abonnement Unibet Coolblue
pi_69454470








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Ron Jans wil Evgeniy Levchenko houden
    [*] Sankoh moet nog één wedstrijd toekijken.



    Download hier de OP!

    [ Bericht 3% gewijzigd door Prosac op 30-05-2009 10:39:32 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69454513
    quote:
    Ron Jans wil Evgeniy Levchenko houden

    FC Groningen gaat op verzoek van trainer Ron Jans proberen Evgeniy Levchenko alsnog voor de club te behouden. Dat vertelde de trainer woensdag tijdens het perspraatje voorafgaand aan de play-offwedstrijd tegen NAC, donderdagavond in Breda.

    FC Groningen maakte eerder bekend het aflopende contract van Levchenko niet te willen verlengen. Daarbij speelde een rol dat de Oekraïner in een eerder stadium had laten weten graag een avontuur in een ander buitenland aan te gaan.

    Nadat Levchenko liet weten het jammer te vinden dat FC Groningen niet met hem door wilde, begon bij Jans de twijfel toe te slaan of hij wel de goede beslissing had genomen. En niet alleen bij hem, maar 'bij iedereen' in de club, aldus de trainer. "Je kunt je dan als club laten leiden door angst voor gezichtsverlies - door op je eerdere beslissing terug te komen - maar dat doen we niet. De club gaat weer met Levchenko praten."

    Gezinsbode
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69454558
    Moi
    pi_69454578
    Vreemd. Lev twijfelt dus ook over zijn eventuele buitenlandse avontuur?
    pi_69454618
    Als Groningen europees voetbal haalt,komt er toch wel een feestje op de grotemarkt?
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:30:36 #6
    257476 Hank_Palmer
    Nep bodyguard
    pi_69454623
    wie heeft de uiteindelijke beslissing hierover? Jans of directie? ik denk dat je een ervaren man als Lev gewoon moet behouden
    Dat dit kan in Nederland
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:33:46 #7
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69454706
    Teeeeeeeeeeeeeeering hey, dat zou echt geniaal zijn, als Lev blijft. Goed ook voor het middenveld.
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:34:06 #8
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69454720
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Gruning3r het volgende:
    Als Groningen europees voetbal haalt,komt er toch wel een feestje op de grotemarkt?
    Als dat zondag is, zal ik daar niet bij kunnen zijn helaas.
    pi_69455022
    Ik zou het toejuichen als Lev bij de FC blijft.. Toch een stuk ervaring, en bovedien een prima kerel binnen de groep heb ik het idee. Het enige probleem is dat hij redelijk vaak geblesseerd lijkt, maar dat kan ook aan onze o zo geweldige medische staf liggen natuurlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:46:24 #10
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69455100
    Wim Masker had recentelijk nog een stuk in de gezinsbode staan waarin hij pleitte (pleet?) voor een behoud van Levchenko. Daarin stipte hij bijvoorbeeld aan dat hij weliswaar vaak geblesseerd is geweest dit seizoen, maar dat hij wel op alle fronten iets toevoegt aan Groningen en dat Groningen te snel heeft gezegd dat hij weg mocht.

    Overigens een interview met Holla in de VI zag ik.
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:55:24 #11
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69455348
    LEV .

    Echte Groninger geworden en mag dus zeker blijven.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:59:32 #12
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69455476
    quote:
    Zo zou een mogelijke derde confrontatie, wanneer de eerste twee geen winnaar opleveren, al plaatsvinden twee dagen na de tweede wedstrijd. “Volstrekt belachelijk dat de KNVB daarin is meegegaan. Ik weet niet wat de reden is voor FC Groningen om te verzoeken of die wedstrijd een dag eerder gespeeld kan worden, maar het druist in tegen alles waar de KNVB zelf voor staat op fysiologisch gebied”, weet Maaskant.
    http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=79460

    Maaskant, jij bent de zwakste schakel.
    Voor een voetbaltrainer volgt hij maar bar weinig wat er allemaal buiten Breda aan de hand is.
    pi_69455658
    Goh, aparte wending in het Lev-verhaal. Maar wel positief Hij is nog net geen Nevland (voor mij althans), maar 'hoort gewoon bij Groningen'.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 15:09:54 #14
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_69455769
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Hij blijft voor Victoria Koblenko
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_69456321
    Goeie zaak als Lev blijft, bovendien duurt de zoektocht naar een vervanger al heel lang.
    "That rug really tied the room together".
    pi_69458041
    Maaskant
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69458327
    quote:
    Maaskant baalt van afwezigheid Amoah

    NAC Breda moet het donderdag in het thuisduel met FC Groningen in de strijd om een Europees ticket stellen zonder een flink aantal vaste waarden. Matthew Amoah, Tommie van der Leegte, Kurt Elshot en Edwin de Graaf zijn er dan niet bij.

    De inzetbaarheid van Anthony Lurling is bovendien twijfelachtig. De aanvaller speelt al geruime tijd met injecties om de pijn te verzachten. Wanneer Lurling donderdag wel aantreedt zal dit direct zijn laatste optreden van het seizoen zijn. NAC-trainer Robert Maaskant wil niet al te veel risico meer nemen met de aanvaller.

    "Kijk, we kunnen er niet onbeperkt de spuit maar in blijven zetten bij hem. Dan loop je het risico op ontstekingen en ben je verder van huis. Ik geloof dat er nu al 28 keer de spuit is gehanteerd, dus dat is al heel wat. Verder willen we niet gaan, Anthony zelf ook niet. Lijkt me logisch", zegt Maaskant op de officiële site van NAC.

    "Ik ben blij dat hij (Lurling, red.) morgen kan spelen, want hij is belangrijk voor NAC. Amoah en Van der Leegte zijn dat ook, dus ik baal als een stekker dat zij niet mee kunnen doen. Voor Amoah geldt dat hij zondag mogelijk wel haalt, Van der Leegte zeker niet."

    Maaskant verwacht donderdag in het Rat Verlegh-stadion een wedstrijd vol strijd. "In ontmoetingen tussen NAC en FC Groningen gebeurt altijd wel wat, dus in dat opzicht is het een interessante finale", vindt Maaskant, die van mening is dat de winnaar van donderdag een goede stap op weg naar het Europese voetbaltoernooi zet.

    Wanneer NAC er in slaagt FC Groningen te verslaan betekent dit dat de ploeg als zesde eindigt in de Eredivisie. Een prestatie van formaat, meent Maaskant. "Dat is knap voor een club als NAC, ook gezien het verschil in begrotingen. Het is heel duidelijk: we kunnen ons niet meten met de huidige topzes, niet structureel tenminste."
    Dat scheelt
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69458417
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef Kerol het volgende:
    Maaskant
    Maaskant te zien zweten als Derksen hem in zijn gezicht vertelt dat hij wat meer moet trainen en wat minder de getapte jongen in de horeca moet uithangen blijft kostelijke tv:
    "That rug really tied the room together".
      woensdag 27 mei 2009 @ 18:41:42 #19
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69462835
    Seizoenskaart is trouwens alweer afgeschreven...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69462901
    quote:
    Levchenko blijft als hij tweejarig contract krijgt

    GRONINGEN - Evgeniy Levchenko wil minimaal een contract voor twee jaar bij FC Groningen, anders vertrekt hij alsnog.

    De FC maakte woensdag bekend dat het toch verder wil met de middenvelder. In april liet de club nog weten het contract van de Oekraïner niet te willen verlengen. De FC wilde op zoek naar een jongere speler, maar is daar dus op teruggekomen.

    Evgeniy Levchenko stond even raar te kijken toen hij het bericht hoorde...

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 27 mei 2009 @ 18:47:31 #21
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69463039
    2 jaar.. gewoon doen. Vorig jaar wou hij maar voor een jaar bijtekenen. Nu lijkt het meer op een carriere afsluiting.

    doen doen doen doen doen
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:16:01 #22
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69466148
    quote:
    Levchenko: ‘Ik ben er onderste boven van’
    27-05-09 - 19:17 Er is een mogelijkheid dat Evgeniy Levchenko volgend jaar alsnog zal spelen in Groningen. Trainer Ron Jans heeft maandag aan de Oekraïner gevraagd hierover na te denken.

    Jans gaf woensdag tijdens de voorbeschouwing op de finale van de play-offs aan dat hij eerder in de week met de middenvelder had gebeld of er nog een mogelijkheid was om toch met ‘Lev’ door te gaan. “Hij heeft al afscheid genomen van het publiek en ook ik heb al een toespraak gehouden over zijn vertrek. Maar toen voelde dat eigenlijk al niet goed. We hebben het binnen de club besproken of we voor zijn positie een geschikte vervanger konden vinden en kwamen eigenlijk allemaal toch weer bij hem uit.”

    “Dus heb ik Evgeniy gesproken en gevraagd of er toch nog een mogelijkheid is om tot een nieuwe overeenkomst te komen. We zijn niet bang voor gezichtsverlies door terug te komen op deze beslissing. Ik vind dat je altijd moet handelen naar de situatie die zich voordoet en op dit moment is hij de ideale speler voor die positie. Hij is een bepalende en dragende speler in de groep. Overigens mag hij het cadeau dat hij kreeg vanwege zijn afscheid sowieso houden,” besloot de trainer met een kwinkslag.

    Levchenko werd zelf totaal verrast door de mededeling van Jans. “De trainer belde me een paar dagen geleden om te zeggen dat hij met me wilde praten. In dat gesprek vroeg hij hoe ik er voor stond met betrekking tot een andere club. Daarna vertelde hij me dat hij me graag bij FC Groningen wilde houden. Ik was er helemaal onderste boven van.”

    Of Levchenko daadwerkelijk alsnog zijn contract bij FC Groningen gaat verlengen, is nog lang niet zeker. “Ik had al veel zaken in werking gezet. Mijn huis staat te koop en er zijn serieuze kandidaten voor en mijn zaakwaarnemer heeft contacten in het buitenland om een andere club voor mij te vinden. Mijn droom is altijd een mooi buitenlands avontuur geweest, na mijn periode in Groningen. Toen de club een paar weken terug liet weten mijn contract niet te zullen verlengen, hoefde ik verder niet over een keuze na te denken.”

    Volgens Levchenko ligt de bal nu bij FC Groningen. “De club moet met een voorstel komen waaruit blijkt dat ze me graag willen houden, dan zien we verder. Ik vind FC Groningen nog steeds een fantastische club en een paar weken terug had ik zo ‘ja’ gezegd tegen een nieuw contract. Nu wacht ik af. Ik heb persoonlijke gevoelens bij FC Groningen, maar ik moet het ook zakelijk bekijken.”
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:24:43 #23
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69466452
    Blijft vreemd dat Groningen geen vervanger kan vinden...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:26:12 #24
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69466516
    Misschien wel, maar te duur? of nog te jong?
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:36:17 #25
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69466937
    Ik denk dat Levchenko er ook niet goedkoper op is geworden. Die heeft een perfecte onderhandelingspositie nu.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:40:12 #26
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69467132
    Precies.
    Lev is nu spekkoper.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69470589
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Precies.
    Lev is nu spekkoper.
    Haha ja, lekker slim.

    Maar goed, ik ben blij dat ze er op terug zijn gekomen. Ben altijd een Lev-fan geweest. Slimme speler.
    pi_69470637
    Nou, wat een verrassing. Ik zou het prima vinden als Lev blijft, kan er niet aan wennen dat ie weg zal gaan. Ik vind hem best belangrijk voor de groep.

    Enne, Maaskant, dweilhoofd, sukkel dat je bent...alleen om jou al hoop ik dat we dat kNAC verslaan.
    Wordt niet makkelijk denk ik...
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69472781
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef clauwheee het volgende:
    Nou, wat een verrassing. Ik zou het prima vinden als Lev blijft, kan er niet aan wennen dat ie weg zal gaan. Ik vind hem best belangrijk voor de groep.

    Enne, Maaskant, dweilhoofd, sukkel dat je bent...alleen om jou al hoop ik dat we dat kNAC verslaan.
    Wordt niet makkelijk denk ik...
    Maaskant is zo'n blaataap.
    pi_69479504


















    De scans uit de VI

    met dank aan Bavvelder van FCGForum
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69479528
    quote:
    AZ meldt zich officieel voor Spartaan Strootman

    De spectaculaire doorbraak van Kevin Strootman bij Sparta Rotterdam heeft een hausse aan interesse opgeleverd. AZ heeft de interesse in de linkermiddenvelder officieel bij de Rotterdammers kenbaar gemaakt, zo schrijft De Telegraaf donderdag. Strootman heeft op Het Kasteel nog een contract tot medio 2012. Strootman zelf heeft met Ron Jans van FC Groningen al een gesprek gehad, terwijl FC Utrecht en FC Twente aan zijn zaakwaarnemer te kennen hebben gegeven de jeugdinternational als versterking te zien. In de verbintenis van de negentienjarige Rotterdammer zijn geen prijsafspraken betreffende een transfer opgenomen.

    Strootman is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta en debuteerde in het seizoen 2007/08 in de hoofdmacht van de club uit Rotterdam-West. In de voorbije jaargang stond de tiener in 25 competitiewedstrijden aan het startsignaal. Zijn ontwikkeling leverde hem in november 2008 een nieuwe meerjarige verbintenis op.

    Voetbalzone
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69479575
    Zou een fantastische aankoop zijn, dit is echt een groot talent
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69479714
    Die jongen zo snel mogelijk halen,maar Hugo borst heeft in studio sport eens gemeld.Dat hij 3 miljoen moet kosten want toen wou az hem al, maar dat veelste veel maar voor 1 miljoen zou ik hem halen.
    pi_69479827
    quote:
    Levchenko heeft voorkeur voor buitenlands avontuur

    Evgeniy Levchenko twijfelt over de plotselinge ommekeer bij FC Groningen. De Eredivisionist had de middenvelder in april nog verteld dat hij moest vertrekken, omdat de club weigerde zijn aflopende contract te verlengen. Na intern overleg hebben de noorderlingen besloten om terug te komen op het genomen besluit. Levchenko werd zelf totaal verrast door de mededeling van trainer Ron Jans. "De trainer belde me een paar dagen geleden om te zeggen dat hij met me wilde praten", vertelt de Oekraïner donderdag op de clubsite. "In dat gesprek vroeg hij hoe ik er voor stond met betrekking tot een andere club. Daarna vertelde hij me dat hij me graag bij Groningen wilde houden. Ik was en ben er helemaal ondersteboven van."

    Levchenko dubt over zijn toekomst. "Mijn droom is altijd een mooi buitenlands avontuur geweest, na mijn periode in Groningen. Toen de club liet weten mijn contract niet te zullen verlengen, hoefde ik verder niet over een keuze na te denken. Mijn huis staat te koop en er zijn serieuze kandidaten voor en mijn zaakwaarnemer heeft contacten in het buitenland om een andere club voor mij te vinden."

    Jans is van mening dat de club geen gezichtsverlies heeft geleden door terug te komen op de genomen beslissing. "Ik vind dat je altijd moet handelen naar de situatie die zich voordoet en op dit moment is hij de ideale speler voor die positie. Hij is een bepalende en dragende speler in de groep." Levchenko maakte tijdens het seizoen 1996/97 zijn debuut in het betaalde voetbal bij Vitesse, en kwam daarna uit voor Helmond Sport,m SC Cambuur-Leeuwarden, Sparta Rotterdam en dus FC Groningen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69480041
    Hij heeft toch gelijk. Eerst moest ie weg en nu kan hij blijven.. Hij is niet meer de jongste. Hij wil zekerheid voor een paar jaar en dan zijn schoenen in de wilgen hangen.
    pi_69481409
    waarom die vent geen 2-jarig contract aanbieden. dit lijkt me toch een vrij gemakkelijke beslissing. zoveel drukt het niet op de begroting en de ervaring is goed te gebruiken.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_69481581
    Hij zal geen goedkope kracht zijn lijkt me hoor.
    pi_69483903
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Hij zal geen goedkope kracht zijn lijkt me hoor.
    Precies en daarom was er in eerste instantie getwijfeld met hem door te gaan, omdat ook Lev veel blessureleed kende. Mijn gok is dat ze iemand anders op het oog hadden en die transfer is afgeketst. Nu is Lev weer fit en automatisch weer van grote waarde.
    pi_69489695
    quote:
    Jans: "Meer verwacht van Femi en Pedersen"
    Afgelopen zomer kwam Oluwafemi Ajilore voor een recordbedrag naar FC Groningen, een half jaar later tekende ook Nickas Pedersen een contract. Vooralsnog overtuigden zij niet, zag ook coach Ron Jans.

    Vooral door blessures behaalden beiden niet hun topniveau. Pedersen keerde inmiddels al voor zijn revalidatie terug naar Denemarken en ook voor Ajilore is het seizoen voorbij. Hij is afgehaakt met liesklachten.

    "Voor Pedersen en Ajilore is het afgelopen seizoen niet geworden wat we ervan verwacht hadden. Zij zullen vanaf de voorbereiding het oude seizoen achter zich moeten laten en zich helemaal op de nieuwe competitie richting. Volgend seizoen moet hun seizoen worden", klinkt Jans strijdvaardig op de website van FC Groningen.

    Ajilore kwam tot 25 duels (één goal) in de hoofdmacht van Groningen. De 24-jarige Nigeriaan was echter lang niet altijd een vaste waarde. De 21-jarige Pedersen kwam in een half jaar tijd tot slechts drie optredens.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:08 #41
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:24 #42
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_69495014
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef Gruning3r het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]
    Lijkt me wel minstens 1 van die 2 volgend seizoen wat prominenter aanwezig zal zijn. Bij ons hadden Svec en Grindheim ook een lastige start na hun komst anderhalf jaar geleden, zij zijn nu ook niet meer weg te denken. Elyounoussi is ook zo'n type wat hopelijk volgend seizoen zich bij ons gaat laten zien. Ik mag hopen dat zeker Femi volgend seizoen laat zien waarom er ruim 3 miljoen voor hem is neergelegd..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_69501336
    Opstellingen:

    "
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 28 mei 2009 @ 19:40:00 #44
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69501524
    Ik erger me nu al aan de commentator. Waarom niet gewoon het vertrouwde stemgeluid van Ron de Rijk...

    ²
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69501649
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef The_Verve het volgende:
    Ik erger me nu al aan de commentator. Waarom niet gewoon het vertrouwde stemgeluid van Ron de Rijk...
    En dan ook nog V Halst en die waardeloze Tan..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69501980
    Streampie?
    l|||-------|||l
    pi_69505213
    Heeft Lev zijn huis nu al wel verkocht?

    Als ik het goed heb is het deze: (heb ik het goed of helemaal mis???)
    http://www.funda.nl/koop/(...)adesingel-3-a/fotos/

    Gelukkig heeft ie de foto's nog iig.





      donderdag 28 mei 2009 @ 21:43:24 #49
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69505815
    Jup, dat is zijn huis
    pi_69505955
    heftig ingericht... ik zie de invloed van een vrouw
    pi_69506317
    Luciano !

    Erg kut van dat late doelpunt, maar goed.
    Thuis winnen nu!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 28 mei 2009 @ 22:01:42 #52
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69506596
    Jammer inderdaad, maar vooraf had ik getekend voor 1-1.
    Eigenlijk vooral zonde omdat NAC nu niet vol moet komen zondag
      donderdag 28 mei 2009 @ 22:06:25 #53
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69506767
    Idabdellahay
    Hou je dan gewoon stil sjap.
    pi_69506795
    Dapper ventje hoor..

    Maar hij scoort wel weer tegen de FC.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 28 mei 2009 @ 22:07:37 #55
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69506811
    Het is wel een irritant volkje, die reserve Belgen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 28 mei 2009 @ 22:10:17 #56
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69506897
    En nu is dat van Penders ineens geen elleboog omdat hij zijn arm niet strekte.
    Vage redenatie. Als je op de juiste hoogte met dat ding komt invliegen hoeft dat ook niet.
    pi_69506972
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef The_Verve het volgende:
    Het is wel een irritant volkje, die reserve Belgen...
    Hoe dat zo?
    Ik reed net op m'n kekke racefietsje langs de Kachel en vroeg hoe 't stond.
    Toen ik net wegfietste werd er gescoord door NAC meende ik te horen
    pi_69507011
    Idabdellahay hoort bij de groby club

    Ik had bijna verwacht dat hij nog zou zeggen nac beter was
    pi_69507685
    NAC

    Zeurling is er zondag niet bij
    opzich ook wel weer jammer, weer een speler minder om uitteschelden

    alvast:
    zondag feestje op de grote markt
    pi_69507794
    Vooraf had ik getekend voor de 1-1, maar nu toch wel balen. Ik kon met wat geluk de laatste 35 minuten nog in de kroeg kijken. Hoop echt dat ze het afmaken zondag, dat NAC, bah...
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69508218
    Wat een reddingen weer van Luciano
    Twinning = boring
    pi_69508428
    Wat een kutploeg dat NAC, met die kutvoetballers daar Maar 1-1 of 0-1 maakt niet zoveel uit voor zondag, er moet gewoon gewonnen worden en dan een feestje op de Grote Markt
    Zou echt geweldig zijn Wel jammer dat Koen niet kan spelen zondag.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69508537
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Kerol het volgende:
    Wat een kutploeg dat NAC, met die kutvoetballers daar Maar 1-1 of 0-1 maakt niet zoveel uit voor zondag, er moet gewoon gewonnen worden en dan een feestje op de Grote Markt
    Zou echt geweldig zijn Wel jammer dat Koen niet kan spelen zondag.
    Nou maakt wel uit, je zal maar net zo'n doelpunt tegen krijgen als net, komende zondag. Dan ben ik zuur hoor kan ik je vertellen.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      vrijdag 29 mei 2009 @ 00:11:27 #64
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_69511619
    Nog 90 minuten en dan misschien Europees Voetbal...spanning zal met de dag groter worden! We zijn zo dichtbij!
      vrijdag 29 mei 2009 @ 01:18:11 #65
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69513144
    Wegereef, wat een kuthond is dat zeg.
    TIMMEEH basis zondag, lijkt me duidelijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 29 mei 2009 @ 09:40:23 #66
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69517010
    Berg was gister trouwens weer verreweg de beste man op het veld. Als aanspeelpunt erg goed, steeds goed kaatsen en vaak zich goed terug laten zakken om vervolgens een geweldige openings pass te geven. Hij heeft echt de potentie om de absolute top te halen imo. Daar moet een flink bedrag voor gevraagd worden.

    En mooi dat die Lulring er niet bij is zondag, dat is toch wel de belangrijkste man samen met Penders en Zwaanswijk bij NAC.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69517380
    Lurling had sowieso niet mee kunnen doen, Maaskant kondigde vantevoren al aan dat onze vriend al een tijd een blessure had en dat de pijn t/m gister nog verholpen kon worden met injecties ofzo.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 29 mei 2009 @ 09:53:03 #68
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_69517396
    Is Amoah er wel bij zondag dan?

    Ze moeten gewoon zondag winnen, dan kunnen we gelijk naar de grote markt :

    alleen zie ik dat nog niet makkelijk gebeuren..
    :)
    pi_69518841
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Koffz het volgende:
    Is Amoah er wel bij zondag dan?

    Ze moeten gewoon zondag winnen, dan kunnen we gelijk naar de grote markt :

    alleen zie ik dat nog niet makkelijk gebeuren..
    volgens mij niet, net als zeurling

    daarna in een keer door naar de grote markt hopelijk ja
      vrijdag 29 mei 2009 @ 11:12:40 #70
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69520074
    Timmie Matavz erin voor Garcia

    Dan staan we op de Grote Markt!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 11:13:21 #71
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69520095
    quote:
    Levchenko: 'Van tevoren is een punt halen een goed resultaat'

    De 1-1 bij NAC Breda bezorgde de spelers van FC Groningen een dubbel gevoel na afloop van de eerste finalewedstrijd tijdens de play-offs voor een Europees ticket. Iedereen was het met elkaar eens dat een gelijkspel in de uitwedstrijd geen slecht resultaat is, maar dat de tegengoal pas in blessuretijd viel, was enigszins teleurstellend.

    “Er zat alles in en voor de neutrale toeschouwer was het een mooie wedstrijd,” zegt Evgeniy Levchenko. “Van tevoren is een punt halen een goed resultaat, maar als je het verloop van de wedstrijd bekijkt, is het toch jammer. We gingen in de laatste fase van de wedstrijd te veel met NAC mee. Veel lange ballen, maar we hadden eigenlijk meer de zijkanten moeten benutten.”

    Hoofd koel
    FC Groningen begon volgens de middenvelder minder goed dan NAC Breda. “Het voetbal was misschien iets minder, maar we kregen wel kansen. In de tweede helft hebben we meer laten zien. We moeten blijven voetballen en nu ons hoofd koel houden richting zondag. Ik denk dat het in Euroborg een heel spannende wedstrijd gaat worden.”

    Gok
    Collega-middenvelder Danny Holla is het met Levchenko eens. “We moeten het nu thuis afmaken, van tevoren is een punt misschien goed, maar het voelt toch zuur. Wel hebben we nu nog alles in eigen hand.” Holla leek lange tijd matchwinner te worden. De Speler van het Jaar scoorde de 0-1 met zijn hoofd, iets wat Holla niet vaak overkomt. “Wij scoorden uit een soort counter. Ik stond al vrij ver voorin en dacht, ik ga een keer mee. Het was een goede voorzet van Fredrik Stenman waarbij ik gokte dat de keeper er onderdoor zou gaan.”

    Geschorst
    Koen van de Laak heeft helemaal een dubbel gevoel overgehouden aan het treffen in Breda. Van de Laak kreeg van scheidsrechter Wegereef een gele kaart waardoor hij zondag geschorst is. “Ik ging puur voor de bal en raakte deze ook honderd procent. Misschien was het wat wild, maar het was in mijn ogen geen geel. Dan is dat extra balen,” aldus Van de Laak.

    Van de Laak kreeg eerder tegen FC Utrecht een onnodige gele kaart. “Dat was inderdaad een domme kaart waardoor ik er extra op lette om niet tegen eentje aan te lopen. Het is natuurlijk ontzettend klote om zondag toe te kijken.” Toch hoopt Van de Laak nog een rol van betekenis te kunnen spelen in het teamproces. De middenvelder weet wat het team zich moet realiseren. “We moeten niet denken dat we er al zijn. Zondag moeten we gewoon winnen!”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 mei 2009 @ 11:15:58 #72
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69520186
    Volgens Maaskant kan Amoah niet spelen, maar ik zou die flapdrol niet vertrouwen
      vrijdag 29 mei 2009 @ 11:20:13 #73
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69520343
    Amoah zelf zijn gister dat hij 100% speelt zondag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69520785
    Inderdaad..ik vertrouw die engerd ook niet.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69520791
    Met winst was het uitgangspunt beduidend beter geweest. Nu staan we er wat mij betreft hetzelfde voor als voor de wedstrijd. Nac is zo'n luizenploeg waarvoor het niet uitmaakt of ze uit of thuis spelen. Hun spelletje leent zich ook voor een uitwedstrijd en daar ligt voor de komende wedstrijd heel erg het gevaar. De kansen zijn naar mijn idee nog steeds 50-50. Ik ben er nog helemaal niet gerust op. Uitgaan van eigen kracht en het afmaken moet het uitgangspunt zijn maar ik hoop niet op een blinde stormloop op het doel van Nac want dat zouden we wel eens bedrogen uit kunnen komen. Het is voor het grijpen, pak het dan ook en veeg Nac van de mat. Ik hoop op een galavoorstelling maar dat zal het niet worden.
    pi_69520853
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef fokkersdelight het volgende:
    Met winst was het uitgangspunt beduidend beter geweest. Nu staan we er wat mij betreft hetzelfde voor als voor de wedstrijd. Nac is zo'n luizenploeg waarvoor het niet uitmaakt of ze uit of thuis spelen. Hun spelletje leent zich ook voor een uitwedstrijd en daar ligt voor de komende wedstrijd heel erg het gevaar. De kansen zijn naar mijn idee nog steeds 50-50. Ik ben er nog helemaal niet gerust op. Uitgaan van eigen kracht en het afmaken moet het uitgangspunt zijn maar ik hoop niet op een blinde stormloop op het doel van Nac want dat zouden we wel eens bedrogen uit kunnen komen. Het is voor het grijpen, pak het dan ook en veeg Nac van de mat. Ik hoop op een galavoorstelling maar dat zal het niet worden.
    als de 12e man er achter gaat staan komt het goed

    Maaskant
      vrijdag 29 mei 2009 @ 12:24:20 #77
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69522403
    quote:
    Eventuele huldiging FC Groningen op Grote Markt

    GRONINGEN - Als FC Groningen zondag wint van NAC Breda en zich plaatst voor Europees voetbal, zullen de spelers en technische staf van Groningen 's middags om vijf uur op de Grote Markt worden gehuldigd. Dat heeft de gemeente Groningen bekendgemaakt.

    De festiviteiten beginnen om half vijf, waarna de spelers en trainers van de FC zich om vijf uur op het bordes van het Stadhuis melden. Het feest zal rond zes uur afgelopen zijn.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69522469
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    feestje, feestje op de grote markt

    dan moeten ze natuurlijk wel winnen

    maar ik heb er vertrouwen in
      vrijdag 29 mei 2009 @ 12:42:52 #79
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69522914
    Feest om 6 uur afgelopen, denk het niet he Wallage .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69522991
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 12:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Feest om 6 uur afgelopen, denk het niet he Wallage .
    dan kan iedereen om 19.00 gewoon lekker thuis op de bank studio sport kijken
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:03:58 #81
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69523585
    Wanneer wordt het nieuwe shirt eigenlijk gepresenteerd?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:35 #82
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69523954
    quote:
    Fanshop vanaf 1 juni gesloten

    Vanaf 1 juni zal de fanshop Euroborg voor een aantal weken gesloten zijn. Bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen heten wij onze supporters graag welkom in de vernieuwde fanshop bij stadion Euroborg

    Wanneer FC Groningen de beslissende derde de wedstrijd op 2 juni zou moeten spelen, dan zal de fanshop dinsdag 2 juni van 13.00 uur tot 20.00 uur en 1 uur na de wedstrijd geopend zijn.

    Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen zal FC Groningen haar merchandise zelf gaan verzorgen. Dit houdt in dat we de komende weken zorg moeten dragen voor een juiste overdracht van Twinlife aan FC Groningen. Dit betekent dat FC Groningen een aantal weken geen merchandise kan gaan uitleveren.

    Webshop
    De webshop shop.fcgroningen.nl zal vanaf vrijdag 29 mei ook een aantal weken offline gaan. Ook deze zal bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen weer te bezoeken zijn.

    Vernieuwd assortiment

    De afgelopen maanden hebben wij vele ideeën van supporters gekregen wat betreft het assortiment. FC Groningen heeft voor zover mogelijk aan de wensen van de supporters voldaan.

    Het komend seizoen zal het assortiment met meer dan 40 nieuwe artikelen uitgebreid worden. Onder andere, sjaals, caps, wekkers, sleutelhangers,behangrand en schoolartikelen.

    Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u mailen naar webshop@fcgroningen.nl

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:45 #83
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_69523960
    Ik heb een heel slecht voorgevoel over zondag.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:27 #84
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69523982
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Ik heb een heel slecht voorgevoel over zondag.
    Ik totaal niet eigenlijk. .
    Heb er juist een goed gevoel over.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69524178
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69524192
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Ik heb een heel slecht voorgevoel over zondag.
    Ik ook eigenlijk best wel
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:07 #87
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69524202
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Ik heb een heel slecht voorgevoel over zondag.
    Dat had ik over gisteren.. en de 1-1 viel mee. Voor Utrecht had ik een slecht gevoel. Ik denk dat wij zondag gewoon moeten kunnen winnen van NAC. We spelen thuis.. middagwedstrijdje en NAC is toch meer een avondploeg.
    pi_69524675
    Klopt het dat FCG mee heeft geboden op Van Wolfswinkel ? omdat Groningen rekening houd met een eventueel vertrek van Berg.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:39:54 #89
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69524762
    Ik zou Van Wolfswinkel een goede opvolger voor Berg vinden, maar voor zover ik weet niet. Ik zou het ook niet logisch vinden...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 13:46:17 #90
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69524979
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 13:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Klopt het dat FCG mee heeft geboden op Van Wolfswinkel ? omdat Groningen rekening houd met een eventueel vertrek van Berg.
    Denk het niet.. Groningen heeft wel geld, maar moet er omzichtig mee om gaan. Zolang Berg niet verkocht is, kan er geen nieuwe spits aangetrokken worden en heeft dat ook nog geen prioriteit.
    pi_69527144
    Mooie reactie van Jans over Lovre
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_69528406
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Ik ben dat niet in Groningen
    Maar aan de andere kant, een verzameling Oosterparkers uit hun dak zien gaan is ook niet zo tof
    pi_69529746
    Echt zwaar balen van dat tegendoelpunt in de blessuretijd. Bij een 0-1 overwinning had ik het gevoel gehad dat we het niet meer zouden weggeven, nu blijft het helaas nog erg spannend. Grootste pluspunt vond ik Matavz, die de laatste weken eindelijk laat zien dat ie wel degelijk talent heeft. Komende zondag maar in de basis, in de plaats van Garcia.
    pi_69534503
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef The_Verve het volgende:
    Ik zou Van Wolfswinkel een goede opvolger voor Berg vinden, maar voor zover ik weet niet. Ik zou het ook niet logisch vinden...
    'Utrecht heeft Van Wolfswinkel binnen'

    Ricky van Wolfswinkel speelt de komende vier jaar voor FC Utrecht. De club uit de Domstad kwam tot een akkoord met Vitesse over de transfer van de spits, zo meldt Voetbal International.

    Naar verluidt vangt Vitesse de hoofdprijs voor de aanvaller van ruim drie miljoen euro. De twintigjarige Van Wolfswinkel, die al eerder aangaf gecharmeerd te zijn door de interesse van Utrecht, zal vrijdagavond worden gepresenteerd.

    De aanvaller stond ook in de belangstelling van landskampioen AZ en bekerfinalist FC Twente, maar omdat hij wekelijks wil spelen kiest hij voor de Domstad.

    Afgelopen seizoen brak Van Wolfswinkel door in het eerste van Vitesse. De spits speelde 32 competitiewedstrijden. Daarin vond hij acht keer het net.

    Volgens RTV Utrecht haalt FC Utrecht nog een spits naar De Galgenwaard. De 25-jarige Jacob Mulenga komt over van het Franse Chateauroux in de tweede divisie. Hij maakte daarvoor acht doelpunten in 22 wedstrijden.

    aldus voetbalprimeur
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:16:24 #95
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69534539
    Ik kan er niet mee zitten..
    Ik moet nog ziet of hij het allemaal gaat waarmaken om eerlijk te zijn.

    Zal wel aan mij liggen, maar ik snap die hye rondom V Wolfswinkel niet zo.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69534575
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:16 schreef venomsnake het volgende:
    Ik kan er niet mee zitten..
    Ik moet nog ziet of hij het allemaal gaat waarmaken om eerlijk te zijn.

    Zal wel aan mij liggen, maar ik snap die hye rondom V Wolfswinkel niet zo.
    ik ook niet, maar ik post het even om aan deze speculatie een einde te maken
    pi_69534683
    Eurovoetbal vrijdag spectaculair van start

    Het GasTerra Eurovoetbaltoernooi begint vrijdag in Groningen aan een nieuwe editie. Topclubs als Real Madrid, Valencia, Schalke 04, Hamburger SV, Ajax en PSV zullen gedurende het toernooi acte de presence geven.

    Het toernooi voor spelers tot en met zeventien jaar begint vrijdag om half zeven in Euroborg met een wedstrijd tussen Schalke 04 en Ajax. Op hetzelfde moment starten PSV en Valencia in Assen aan hun wedstrijd.

    Poule A bestaat uit de ploegen FC Groningen, Hamburger SV, IFK Göteborg, PSV, Valencia en Slavia Praag. SC Heerenveen, Schalke 04, Real Madrid, RSC Anderlecht en FC Twente/Heracles zijn ingedeeld in poule B.

    Op zaterdag worden de poulewedstrijden afgewerkt bij VV Helpman. De finalewedstrijden staan voor zondag (16.00 uur) op het programma.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:33:23 #98
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69535027
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    ik ook niet, maar ik post het even om aan deze speculatie een einde te maken
    Dan zitten we op één lijn. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69535104
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:16 schreef venomsnake het volgende:
    Ik kan er niet mee zitten..
    Ik moet nog ziet of hij het allemaal gaat waarmaken om eerlijk te zijn.

    Zal wel aan mij liggen, maar ik snap die hye rondom V Wolfswinkel niet zo.
    idd een beetje gehypt voor die 8 doelpunten die heeft gemaakt.

    Nog even over het verhaalf FCG > Van Wolfswinkel , Groningen heeft wel degelijk meegeboden ,3,4 miljoen waarop FC Utrecht er nog een paar ton bovenop heeft gedaan , weten jullie dit ook weer.
    pi_69535151
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    idd een beetje gehypt voor die 8 doelpunten die heeft gemaakt.

    Nog even over het verhaalf FCG > Van Wolfswinkel , Groningen heeft wel degelijk meegeboden ,3,4 miljoen waarop FC Utrecht er nog een paar ton bovenop heeft gedaan , weten jullie dit ook weer.
    oke, hoe staan jullie er nu financieel voor?
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:37:08 #101
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69535171
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    idd een beetje gehypt voor die 8 doelpunten die heeft gemaakt.

    Nog even over het verhaalf FCG > Van Wolfswinkel , Groningen heeft wel degelijk meegeboden ,3,4 miljoen waarop FC Utrecht er nog een paar ton bovenop heeft gedaan , weten jullie dit ook weer.
    Dat zou dus betekenen dat Berg vertrekt, anders zou ik niet weten waarom de FC zoveel gaat bieden op een spits. .

    Weet je al wie Vitesse als opvolger voor Wolfswinkel op het oog heeft?
    Nog steeds Sahar?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69535204
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
    Dat zou dus betekenen dat Berg vertrekt, anders zou ik niet weten waarom de FC zoveel gaat bieden op een spits. .
    er is vast nog wel ergens een betere spits

    was die pedersen ook geen spits?
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:42:41 #103
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_69535313
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:36 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    oke, hoe staan jullie er nu financieel voor?
    Als Utrecht betaald is er weer een gat dicht en spelen we weer een jaartje mee.
    Helaas zal ons het nog wel even achtervolgen waardoor clubs als AZ en Twente ons al voorbij zijn gegaan maar ook FC Groningen en Heerenveen en nu gaat Utrecht ook al over ons heen

    Denk dat dat je een leuk team hebt moet je maar weer afwachten wie er allemaal blijft ( al is dat bij jullie ook maar jullie kunnen veel meer vragen voor een speler ) Vitesse zou dat eigenlijk ook wel moeten maar zou ons nog wel even blijven achtervolgen helaas.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:43:31 #104
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69535348
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    er is vast nog wel ergens een betere spits

    was die pedersen ook geen spits?
    Pedersen is ook een spits inderdaad. .
    Maar als Berg vertrekt moet er denk ik toch nog een spits bij, het liefst één die er direct staat.
    Ook omdat ik Garcia niet echt een spits vind.

    Zal Sankoh trouwens in de basis staan zondag??
    Ben benieuwd wat Jans gaat doen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69535413
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    Als Utrecht betaald is er weer een gat dicht en spelen we weer een jaartje mee.
    Helaas zal ons het nog wel even achtervolgen waardoor clubs als AZ en Twente ons al voorbij zijn gegaan maar ook FC Groningen en Heerenveen en nu gaat Utrecht ook al over ons heen

    Denk dat dat je een leuk team hebt moet je maar weer afwachten wie er allemaal blijft ( al is dat bij jullie ook maar jullie kunnen veel meer vragen voor een speler ) Vitesse zou dat eigenlijk ook wel moeten maar zou ons nog wel even blijven achtervolgen helaas.
    bij jullie wordt het geld uitgegeven aan een adelaar

    utrecht moeten jullie kunnen bijbenen, maar je hebt idd gelijk
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:46:10 #106
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_69535435
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Dat zou dus betekenen dat Berg vertrekt, anders zou ik niet weten waarom de FC zoveel gaat bieden op een spits. .

    Weet je al wie Vitesse als opvolger voor Wolfswinkel op het oog heeft?
    Nog steeds Sahar?
    Berg , Lasse Nilsson zou nog een optie kunnen zijn maar daarvoor moeten we morgen nog even het Franse voetbal volgen ( maar zal ook niet goedkoop zijn in aankoopsom en salaris ) en anders Sahar maar dat zal ook wel een moeilijk verhaal worden , andere namen zou ik echt niet weten.

    Geld om echt te kopen is er eigenlijk ook niet of er moet ook een investeerder ( zoals bij Utrecht ) komen

    Serhat Koç niet te huren ?
    pi_69535497
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Pedersen is ook een spits inderdaad. .
    Maar als Berg vertrekt moet er denk ik toch nog een spits bij, het liefst één die er direct staat.
    Ook omdat ik Garcia niet echt een spits vind.

    Zou Sankoh trouwens in de basis staan zondag??
    Ben benieuwd wat Jans gaat doen..
    idd, gewoon net zo'n speler als berg, maar dan met minder irritante trekjes..

    en het liefst een die een tijdje bij fc groningen blijft
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:51:51 #108
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69535582
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    Serhat Koç niet te huren ?
    Ik denk niet dat de FC die gaat verhuren.. Andersson ligt er namelijk ook nog een half jaar uit, dus alleen al voor de breedte kun je hem goed gebruiken.

    Ik zie Garcia nog wel vertrekken eigenlijk..
    Op de één of andere manier heb ik het idee dat Jans het niet in hem ziet zitten.

    Sahar zou wel een goede optie zijn voor Vittesse, je ziet soms aan acties bij hem dat hij veel potentie heeft. Dat komt er bij De Graafschap niet uit, maar bij een wat meer aanvallend team denk ik wel..
    Die zou van mij ook wel naar de FC mogen komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69535624
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat de FC die gaat verhuren.. Andersson ligt er namelijk ook nog een half jaar uit, dus alleen al voor de breedte kun je hem goed gebruiken.

    Ik zie Garcia nog wel vertrekken eigenlijk..
    Op de één of andere manier heb ik het idee dat Jans het niet in hem ziet zitten.

    Sahar zou wel een goede optie zijn voor Vittesse, je ziet soms aan acties bij hem dat hij veel potentie heeft. Dat komt er bij De Graafschap niet uit, maar bij een wat meer aanvallend team denk ik wel..
    Die zou van mij ook wel naar de FC mogen komen.

    als de graafschap degradeerd denk ik wel dat hij weg gaat
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:59:21 #110
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69535791
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:53 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    als de graafschap degradeerd denk ik wel dat hij weg gaat
    Ik denk dat hij sowieso wel ergens anders wil spelen. Bij een wat aanvallender team zou hij veel beter tot zijn recht komen. De Graafschap mist nu eenmaal de kwaliteit om op de helft van de tegenstander te spelen.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Chelsea voor hem wil hebben. Want op het niveau Chelsea zit hij voorlopig nog niet, dus ik denk dat ze hem best willen verkopen. Best een interessante optie. Jans sprak een paar week geleden ook erg lovend over Sahar.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 mei 2009 @ 21:26:52 #111
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69538392
    Opvallend inderdaad dat Groningen "gewoon" 3,4 miljoen heeft geboden voor van Wolfswinkel. Begrijp me niet verkeerd, van Wolfswinkel kan een topper worden, maar 3,5 miljoen..
    Ten eerste verbaast het me dat we dat nog hebben liggen en ten tweede vind ik dat nogal wat geld, voor een speler die het aardig deed bij Vitesse.. niet meer en niet minder.
    Ten derde zou dat kunnen betekenen dat we alvast wat leuke boden op wat spelers binnen hebben?
      vrijdag 29 mei 2009 @ 22:33:04 #112
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69540594
    Als het al waar is, dan is het duidelijk dat Berg op het punt van vertrekken staat.
    We hebben totaal geen behoefte aan nog een spits op het moment en hoge transfersommen zouden er ook niet uitgegeven worden, tenzij een bepalende speler zou vertrekken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 29 mei 2009 @ 23:04:44 #113
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_69541756
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Prosac het volgende:
    Opvallend inderdaad dat Groningen "gewoon" 3,4 miljoen heeft geboden voor van Wolfswinkel. Begrijp me niet verkeerd, van Wolfswinkel kan een topper worden, maar 3,5 miljoen..
    Ten eerste verbaast het me dat we dat nog hebben liggen en ten tweede vind ik dat nogal wat geld, voor een speler die het aardig deed bij Vitesse.. niet meer en niet minder.
    Ten derde zou dat kunnen betekenen dat we alvast wat leuke boden op wat spelers binnen hebben?
    Vind het nog weinig vergelijken met andere talenten en gezien zijn contract .
    Dat jullie het hebben laten liggen zou dan aan de salariseisen van meneer kunnen liggen FCG zou denk ik niet gek zijn om 5 ton te geven.
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik denk niet dat de FC die gaat verhuren.. Andersson ligt er namelijk ook nog een half jaar uit, dus alleen al voor de breedte kun je hem goed gebruiken.

    Ik zie Garcia nog wel vertrekken eigenlijk..
    Op de één of andere manier heb ik het idee dat Jans het niet in hem ziet zitten.

    Sahar zou wel een goede optie zijn voor Vittesse, je ziet soms aan acties bij hem dat hij veel potentie heeft. Dat komt er bij De Graafschap niet uit, maar bij een wat meer aanvallend team denk ik wel..
    Die zou van mij ook wel naar de FC mogen komen.
    Garcia dan nu maar wel naar Vitesse , wie zou het zeggen
    Heeft in de play-offs buiten zijn goal tegen MVV eigenlijk niet veel laten zien maar wil niet zeggen dat ie niet kan ballen , heeft zeker talent net zoals onze vertrokken spits , denk idd ook wel dat als hij de juiste aanvoer krijgt hij ook meer kan laten zien.
    Zou naar Lazovic wel weer een spits zijn die op kan bloeien
    Maar de concurentie zou ook nog wel lastig kunnen worden en het ligt er een beetje aan wat voor een advies Chelsea aan hem geeft ( wat voor hem belangrijk zou zijn )
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik denk dat hij sowieso wel ergens anders wil spelen. Bij een wat aanvallender team zou hij veel beter tot zijn recht komen. De Graafschap mist nu eenmaal de kwaliteit om op de helft van de tegenstander te spelen.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Chelsea voor hem wil hebben. Want op het niveau Chelsea zit hij voorlopig nog niet, dus ik denk dat ze hem best willen verkopen. Best een interessante optie. Jans sprak een paar week geleden ook erg lovend over Sahar.
    Heeft nog 1 jaar contract daar maar ondanks dat zal het wel minstens 1 miljoen zijn.
    pi_69544478
    Gelukkig heeft utrecht meer dan 3.4 miljoen geboden,want van wolfswinkel is stuk minder dan berg.Van wolfswinkel is wel goeie spits maar kan je niet verwachten dat hij 15+ gaat scoren .
    pi_69548283
    quote:
    Martijn Meerdink gaat zijn contract met FC Groningen met één seizoen verlengen. Tijdens de komst van de Achterhoeker heeft zijn zaakwaarnemer een eenzijdige optie weten te bedingen dat Meerdink nog een mag blijven als hij dat wil. “Er zijn geen andere clubs die belangstelling hebben, dus ik blijf bij FC Groningen,” zei de 32-jarige aanvaller tegen het Dagblad van het Noorden. Hij moet wel een flinke hap salaris inleveren omdat hij niet een x-aantal wedstrijden heeft gespeeld.
    http://fcgroningen.blog.n(...)t-contract-verlengen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:31:33 #116
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69548289
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69548302
    quote:


    goedkoop salaris
    pi_69548330
    Straks krijgt Mathijs ook nog een contract
    Twinning = boring
    pi_69548332


    Kan iemand deze in de op doen ?
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:38:51 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548372
    Scheelt in elk geval dat hij een flink deel van zijn salaris moet inleveren
    pi_69548374
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 10:35 schreef Inca het volgende:
    Straks krijgt Mathijs ook nog een contract
    contract voor het leven

    die heeft zijn jaartjes erop zitten als speler bij de fc, maar je weet het natuurlijk nooit
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:42:14 #122
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548408
    Er was een bijeenkomst van de hattrick club. De uitbreiding gaat echt teveel geld kosten, beter bouwen we een nieuw stadion hoor.
    quote:
    1) De skyboxen worden uitgebreid. Daar zal die bouwaanvraag wel voor zijn. Totale capaciteit gaat dan van 22.200 naar 22.600.

    2) Sinds kort is men erachter dat het veld nog 1 meter omlaag kan. Hierdoor kunnen er weer een aantal rijen voor de tribune geplaatst worden. Dit zou ongeveer 1500 plaatsen op moeten leveren. Mogelijke realistatie: zomer 2010. Kosten 2,5 a 3 miljoen. (Nieuwe capaciteit: 24.000)

    3) Men wil inderdaad gaan uitbreiden middels een derde ring. Deze uitbreiding moet gaan plaatsvinden in twee stappen. Stap één houdt een uitbreiding van 5.000 plaatsen in. De capaciteit wordt dan 29.000. Als alles meezit is dit dan medio 2014 klaar. De technische mogelijkheden zijn er en de animo vanuit het publiek voor deze extra plaatsen is er ook. Het grote probleem zijn de kosten: 25 miljoen.

    4) Na de voorgaande uitbreiding zou er nog een uitbreiding kunnen plaatsvinden, zodat de Euroborg een capaciteit van in totaal 33.500 moet krijgen. Verwachte kosten voor deze operatie: 50 miljoen.

    5) Om de uitbreiding te financieren wil men de naam Euroborg koppelen aan een sponsor. Er is berekend dat deze naam 5 miljoen waard is. Denk aan bijvoorbeeld de Noordlease-Euroborg. Het wachten is op een bedrijf dat zo'n bedrag er voor over heeft.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:42:37 #123
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548413
    Verder heeft Nijland nog wat gemeld over mogelijke transfers.. weinig nieuws
    quote:
    Nijland heeft vanavond gezegd dat er belangstelling is voor Luciano (van Feyenoord, maar die kunnen zich nog geen koelkast veroorloven), voor Granqvist, voor Berg en voor Holla.
    pi_69548497
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 10:35 schreef Gruning3r het volgende:


    Kan iemand deze in de op doen ?
    Ik ga ook nog één maken met de goals
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:56:05 #125
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69548595
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
    Verder heeft Nijland nog wat gemeld over mogelijke transfers.. weinig nieuws
    [..]
    Komt wel even goed uit dan dat Feyenoord dik in de shit zit.
    Moet er niet aan denken dat Luciano na één seizoen onder de lat alweer vertrekt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 30 mei 2009 @ 10:59:39 #126
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548641
    We hebben stiekem echt wel mooie en knappe goals gemaakt dit seizoen hoor.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:07:23 #127
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69548729
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 10:35 schreef Gruning3r het volgende:


    Kan iemand deze in de op doen ?
    Wat een geweldig mooi filmpje.. Hulde voor de maker.

    Wat een heerlijke goals zitten daar tussen zeg.. Kies daar maar eens de mooiste uit .
    Ik ga voor die stift van Berg tegen Roda.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:11:09 #128
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548792
    Die 2-2 van Garcia tegen NEC. Alles zat erin.

    En het doet me gelijk denken aan hoe kapot "De Kachel" ging toen die (onterechte) 2-2 toch viel.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:15:05 #129
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69548865
    Die goal van Lev tegen Utrecht zo diep in blessuretijd is ook wel lekker. .

    Maar de lekkerste vond ik die van Holla tegen Ajax. Niet de mooiste, wel de lekkerste.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:20:11 #130
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69548960
    Die was erg lekker inderdaad. Maakte ook zo veel goed. Mijn achterbuurman stond zowat te janken. Alles van "de brand" kwam eruit. (hij heeft in het ziekenhuis gelegen)

    Eigenlijk betekenen al die goals wel wat. De Roover tegen Vitesse bv, eerste wedstrijd van het seizoen. Tegen het altijd lastige Vitesse en dan 0-4 winnen. Wat een feest hadden we in het uitvak.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:38:57 #131
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69549363
    Als je alles zo nog eens terug ziet, en vooral de wedstrijden aan het begin van het seizoen is het doodzonde dat we te maken hebben gehad met zoveel blessures. We zijn maar een paar puntjes achter Heerenveen geeindigd, maar als we iets meer geluk hadden gehad en er niet zoveel blessures zouden zijn was het zeker mogelijk geweest om in de top 5 te eindigen.. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69549735
    quote:
    Hiariej wil bij Groningen vechten voor zijn kans

    In zijn debuutjaar maakte Tom Hiariej indruk bij FC Groningen, afgelopen seizoen moest hij echter genoegen nemen met een reserverol achter Sepp de Roover. De doelstelling voor komend seizoen is dan ook heel helder.

    “Een plek in de basis. En ik wil graag bij Groningen blijven", zo zegt de jeugdinternational tegenover Voetbal Magazine. "Ik vind dat ik nog veel kan leren, vooral als het gaat om juiste keuzes maken. Leg je de bal breed, of zet je ‘m voor, om dat soort keuzes gaat het. Om in een fractie de juiste beslissing te nemen, moet je ervaring opdoen. En om ervaring op te doen, moet je vaak spelen.”



    Na het stormachtige begin van zijn loopbaan is Hiariej dan ook niet tevreden over het afgelopen seizoen. Want vaak spelen zat er dit jaar niet in. “Voor mezelf viel het tegen. Ik had er meer van verwacht, gedacht ik dat ik meer zou spelen. Bij elkaar heb ik zo’n vijftien wedstrijden gespeeld, waarvan een aantal als invaller.”



    Voor de twintigjarige verdediger komt er toch nog een mooi einde aan seizoen 2008/2009. Hij gaat met het Nederlandse beloftenteam naar het jeugdtoernooi in Toulon. “Ik heb er veel zin in. Toulon is een aansprekend toernooi, altijd sterk bezet. Argentinie zit bij ons de in de poule, dat is een topland. Egypte en de Verenigde Arabische Staten zijn de andere tegenstanders. Die zijn minder bekend, maar ongetwijfeld sterk. Er doen alleen maar goede ploegen mee."
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 11:59:24 #133
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69549776
    Hiariej is een leuke backup momenteel.. liefst zou ik hem toch verhuren aan een club die eredivisie speelt of hoog in de jupiler league. Hij bleek vorig jaar een uitstekende vervanger voor Silva, maar De Roover is net ietsje beter
    pi_69550418
    quote:
    Meerdink wacht VVV niet af en verlengt contract
    Geschreven op zaterdag, 30 mei om 12:15

    Martijn Meerdink speelt ook volgend jaar in de clubkleuren van FC Groningen. De vleugelspeler heeft gebruik gemaakt van een eenzijdige optie in zijn verbintenis om langer te blijven in de Euroborg. Zijn nieuwe contract loopt tot 2010, aldus RTV Noord. De 32-jarige Meerdink leek te gaan vertrekken bij FC Groningen, nadat hij dit seizoen opnieuw vrij weinig aan spelen toekwam. De reservespeler stond in de belangstelling van promovendus VVV-Venlo en leek de stap naar Limburg te gaan maken. Uiteindelijk werd de kampioen van de Jupiler League echter niet concreet genoeg voor een transfer.

    Hierop besloot de enkelvoudig Nederlands international zijn contract te verlengen met een jaar. Meerdink kwam in het seizoen 2006/07 tussentijds over van AZ, waar hij de jaren daarvoor furore maakte onder Co Adriaanse. Bij FC Groningen kwam hij echter nooit uit de verf; hij speelde 47 wedstrijden, waarvan vooral dit seizoen veel als invaller
    bron voetbalzone
      zaterdag 30 mei 2009 @ 12:35:16 #135
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69550476
    quote:
    Granqvist: geen haast bij vertrek

    Andreas Granqvist heeft nooit onder stoelen en banken gestoken dat hij ambitie heeft om voor een andere club dan FC Groningen te spelen. Dat is natuurlijk goed om te horen, want het speler die niet gretig is en zichzelf wil verbeteren, past niet bij de Groningse mentaliteit. Toch is hij nog jong genoeg om op een goede club te wachten. “In de Zweedse media heeft ook gestaan dat een transfer mijn doel is, maar zo ligt het niet. Als er niet een mooie club voorbij komt, blijf ik bij FC Groningen. Ik denk dat ik hier volgend seizoen nog gewoon speel.”

    Al geeft hij ook aan dat als Bayern München langskomt hij een aanbieding wel in overweging moet nemen. De Duitse topclub werd al genoemd in de media als belangstellende voor de grote Zweed. “Ik heb wek ambitie ooit op een hoger niveau te spelen,” zegt Granqvist, “maar ik heb geen haast.”

    Een heel interview met de geboren leider vindt u in het sportkattern van het Dagblad van het Noorden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 30 mei 2009 @ 12:41:21 #136
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69550563
    quote:
    Sankoh niet in de basis tegen NAC

    GRONINGEN - Gibril Sankoh begint zondag in de tweede wedstrijd van de finale van de play-offs tegen NAC Breda op de bank.

    De centrale verdediger is terug in de selectie na een schorsing van vijf wedstrijden. Trainer Ron Jans geeft het vertrouwen aan Ondrej Svejdik. De Tsjechische vervanger van Sankoh speelde de afgelopen weken goed en heeft zich dus in de basis gespeeld. Martijn Meerdink vervangt de geschorste Koen van de Laak. Bij winst is FC Groningen verzekerd van een Europees ticket.

    De opstelling: in het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Svejdik, Granqvist en Stenma. Op het middenveld spelen Meerdink, Holla, Lovre en Levchenko. Berg en Garcia zijn de spitsen.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69550799
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69550805
    Terecht lijkt me, Sankoh op de bank.

    Meerdink, nog een jaar ergeren...die rent alleen maar als kip zonder kop int veld.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zaterdag 30 mei 2009 @ 13:32:45 #139
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69551556
    Wat een bagger tijd trouwens: 12.30. .
    Waar slaat dat op?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69551703
    Eurovoetbal en huldiging misschien?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 14:12:23 #141
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69552335
    Nou ja, een eventuele huldiging kan ook wel wat later.
    Misschien om eurovoetbal dan.. Vind het maar een vaag tijdstip.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 30 mei 2009 @ 14:25:20 #142
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69552588
    Weer Garcia basis, Jans waar ben je mee bezig? Kan je hem weer wisselen in de rust...
    Dat Svejdik mocht blijven staan had ik wel verwacht en lijkt me ook wel terecht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 30 mei 2009 @ 14:31:28 #143
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69552687
    quote:
    Lyrisch over Danny Holla

    GRONINGEN - Ron Jans hoeft niet lang na te denken als hem wordt gevraagd welke speler van FC Groningen de trainer in het bijna afgelopen seizoen in positieve zin heeft verrast.

    ,,Danny Holla. Hij heeft de grootste ontwikkeling van allemaal meegemaakt,’’ zegt Jans zonder een moment van aarzeling.

    ,,Danny draait een fantastisch seizoen. Hij speelt zowel in balbezit als bij balverlies erg functioneel. Hij is in korte tijd volwassen geworden. Je ziet dat terug in zijn coaching. Hij zet de spelers goed neer. Zij luisteren naar hem.’’

    Danny Holla bloost een beetje als hij even later hoort wat zijn trainer over hem heeft gezegd.

