quote:Patricia Paay gesteund door dochter
AMSTERDAM - Patricia Paay voelt zich tijdens de finale van Holland's Got Talent, waar zij in de jury zit, gesteund door haar dochter Christina.
Patricia, die is verlaten door haar man Adam Curry: "Ik heb zoveel steun van zoveel lieve mensen, vooral van vrouwen. En mijn lieve dochter zit daar", wees ze in het publiek naar de 18-jarige Christina. "Ik ben trots op haar."
Voor La Paay was het vrijdagavond haar eerste publieke optreden sinds vorige week bekend werd dat Adam haar had verlaten voor Micky Hoogendijk.
Presentator Gerard Joling steunde Patricia ook: "Je blijft voor ons een kanjer!"
Tegen de tijd dat jij 60 bent ben ik al deaudtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel goede genen, denk ik!
Maar ik wil er op mijn 60ste echt niet uitzien alsof ik 40 ben, ook niet als ik dat van de natuah cadeau krijg. Geloof je vast niet, maar dan moet je me er maar aan houden.
Dochterlief is ook een pláátje geworden he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef yvonne het volgende:
http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=352
Zus Yvonne en de moeder, 2008, de moeder moet toch zeker 80 zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:25 schreef popolon het volgende:
Ik dacht dat 'ie met Bowien aan de haal was gegaan. Goede keus! Dacht ik.
Toen bleek 't die strijkplank te zijn.
Geen HOERRRRRRRRRRRRR?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
Hadden we deze al?
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=77773
27 mei 2009
Alice Paay, de moeder van Patricia, doet in weekblad Weekend een boekje open over de breuk tussen haar dochter en Adam Curry. Mevrouw Paay vindt het onvergeeflijk van Adam en zijn nieuwe liefde Micky Hoogendijk noemt ze een 'del' en een 'golddigger'.Patricia zou nu uit zijn op een flink deel van Adams fortuin.
Charlie-d'r-man-Charlie. Maar dat hadduheusalwelgesnapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef popolon het volgende:
Doet ze het met Charlie? Lesbies in GTST.TOch maar weer eens kijken op rtlgemist.nl
Oh ok. Dan ben ik voor Patricia. Zet 'm, Stars on 45.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen HOERRRRRRRRRRRRR?
Maar 'del' is een leuk begin!![]()
[..]
Charlie-d'r-man-Charlie. Maar dat hadduheusalwelgesnapt.
Oh wacht. Charlie-d'r-man-Charlie heet Charly met een y. Vandaar de verwarring
Ja prima, en je hebt me ervan overtuigd dat ze heel lang tamelijk glossy blijven, maar ik wil dat dus níet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef yvonne het volgende:
http://www.persfoto.com/categories.php?cat_id=352
Zus Yvonne en de moeder, 2008, de moeder moet toch zeker 80 zijn
Nee, hoor, we schelen maar een jaar. Ik ben 37.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij 60 bent ben ik al deaudt
Oquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh Yvonne. Kijk nou wat ik vind!
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Die hele tekst ja, vreselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Dat zinnetje ook...
De borsten van Patries waren al vijf keer in beeld geweest, dan mocht mijn piemel ook wel een keertje.![]()
![]()
Inderdaad:quote:
Ik Googlede alléén op 'Adam Curry'.quote:
Misschien was hij wel een beetje jaloers op wat ik boven mijn eikel heb hangen.quote:
Als soort van derde been bedoel je??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien was hij wel een beetje jaloers op wat ik boven mijn eikel heb hangen.
Ik las: boven mijn enkel heb hangen
Ik dacht dat hij een beetje last had van grootheidswaanzin.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
'Wat moet ik doen?'
Nou, Eddem, kijk maar zwoel in de camera.
'Zo?'.
Nee, dat is quasi-geil.
'Zo dan?'
Nee, dat is ranzig.
'Is dit wat dan?'
N...
'En hoe zit mijn haar? Ingestort al? Of nog lekker fluffy?'
Zucht.
Klik.
Zou Micky dat al gelezen hebben?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef yvonne het volgende:
http://josvanvliet.web-lo(...)adam-curry-verl.html
He Micky, als jij je nou dan gewoon even onterecht voor HOERRRRRRRR laat uitmaken, doe ik het gewoon met die beetje staande piemel en dan heb jij de lasten en ik de eh... Nee wacht, laat ook maar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:22 schreef conleche het volgende:
Candy heeft wel een nieuwe vriend hoorde ik!! Zou die hele Mickey een hoax zijn?? Dattie het eigenlijk met snoepmeisje doet?
mijn opa zei altijd : kijk uit met tekenen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om er nog zo uit te zien als ik zestig ben!
[ afbeelding ]
he gedver .......... hij kijkt hier al net zo raar uit zijn ogen als dat micky geval ...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
Dat figuur ook gewoon nog he?![]()
(Ik doe even een Patries-adoratie dingetje, nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen!)
[ afbeelding ]
Agossie....![]()
[ afbeelding ]
Ja da's prima maar om dan met een gestripte Lada aan de haal te gaan is ook wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
Elke man zou om de zoveel tijd zijn huidige saab in moeten ruilen voor een nieuwe ferrari!
True! maar ... nee kan er niets tegenin brengenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja da's prima maar om dan met een gestripte Lada aan de haal te gaan is ook wel wat vreemd.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja da's prima maar om dan met een gestripte Lada aan de haal te gaan is ook wel wat vreemd.
Maar... maar... dat is toch gewoon Mickey die daar voor de spiegel zit? Met een pruik van Patries opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh Yvonne. Kijk nou wat ik vind!
Sorry![]()
[ afbeelding ]
Het zou zomaar kunnen he, vooral bij die linker piemelfoto!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:27 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar... maar... dat is toch gewoon Mickey die daar voor de spiegel zit? Met een pruik van Patries op
quote:Adam Curry (44) is afgelopen weekend naar Ibiza gevlogen om met zijn nieuwe liefde, Micky Hoogendijk (38), te zijn. De lange blondine werd al sinds vorige week op het Spaanse feesteiland gesignaleerd, waar zij samen met haar yogaleraar verbleef. Ooggetuigen zagen de nieuwe geliefden, die vorige week uit de kast kwamen, genieten van een romantische lunch samen.
Shownieuws meldt dat Micky in haar vriendenkring heeft laten weten snel te willen trouwen met de nauwelijks gescheiden Adam Curry. Het feit dat zij hiermee direct Amerikaans staatsburger zou worden komt de actrice, die al tijden aspiraties heeft in het land van de onbegrensde mogelijkheden, ook niet slecht uit. Patricia Paay (60) is ondertussen nog steeds intens verdrietig door het abrupte einde van haar 20 jaar-durende huwelijk. Haar zus, Yvonne Keeley, heeft laten weten dat zij haar betere en mindere momenten heeft, maar zich er dapper doorheen slaat. Deze week zal Patricia nog naar Nederland komen voor de finale van Holland's Got Talent.
Ja, balen he, dat ze die lunch niet gefilmd hebben.quote:
Zo denkt de moeder van Patries er ook over. Ik las een diepte-interview met haar in één van de roddelbladen, trefwoorden: ONGELOOF - VERBIJSTERING - WAAROM?! - MIJN LIEVE SCHAT VAN EEN DOCHTER - HOE HEEFT DIT KUNNEN GEBEUREN? - WIJ ZIJN KAPOT - WIJ WETEN HET OOK ALLEMAAL NIET MEER - ONS REST SLECHTS DIEP VERDRIET.quote:
Ik wacht even tot hij/zij/het terug is van de ban.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:07 schreef Greys het volgende:
'Wat moet ik doen?'
Nou, Eddem, kijk maar zwoel in de camera.
'Zo?'.
Nee, dat is quasi-geil.
'Zo dan?'
Nee, dat is ranzig.
'Is dit wat dan?'
N...
'En hoe zit mijn haar? Ingestort al? Of nog lekker fluffy?'
Zucht.
Klik.
Ik vind het wel lekker rustig zo!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik wacht even tot hij/zij/het terug is van de ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |