Niet eens een shinkansen 500 , de watjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen soep, dit zijn echte Noord-Koreaanse postzegels![]()
Te dichtbij he, dat zou opvallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens een shinkansen 500 , de watjes
Alsof die lui ooit naar het buitenland mogenquote:
dit is de voorloper ervan, de shinkansen 1.0quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens een shinkansen 500 , de watjes
ik denk omdat ze nergens kunnen rijden hier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom bestelt de NS nou nooit eens leuke shins
700T of zo. Of ander maatwerk
Precies wat ik eerder al zei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
* Fha doet net alsof ze snapt waar het over gaat
Ja inderdaad!
De Betuwelijn moest en zou ook aangelegd worden, dit zou zelfs meer nut hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk omdat ze nergens kunnen rijden hier.
Ja, maar naar het nut van iets kijken ze hier liever niet. Lijkt net Indonesie wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Betuwelijn moest en zou ook aangelegd worden, dit zou zelfs meer nut hebben
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
* Fha doet net alsof ze snapt waar het over gaat
Ja inderdaad!
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
Toch mooi hoe een vriendin van mij mijn humeur altijd compleet de grond in kan stampen en er met twee minuten voor kan zorgen dat ik weer boos ben op mijn vriend
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?
Zover zijn ze nooit gegaan gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Fha het volgende: ze doet wel nog steeds daar de kasten in duiken of het haar vriend nog is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik dus ook niet haha.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, lekker handig dus, dat zou ik ook niet moeten hebben.
Amen!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
Tetten!Tiffany Amber Thiessen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hallo.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Zo te zien aan de bestandsnaam, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |