abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74045164
Heh, de vleeseters op Twitter zeiden gelijk al "Die man moet eens wat vlees in zich krijgen". Wel weer typisch.
pi_74045862
Hij is uit het ziekenhuis ontslagen.
quote:
Morrissey home after gig collapse
Morrissey suffered breathing difficulties

Former Smiths singer Morrissey has been discharged from a Swindon hospital after collapsing on stage with breathing difficulties.

He fell to the floor while performing his former band's song This Charming Man at Oasis Leisure Centre in Swindon.

A Great Western Hospital spokeswoman said he was kept overnight as a "precautionary measure" but was "much improved" and had been discharged.

The 50-year-old has cancelled several dates this year because of illness.

Two members of the singer's band took him off stage and an ambulance took him to the hospital.

Jillian Moody, who was at the concert, said initially the crowd was not aware of how serious the singer's condition was.

"It was interesting because a lot of people around us had bought tickets for Morrissey concerts earlier in the year," she said.

"He has cancelled numerous concerts so they just thought that, you know, he had gone off but would be returning.

"I didn't think he looked particularly well but then again, he's sort of well known as a reclusive character so I sort of thought that was just the way he was when he was on stage.

"He kept putting his hand up to his mouth as if he felt sick or... perhaps he was trying to hide something, but he didn't look particularly comfortable."

Morrissey's tour is due to move onto its European leg next month, including gigs in the Netherlands, France, Belgium, Germany and Ireland before moving on to nine dates in the US.
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74048781
Het lijkt wel of hij tour-angst heeft ofzo. Er is altijd wel wat.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:01:34 #164
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_74050928
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:

Ik zou vrijdag naar Sheffield gaan voor het concert maar ben bang dat ik dat wel kan vergeten.

Hoop dat Moz de tour nog kan voortzetten. En wat leuk dat je hem (hopelijk) in Sheffield gaat zien! Daar heb ik nog een paar maanden gewoond, en zie dat hij in de City Hall speelt
Truth is stranger than fiction
pi_74050934
Ja, het is inderdaad vaak wat. Hij heeft een soort record wat betreft cancellen, ook voor deze tour al. Maar zijn tourschema is ook hectisch voor een man van 50 jaar, veel reizen en kort na elkaar optreden. Maar om dit nou als excuus te gebruiken om niet te hoeven optreden lijkt me weer wat sterk. Misschien gewoon teveel gezopen of gesnoven? Een fan merkte weleens dat op (paar jaar geleden) dat ie een snuif tik heeft tijdens concerten. Ik hoop zo dat ie nog naar Brussel komt, maar ik verwacht er weinig van. Get well soon Moz
pi_74050984
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:45 schreef =HellFire= het volgende:
Heh, de vleeseters op Twitter zeiden gelijk al "Die man moet eens wat vlees in zich krijgen". Wel weer typisch.
zal wel een dubbele betekenis hebben
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:09:30 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74051166
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

zal wel een dubbele betekenis hebben
Dat dacht ik ook meteen .
En ze zullen vast wel vrijwilligers weten .
KuikenGuppy
pi_74051313
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Fuzzlet het volgende:

[..]

Hoop dat Moz de tour nog kan voortzetten. En wat leuk dat je hem (hopelijk) in Sheffield gaat zien! Daar heb ik nog een paar maanden gewoond, en zie dat hij in de City Hall speelt
Ja in de City Hall inderdaad.
Het is dan mijn verjaardag en ik kon een kaartje krijgen op de eerste rij. Leek me wel een leuk cadeautje voor mezelf.

Maar ondertussen is het volgende concert dat in Bournemouth zou plaatsvinden, afgelast:
quote:
Morrissey
The Morrissey concert will not take place, following his hospitalisation on Saturday night in Swindon. Morrissey has now been released from hospital and instructed to rest. Ticket holders are advised to retain their tickets and await further news.
http://www.o2academybournemouth.co.uk/

pi_74051393
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook meteen .
En ze zullen vast wel vrijwilligers weten .
Ik vind het trieste figuren om zo respectloos over Moz te lullen nadat hij op het podium ingestort. Past maar een icoontje bij.
pi_74051490
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja in de City Hall inderdaad.
Het is dan mijn verjaardag en ik kon een kaartje krijgen op de eerste rij. Leek me wel een leuk cadeautje voor mezelf.

Maar ondertussen is het volgende concert dat in Bournemouth zou plaatsvinden, afgelast:
[..]

http://www.o2academybournemouth.co.uk/

Wat zou er met hem aan de hand zijn. Wat denken jullie?
pi_74051829
Persoonlijk denk ik een combinatie van oververmoeidheid/stress en daardoor verzwakte weerstand, waardoor hij erg vatbaar is voor allerlei virussen/infecties.
En het lijkt ondertussen wel chronisch.
pi_74071138
TVP: Heb kaartjes voor 9 november. Hoop dat het doorgaat.
pi_74105389
quote:
FYI Latest re Morrissey is he WILL be on-stage at Albert Hall tonight.
Aldus ons allew Wossy.
pi_74121386
Dan was er dus errug weinig aan de hand zaterdag...
There is NO such thing in life as normal!
pi_74131496
Een vriend van mij staat nu in de Royal Albert Hall en Morrissey staat nu een minuut of 20 op het podium en alles gaat ok tot nu toe.
Hij ziet er goed uit en is in een goed humeur.
Ging tijdens How Soon Is Now? op de grond liggen (zoals gewoonlijk) stond op en zei "Thank you, Swindon".
De grapjas...

Dan zag het er zaterdag toch ernstiger uit dan uiteindelijk het geval was...
Er zijn natuurlijk tig redenen waardoor je onderuit kunt gaan, maar het schijnt dat ze vooral bezorgd waren omdat hij een tijdje buiten bewustzijn was.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:19:33 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74133732
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Felixa het volgende:
Ging tijdens How Soon Is Now? op de grond liggen (zoals gewoonlijk) stond op en zei "Thank you, Swindon".
De grapjas...
KuikenGuppy
pi_74142235
Hahahah! Kom op, dat is gewoon grappig. En provocerend. Dus grappig!
pi_74149297
Maar wie zegt dan dat het niet grappig of provocerend was?
Ik bedoelde met mijn in ieder geval: "Jeetje, wat een lekkere geniale, gortdroge opmerking."
pi_74149563
":')" heeft bij mij een afkeurende, afkrakende, sarcastische of zelfs cynische ondertoon (gekregen). Vandaar. My bad!

Thank you for the explanation.
pi_74156701
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
":')" heeft bij mij een afkeurende, afkrakende, sarcastische of zelfs cynische ondertoon(gekregen).
Heeft Morrissey soms model gestaan voor de " "?
pi_74156960
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Heeft Morrissey soms model gestaan voor de " "?
That joke isn't funny anymore.
pi_74157393
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef =HellFire= het volgende:
That joke isn't funny anymore.
Is it really so strange?
pi_74159511
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:00 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Is it really so strange?
What difference does it make?

Ik blijf in character!
pi_74170300
Diazepam!
pi_74258179
Gisteren bij het optreden in Sheffield geweest.
Prachtige zaal, goed concert.
Niet het beste concert dat ik van hem heb gezien, maar ik was allang blij dat hij er weer stond na zijn "collapse" van vorige week.
Er is weer een nieuwe toetsenist (Gustavo) want de vorige staat op het punt vader te worden (is getrouwd met de nieuwe bassiste van the Smashing Pumpkins).
Het is echt overkill tot en met, maar toch blijft How Soon Is Now? voor mij altijd het hoogtepunt van zijn optredens.
Vooral sinds dat extra drumoutro eraan is toegevoegd.
Kreeg ook nog een hand van Morrissey, dus mijn avond kon niet meer stuk!
pi_74266452
net terug uit londen maar vond het concert niet echt top
+/- 10 keer gezien sinds 1986 maar dit was/is een dieptepuntje, 69 minuten, zwakke cemetry gates.
jammer.
ben blij dat ik geen kaartje heb voor nijmegen, jammer.
pi_74280045
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Felixa het volgende:

*bit jealous!*
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_74480307
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Felixa het volgende:
Wow!
pi_74495623
En alweer een vervelend incident.
Vanavond zou Morrissey optreden in Liverpool.
Tijdens het tweede nummer kreeg hij een bierflesje van iemand in zijn gezicht gegooid.
Hij zei "goodbye", liep van het podium af en kwam niet meer terug.

Edit: het schijnt een plastic beker te zijn geweest, geen flesje. Maar toch... waarom zou je zoiets doen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Felixa op 07-11-2009 23:35:19 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:58:59 #190
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_74496771
omdat er altijd fuckers rondlopen die moeten zieken....

Jammer dat de Mozzer daar niet mee om kan gaan. Er zijn duizenden fans die hem een zeer warm hart toedragen maar kennelijk is één idioot genoeg om hem van zijn a propos te brengen...weinig professioneel

i still love him tho
= there is a light that never goes out =
pi_74497277
Ik had ook wel verwacht dat hij terug was gegaan, er een opmerking over had gemaakt en gewoon door had gezongen.
Maar aan de andere kant is hij natuurlijk wel een diva en een drama queen.
pi_74500917
Soms lijkt het er wel op alsof Morrissey alles doet om maar niet te hoeven optreden.
pi_74506602
Ben geen gigantische Morrisseyfan, vind vooral zijn werk vanaf Vauxhall & I erg goed - het spul daarvoor (ook met The Smiths) trekt me eerlijk gezegd stukken minder m.u.v. wat losse nummers hier en daar. Nu lees ik dat ie morgen in Nijmegen komt - wat dus vlakbij voor mij is... Toch maar eens kijken of ik een kaartje kan scoren voor morgen, zo dichtbij kan ik het niet laten schieten natuurlijk
Nee.
pi_74506620
En als ie nog steeds Moon Over Kentucky van Sparks speelt moet het al wel de moeite waard zijn
Nee.
pi_74508105
Hier een opname van het "incident".
Ik vind het allemaal nogal meevallen, als je het zo ziet...

zondag 8 november 2009 @ 15:43:26 #196
56758 Aschkael
pi_74508612
not the hair....not the hair!
pi_74508985
Waarom betalen mensen ik weet niet hoeveel geld voor een kaartje om vervolgens dingen naar het podium te gaan gooien? 't Is niet de eerste keer dat het gebeurt, ik snap er niks van.

Verder is Moz natuurlijk gewoon een zeikerd dat ie zich hier na zoveel optreden zoveel van aantrekt...
pi_74509322
Ik vind het echt lullig voor die andere 9.000 mensen die daar waren.
Omdat het de laatste UK-show was van de tour, waren er mensen van overal en nergens vandaan gekomen om erbij te zijn. Mensen hebben reiskosten betaald, een hotelkamer, het concertkaartje.
En om dan maar het hele concert af te blazen omdat er één mafkees is, vind ik best een zwaktebod van Morrissey.
Natuurlijk is het niet leuk, maar dit gebeurt bij erg veel concerten. Meestal wordt er niemand op het podium geraakt, maar nu toevallig wel.
Zoals MuadDib al min of meer impliceerde, leek het hem misschien stiekem wel goed uit te komen.
Hij is nog steeds niet 100% hersteld. Zoals ik hem vorige week ook in Sheffield zag, leek hij gewoon erg moe en zag hij bleek.
Ik hoop dat hij hierna eens een flinke pauze neemt, want hij heeft m.i. gewoon te veel hooi op zijn vork genomen de afgelopen jaren qua touren.
En sinds deze week zit hij ook nog eens zonder platenmaatschappij dus alles bij elkaar opgeteld, moet hij misschien eens compleet uitrusten en bedenken wat hij nog allemaal wil in de toekomst.
pi_74509892
ALWEER zonder?! Is hij nou zo moeilijk of ziet men niets meer in de man?
pi_74510342
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef =HellFire= het volgende:
wat bedoel je?
pi_74510780
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:34 schreef mrkrul het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Dat was een reactie op mijn post:
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Felixa het volgende:

**knip**

En sinds deze week zit hij ook nog eens zonder platenmaatschappij

**knip**

pi_74511187
Laat ik voortaan maar weer quotes gebruiken.
  zondag 8 november 2009 @ 17:57:03 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74513221
Dit zou toch ook zijn laatste tour zijn? Ik heb niet het idee dat hij hierna nog albums wilde uitbrengen of wilde gaan touren.
KuikenGuppy
pi_74527272
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk beiden. Hij's niet makkelijk, heeft al veel platenmaatschappijen versleten en de cd verkoop is tegenwoordig minder lucratief. Swords kwam laag binnen in de UK. Geloof iets van 50'ste positie.

Hij is nu zijn pensioen bij elkaar aan het touren.

En vervolgens een plastic beker met bier tegen het hoofd. Trek een schoon shirt aan, vergeet het en kom terug, denk ik dan. Dan krijg je de volle zaal achter je. Hij heeft deze tour al zo vaak gecanceld. Ik begrijp het aan de ene kant, hij zal geschrokken zijn maar ik vind ook....Moeten alle overige fans bloeden voor één eikel? Robbie Williams heeft wat dat betreft meer lef. Hij werd een keer van het podium geflikkerd (en maakte een flinke val) en zei heel makkelijk iets in de trant van: I won't let one fucker spoil this evening for you! Ja, zo kan het ook, terwijl ik in Robbie's geval het had begrepen als ie de show had afgezegd. Maar ja 't is Moz he, een overgevoelige jongen. Daar hebben we dan wel weer profijt van op muzikaal gebied, zo zie ik het maar.

Trouwens, ik denk ook dat dit zijn laatste tour is. Ook vanwege de incidenten. Toen ie instorte en er gebooed werd. En nu dit. Dit vind hij he-le-maal niks. Voor je het weet zit ie met podium angst of een minderwaardigheidscomplex.. Ik hou mijn hart vast voor Brussel. Dat is ook meteen de reden dat ik Brussel aandoe, omdat dit the final curtain call is.

But the thing is, I love you now ....... Moz = voor altijd. Daar is zijn soms, moeilijke, karakter totaal ondergeschikt aan!
  maandag 9 november 2009 @ 00:45:34 #205
56758 Aschkael
pi_74530131
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Jeanne_Darc het volgende:

= knip =

But the thing is, I love you now ....... Moz = voor altijd. Daar is zijn soms, moeilijke, karakter totaal ondergeschikt aan!
dat dus...wat een kerel, fantastisch!
pi_74531491
Zo, kaartjes geregeld. Ben benieuwd
Nee.
pi_74532107
Ik heb er zin in......
pi_74532167
Hoe laat begint die man eigenlijk met zijn optreden?
pi_74532183
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef nodisch18 het volgende:
Hij begint om 21u en hij speelt meestal 75 à 80 minuten.
pi_74532284
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef nodisch18 het volgende:
pi_74532450
iemand bekend met "dolls and the kicks", het voorprogramma vanavond?
pi_74532782
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:31 schreef mrkrul het volgende:
iemand bekend met "dolls and the kicks", het voorprogramma vanavond?
Helaas wel...
Maar ik houd dan ook helemaal niet van kirrende zangeresjes.

Mannen vinden het doorgaans geweldig, maar dat ligt volgens mij voornamelijk aan haar hele korte rokjes.
pi_74537171
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:45 schreef Aschkael het volgende:

[..]

dat dus...wat een kerel, fantastisch!
Dat zonder meer hoor , maar als je na elk nieuw album je platenmaatschappij kwijtraakt, mag je jezelf na twintig jaar toch wel eens achter de oren krabben. Ik zeg niet dat Moz aan zelfreflectie moet doen, dat zou namelijk best wel euh, raar en onterecht zijn, maar na al die tijd zou je toch wel een beetje moeten weten hoe het allemaal werkt. Niettemin zullen er ongetwijfeld andere redenen voor zijn.
pi_74537255
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:51 schreef Felixa het volgende:

[..]

Helaas wel...
Maar ik houd dan ook helemaal niet van kirrende zangeresjes.

Mannen vinden het doorgaans geweldig, maar dat ligt volgens mij voornamelijk aan haar hele korte rokjes.
Mja, en ik vond het dus wel weer verrassend leuk voor een support act. En niet alleen vanwege de korte rokjes. Op plaat klinkt het bij de eerste paar nummers wel extreem No Doubt, maar al met al zijn ze live best wel sterk. Veel uptempo nummers ook, het is dansbaar en die gasten kunnen spelen. Niets mis mee.

Wie waren eigenlijk de support acts van de vorige keer in de HMH in 2006? Die kan ik me dus juist niet meer herinneren.
pi_74546449
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef =HellFire= het volgende:
Wie waren eigenlijk de support acts van de vorige keer in de HMH in 2006? Die kan ik me dus juist niet meer herinneren.
Kristeen Young
pi_74547284
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Kristeen Young
Oja!! Enige wat ik nog van haar kan herinneren was haar uithaal in That's how People Grow Up.
pi_74557786
Ondanks dat ik bang was dat ik een hoop nummers niet zou kennen viel het me heel erg mee... Maar dat geluid... Ik heb redelijk wat concerten gezien van de kleine zaal in de Effenaar tot de O2 in Londen - maar de mix vandaag was (waar wij stonden in ieder geval, vlak voor het mengpaneel) echt beschamend slecht.... Tis maar goed dat ik de kaartjes goedkoop via Marktplaats heb kunnen kopen
Nee.
pi_74558197
Ik vond het vetjes! Kende helaas wel veel nummers niet, maar ja dat mocht de pret niet drukken!
pi_74561409
Cemetry Gates
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:44:47 #220
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_74561832
Goed concert, Moz was opvallend vrolijk. Jammer van dat slechte geluid. Leek Ahoy' wel..
  dinsdag 10 november 2009 @ 07:36:34 #221
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_74562839
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Goed concert, Moz was opvallend vrolijk. Jammer van dat slechte geluid. Leek Ahoy' wel..
Nou ik ben toch al redelijk vaak in Ahoy geweest en qua geluid heb ik nooit te klagen gehad. Of ik nou stond of zat in ahoy.
Maar dit vond ik echt een heel zwaar minpunt voor Moz. Het leek af en toe wel een nieuwe band die alleen maar wist hoe ze kabaal moesten maken!
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:50:14 #222
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_74563488
Ik vond het erg leuk, wel kort toegift

En ik heb nog bier opgevangen voor Morrissey, tijdens Irish blood, English heart; gelukkig kwam de beker bier die gegooid werd op mij terecht en dus niet op Morrissey
Truth is stranger than fiction
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 08:55:01 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_74563551
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:58 schreef mrkrul het volgende:
Ik vond het vetjes! Kende helaas wel veel nummers niet, maar ja dat mocht de pret niet drukken!
Wat ben jij vroeg terug.

Had je zijn nieuwere nummers niet eerst kunnen downloaden of waren ze nog niet uitgebracht ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74594889
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg terug.

Had je zijn nieuwere nummers niet eerst kunnen downloaden of waren ze nog niet uitgebracht ?

Hoezo niet uitgebracht?
  Trouwste user 2022 woensdag 11 november 2009 @ 09:09:18 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_74595141
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Hoezo niet uitgebracht?
Ik begreep dat ie ze niet kende. Verkeerd begrepen dus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74595362
dat wie ze niet kende?
  Trouwste user 2022 woensdag 11 november 2009 @ 09:37:52 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_74595745
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef mrkrul het volgende:
dat wie ze niet kende?
Jij. Je postte dat je sommige nummers niet kende. Dacht dat het nieuwe nummers waren die nog niet op plaat zijn verschenen.

pi_74603211
Veel matige b-kant nummertjes. Maarja, wat wil je met de SWORDS-tour.
pi_74642385
Gelukkig voor de fans dat het allemaal door gegaan is in Nijmegen.
pi_74674364
Gaan er morgen mensen naar het optreden in Brussel?
pi_74676179
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Gaan er morgen mensen naar het optreden in Brussel?
Ja, ik
pi_74677622
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, ik
Count me in. Is er nog een afterparty?
pi_74718364
Het concert in Brussel was mooi en warm. Voor mij iets minder goed dan zijn voorgaande concerten. Dat komt door de setlist die uitgekauwd is en de rocky versie van 'This Charming Man' (waarmee aftrapt werd) werd te overdreven gebracht. Maar dat veranderde gelukkig in rap tempo. Nummers als Irish Blood English Heart, The Loop en How Soon staan als een huis en het publiek ging los.

Moz blijft een charmante lul. Hij was zo nu en dan scherp en maakte opmerkingen over de Britse royals: 'Jesus, they're thicker than pig shit!' (naar aanleiding van de publieksvraag 'who do you think is a crashing bore? 'The Belgian King, antwoordde iemand. 'All king's are boring' aldus Morrissey). Hij had het over een onderonsje met Marianne Faithfull die in hetzelfde hotel verbleef (hotel Amigo, voor de liefhebber ) en hij is bij haar op bed beland, waarbij hij toegevoegde: but nothing happened'

Mooie charmante man.
pi_74786594
Jammer dat weer niemand een opname heeft gemaakt van het Morrissey-concert in Nijmegen, was leuk geweest.
Brussel is er al wel: http://mozzbozz.vox.com/
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:31:52 #236
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_74788902
Ik heb iemand zien filmen vanaf het balkon, de vraag is alleen of ie weet hoe youtube werkt
pi_74789932
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef Houdini72 het volgende:
Jammer dat weer niemand een opname heeft gemaakt van het Morrissey-concert in Nijmegen, was leuk geweest.
bedankt voor de link, alleen jammer dat die van brussel (vooralsnog) niet werkt
pi_74791698
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef Houdini72 het volgende:
Bedankt voor de link.

Een paar foto's van Brussel

http://www.pbase.com/pieter_73/morrissey

pi_74792864
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef MCH het volgende:

[..]

bedankt voor de link, alleen jammer dat die van brussel (vooralsnog) niet werkt
Deze moeten het doen dan:

Part 1: http://www.sendspace.com/file/mu166a

This Charming Man / Black Cloud / When Last I Spoke To Carol / Cemetry Gates / I'm Throwing My Arms Around Paris / Ganglord / Ask / Irish Blood, English Heart / One Day Goodbye Will Be Farewell / Death At One's Elbow...

Part 2: http://www.sendspace.com/file/hvue81

...First Of The Gang To Die / Why Don't You Find Out For Yourself / The World Is Full Of Crashing Bores / Is It Really So Strange? / Teenage Dad On His Estate / How Soon Is Now? / The Loop / Don't Make Fun Of Daddy's Voice / I'm OK By Myself // Something Is Squeezing My Skull
pi_74832167
Moz laat 'fan' de zaal uitzetten na belediging tijdens concert in Hamburg.

deel I

(2.20 minuut)

deel II
http://www.mov.io/cH

Lekker rust nemen hierna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')