quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:07 schreef Greys het volgende:
'Wat moet ik doen?'
Nou, Eddem, kijk maar zwoel in de camera.
'Zo?'.
Nee, dat is quasi-geil.
'Zo dan?'
Nee, dat is ranzig.
'Is dit wat dan?'
N...
'En hoe zit mijn haar? Ingestort al? Of nog lekker fluffy?'
Zucht.
Klik.
Ik vind het wel lekker rustig zo!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik wacht even tot hij/zij/het terug is van de ban.
Prikken maar, Patries!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Maar..maar, Eddem heeft toch eens verteld dat Tries een heks is?! Een witte dan, die hem zakelijk hielp met bezweringen en zulks? Ik zou hem in zijn plaats behoorlijk knijpen over de washandpoppetjes die ze vast druk aan het vervaardigen is as we speak!
De opbrengst naar Warchild of het Aidsfonds. Het hart zit op de goede plek bij Micky. Zolang het andermans geld is.quote:"Ik ga met Adam Curry en ineens is iedereen in rep en roer."Actrice Micky Hoogendijk, 'even op een yoga retreat in het buitenland', blikt terug op een tumultueuze week. Sinds bekend werd dat oud-diskjockey Curry zijn twintigjarige huwelijk met Patricia Paay voor haar beëindigde, rinkelt bij Hoogendijk onophoudelijk de telefoon.
Privé bracht deze week de eerste foto's van Hoogendijk met Curry, stiekem geschoten door een toerist. Hoogendijk: "Ik zei nog tegen Adam: volgens mij gebeurt er iets. Ik heb niets gezien, maar mijn maag draaide zich om. Het was intuïtie. Mensen vroegen altijd eerst: mag ik een foto maken? Nu gebeurt het gewoon."
<...>
Het vastleggen van BN-ers loont. Een amateurfilmpje van Yolanthe C van K, zoenend met voetballer Wesley Sneijder in een Amsterdamse parkeergarage, heeft volgens ingewijden tussen de 2000 en 4000 euro opgebracht. De foto van Micky Hoogendijk met Adam Curry leverde volgens Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds 'een paar honderd euro' op.
<...>
Micky Hoogendijk is niet van plan Privé te dagen. "Weet je hoe irritant het is om iemand aan te klagen? Met zo'n blad pakken ze morgen de vis in, zeg ik altijd maar." Als tegenprestatie zou ze wel graag willen dat de opbrengst van de foto's naar Warchild of het Aidsfonds gaat.
wat een langdradig telefoontjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef Sanne het volgende:
Adam belt Geen Stijl over de foto met de joint in het vliegtuig.
http://www.dumpert.nl/med(...)grootste_vriend.html
Hou je nog een beetje van ons ome staticquote:
quote:
Hoi hoi,ik graag Patriesshirtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wat voor shirt wil jij? Team Eddem of Team Patries?
Uiteraard! Ik gooi hem er gewoon nóg een keer in!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef Sanne het volgende:
Die Patries shirts zijn wel in girlie model he?
Die tieten in dat shirt zien er beter uit dan die van mickeyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Hier het shirt voor Team Adam:
En mocht er een zeldzaam exemplaar rondlopen dat Team Micky is, dan heb ik deze nog voor je in de uitverkoop:
[ afbeelding ]
Theezakjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die tieten in dat shirt zien er beter uit dan die van mickey
Adam.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wat voor shirt wil jij? Team Eddem of Team Patries?
quote:
HOMO.quote:
Wat een schat is die Paay eigenlijk ook.. Natuurlijk betwijfel ik wel alle anekdotes die in de roddelbladen gezet worden (want, zoals ik altijd geloof) is er altijd 80% gebaseerd op 'roddels uit de wandelgangen', maar als het inderdaad zo is dat ze zo behulpzaam en trouw aan haar mannetje was, snap ik echt geen reet van die vent die haar aan de kant zet voor een veel jonger grietje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:45 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zo denkt de moeder van Patries er ook over. Ik las een diepte-interview met haar in één van de roddelbladen, trefwoorden: ONGELOOF - VERBIJSTERING - WAAROM?! - MIJN LIEVE SCHAT VAN EEN DOCHTER - HOE HEEFT DIT KUNNEN GEBEUREN? - WIJ ZIJN KAPOT - WIJ WETEN HET OOK ALLEMAAL NIET MEER - ONS REST SLECHTS DIEP VERDRIET.
Eén mooie anekdote stond er ook nog in, die erop neerkwam dat Patries op de ochtend van de ONHEILSTIJDING nog nietsvermoedend met haar vader had gebeld, en dat gesprekje had zij afgebroken met de woorden: "Lieve pap, daar komt Adam van de trap naar beneden, sorry, maar je weet dat hij dol is op een goed, voedzaam ontbijt en ik wil hem niet in de kou laten staan, mijn lieve schat die zo hard werkt en die er ook op deze stralende ochtend weer fantastisch uitziet, dus ik ga nu snel ophangen om een flinke omelet voor hem te bakken, een paar pannenkoekjes erbij, glaasje jus... en misschien doe ik er ook wel een gehaktbal bij, dat schijnt de bloedsomloop de bevorderen. Dus pap, ik bel je straks even terug, ik gooi de pannen snel op het vuur. Die lieverd van me krijgt zijn ene been niet voor het andere zonder warm ontbijt. Dag pap! Da-hag, ik ook van jou... tot straks hè?"
Patries had de pannen nog niet van het vuur gehaald om de heerlijke culinaire verrassingen op Adam's bord te laten glijden, of hij sprak de woorden: "Ik ben verliefd op Mickey, ik ga bij je weg."
NEE!
VERBIJSTERING!
ONGELOOF!
HOE BEDOEL JE: VERLIEFD OP MICKEY? ZIT JE SOMS WEER AAN DE DRUGS OF ZO? ZIJN MIJN CHAMPGINONOMELETTEN NIET GOED GENOEG MEER VOOR JE?
Enzovoort.
Maar Adam hield voet bij stuk, hij ging weg. En toen belde Patries haar vader terug. Haar ouders kunnen het eigenlijk nog steeds niet geloven: 'Wat bezielt die man om onze schat van een dochter te laten vallen voor die meid?' en: 'Een voedzaam ontbijt wordt tegenwoordig ook niet meer op waarde geschat,' en: 'Daar kunnen de yogamatjes van die del vast niet tegenop, wij spreken hem nog wel, wij willen wel eens zien hoe hij straks uit zijn ogen kijkt, als hij zeven weken in lotushouding heeft gezeten op één flesje water.'
Ik heb maat 36 dus moet kunnenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik gooi hem er gewoon nóg een keer in!
[ afbeelding ]
Tsssk. Ik had meer van je verwacht.quote:
en jij zit nog in je wittebroodswekenquote:Op zondag 31 mei 2009 07:23 schreef versabommie het volgende:
Toch vind ik dat jullie het te eenzijdig bekijken, sex moet voor beide partijen leuk zijn, en het is voor Adam behoorlijk afzien sinds Patries de rollator mee naar bed nam!
En zoals ik al zei, 1 keer in de zoveel tijd moet je je mokkel inruilen voor een jonger exemplaar, de onderhoudsbeurten worden per jaar duurder omdat er meer en meer aan gaat mankeren !
nee 8 jaar ouderquote:Op zondag 31 mei 2009 07:31 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij zit nog in je wittebroodsweken![]()
is die van jou dan zoveel jonger?
Nee joh ben je gek, die ruil ik echt nooit inquote:Op zondag 31 mei 2009 07:37 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?
dan heb je straks wel een probleem
ow.... dan is het goedquote:Op zondag 31 mei 2009 07:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek, die ruil ik echt nooit in
maar het gaat niet over mij hier..
Adam heeft gelijk!![]()
Nee zo werkt dat niet in dit topique FANN, je moet partij kiezen, en die arme arme Adam moet het onderspit delven met al die nietsontzienende blinde vrouwmenschjes hier!quote:Op zondag 31 mei 2009 07:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... dan is het goed![]()
enne ik vind het allebei engerds...... dus ze doen maar
Ow. ik heb niet het hele topic doorgelezen, zijn alle vrouwen voor Patries?quote:Op zondag 31 mei 2009 07:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet in dit topique FANN, je moet partij kiezen, en die arme arme Adam moet het onderspit delven met al die nietsontzienende blinde vrouwmenschjes hier!
Ja kijk ik wil je geen keus opdringen maar Patries is wel rechstreeks ontsproten uit het zaad van de duivel, ze is naar het schijnt degene die Wesley Sneijder heeft gepushed om te bekken met Yolanthe terwijl zijzelf in de cameraboot van de garage zat om 1 en ander te regiseren. Ze is degene die achter de financiele crisis zit, en ze heeft de moeder van Bambi dodgeschoten. Maargoed denk maar even na over je keus!quote:Op zondag 31 mei 2009 07:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow. ik heb niet het hele topic doorgelezen, zijn alle vrouwen voor Patries?
ik vind dat zo'n ''nepmokkel'' maar die Adam vind ik ook weer een lul
![]()
dus ik moet daar even een nachie over slapen
quote:Op zondag 31 mei 2009 07:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kijk ik wil je geen keus opdringen maar Patries is wel rechstreeks ontsproten uit het zaad van de duivel, ze is naar het schijnt degene die Wesley Sneijder heeft gepushed om te bekken met Yolanthe terwijl zijzelf in de cameraboot van de garage zat om 1 en ander te regiseren. Ze is degene die achter de financiele crisis zit, en ze heeft de moeder van Bambi dodgeschoten. Maargoed denk maar even na over je keus!
Ja is goed!quote:Op zondag 31 mei 2009 07:59 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
daar krijg ik nachtmerries van !
Mama Bambi![]()
![]()
als ze die heeft doodgeschoten ben ik voor Adam![]()
![]()
owkee?
Hier ook absoluut Team Patries. De arme arme arme schatquote:
Patries is 60+ , daar zit een luchtje aanquote:Op zondag 31 mei 2009 08:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier ook absoluut Team Patries. De arme arme arme schatEn die Curry daar zat altijd al een luchtje aan
Vanaf welke leeftijd is bij jou de vrouw dan afgekeurd?Patries ziet er beter uit dan menig ander.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Patries is 60+ , daar zit een luchtje aan
Zolang ze nog geen rollator nodig hebben... Patries is gewoon oud en afgesleten, wegdoen dus!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd is bij jou de vrouw dan afgekeurd?Patries ziet er beter uit dan menig ander.
?
Dat komt door de plastisch chirurgie. Dan kan je zelfs op je 80e goed uitzien.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd is bij jou de vrouw dan afgekeurd?Patries ziet er beter uit dan menig ander.
?
HEIR HEIR!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat komt door de plastisch chirurgie. Dan kan je zelfs op je 80e goed uitzien.
oke mee ens , maar dat zouden veel 30/ 40 ers niet misstaan.Sommige doen er weer niks aan, das ook geen gezicht.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat komt door de plastisch chirurgie. Dan kan je zelfs op je 80e goed uitzien.
stinken en verrot??niet overdrijven jij he.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEIR HEIR!
Je kan een door en door verrotttte rollade wel in een mooi papiertje duwen maar het blijft stinken en rot!
vrouwen boven de 30 gaan toch stinken ? oude vrouwtjes geuren enzo ?quote:Op zondag 31 mei 2009 09:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
stinken en verrot??niet overdrijven jij he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |