betere broeken zijn er niet... juist dioe broeken met die rare elatieken om je midden zijn verrotquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:Hahahaha die bloemkoolvraag!
Wat een topweer, weer! Ik ga om 14.00 een lekker stukkie doen, in mijn nieuwe Domrenner-broek, met bretelsIk dacht dat dat heel verrot zou zitten, maar dat valt wel mee eigenlijk
![]()
Oksel, ik vind je foto's altijd leuk om te zien, dus wat mij betreft mag je ze lekker blijven posten!
Wat ga je eigenlijk in Austalie doen en voor hoe lang?
Ik kan had ze gemailed of alles goed binnen was gekomen want na een tijdje was het geld nog niet geïncasseerd.. toen had ik dat gelijk gevraagdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Geen ervaring maar wel ingeschreven voor de 100km...hoe weet je dat je dat shirt krijgt, ik heb me een week of twee geleden ingeschreven voor de 100km tourtocht, en wel bericht gekregen dat mijn inschrijving is ontvangen, maar was ook benieuwd over het shirt!
Dat stond er dus niet hé...quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Tommeke het volgende:
Gister ondanks m'n brakheid toch even op de fiets gestapt voor een rondje wielerbaan.
Er was daar een groepje aan het trainen in waaiers dus ik bleef er wat achter hangen.
Op een gegeven moment ging ik er voorbij en werd ik meteen weer ingehaald
Daarna probeerden ze me volgens mij los te rijden, maar ik kon makkelijk bijblijven. Toen ben ik er weer naast gaan fietsen en als een gek gedemarreerd, voelde me net Cancellara
Ze zagen me niet meer terug, ik ben denk ik wel goed met de elfstedentocht
Sommige wielrenners zien dat echt als een trap op hun ziel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Tommeke het volgende:
Gister ondanks m'n brakheid toch even op de fiets gestapt voor een rondje wielerbaan.
Er was daar een groepje aan het trainen in waaiers dus ik bleef er wat achter hangen.
Daarna probeerden ze me volgens mij los te rijden, maar ik kon makkelijk bijblijven. Toen ben ik er weer naast gaan fietsen en als een gek gedemarreerd, voelde me net Cancellara
Leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Tommeke het volgende:
Haha, inderdaad. Als ik mensen inhaal bultop, proberen ze altijd mee te komen. Echt grappig om te zien. Laatst haalde ik iemand in die rustig reed, ik versnelde steeds tot bijna sprintend bovenaan. Ben ik bovenaan, hoor ik keihard gehijg in mijn nek. Was hij ook meegesprint. Zelf doe ik dat trouwens ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Sommige wielrenners zien dat echt als een trap op hun ziel ja![]()
Strakke actie![]()
Dat is wielrenners-eigen denk ik. Altijd proberen aan te haken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef No-P het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Als ik mensen inhaal bultop, proberen ze altijd mee te komen. Echt grappig om te zien. Laatst haalde ik iemand in die rustig reed, ik versnelde steeds tot bijna sprintend bovenaan. Ben ik bovenaan, hoor ik keihard gehijg in mijn nek. Was hij ook meegesprint. Zelf doe ik dat trouwens ook.
Nou zeker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef eentwee het volgende:
Nog Heelsumgangers die toevallig een Di2 fietsje (maat L, 58,5cm bovenbuislengte, zie http://bike.shimano.com/p(...)sbx/nl/di2_tour.html) willen testen op de 100 km?
Er is er een voor mij gereserveerd maar ik ben verhinderd. Ik kan Shimano al de hele week niet bereiken dus het is me nog niet gelukt om dat door te geven.. misschien kan iemand van hier mijn plek innemen..?
Volgens mij kwam ik jou en fietsmaatje tegen langs de vecht. Rond een uur of 16, jullie gingen Utrecht in, ik fietste er net uit. Klopt dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
strakke actie Tommeke!
Net terug van 110km over de heuvelrug, lekker wat heuveltjes gedaan, op de terugweg kreeg mijn fietsmaatje (voor het eerst dat ik eens de sterkste was, van degene met wie ik ging fietsen!) ook nog een hongerklop, maar ze was eigenwijs en zei dat ze gewoon moe was... en ze had immers net nog een appel op.. "Hier, een reep. Opeten, en nu." 5 min later "Ohja, gaat nu wel weer een stukje beter" hehehe.
Heb op de lekdijk dus bijna alle kopwerk gedaan omdat zij er doorheen begon te zitten, lekker hoor 35-38 km/u!
Ik moest ook best wel lachen stiekem, omdat ik eerst heel eigenwijs met m'n handjes op het stuur naast ze ging fietsen, me even recht ging zetten, een slokje nemen en er daarna vandoor ben gegaan zonder van m'n zadel te komenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
strakke actie Tommeke!
Net terug van 110km over de heuvelrug, lekker wat heuveltjes gedaan, op de terugweg kreeg mijn fietsmaatje (voor het eerst dat ik eens de sterkste was, van degene met wie ik ging fietsen!) ook nog een hongerklop, maar ze was eigenwijs en zei dat ze gewoon moe was... en ze had immers net nog een appel op.. "Hier, een reep. Opeten, en nu." 5 min later "Ohja, gaat nu wel weer een stukje beter" hehehe.
Heb op de lekdijk dus bijna alle kopwerk gedaan omdat zij er doorheen begon te zitten, lekker hoor 35-38 km/u!
Dat zou moeten volstaan jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou zeker!
t is mn maat, en ik rij de 100 km.
Wat moet ik doen? "Hoi, ik ben Eentwee?"
Nee, de vecht hebben wij niet gezien! Amerongen, Rhenen, Veenendaal, Elst, ehh, Leersum. En via de lekdijk terug...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik jou en fietsmaatje tegen langs de vecht. Rond een uur of 16, jullie gingen Utrecht in, ik fietste er net uit. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |