Handgemaakt? Tof! Rijdt dat wat lekker?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in, en 13 uur zon! nou dat moet wel lukken dan![]()
Ik heb handgemaakte banden tegenwoordig![]()
Gripper: Je kunt toch overdag fietsen en daarna BBQ-en?
Koblenz zit wel op een ietwat merkwaardig tijdstip in de route.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ultra_ivo: Volgende week ben ik inderdaad in Koblenz! Laat maar weten, dan fiets ik stukkie met je op..![]()
Culinair?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef marcodej het volgende:
Weet iemand hier hoe je bloemkool klaarmaakt?
Om 6 uur 's ochtends zullen er ook rijders door komen (eerder ook)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:27 schreef Oksel het volgende:
Hehe, zolang het niet om 6 uur 's ochtends is..Als jij mij een routepunt aangeeft, en een tijdstip (met marge natuurlijk!), sluit ik ff stukkie aan. Lijkt me leuk.
Hehe. Gekken.. als het kan; stuur dan een SMS, uurtje van te voren. Kan dat niet; so be it..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends zullen er ook rijders door komen (eerder ook)
Precieze tijd wordt een beetje lastig, op pakweg 400km kan het een en ander gebeuren
Elsie is geen officiële bijnaam, slechts een voorbeeld hoe je het uitspreektquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef Oksel het volgende:
Ja, wordt een Fok!-meet daar. Fietsen al 4 Fok!ers mee..
- LittleCreep (LC, Elsie)
- Captain_Fab
- Gripper
- Oksel
Wanneer komt de Fok!-teamkleding? Danny! DANNY! Danny?
Prima. Krijg je zo een PM met m'n mobiele nummer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hehe. Gekken.. als het kan; stuur dan een SMS, uurtje van te voren. Kan dat niet; so be it..
Geen ervaring maar wel ingeschreven voor de 100km...hoe weet je dat je dat shirt krijgt, ik heb me een week of twee geleden ingeschreven voor de 100km tourtocht, en wel bericht gekregen dat mijn inschrijving is ontvangen, maar was ook benieuwd over het shirt!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand ervaring met de Classico Boretti tour?
Ik heb met net ingeschreven: http://www.classicoboretti.nl/cms/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1 .
Ze hadden de 2500 inschrijvingen nog niet gehaald dus krijg een gratis shirt.
Altijd een van mijn favoriete semi-klassiekers van de VWB. Voorbije 2 jaar ook gereden, maar vandaag verhinderd ivm Pinkpop. Morgen trouwens de korte afstand van Tilff-Bastogne-Tilff fietsen. Hopelijk een beetje hersteld van Pinkpopquote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:46 schreef dutch_cyclist het volgende:
Nog niet helemaal hersteld van het snotteren, maar ik vertrek over een uurtje naar het zonovergoten België voor de Bilzen Classic.
Dit ritje is 175 km lang en doet verschillende klimmen aan waaronder een aantal van de Waalse Pijl.
Zondag met de Wedrenners mee en dan maandag de Klimtour over de Veluwe vanuit Heelsum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |