quote:
Ik denk beiden. Hij's niet makkelijk, heeft al veel platenmaatschappijen versleten en de cd verkoop is tegenwoordig minder lucratief. Swords kwam laag binnen in de UK. Geloof iets van 50'ste positie.
Hij is nu zijn pensioen bij elkaar aan het touren.
En vervolgens een plastic beker met bier tegen het hoofd. Trek een schoon shirt aan, vergeet het en kom terug, denk ik dan. Dan krijg je de volle zaal achter je. Hij heeft deze tour al zo vaak gecanceld. Ik begrijp het aan de ene kant, hij zal geschrokken zijn maar ik vind ook....Moeten alle overige fans bloeden voor één eikel? Robbie Williams heeft wat dat betreft meer lef. Hij werd een keer van het podium geflikkerd (en maakte een flinke val) en zei heel makkelijk iets in de trant van: I won't let one fucker spoil this evening for you! Ja, zo kan het ook, terwijl ik in Robbie's geval het had begrepen als ie de show had afgezegd. Maar ja 't is Moz he, een overgevoelige jongen.

Daar hebben we dan wel weer profijt van op muzikaal gebied, zo zie ik het maar.

Trouwens, ik denk ook dat dit zijn laatste tour is. Ook vanwege de incidenten. Toen ie instorte en er gebooed werd. En nu dit. Dit vind hij he-le-maal niks. Voor je het weet zit ie met podium angst

of een minderwaardigheidscomplex.. Ik hou mijn hart vast voor Brussel. Dat is ook meteen de reden dat ik Brussel aandoe, omdat dit the final curtain call is.
But the thing is, I love you now ....... Moz = voor altijd.

Daar is zijn soms, moeilijke,

karakter totaal ondergeschikt aan!