik ben toch maar even geweest. Had ik niet moeten doen![]()
Dat was even niet goed voor mijn portemonnee, maar het is zooo leuk![]()
En dan kon ik nog niet eens iets voor mezelf kopen, want daar pas ik nu echt met geen mogelijkheid in
Ow ja, toch wel, een hele mooie grote zwarte leren tas die ik denk ik als luiertas ga gebruiken
Dan nog 5 shirtjes voor schaap en een paar echt hele leuke schattige dingen voor SennaWel pas voor volgend jaar
maar dat mag de pret niet drukken. Ze hadden ook heel leuk spul voor 4 jaar, maar dat heb ik toch maar laten hangen
ik heb vanmiddag een cake gebakken!!! met slagroomquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef _Bar_ het volgende:
badderen vind ik ook altijd wel erg fijn hoor, mis het nu ook best wel.
daarom ook blij aan het einde van de maand kan ik weer badderenvoor een weekendje
@DJMO klinkt ook lekker, maar heb meer een zoete hap zin![]()
Ow snoopyquote:
Het is wel de moeite waardquote:
wat fijnquote:
tsja....maar je mag wel een beeb in bad doen...tis het 1 of het ander, moppiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef Memmel het volgende:
Maar maar maar, als ik nu beval, mag ik zoveel weken weer niet in bad.
Eigenlijk heb ik geen tijd, maar je kan het allicht doorsturenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Foto's gemaakt, nog even uploaden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
tsja....maar je mag wel een beeb in bad doen...tis het 1 of het ander, moppie
Gefeli !!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Vicky het volgende:Krijg net mailtje van vriendinnetje van vroeger dat ze bevallen is van een 2-ling, alleen wel 7 weken te vroeg....
emailadreds in je profiel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen tijd, maar je kan het allicht doorsturen
Van harte Vickyquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Vicky het volgende:Krijg net mailtje van vriendinnetje van vroeger dat ze bevallen is van een 2-ling, alleen wel 7 weken te vroeg....
ik pieste bijna in me broek van het lachen...sorry Memmelquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon in bad gaan Memmel, ik bel straks Blansjaar wel ff om je weer vlot te trekken
lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet het Vicky..zal ik nu alvast maar voor Miss_Baksel gaan?
ze liggen niet meer in de couveuse, nog wel op neonatologie. Ze hoopt dat ze over 5 weken mee naar huis mogen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Vicky, wat leuk! En is alles goed naar omstandigheden?
Ben je toch in bad gegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Memmel het volgende:
Ik weet wat voor vleesch ik in de kuip heb en van de Taartjesfee kan ik het hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |