Die van Zsa Zsa Gabor was anders ook leuk:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe zei Ivana Trump het ook weer?
Don't get mad, get everything
![]()
![]()
And a little bit more
![]()
Wat ben jij een ergerlijk personage.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef luciano het volgende:
Dat je een blauw kleurtje hebt geeft je nog niet het recht om de users hier zo te woord te staan staatsmongool !
Nah , ze is gewoon wat schor , en moet eens goed door mij worden doorgesmeerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Duderella het volgende:
Haar stem klinkt toch wat gebroken...
Toch?
Ik hóór pijn!Schrijnende, diepe, hartverscheurende pijn!
![]()
En dat ze 'm haat. Dat hoor ik ook aan haar stem. Dat ze hem verafschuwt! En dat ze zint op wraak. Rauwe, doorklievende, hartstóchtelijke wraak!
Nu weet ik niet hoe ze normaal klinkt, want ik hoorde haar voor het laatst toen ze met een scheef kadetje op haar hoofd,met haar zus voor een jaren '40 microfoon stond te wiegen, maar toch!
Ik zap ook even.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Duderella het volgende:
Haar stem klinkt toch wat gebroken...
Toch?
Ik hóór pijn!Schrijnende, diepe, hartverscheurende pijn!
![]()
En dat ze 'm haat. Dat hoor ik ook aan haar stem. Dat ze hem verafschuwt! En dat ze zint op wraak. Rauwe, doorklievende, hartstóchtelijke wraak!
Nu weet ik niet hoe ze normaal klinkt, want ik hoorde haar voor het laatst toen ze met een scheef kadetje op haar hoofd,met haar zus voor een jaren '40 microfoon stond te wiegen, maar toch!
Zeg ga jij ff terug in je hok ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:56 schreef luciano het volgende:
Duderella / haaibaaike / ole , lazerstralen jullie ook eens een pokke end op met jullie off-topic geneuzel .. ik zal het wel ff voor je typen , als mod_wannabe hier.
Your welcome .
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zap ook even.
Het is LIVE, toch? Ik hoop stiekem op een Patries die ineens opstaat, vlak voordat de winnaar bekend wordt, en dat ze dan haar hart lucht en dat ze dan iets gilt als Micky!!! Ik weet dat je kijkt, HOERRRRRRRR dat je er bent! Zeg maar tegen die langharige lul dat hij zijn gehaktballen voortaan kan vergeten! En had ik je al HOERRRRRR genoemd? Bij deze! HOERRRRRR!
Zoiets. Ik denk dat het haar goed zal doen. Op zal luchten!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zap ook even.
Het is LIVE, toch? Ik hoop stiekem op een Patries die ineens opstaat, vlak voordat de winnaar bekend wordt, en dat ze dan haar hart lucht en dat ze dan iets gilt als Micky!!! Ik weet dat je kijkt, HOERRRRRRRR dat je er bent! Zeg maar tegen die langharige lul dat hij zijn gehaktballen voortaan kan vergeten! En had ik je al HOERRRRRR genoemd? Bij deze! HOERRRRRR!
Zoiets. Ik denk dat het haar goed zal doen. Op zal luchten!
Als je je gewoon nergens mee bemoeit dan hoef ik ook niet steeds te vreageren huilie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Luciano, kan jij niet even een ander topic gaan zitten vertyfen?
Ik kan het iedereen aanraden!quote:
Die doet een talentloze Amsterdammer na die in elke zin drie keer 'Napoliteáánse liedjus' kan zeggen, zonder dat zelf gek te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |