quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:17 schreef mariell het volgende:
Tip : Vraag het Bram zelf, dan zie ik ook gelijk wat de reden is
Nee, geen samenvatting, lezen dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:47 schreef koemleit het volgende:
iemand een samenvatting? geen zin om 6 topics te gaan lezen.
Ik sta niet blind achter Mariell, ik heb zelfs in het vorige topic gezegd dat het ontslag van Mariell in mijn ogen terecht zou zijn als het ging om het niet tekenen van een geheimhoudingscontract.quote:
Mensen mogen gerust falen. Daar zijn ze mens voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend. Maar wat moet hij verklaren, ik ben fout geweest door haar voor mij te laten werken, ik heb nagelaten om haar verleden na te gaan, ik heb een verkeerde inschatting gemaakt m.b.t.. haar kwaliteiten, ik ben vergeten haar voordat ze begon een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen? Iedere verklaring die hij zal geven zal tevens een falen van zijn kant weergeven.
Juist dat zou ontslag helemaal niet terecht maken. Ze werkte er al meer dan een maand, dag na dag, avond na avond. Keihard, is ook bevestigd door Danny en Iteejer. Als ze pas op de 15e mei weigert een contract te tekenen op het moment dat ze ziek naar huis gaat, zou dat de meest lompe kutreden zijn. Want Alsido heeft niks getekend, Danny en Iteejer hebben als partners niks getekend, de mods hebben niks getekend. Dus het niet willen tekenen van een clausule als je je al weken en weken hebt ingezet zonder contract, zou de meest debiele reden zijn voor ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik sta niet blind achter Mariell, ik heb zelfs in het vorige topic gezegd dat het ontslag van Mariell in mijn ogen terecht zou zijn als het ging om het niet tekenen van een geheimhoudingscontract.
Er is al van diverse kanten gezegd dat het haar in "niet misverstande bewoordingen kenbaar is gemaakt" dat ze niet meer mocht meedoen. En dat er een brief achteraanging, aldus Bram zelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef ditisHuub het volgende:
bram heeft nergens gezegd dat ze is ontslagen, bram heeft gewoon hier gemeld dat zij niet namens the Bunker spreekt of nog iets met the bunker te maken heeft. Thats all
kom je alweer met je ongefundeerde uitsprakenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want Alsido heeft niks getekend, de mods hebben niks getekend.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom je alweer met je ongefundeerde uitspraken
wie zegt dat alsido niks getekend heeft?
Dat heeft Gert danwel PP ergens gezegdquote:en wie zegt dat pietje ik en gert niets getekend hebben?
Gert zegt in het eerste Mariell de laan uit topique dat hij niets heeft ondertekend. Dus ik geloof dat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom je alweer met je ongefundeerde uitspraken
wie zegt dat alsido niks getekend heeft? en wie zegt dat pietje ik en gert niets getekend hebben?
+quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gert zegt in het eerste Mariell de laan uit topique dat hij niets heeft ondertekend. Dus ik geloof dat.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:45 schreef mariell het volgende:
[..]
Nou goede voet.... zo zou ik het niet willen noemen..... Laten we zeggen dat Alsido ook geen contract heeft bij Bram Recourt! Maar dat hij ook in naam van Johan Vlemmix daar is.... tsja.. Bram verteld ook niet meer dan hij kwijt wil...
Heb nog even teruggelezen en het epistel zou gaan over het reilen en zeilen op de redactie/ in de regie en alles wat daarmee samenhangt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen inside info over wat er in die post zou staan en weet dus niet of dat om conceptuele zaken zou gaan. Dat was iig niet de indruk die ik had.
Die informatie geeft Dementor op een later tijdstip prijs, namens TBO. En volgens mij kan Dementor redelijk vrijuit posten, zonder dat iemand over zijn schouder meekijkt. Het ligt er natuurlijk maar net aan welke info wordt 'prijsgegeven'.quote:Als hij namens TBO post kan ik me dat voorstellen. Als hij op persoonlijke titel over zijn ervaringen post lijkt me dat wat vergaand.
Ik snap 't, maar ik denk dat dat natuurlijk vooral slaat op de informatie die naar buiten wordt gebracht over redactie en regie et cetera.quote:Dat voornoemde post natuurlijk door de molen zou moeten deed die indruk bij mij ontstaan.
Gotta love her.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb nog even teruggelezen en het epistel zou gaan over het reilen en zeilen op de redactie/ in de regie en alles wat daarmee samenhangt.
[..]
Die informatie geeft Dementor op een later tijdstip prijs, namens TBO. En volgens mij kan Dementor redelijk vrijuit posten, zonder dat iemand over zijn schouder meekijkt. Het ligt er natuurlijk maar net aan welke info wordt 'prijsgegeven'.
[..]
Ik snap 't, maar ik denk dat dat natuurlijk vooral slaat op de informatie die naar buiten wordt gebracht over redactie en regie et cetera.
het ging om een geheimhoudingsverklaring, niet om een contractquote:
Ja, maar daar heeft hij geen recht van spreken als het gaat over het feit dat ze niet mag spreken over die bunker, want dat stond er ook in. Ze heeft immers niets ondertekend!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef ditisHuub het volgende:
bram heeft nergens gezegd dat ze is ontslagen, bram heeft gewoon hier gemeld dat zij niet namens the Bunker spreekt of nog iets met the bunker te maken heeft. Thats all
wat is nou het verschil tussen een geheimhoudingsverklaring en een geheimhoudingscontract? Of heb je het nou over peren en appels die ik probeer te vergelijken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het ging om een geheimhoudingsverklaring, niet om een contract
hohohohoquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is al van diverse kanten gezegd dat het haar in "niet misverstande bewoordingen kenbaar is gemaakt" dat ze niet meer mocht meedoen. En dat er een brief achteraanging, aldus Bram zelf
Dus weet niet of dit een damagecontrolpoging is maar die faalt jammerljk.
marriel zegt dat alsido geen contract getekend heeft bij johan, dat is heel iets anders dan een geheimhoudingsverklaring bij the bunker (en om die laatste ging het tenslotte)quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat is nou het verschil tussen een geheimhoudingsverklaring en een geheimhoudingscontract? Of heb je het nou over peren en appels die ik probeer te vergelijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |