quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:07 schreef Greys het volgende:
'Wat moet ik doen?'
Nou, Eddem, kijk maar zwoel in de camera.
'Zo?'.
Nee, dat is quasi-geil.
'Zo dan?'
Nee, dat is ranzig.
'Is dit wat dan?'
N...
'En hoe zit mijn haar? Ingestort al? Of nog lekker fluffy?'
Zucht.
Klik.
Ik vind het wel lekker rustig zo!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef static het volgende:
[..]
Ik wacht even tot hij/zij/het terug is van de ban.
Prikken maar, Patries!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Maar..maar, Eddem heeft toch eens verteld dat Tries een heks is?! Een witte dan, die hem zakelijk hielp met bezweringen en zulks? Ik zou hem in zijn plaats behoorlijk knijpen over de washandpoppetjes die ze vast druk aan het vervaardigen is as we speak!
De opbrengst naar Warchild of het Aidsfonds. Het hart zit op de goede plek bij Micky. Zolang het andermans geld is.quote:"Ik ga met Adam Curry en ineens is iedereen in rep en roer."Actrice Micky Hoogendijk, 'even op een yoga retreat in het buitenland', blikt terug op een tumultueuze week. Sinds bekend werd dat oud-diskjockey Curry zijn twintigjarige huwelijk met Patricia Paay voor haar beëindigde, rinkelt bij Hoogendijk onophoudelijk de telefoon.
Privé bracht deze week de eerste foto's van Hoogendijk met Curry, stiekem geschoten door een toerist. Hoogendijk: "Ik zei nog tegen Adam: volgens mij gebeurt er iets. Ik heb niets gezien, maar mijn maag draaide zich om. Het was intuïtie. Mensen vroegen altijd eerst: mag ik een foto maken? Nu gebeurt het gewoon."
<...>
Het vastleggen van BN-ers loont. Een amateurfilmpje van Yolanthe C van K, zoenend met voetballer Wesley Sneijder in een Amsterdamse parkeergarage, heeft volgens ingewijden tussen de 2000 en 4000 euro opgebracht. De foto van Micky Hoogendijk met Adam Curry leverde volgens Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds 'een paar honderd euro' op.
<...>
Micky Hoogendijk is niet van plan Privé te dagen. "Weet je hoe irritant het is om iemand aan te klagen? Met zo'n blad pakken ze morgen de vis in, zeg ik altijd maar." Als tegenprestatie zou ze wel graag willen dat de opbrengst van de foto's naar Warchild of het Aidsfonds gaat.
wat een langdradig telefoontjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef Sanne het volgende:
Adam belt Geen Stijl over de foto met de joint in het vliegtuig.
http://www.dumpert.nl/med(...)grootste_vriend.html
Hou je nog een beetje van ons ome staticquote:
quote:
Hoi hoi,ik graag Patriesshirtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wat voor shirt wil jij? Team Eddem of Team Patries?
Uiteraard! Ik gooi hem er gewoon nóg een keer in!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef Sanne het volgende:
Die Patries shirts zijn wel in girlie model he?
Die tieten in dat shirt zien er beter uit dan die van mickeyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Hier het shirt voor Team Adam:
En mocht er een zeldzaam exemplaar rondlopen dat Team Micky is, dan heb ik deze nog voor je in de uitverkoop:
[ afbeelding ]
Theezakjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die tieten in dat shirt zien er beter uit dan die van mickey
Adam.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wat voor shirt wil jij? Team Eddem of Team Patries?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |