quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
What the fuck doet die gast!
[..]
Dit vind ik dan wel zielig
100% eensch met Fritsquote:
Dat zijn dan weer dingen waar ik het mee eens benquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
100% eensch met Frits.
Doe eens niet, ben je m'n kloon ofzo.
Net CL gekeken, samenvatting: leuke wedstrijd, verdiende overwinning van barca, wat een smerige overtreding van Scholes, huilende Ronaldo.
Volgende TTquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer dingen waar ik het mee eens ben
Wij zijn complementairSetje vormen?
Moet wel lukkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kunnen we wel mooi samen dat kratje Hertog Jan soldaat maken
Slotje is zo gezetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff die nieuwe TT
Oh ja, jij hebt 'macht' natuurlijk. Maar goed, dan komt goede vriend GlowMouse weer op de hoek kijkenquote:
Deze gaat eerst vol!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Somehow hebben julie 'beef' met glowmouse, maar ik wil me daar verder niet in mengen of mee bemoeien eigenlijk.. maar ik ben wel nieuwsgierig naar watskebeurtquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt 'macht' natuurlijk. Maar goed, dan komt goede vriend GlowMouse weer op de hoek kijken
Vertel je nog wel een keerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Somehow hebben julie 'beef' met glowmouse, maar ik wil me daar verder niet in mengen of mee bemoeien eigenlijk.. maar ik ben wel nieuwsgierig naar watskebeurt.
Ik vond 'm iig wel oke over komen, van wat ik van 'm gezien heb dan.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:24 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 27 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
33. 103 Isdatzo
41. 093 Daph_
50. 087 Bootje84
77. 068 Psychonikeo
78. 067 Houniet
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Dat is best wel triest inderdaad. Ik snap werkelijk niet waarom meiden steeds op hem vallen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mogguh
Ja wat? Hij huilt toch bij iedere verloren wedstrijd/gemist schot?Fail
!!
Je bent de eerste die het met me eens isquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is best wel triest inderdaad. Ik snap werkelijk niet waarom meiden steeds op hem vallen.![]()
Mogguh iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |