abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69548247
Hahahaha die bloemkoolvraag!

Wat een topweer, weer! Ik ga om 14.00 een lekker stukkie doen, in mijn nieuwe Domrenner-broek, met bretels Ik dacht dat dat heel verrot zou zitten, maar dat valt wel mee eigenlijk

Oksel, ik vind je foto's altijd leuk om te zien, dus wat mij betreft mag je ze lekker blijven posten!
Wat ga je eigenlijk in Austalie doen en voor hoe lang?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69549775
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:

Wat een topweer, weer! Ik ga om 14.00 een lekker stukkie doen, in mijn nieuwe Domrenner-broek, met bretels Ik dacht dat dat heel verrot zou zitten, maar dat valt wel mee eigenlijk

Oksel, ik vind je foto's altijd leuk om te zien, dus wat mij betreft mag je ze lekker blijven posten!
Wat ga je eigenlijk in Austalie doen en voor hoe lang?
betere broeken zijn er niet... juist dioe broeken met die rare elatieken om je midden zijn verrot
Ik ga zo ook de weg nog op, als ik een nieuw broekje voorbij zie komen zal ik even zwaaien..

echt heerlijk weer om te trainen en daarnaast nog even lekker bruin te worden. Tis ook verdacht stil op het wielrenforum op dit moment
everyone's a critic...
even you ! !
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:08:49 #103
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_69549955
We treffen het wel met het weer de afgelopen twee maanden. Straks mooi een rondje Hoge Veluwe doen voordat ik naar een verjaardag ga. Morgen een rondje in de buurt (Rotterdam) en dan maandag alweer m'n vierde Ardennentrip van dit jaar. Dat moet haast een persoonlijk record zijn .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:12:20 #104
74453 koeii
Een P ja
pi_69550018
Helaas heb ik vandaag rustdagje gepland... Maja, deze week elke dag kilometers gemaakt en maandag de elfstedentocht fietsen dus een keertje wat rust is geen slecht idee. Had ook echt zware benen net toen ik even naar de FM fietste
Dus toch .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:33:25 #105
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_69551570
Wij stappen zo ook lekker op de fiets. Fietsen nu een keer richting Arhnem, waar we de posbank aandoen.
Ben benieuwd of ik mijn fietsmaat eraf kan rijden. Toen ik 2 maand geleden was begonnen had ik erg moeite hem bij te houden. Nu verwacht ik dat ik hem in ieder geval met klimmen wel kan bijhouden.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_69551882
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Geen ervaring maar wel ingeschreven voor de 100km...hoe weet je dat je dat shirt krijgt, ik heb me een week of twee geleden ingeschreven voor de 100km tourtocht, en wel bericht gekregen dat mijn inschrijving is ontvangen, maar was ook benieuwd over het shirt!
Ik kan had ze gemailed of alles goed binnen was gekomen want na een tijdje was het geld nog niet geïncasseerd.. toen had ik dat gelijk gevraagd .
pi_69553011
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
Dat stond er dus niet hé...

Vandaag geen ritje voor mij, kom net van mijn werk af. Morgen wilde ik 100km gaan doen, maar ik ga nu weer met die collega fietsen die net begonnen is, dus dat worden er 75 waarschijnlijk. (Moet hem nog wel even overtuigen dat hij dat bestwel aankan, maar goed...). Ik denk dat ik richting Het Kopje rijdt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:23:25 #108
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69556037

Fietsje is weer schoon, ontvet en ingevet. Ik ga zo ff de Holterberg op.. na het eten. Zin in maandag!
pi_69556039
Gister ondanks m'n brakheid toch even op de fiets gestapt voor een rondje wielerbaan.
Er was daar een groepje aan het trainen in waaiers dus ik bleef er wat achter hangen.
Op een gegeven moment ging ik er voorbij en werd ik meteen weer ingehaald

Daarna probeerden ze me volgens mij los te rijden, maar ik kon makkelijk bijblijven. Toen ben ik er weer naast gaan fietsen en als een gek gedemarreerd, voelde me net Cancellara
Ze zagen me niet meer terug, ik ben denk ik wel goed met de elfstedentocht
pi_69556122
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Tommeke het volgende:
Gister ondanks m'n brakheid toch even op de fiets gestapt voor een rondje wielerbaan.
Er was daar een groepje aan het trainen in waaiers dus ik bleef er wat achter hangen.

Daarna probeerden ze me volgens mij los te rijden, maar ik kon makkelijk bijblijven. Toen ben ik er weer naast gaan fietsen en als een gek gedemarreerd, voelde me net Cancellara
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:28:21 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69556133
quote:

Sommige wielrenners zien dat echt als een trap op hun ziel ja
Strakke actie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69556283
quote:

Leuk

Vandaag maar weer eens op de Nedereindseberg gefietst. Pff. Echt slechte benen. Gelukkig is het op zaterdag nooit zo druk, dus ik kon toch nog goed meekomen. Wel goed getraind, want ik ben flink vaak aangegaan op de bult, alleen kwam ik meestal niet los Wel een keertje een gat naar de kopgroep zo goed als dichtgeknald op de bult.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:10:47 #113
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_69557097
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:28 schreef Szura het volgende:

[..]

Sommige wielrenners zien dat echt als een trap op hun ziel ja
Strakke actie
Haha, inderdaad. Als ik mensen inhaal bultop, proberen ze altijd mee te komen. Echt grappig om te zien. Laatst haalde ik iemand in die rustig reed, ik versnelde steeds tot bijna sprintend bovenaan. Ben ik bovenaan, hoor ik keihard gehijg in mijn nek. Was hij ook meegesprint. Zelf doe ik dat trouwens ook .

Ben nu net weer terug van de Posbank, viel me mee met hoe druk het was. Had er wel iets meer van verwacht. Veel heuveltjes hier in berg en dal zijn zwaarder. Mijn fietsgenoot heb ik a la Di Luca eraf gesprint naar boven. Zit ook zo'n 8 kilo tussen ons. Op het vlakke en in het dalen is hij nog wel sterker.

[ Bericht 0% gewijzigd door No-P op 30-05-2009 18:56:46 ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_69557790
strakke actie Tommeke!

Net terug van 110km over de heuvelrug, lekker wat heuveltjes gedaan, op de terugweg kreeg mijn fietsmaatje (voor het eerst dat ik eens de sterkste was, van degene met wie ik ging fietsen!) ook nog een hongerklop, maar ze was eigenwijs en zei dat ze gewoon moe was... en ze had immers net nog een appel op.. "Hier, een reep. Opeten, en nu." 5 min later "Ohja, gaat nu wel weer een stukje beter" hehehe.
Heb op de lekdijk dus bijna alle kopwerk gedaan omdat zij er doorheen begon te zitten, lekker hoor 35-38 km/u!
pi_69557969
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef No-P het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Als ik mensen inhaal bultop, proberen ze altijd mee te komen. Echt grappig om te zien. Laatst haalde ik iemand in die rustig reed, ik versnelde steeds tot bijna sprintend bovenaan. Ben ik bovenaan, hoor ik keihard gehijg in mijn nek. Was hij ook meegesprint. Zelf doe ik dat trouwens ook .
Dat is wielrenners-eigen denk ik. Altijd proberen aan te haken.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:58:08 #116
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69561000
Ik heb vanmiddag op een TANDEM gefietst.. Vriendinnetje achterop, en gaan. Lache! Net nog ff 40km gefietst, maar had het na gisteren nog aardig in de benen zitten.. ach, rondje was fijn. Opeens klinkt 40 zo weinig he? "Vroegah" ging je echt geen 40km fietsen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:57:35 #117
39793 Moody
el moody
pi_69562224
Ik ben op zoek naar een crossfiets om te sporten die ik tevens ga gebruiken voor het woonwerkverkeer (ongeveer 22 km per dag)

Nu heb ik de Stevens X8 Lite op het oog:

klik voor vergroting

Volledig XT (incl remmen e.d.). Prijs is 1099 euro.

Heeft iemand ervaring met Stevens en misschien met de X8 Lite?

Het lijkt me een goede fiets voor het geld.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:10:41 #118
130803 Gripper
Get a grip
pi_69562478
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef eentwee het volgende:
Nog Heelsumgangers die toevallig een Di2 fietsje (maat L, 58,5cm bovenbuislengte, zie http://bike.shimano.com/p(...)sbx/nl/di2_tour.html) willen testen op de 100 km?
Er is er een voor mij gereserveerd maar ik ben verhinderd. Ik kan Shimano al de hele week niet bereiken dus het is me nog niet gelukt om dat door te geven.. misschien kan iemand van hier mijn plek innemen..?
Nou zeker!
t is mn maat, en ik rij de 100 km.

Wat moet ik doen? "Hoi, ik ben Eentwee?"
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:13:43 #119
130803 Gripper
Get a grip
pi_69562541
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
strakke actie Tommeke!

Net terug van 110km over de heuvelrug, lekker wat heuveltjes gedaan, op de terugweg kreeg mijn fietsmaatje (voor het eerst dat ik eens de sterkste was, van degene met wie ik ging fietsen!) ook nog een hongerklop, maar ze was eigenwijs en zei dat ze gewoon moe was... en ze had immers net nog een appel op.. "Hier, een reep. Opeten, en nu." 5 min later "Ohja, gaat nu wel weer een stukje beter" hehehe.
Heb op de lekdijk dus bijna alle kopwerk gedaan omdat zij er doorheen begon te zitten, lekker hoor 35-38 km/u!
Volgens mij kwam ik jou en fietsmaatje tegen langs de vecht. Rond een uur of 16, jullie gingen Utrecht in, ik fietste er net uit. Klopt dat?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_69563058
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
strakke actie Tommeke!

Ik moest ook best wel lachen stiekem, omdat ik eerst heel eigenwijs met m'n handjes op het stuur naast ze ging fietsen, me even recht ging zetten, een slokje nemen en er daarna vandoor ben gegaan zonder van m'n zadel te komen
Zo'n hongerklop is zo kut, echt een naar gevoel... Wel lekker he? Het gevoel dat je sterker bent.
Ik ben ook zo'n type wat zich graag wil meten met anderen Die lui blijkbaar ook, anders zouden ze niet versnellen. Is echt wielrenner eigen.
pi_69563497
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou zeker!
t is mn maat, en ik rij de 100 km.

Wat moet ik doen? "Hoi, ik ben Eentwee?"
Dat zou moeten volstaan ja zie pm
pi_69563570
haha, mooie verhalen allemaal, hier een km of 90 maar flinke wind langs de grote kanalen, is niet mijn pakkie an

Ben benieuwd hoe het straks gaat bij de fokmeet in Nijmegen. Volgens mij gaat t op de eerste heuvel al volle bak om vervolgens niet meer stil te vallen als ik het zo hoor
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:54:19 #123
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_69564643
Donderdag 65km gereden, vooral op weg naar en van een tijdrit van 9km langs het amsterdam-rijnkanaal (met wind tegen). Mikte op 33-34km/u, kwam uiteindelijk net boven de 35 uit, dat viel me gezien de omstandigheden zeker niet tegen. Maandag Elfstedentocht rijden, en dan over 1,5 week de 150km van Limburgs Mooiste - mijn eerste kennismaking met heuvels hoger dan de Schellingwoudebrug. Daar zie ik eigenlijk meer tegenop dan de 240km van de Elfstedentocht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_69566275
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Volgens mij kwam ik jou en fietsmaatje tegen langs de vecht. Rond een uur of 16, jullie gingen Utrecht in, ik fietste er net uit. Klopt dat?
Nee, de vecht hebben wij niet gezien! Amerongen, Rhenen, Veenendaal, Elst, ehh, Leersum. En via de lekdijk terug...
pi_69574074
Vanochtend een rustig, typisch zondagochtendritje gedaan. Niet teveel forceren, beetje om je heen kijkend van het zonnetje genieten, af en toe effe stoppen. Katwijk-Noordwijk-Langevelderslag-Zandvoort-Kopje van Bloemendaal (beide kanten éénmaal opgefietst) en dan dezelfde weg terug: 75km op de teller. Viel me nog tegen hoeveel wind er stond. Heen hadden we hem tegen, terug was ie iets gedraaid en hadden we hem van de zijkant.

Samen met een maat gegaan en heb me nu echt enorm zitten ergeren aan de Vijfde Colonne die achter ons wiel bleef kleven. Tussen Noordwijk en Langevelderslag reden we nog rustig naast elkaar, beetje aan het inrijden, beetje praten... Toen sloot de eerste aan en die bleef consequent in het wiel zitten, terwijl wij zoiets hadden van "Je mag er gewoon voorbij hoor als je wilt, wij rijden niet zo hard..." Maar nee, hij bleef volgen. Daarna sloot er nog één aan en die deed precies hetzelfde. Toen was ik het al zat en ben ik met mn maat wat gaan versnellen en beetje kop over kop gaan rijden om te kijken wat er gebeurt en of ze mee zouden doen. Maar nee hoor... Bij Langevelderslag sloten er nog wat groepjes en eenlingen aan, maar ook die vonden het blijkbaar een best tempo wat wij reden dus die lieten ons het werk doen. Ergens halverwege Langevelderslag-Zandvoort kwamen er twee man eindelijk wat voorzichtig kopwerk doen. Maar dat was maar van korte duur want toen kwam ineens de hele meute over ons heen denderen en gaven ze er ineens een klap op. Bleken er een man of 15 in ons wiel gezeten te hebben. Ik had nog wel aan kunnen haken als ik gewild had, maar mn maat zat effe moeilijk dus hebben we het groepje profiteurs laten gaan en heb ik mn maat een beetje op sleeptouw genomen door het kopwerk te doen. Uiteindelijk hebben we er nog twee van dat groepje op kunnen rapen...

Na een korte stop in Zandvoort richting het Kopje gereden, hem van beide zijden een keer omhoog gefietst en daar reed mn maat, die dus net pas fietst, me twee keer recht uit het wiel. Ik had natuurlijk wel 75% van het kopwerk gedaan, maar dan nog reed hij aardig strak omhoog, er zat wel panache achter, terwijl ik echt twee keer moest passen...

Na weer effe een kort stopje op de 'top' (nu was het aan mij om op adem te komen ) weer dezelfde weg terug gereden. Wind niet echt lekker in de rug, maar toch een aardig tempo kunnen rijden. Heb toen ook weer het meeste kopwerk gedaan, want toen zat mn maat weer ineens moeilijk. Dus waarschijnlijk heeft hij gewoon meer talent voor het klimmen en ben ik op het vlakke wat beter.
Bij Langevelderslag zijn we verder opgereden met een praatgrage Haarlemmer en zijn we met zn drieen lekker met de handjes op het stuur en ervaringen uitwisselend richting Katwijk gereden. (Was overigens de eerste keer dat ik een echt sociale wielrenner tegen ben gekomen. Meestal rijd je elkaar zonder enig contact voorbij...)

Uiteindelijk 27km gemiddeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 31-05-2009 14:23:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')