abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 15:32:32 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_69456482
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef Stefan het volgende:

Er is al van diverse kanten gezegd dat het haar in "niet misverstande bewoordingen kenbaar is gemaakt" dat ze niet meer mocht meedoen. En dat er een brief achteraanging, aldus Bram zelf

Dus weet niet of dit een damagecontrolpoging is maar die faalt jammerljk.
En dan is dit het antwoord van Mariell. Ik snap er niks meer van.
quote:
Nogmaals, ontslag brief? Ik ben nooit aangenomen door Bram!!! Ik was daar in opdracht van Johan Vlemmix, maar er is geen enkel contract tussen Recourt en mij. Mot? Er zijn geen woorden gevallen, nadat ik op vrijdag de 15e ziek naar huis ben gegaan. Oh, ja toch... ik moest ineens net voor mijn vertrek een geheimhoudingsverklaring tekenen, die ik NIET heb getekend omdat ik ten eerste me te ziek voelde om m goed door te nemen en ten tweede dat onzin vond om deze op dat tijdstip te tekenen. Achteraf denk ik, misschien dacht hij dat ik vanuit Eindhoven een rondje Mediapark ging doen om te shoppen met zijn product, maar nee hoor, geen denken aan. Ik vind de bunker een leuk project en ze hebben het goed neergezet met zn allen. Maar er is geen contract geweest en dan kan er ook geen ontslag plaats vinden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:32:33 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69456484
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Kun je svp nog de post(s) quoten waarin dat stond? Ik ben de draad namelijk een beetje kwijt.
Ergens sinds vanochtend. Geen zin om te zoeken. Danny zei het geloof ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:34:22 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69456551
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ergens sinds vanochtend. Geen zin om te zoeken. Danny zei het geloof ik.
Ik moet het wel teruglezen, het is voor mij namelijk van belang of Bram het over de brief heeft of over het mondelinge gesprek met Mariell.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:35:17 #44
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69456586
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

En dan is dit het antwoord van Mariell. Ik snap er niks meer van.
[..]

Mariell ontkent het, meerdere betrokkenen bevestigen het. Er is ook echt een brief geweest, copycat heeft m gelezen.
pi_69456607
onrechtmatig = in strijd met een geschreven of ongeschreven rechtsregel (volgens van Dale) En daarmee is een overtreding volgens mij een strafbaar feit waar dan ook een sanctie op staat. En daarmee blaast Bram volgens mij nogal hoog van de toren.
pi_69456615
maanvis: volgens mij kwam dat van danny af, pin me er niet op vast
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69456631
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig.

daarin staat niet dat we niet naar dr moeten luisteren, alleen maar dat haar uitspraken omtrent de bunker niet voor waarheid aangenomen kunnen worden (of ze nu wel of niet waar zijn, ze is geen officiele spreekbuis meer, dat maak ik er uit op)
Ik denk dat je er niet al te veel analyse op los moet (willen) laten. Het is hooguit een onhandig geformuleerde (semi-officieel) klinkende kennisgeving over de ontkoppeling van Mariëll van het project TBO. De interpretatie ervan door deze of gene op Fok! zal echt niet bijdragen tot verduidelijking van de kwestie.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:38:06 #48
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69456675
Ongeacht de uitleg van Iteejer, ongeacht de uitleg van Danny, ongeacht de feiten en sjit....

Ik en met mij anderen die in mijn inbox zitten:

er stinkt iets, er klopt iets niet!

En dat zeg ik niet omdat ik een rel wil, want die komt er toch al net ... maar het rammelt aan alle kanten!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69456707
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mariell ontkent het, meerdere betrokkenen bevestigen het. Er is ook echt een brief geweest, copycat heeft m gelezen.
Is de brief wel gepost???
Goedemorgen :W
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:39:21 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69456728
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
onrechtmatig = in strijd met een geschreven of ongeschreven rechtsregel (volgens van Dale) En daarmee is een overtreding volgens mij een strafbaar feit waar dan ook een sanctie op staat. En daarmee blaast Bram volgens mij nogal hoog van de toren.
Terwijl hij ws bedoelde: geloof die biatch niet meer, wat ze zegt over de bunkert is one big fucking lie.
Maar dan met een zachte G
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:39:40 #51
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69456735
Renaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate? who bist du?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 15:39:42 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_69456737
quote:

Misschien wordt het tijd dat Mariell nog even het e.e.a. komt toelichten, maar iets zegt me dat dat niet staat te gebeuren.
Vind het ook vreemd dat Bram zijn neus niet laat zien, maar dat zal wel aan mij liggen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:39:44 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69456739
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef blomst het volgende:

[..]

Is de brief wel gepost???
Iig niet aangekomen zegt Mariell
pi_69456749
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet al te veel analyse op los (moet) willen laten. Het is hooguit een onhandig geformuleerde (semi-officieel klinkende) kennisgeving over de ontkoppeling van Mariëll van het project TBO. De interpretatie ervan door deze of gene op Fok! zal echt niet bijdragen tot verduidelijking.
Bram laat gewoon weten op FOK dat Mariel niets meer met the bunker te maken heeft dus ook niet in die zin bekeken moet worden als ze hier post.

Logisch dat hij dat doet, aangezien ze hier ook user is.

Als ze zegt dat ze van niets weet lult ze. As simple as that
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:40:51 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69456771
quote:

[..]

Kopijkat heeft de brief gelezen en weet dat die verstuurd is.
Mariell heeft die brief niet ontvangen. Of althans, dat claimt ze. Er is niet bewezen dat Mariell deze brief heeft ontvangen. Dit bewijs kan het volgende zijn bijvoorbeeld: Een ontvangstbevestiging, weigeringsbevestiging of 'niet thuis bevestiging' die door de verzender is ontvangen (in het geval van een aangetekende brief). OF: een bevestiging van Mariell zelf waarin ze stelt dat ze de brief wel ontvangen heeft.
Ze is nu overigens aan het proberen om die brief alsnog boven water te krijgen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69456808
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd dat Mariell nog even het e.e.a. komt toelichten, maar iets zegt me dat dat niet staat te gebeuren.
Vind het ook vreemd dat Bram zijn neus niet laat zien, maar dat zal wel aan mij liggen.
vind het helemaal niet vreemd dat Bram niet verdere uitleg komt geven. Hij ziet dat Mariel hier post, dus meld ook hier even dat ze met the Bunker niets meer te maken heeft, niet meer niet minder.
pi_69456942
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Bram laat gewoon weten op FOK dat Mariel niets meer met the bunker te maken heeft dus ook niet in die zin bekeken moet worden als ze hier post.

Logisch dat hij dat doet, aangezien ze hier ook user is.

Als ze zegt dat ze van niets weet lult ze. As simple as that
OK, duidelijk, maar was zo'n pre-emptive strike van Bram eigenlijk wel nodig? Mariëll had zich al weken niet meer laten zien op Fok...
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:46:47 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69456990
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef FuTilE het volgende:

OK, duidelijk, maar was zo'n pre-emptive strike van Bram eigenlijk wel nodig? Mariëll had zich al weken niet meer laten zien op Fok...
Jawel, ze kwam begin deze week opeens weer vertellen dat het zo druk was geweest, dat iedereen van de crew nu welverdiend aan het uitrusten was en dat users hier zeker ideeën moesten blijven spuien voor TBO2. Oid. Als je niet beter zou weten, zou je nav die posts zo denken dat ze nog bij het project betrokken was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:47:01 #59
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69457001
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

mijn Jopen zijn staatsgeheim heb nergens met m,n blote tetten gestaan.

dat kan ik die mensen niet aandoen joh,
En dat weet je HEEL zeker?
pi_69457009
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:45 schreef FuTilE het volgende:

Mariëll had zich al weken niet meer laten zien op Fok...
Ze was kort daarvoor weer opgedoken nav de aftiteling tijdens de finaledag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')