    ,,Mooie complimenten,’’ reageert hij verlegen. Mijn seizoen is inderdaad voorspoedig verlopen. Ik heb bijna alles gespeeld. Maar ik wil niet te lang achterom kijken. Ik ben pas 21 jaar. Ik richt me liever op de toekomst. Dit moet een vervolg krijgen. Samen met FC Groningen hoop ik me komend seizoen verder te ontwikkelen. Naar mijn gevoel zit er nog best rek in.’’

    Hoe belangrijk Holla is voor FC Groningen bleek afgelopen donderdag in Breda tijdens de eerste playoffs-wedstrijd tegen NAC (1-1), waarin hij niet alleen een sterke partij speelde, maar tevens een foutje van doelman Jelle ten Rouwelaar koelbloedig afstrafte. Met het hoofd nog wel. Dat was de 0-1.

    ,,Dat gebeurt niet vaak,’’ zegt hij. De blijdschap over dat doelpunt was na afloop ver te zoeken, want de defensieve middenvelder baalde van de gelijkmaker die NAC in blessuretijd scoorde. Daardoor is de strijd om het laatste startbewijs voor de Europa League, de opvolger van het toernooi om de UEFA Cup, nog helemaal open.

    ,,NAC verdiende een gelijkspel, maar het is wel zuur dat we de winst in de laatste minuut weggaven. Europees voetbal leeft binnen de groep. Als voetballer droom je daar van. Het is een prachtig podium. Ik weet ook wel dat de consequentie is dat we maar kort vakantie hebben als we het halen. Maar dat heb ik er heel graag voor over.’’

    Danny Holla is sinds de zomer van 2006 in dienst van FC Groningen. Zijn opleiding genoot de in Almere geboren middenvelder bij Buitenboys en FC Omniworld. Na zijn eerste seizoen verhuurde Groningen hem om te rijpen aan FC Zwolle.

    ,,Ik wilde speelminuten maken, voor een jonge speler is dat van levensbelang. Samen met de club kwam ik uit op FC Zwolle, een voetballende ploeg. Ik heb geen seconden spijt gehad van die beslissing. Ik raad iedere jonge voetballer die bij zijn eigen club geen basisplaats heeft aan om een tijdje in de eerste divisie te spelen. Ik heb daar ontzettend veel geleerd. Zeker op het fysieke vlak.’’

    Lang duurde zijn verblijf in Zwolle niet. Al tijdens de winterstop haalde Groningen hem terug omdat Lindgren verkaste naar Ajax. ,,Ik zag dat als een blijk van waardering. De club volgde mij in Zwolle intensief. Helaas ben ik dat seizoen weinig meer in actie geweest. Ik kreeg last van mijn knie, was daardoor een paar maanden uit de roulatie.’’

    Holla is inmiddels doorgebroken bij FC Groningen en uitgegroeid tot een vaste waarde binnen het gezelschap van trainer Jans. Als hij zich door blijft ontwikkelen lonkt een fraaie toekomst, die verder reikt dan Groningen.

    ,,Daar ben ik absoluut niet mee bezig,’’ reageert hij afhoudend. ,,Daar ben ik te nuchter voor. De filosofie van de club is stap voor stap op een hoger niveau te komen. Voor mijzelf hoop ik op eenzelfde proces.’’

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69553934
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 20:22:36 #145
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69560177
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 12:54 schreef clauwheee het volgende:
    Terecht lijkt me, Sankoh op de bank.
    Ik vind Svejdik een grotere clown dan Sankoh eigenlijk...

    Om eerlijk te zijn vind ik dat Svejdik er geen bal van kan. Een waardeloze verdediger. Eén grote ergernis. Gelukkig staat Granqvist naast hem...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69560346
    Ben echt tering zenuwachtig voor morgen, wat kan het schitterend zijn als we Europa in gaan zeg..

    Deze wedstrijd gaat mijn humeur voor de hele zomer bepalen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 30 mei 2009 @ 20:31:13 #147
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69560410
    Ik hoop echt op Europees voetbal. Mijn vader en ik hebben elkaar al een roadtrip beloofd.

    tenzij we echt iets van IJsland treffen ofzo.
    pi_69561868
    MORGEN GAAN WE WINNEN !

    BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    pi_69562844
    als het publiek erachter gaat staan moet het lukken denk ik
    pi_69562971
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Ik vind Svejdik een grotere clown dan Sankoh eigenlijk...

    Om eerlijk te zijn vind ik dat Svejdik er geen bal van kan. Een waardeloze verdediger. Eén grote ergernis. Gelukkig staat Granqvist naast hem...
    Nou zo erg is het nou ook weer niet. Het is gewoon een ander type verdediger. En volgens mij staat ie daar morgen wel terecht, heeft de afgelopen wedstrijden z'n boontjes gedopt en wat mij betreft is het Sankoh z'n eigen schuld, had ie maar niet zo dom moeten zijn. Misschien denkt ie een andere keer beter na.

    Venom, heeft inderdaad met Eurovoetbal te maken.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zaterdag 30 mei 2009 @ 22:57:55 #151
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69563498
    Morgen lekker vroeg alweer aan het bier. 11.30u stadion moet ik minstens aangeschoten zijn.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 30 mei 2009 @ 23:26:25 #152
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69564069
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    Nou zo erg is het nou ook weer niet. Het is gewoon een ander type verdediger. En volgens mij staat ie daar morgen wel terecht, heeft de afgelopen wedstrijden z'n boontjes gedopt en wat mij betreft is het Sankoh z'n eigen schuld, had ie maar niet zo dom moeten zijn. Misschien denkt ie een andere keer beter na.
    Ach, Berg heeft dit seizoen vaker dit soort domme acties gemaakt dan Sankoh. Die staat er ook nooit naast.

    Svejdik is gewoon een erg matige verdediger. Een zwakke inspeelpass, en ook verdedigend zwak (hij kan wel erg goed teruglopen overigens). Ook al heeft hij de afgelopen wedstrijden geen beslissende fouten gemaakt.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 23:37:59 #153
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69564342
    Ik vind Sankoh ook een betere verdediger dan Svejdik. Sankoh is positioneel sterker, en fysiek ook een stuk sterker dan Svejdik.

    Waar ik me bij Sankoh wel eens aan erger zijn de soms nutteloze rossen naar voren, van die lange ballen richting Berg die niet aankomen. Aan de andere kant geeft hij soms ook briljante passes over 50 meter.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 31 mei 2009 @ 03:28:18 #154
    184022 bof
    turn & burn
      zondag 31 mei 2009 @ 09:20:29 #155
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_69568892
    succes vammiddag
    Hopelijk winnen jullie , is meteen aangetoond dat de hele play-offs niet nodig zijn
      zondag 31 mei 2009 @ 10:18:55 #156
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69569430
    Zenuwachtig
    Gaan we weer Europa in, of wordt het seizoen toch jammerlijk afgesloten en gaan die akelige Maaskant en Lurling het dan toch redden.


    ik zeg NEE!!!
      zondag 31 mei 2009 @ 10:51:07 #157
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69569848
    Laat ons vanmiddag 4x juichen ... FC FC Groningen!

    Laat NAC 4x janken.. FC FC Groningen!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 31 mei 2009 @ 11:22:41 #158
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69570346
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 10:18 schreef Prosac het volgende:
    Zenuwachtig
    of wordt het seizoen toch jammerlijk afgesloten en gaan die akelige Maaskant en Lurling het dan toch redden.
    The horror .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69571142
    Zijn de play offs vanmiddag al? Veel succes in ieder geval.
    Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
    pi_69572047
    natuurlijk winnen we.

    maar hoe laat is dan de huldiging op grote markt?
    pi_69572201
    heb het al gevonden in dit topic: 1700 uur.
      zondag 31 mei 2009 @ 12:55:08 #162
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69572383
    Hup
      zondag 31 mei 2009 @ 12:58:20 #163
    153387 BruggiKeane
    Da zeede gij jeh!
    pi_69572445
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef achterop23 het volgende:
    natuurlijk winnen we.

    maar hoe laat is dan de huldiging op grote markt?
    Kom je daar niet een beetje laat mee?
      zondag 31 mei 2009 @ 14:20:32 #164
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_69574266
    Seizoen definitief mislukt, dus.
    Tot over een paar maanden.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 31 mei 2009 @ 14:21:09 #165
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69574279
    Nou, dit was het seizoen dan..
    Zo slecht spelen in de belangrijkste wedstrijd.
    Wat een kut einde. Gatver.

    En waarom nam Berg in GODSNAAM de corners??
    Ow, en Meerdink .

    Daar laat ik het eerst maar even bij .

    Op naar de transferperiode..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69574334
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef venomsnake het volgende:

    GRUNN
    Grunn.
      zondag 31 mei 2009 @ 14:26:57 #167
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_69574404
    Jammer Grunners, maar uiteindelijk denk ik wel verdiend door NAC gewonnen
      zondag 31 mei 2009 @ 14:50:02 #168
    188719 Harribo
    Voetbalfan
    pi_69574968
    plankenkoorts.....zo spelen in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen...beschamend...
    Hoop doet voetballen
    pi_69574996
    pijnlijk want europa was een mooie afsluiter. op zoek naar vervanger van meerdink want dat is drama.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      zondag 31 mei 2009 @ 14:59:00 #170
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69575205
    Tyfustakkehoerezooi.. natuurlijk kun je verliezen.. maar zo?
    Jezus.. NAC breekt alleen maar af, maakt hele geniepige en smerige overtredingen (hoewel de eerste van Meerdink.. sjees )
    Vink inconsequent. Ik heb de 2e helft eens op Zwaanswijk en Penders gelet.. hele tijd duwen, trekken, knijpen bij hun mannetje, niet normaal. En dat mocht allemaal, maar als Berg dan even duwt, gelijk affluiten.

    Enfin.. zuur om zo te verliezen, heel zuur.
    Aan de andere kant, lekker fris aan het seizoen beginnen.
    pi_69575312
    Mensen het is ontzettend jammer maar , nac moet 4x wedstrijd spelen tegen club. en dan ben je pas in de groep fase dan kan je beter denken nieuwe seizoen rustig weer beginnen hopen op volgend jaar.alleen financiële misloper.

    En kan iemand de tt veranderen naar de leegloop kan beginnen
    pi_69575581
    Ik weet dat nou niet echt leuke tijdstip om , over transfer te hebben maar die benschop is wel erg goed.Heeft veel van dembele
      zondag 31 mei 2009 @ 15:16:30 #173
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69575629
    Wel mooi dat het publiek toch nog redelijk massaal bleef staan na de wedstrijd en naast FC Groningen ook een applausje over had voor NAC.
      zondag 31 mei 2009 @ 15:20:14 #174
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_69575712
    Groningen is de betere ploeg, maar heeft het gewoon niet laten zien. We hebben in dat opzicht gewoon terecht verloren. Erg jammer.

    Volgend jaar dan maar rechtstreeks Europees halen
      zondag 31 mei 2009 @ 15:42:34 #175
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_69576198
    Nou...dat was het dan...Seizoen afgelopen en helemaal niks!
    Lovre, Meerdink en Garcia aub verkopen!
    Op naar het volgende seizoen.
    (Transfermarkt begint morgen (1 Juni), toch?)
    pi_69576457
    Denken jullie ook dat er dikke leegloop komt? , ik ben bang van wel.
    pi_69576771
    Er gaan wel een aantal weg ja, de verkeerde ben ik bang...

    Het zat er voor ons geen moment in vandaag. Kopt u maar in, gegroet verdediging FC Groningen. Meerdink, we zitten er nog een jaar aan vast... Garcia, zeer matig. Lev was niks, Lovre niet. Spitsen kregen niets. Tja dan ist klaar hè.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 31 mei 2009 @ 16:50:30 #178
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_69577642
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Prosac het volgende:
    NAC breekt alleen maar af, maakt hele geniepige en smerige overtredingen (hoewel de eerste van Meerdink.. sjees )
    Als neutraal toeschouwer viel dat wel mee hoor, ik kan nou niet echt zeggen dat NAC alleen maar afbraakvoetbal speelt
      zondag 31 mei 2009 @ 17:16:21 #179
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69578385
    Meerdink .
    Wat een kut constructie om hem te laten bepalen om zijn contract wel of niet te verlengen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 31 mei 2009 @ 17:19:20 #180
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69578492
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef venomsnake het volgende:
    Meerdink .
    Wat een kut constructie om hem te laten bepalen om zijn contract wel of niet te verlengen..
    We waren wel heel wanhopig om de vervanger van Buijs te contracteren.
      zondag 31 mei 2009 @ 17:24:03 #181
    188719 Harribo
    Voetbalfan
    pi_69578657
    over de leegloop.....Garcia,Meerdink,Lovre mogen wat mij betreft allemaal weg

    hoe zit het nou met Anderson/Pedersen? mooie aankopen, allebei langdurig geblesseerd, hoop niet dat dat voorbodes zijn....
    wanneer komen die nou terug? die mis je toch wel
    Hoop doet voetballen
    pi_69578660
    Nou, zeg dat Prosac
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 31 mei 2009 @ 17:24:16 #183
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_69578666
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 16:50 schreef Eilanden het volgende:

    [..]

    Als neutraal toeschouwer viel dat wel mee hoor, ik kan nou niet echt zeggen dat NAC alleen maar afbraakvoetbal speelt
    Vond het vandaag ook wel meevallen ja
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 31 mei 2009 @ 17:26:36 #184
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69578747
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    We waren wel heel wanhopig om de vervanger van Buijs te contracteren.
    Maar om nu zulke debiele constructies aan te gaan ... .
    Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Echt bizar.
    Zit je nu dus mooi nog een jaar aan vast. Pfffff.

    Bij die waardeloze flut voorzet van hem werd ik echt pissed.
    En als dan Berg ook nog de corners gaat nemen .
    Waar waren ze mee bezig?


    Nou, nu krijg je dus weer die roerige transferperiode..
    Berg gaat op zeker weg.. Nu maar hopen dat Granqvist nog een jaartje blijft, maar vrees het ergste.
    Er moet ook gewoon een vervanger voor Berg komen, want van Matavz kan je niet verwachten dat hij die rol gelijk overneemt. Garcia zie ik wel vertrekken, en Pedersen is voor mij nog een vraagteken..

    Zou me niets verbazen als er meerdere spelers vertrekken.. Berg, Granqvist, Lovre en aan Holla zal ook wel getrokken gaan worden, al denk ik dat Holla wel blijft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69578749
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Harribo het volgende:
    over de leegloop.....Garcia,Meerdink,Lovre mogen wat mij betreft allemaal weg

    hoe zit het nou met Anderson/Pedersen? mooie aankopen, allebei langdurig geblesseerd, hoop niet dat dat voorbodes zijn....
    wanneer komen die nou terug? die mis je toch wel
    Andersson echt niet eerder dan het najaar toch? Pedersen lijkt me het begin van het nieuwe seizoen wel halen.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 31 mei 2009 @ 17:32:46 #186
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69578929
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69579602
    Groningen heeft type Perez ,Meeuwis nodig iemand die inzicht heeft op het middenveld,en beetje snelheid heeft dat mist Groningen.En Groningen moet eerst de spelers niet goed genoeg zijn verkopen of verhuren dan kan je kijken wat nog over is in financiële ruimte.

    Spelers die van mij mogen verhuurd worden over verkocht kan worden:

    Shkodran Metaj (Mogelijk Vehuurd naar Veendam)
    Meerdink Verkopen
    Tom Hiarej:(Verhuurd worden beste ook voor hem )
    Svejdik Verkopen
    pi_69581015
    Ik ben hier echt ziek van als ik eerlijk ben. Wel een dik verdiende overwinning voor NAC, maar wat waren wij slecht zeg. Veel te veel lange, hoge ballen die nooit aankwamen. Tegen NAC moet je juist over de grond combineren, maar dat gebeurde veel te weinig. Het enige voordeel is dat we nu een betere voorbereiding hebben... Tot slot:

    - Meerdink;

    - Garcia in de spits.
      zondag 31 mei 2009 @ 19:48:10 #189
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69582198
    Jammer, als ik het een ploeg niet gun is het NAC wel. De verdediging stond trouwens behoorlijk te slapen bij de 0-1. Niet alleen Svejdik, maar zeker Granqvist.

    Aan de andere kant is een betere voorbereiding wel een voordeel. Zeker spelers als Femi en Pedersen kunnen dat goed gebruiken.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69582916
    Wat een kuteinde. Was er dan maar tegen Utrecht uitgevlogen.

    Wanneer kan ik mijn fiets uit de garage halen trouwens?
    pi_69582986
    Jammer, de mannen hebben mij teleurgesteld. Vooral Meerdink, Garcia en Lovre. Ajb verkoop die gasten eens.
    Ver-fucking-schrikkelijk slechte wedstrijd van de FC zijn kant en slim gespeeld door NAC.
    gatverdamme zeg
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 31 mei 2009 @ 22:03:47 #192
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69586014
    Wanneer gaan we weer beginnen?

    Zomerstop .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 31 mei 2009 @ 22:11:51 #193
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_69586255
    jammer jongens
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef venomsnake het volgende:
    Wanneer gaan we weer beginnen?

    Zomerstop .
    eind juni trainen de meeste club weer,maar of de spelers bij jllie nu wat langer vakantie hebben weten jullie beter.

    [ Bericht 47% gewijzigd door vitessezuid113 op 01-06-2009 00:11:40 (tijdsverandering) ]
      zondag 31 mei 2009 @ 22:14:17 #194
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69586331
    Dikke kutzooi dus.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 1 juni 2009 @ 00:09:28 #195
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_69590531
    Jammer dat mijn voorgevoel uiteindelijk is uitgekomen. Heb maar niet naar de samenvatting gekeken, ik ken prettigere manieren om mezelf pijn te doen.
      Forum Admin maandag 1 juni 2009 @ 01:58:47 #196
    35723 crew  GGMM
    pi_69593315
    Zonde, nu hebben jullie dus wéér geen europees voetbal?
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_69595613
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 01:58 schreef GGMM het volgende:
    Zonde, nu hebben jullie dus wéér geen europees voetbal?
    Nee
      maandag 1 juni 2009 @ 13:37:00 #198
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69600715
    Het is trouwens 1 Juni.
    Ik heb geen artikel gezien over de uitbreiding van de Borg in het DVHN .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 1 juni 2009 @ 14:06:43 #199
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_69601615
    Het schijnt trouwens dat FCG zich bij Vitesse voor Van Wolfswinkel meldde, net nadat Vitesse en FCU overeenstemming hadden bereikt
      maandag 1 juni 2009 @ 14:20:45 #200
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69602028
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 14:06 schreef Eilanden het volgende:
    Het schijnt trouwens dat FCG zich bij Vitesse voor Van Wolfswinkel meldde, net nadat Vitesse en FCU overeenstemming hadden bereikt
    Er zou zelfs nog een bod zijn uitgebracht, maar dat staat allemaal ook op de vorige pagina .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69604689
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Prosac het volgende:

    Vink inconsequent. Ik heb de 2e helft eens op Zwaanswijk en Penders gelet.. hele tijd duwen, trekken, knijpen bij hun mannetje, niet normaal. En dat mocht allemaal, maar als Berg dan even duwt, gelijk affluiten.
    Zwaanswijk zei gisteren in een interviewtje dat Berg "een uitstekende spits is, maar een walgelijke vent die spuugt, trekt, schopt, etc". Ze zullen alledrie geen lieverdjes zijn.
      maandag 1 juni 2009 @ 16:00:25 #202
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69604842
    Daar heb ik het niet over, wel over de inconsequentheid van Vink. Berg, Penders en Zwaanswijk waren niet lief voor elkaar, maar een Vink laat hetgeen van de verdedigers constant toe, terwijl Berg echt beter zijn handen op de rug had kunnen binden.
    Maar goed.. daardoor hebben we niet verloren natuurlijk.
    pi_69604864
    Vink is een kut, vreselijke man. Meestal interesseert de scheids me niet, maar als ik zie dat Vink fluit ben ik al chagrijnig .
    pi_69605109
    quote:
    Zwaanswijk: "Berg is een verschrikkelijk persoon"
    01 juni 2009

    Mede dankzij de solide defensie verzekerde NAC Breda zich zondag van een plaats in de voorronde van de Europa League. De Brabanders zegevierden bij FC Groningen (0-2) in het tweede duel van de finale van de play-offs. "We hebben het dik verdiend", aldus Patrick Zwaanswijk.

    "Ik had meer verwacht van FC Groningen. Volgens mij durfden ze niet echt aan te vallen, terwijl wij juist alles op alles hebben gezet om deze tweede confrontatie te winnen", zegt Zwaanswijk, die met Rob Penders het centrale verdedigingsduo van NAC Breda vormt, tegen FCUpdate.nl. "Ik denk dat onze late gelijkmaker in de thuiswedstrijd een klap voor Groningen is geweest. Wij hadden nu meer rust in ons spel en durfden echt te voetballen. De overwinning is in mijn ogen dan ook dik verdiend."

    De verdediger weet waar zijn ploeg zondag het verschil maakte. "We zijn het tempo in de wedstrijd gaan beheersen door op het middenveld goed te spelen. Daar had FC Groningen geen vat op. We hebben nog wel onder druk gestaan omdat ze over gevaarlijke spitsen beschikken. Bovendien meldde ook Andreas Granqvist zich geregeld voorin. Dan hoeft er maar één bal goed te vallen en het is zo een doelpunt. Door onze ervaring en kopkracht achterin hebben we ons niet laten verrassen."

    Zwaanswijk laat zich uiterst kritisch uit over Marcus Berg. De spits van FC Groningen scoorde in de tweestrijd met FC Utrecht liefst vijf keer, maar tegen NAC Breda wist hij het net niet te vinden. "Die had ik thuis al in m'n zak zitten", aldus de verdediger over zijn eerste duel met de Zweedse international. "Ik ben geen fan van hem. Hij is een geweldige spits, maar een verschrikkelijk persoon. In het veld ook, absoluut geen leuke speler om tegen te voetballen. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken."
      maandag 1 juni 2009 @ 16:12:52 #205
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69605165
    Ach.. er zijn weinig spitsen die wel lief zijn in het veld, je moet immers om gaan met verdedigers als Zwaanswijk.
    pi_69606608
    22 juni moet Groningen al weer trainen ja Waneer is de eerste comp wedstrijd ?

    En misschien nog wat spelers scouten in de toernooi van onder 21 in Sweden
    pi_69608788
    Stenman lijkt bij de FC te gaan blijven volgens onderstaande link
    http://fotbollskanalen.se/1.1025814

    En in een reactie daaronder staat dat Granqvist naar Bordeaux gaat, maarja kan onzin zijn natuurlijk.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 1 juni 2009 @ 20:14:33 #209
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_69612649
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 16:12 schreef Prosac het volgende:
    Ach.. er zijn weinig spitsen die wel lief zijn in het veld, je moet immers om gaan met verdedigers als Zwaanswijk.
    Berg is een geweldige voetballer, maar heefts soms wel inderdaad irritante trekjes of gewoon kortsluiting in zijn hoofd
      maandag 1 juni 2009 @ 20:41:08 #210
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69613723
    Zwaanswijk lijkt me echt de laatste die hierover zou moeten zeiken. Een groter schoppersduo dan hij en Penders is er in de Eredivisie momenteel niet te vinden.

    En dan ook nog even heel stoer zeggen dat hij Berg in zijn broekzak had. Zonder Penders naast zich is Mevrouw Haarband nergens...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69613814
    FC Groningen
    pi_69616797
    Marcus Berg naar Ajax, volgens de presentator van een sportprogramma op TV Noord Holland
    pi_69617896
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Gruning3r het volgende:
    Marcus Berg naar Ajax, volgens de presentator van een sportprogramma op TV Noord Holland
    Ach vooralsnog slechts geruchten. Ik zou het een prima aanwinst vinden
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
      maandag 1 juni 2009 @ 22:20:56 #214
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69618016
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Gruning3r het volgende:
    Marcus Berg naar Ajax, volgens de presentator van een sportprogramma op TV Noord Holland
    Als ajax maar flink betaalt..
    Anyway, ik weet zeker dat Berg topscorer wordt met 25+ goals als hij bij Ajax speelt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69618145
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Als ajax maar flink betaalt..
    Anyway, ik weet zeker dat Berg topscorer wordt met 25+ goals als hij bij Ajax speelt.
    Grunn gaat de hoofdprijs vragen. En ik geef ze geen ongelijk, ze hoeven hem namelijk niet te verkopen.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_69618320
    Nijland moet 20 mil zeggen, Ajax zal wel beginnen met 5 mil, maar zolang er een eindbedrag boven de 15 mil uitkomt ben ik tevré.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 1 juni 2009 @ 22:28:56 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69618363
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Gruning3r het volgende:
    Marcus Berg naar Ajax, volgens de presentator van een sportprogramma op TV Noord Holland
    Best, als ze maar flink betalen.
      maandag 1 juni 2009 @ 22:39:50 #218
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69618806
    Precies, dokken en flink.
    Als Berg voor minder dan 12 miljoen naar een Nederlandse club vertrekt, heeft Nijland echt gefaald.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 1 juni 2009 @ 22:42:00 #219
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69618889
    Als Nijland slim is laat hij Berg eerst dat jeugd EK spelen voordat hij gaat onderhandelen.
    Als hij daar goed presteert staan de clubs helemaal in de rij.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69618962
    Volgens de Snor is AZ nu HEEL concreet voor Berg
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 1 juni 2009 @ 22:45:30 #221
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69619023
    Volgens Snor wil Berg de nederlandse top liever overslaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69619025
    Kom maar op met de centjes!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69619052
    Berg naar Az Ari naar wolfsburg
      maandag 1 juni 2009 @ 22:49:21 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69619179
    AZ wil altijd wel dik betalen.. ben benieuwd of Berg liever wacht of die ene buitenlandse topper.
      maandag 1 juni 2009 @ 22:50:46 #225
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69619248
    quote:
    AZ wil Marcus Berg als Ari naar Wolfsburg gaat

    01/06/2009 22:45

    EXCLUSIEF - AZ ziet Marcus Berg (22) als de ideale opvolger van Ari, die op de nominatie staat om naar de Duitse kampioen VfL Wolfsburg te verkassen.

    De Zweeds international staat al langer op het lijstje van de kampioen en de contacten met FC Groningen zijn al gelegd. 'Ik weet dat ze in Alkmaar interesse hebben in Marcus, maar van een concreet bod is nog geen sprake', zegt FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland in de nieuwe Voetbal International.

    'Het is logisch dat er aan hem wordt getrokken gezien hetgeen hij hier heeft gepresteerd. Wekelijks zitten grote Europese clubs bij ons op de tribune, maar nogmaals: een bod hebben wij nog niet binnengekregen.'

    Berg maakte twee jaar geleden de overstap van IFK Göteborg naar FC Groningen, waar hij binnen no-time tot onbetwiste aanvalsleider uitgroeide. Eerder zei Nijland al dat Berg alleen voor 'Huntelaarachtige bedragen' mag vertrekken. 'Hij heeft niet voor niets nog een contract tot 2011.'

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69619257
    quote:
    AZ wil Marcus Berg als Ari naar Wolfsburg gaat

    01/06/2009 22:45

    EXCLUSIEF - AZ ziet Marcus Berg (22) als de ideale opvolger van Ari, die op de nominatie staat om naar de Duitse kampioen VfL Wolfsburg te verkassen.

    De Zweeds international staat al langer op het lijstje van de kampioen en de contacten met FC Groningen zijn al gelegd. 'Ik weet dat ze in Alkmaar interesse hebben in Marcus, maar van een concreet bod is nog geen sprake', zegt FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland in de nieuwe Voetbal International.

    'Het is logisch dat er aan hem wordt getrokken gezien hetgeen hij hier heeft gepresteerd. Wekelijks zitten grote Europese clubs bij ons op de tribune, maar nogmaals: een bod hebben wij nog niet binnengekregen.'

    Berg maakte twee jaar geleden de overstap van IFK Göteborg naar FC Groningen, waar hij binnen no-time tot onbetwiste aanvalsleider uitgroeide. Eerder zei Nijland al dat Berg alleen voor 'Huntelaarachtige bedragen' mag vertrekken. 'Hij heeft niet voor niets nog een contract tot 2011.'
    pi_69619283
    Huntelaarachtige bedragen? 9,5 miljoen of 24?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 1 juni 2009 @ 22:52:32 #228
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69619330
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 22:51 schreef Kerol het volgende:
    Huntelaarachtige bedragen? 9,5 miljoen of 24?
    of een ton?
      maandag 1 juni 2009 @ 22:54:45 #229
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69619421
    30 miljoen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69619482
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
    30 miljoen.
    pi_69619577
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]


    Wat?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 2 juni 2009 @ 09:45:40 #232
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69626743
    Ik fietste vanmorgen langs het huis van Lev en zag dat het "te koop" bord van het raam was verdwenen..
    Nou kan dat nog verschillende dingen betekenen, maar je weet maar nooit.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 10:55:20 #233
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69628383
    Of het huis is verkocht natuurlijk..

    Als Groningen hem een 2 jarig contract aanbiedt is de kans groot dat hij blijft zei hij op EL..
    Ik denk wel dat ze eruit gaan komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 juni 2009 @ 10:55:50 #234
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69628400
    Of hij gaat naar Veendam, kan ook.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 10:58:10 #235
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69628466
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
    Of hij gaat naar Veendam, kan ook.
    Hij zal wel naar Ajax gaan .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69628494
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:58 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij zal wel naar Ajax gaan .
    Komt ie Berg en Holla brengen dan?
      dinsdag 2 juni 2009 @ 10:59:43 #237
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69628503
    Ik vind Lev met zijn leeftijd meer iets voor Feyenoord.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:00:18 #238
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69628516
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Komt ie Berg en Holla brengen dan?
    Hebben jullie nog 40 miljoen liggen dan?
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:34 #239
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69628552
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
    Ik vind Lev met zijn leeftijd meer iets voor Feyenoord.
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69628903
    Volgens iemand op het forum heeft Granqvist een clausule van 2,5 miljoen... laat dit aub niet waar zijn
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:18:07 #241
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69628951
    Dat kan ik me niet voorstellen.. met zijn loon en aankoopbedrag van 1 miljoen een clausule van 2,5 miljoen.
    Ik denk dat hij het contract verkeerd gelezen heeft en dat er 25 miljoen staat.

    2,5 miljoen zou echt belachelijk weinig zijn voor Granqvist en een dergelijke clausule zou ik ook heel kwalijk vinden. Een clausule, ok.. maar zo'n lage?
    pi_69629446
    Vrij logisch toch eigenlijk? Een salaris van 8 ton, een contract van 4 jaar, aankoopsom 1 miljoen, en er dan vanuit gaan dat ie 2 jaar Groningen speelt, dan is 2,5 een prima bedrag, uit het perspectief van de speler met die leeftijd en al een keer eerder mislukt is.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:42:05 #243
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69629539
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef Kerol het volgende:
    Volgens iemand op het forum heeft Granqvist een clausule van 2,5 miljoen... laat dit aub niet waar zijn
    Geloof ik geen zak van.
    Hij heeft vast een clausule, maar hoger dan 2.5 mil.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:44:46 #244
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69629609
    Voor zover ik weet is de clausule van Granqvist wel iets hoger. Tussen de 4 en 5 miljoen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:45:04 #245
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69629615
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Vrij logisch toch eigenlijk? Een salaris van 8 ton,
    Dat verdient hij never nooit niet bij de fc.
    Hooguit 4 of 5 ton, hooguit!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 juni 2009 @ 11:47:25 #246
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69629691
    Ik heb al even een vraag neergelegd bij mijn interne bron.
    pi_69629866
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 11:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Dat verdient hij never nooit niet bij de fc.
    Hooguit 4 of 5 ton, hooguit!
    Dan is het nog logischer hoor, want die clausule wordt gebaseerd op betaalde transfersom, contractwaarde en eventueel toekomst perspectief. 4x 500.000 is 2.000.000, dus na een jaar hoeft er nog maar 1,5 miljoen betaald te worden. Als Zweeds internationaal komt er dan nog iets bij, maar omdat het 'maar' Groningen is en hij vast nog ambitie heeft, zal het tussen de 2,5 en 3 zijn.

    Hij is ook maar aangekocht voor rond de miljoen he.
    pi_69629940
    jammer indien er een dergelijke clausule is. hoorde veel interesse vanuit duitsland. zo raak je wel een goede speler snel kwijt want voor bayern/wolfsburg en dergelijke is dit echt geen bedrag
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      dinsdag 2 juni 2009 @ 12:03:19 #249
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69630119
    Zonder clausule was Granqvist nooit naar Groningen gekomen. En 4,5 miljoen vind ik een heel net bedrag voor een verdediger.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 12:08:06 #250
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69630251
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Dan is het nog logischer hoor, want die clausule wordt gebaseerd op betaalde transfersom, contractwaarde en eventueel toekomst perspectief. 4x 500.000 is 2.000.000, dus na een jaar hoeft er nog maar 1,5 miljoen betaald te worden. Als Zweeds internationaal komt er dan nog iets bij, maar omdat het 'maar' Groningen is en hij vast nog ambitie heeft, zal het tussen de 2,5 en 3 zijn.

    Hij is ook maar aangekocht voor rond de miljoen he.
    Als het echt zo werkte, zijn die miljoenen die Ajax binnenharkt natuurlijk ook niet te verklaren.
    Suarez had dan ook voor minder dan 4 miljoen de deur uit moeten wandelen en Robben en Hoogstrate voor een paar ton bij Groningen kunnen vertrekken.
    Die clausule klinkt misschien logisch, maar een 2,5 miljoen voor Granqvist is voor Groningen gezien zijn prestaties echt een lachertje.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 13:40:40 #251
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69632521
    quote:
    Groningen wil nog lang door met Berg

    Als het aan FC Groningen ligt, gaat Marcus Berg nog jaren zijn kunsten vertonen in de Euroborg. De Zweedse aanvaller is de smaakmaker van de Groningers en heeft een belangrijke rol met zijn doelpuntenproductie. De Eredivisionist ziet het contract van de spits dan ook graag verlengd worden voor nog een aantal jaren. Het huidige contract van Berg loopt af in de zomer van 2011. Ondanks die twee jaar wil Groningen echter niet afwachten en nu al met een contractverlenging op de proppen komen. "Het liefst willen wij zijn contract openbreken en verlengen", aldus algemeen directeur Hans Nijland dinsdag tegenover Sportweek.

    Nijland liet weten dat FC Groningen laat blijken nog lang door te willen met Berg. "Wij hebben dat signaal afgegeven. Of het ook daadwerkelijk realistisch is, moeten we nog even afwachten." De spits heeft met zijn uitstekende spel de interesse gewekt van meerdere clubs, waaronder landskampioen AZ. In Alkmaar lijkt de aanvaller welkom.

    Of de landskampioen ook al een bod heeft gedaan op de diensten van Berg, is nog maar de vraag. De formatie van Ronald Koeman heeft een spits nodig, maar onduidelijk is of de interesse voor Berg concreet is. Nijland wilde er ook al weinig over loslaten. "Wij hebben voorlopig besloten om niet te reageren op transferperikelen rondom Marcus."

    Berg zelf wilde ook geen commentaar geven op een mogelijke contractverlenging, waardoor het onduidelijk blijft hoe de toekomst van de aanvaller eruit ziet. Hij kwam in de zomer van 2007 naar FC Groningen en liet blijken een neusje voor de goal te hebben. In twee seizoenen speelde hij zestig duels waarin hij 37 keer het vijandelijke doel trof.

    VZ
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 juni 2009 @ 14:35:30 #252
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69634048
    Dan komt er zeker een clausule in.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 15:36:00 #253
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69635645
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
    Dan komt er zeker een clausule in.
    Hij wil toch niet verlengen denk ik.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 15:44:59 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69635892
    LOL
    Ik hoor net dat de ME in het dagblad geklaagd heeft dat er zo weinig inzet is rond wedstrijden van FC Groningen. De paraatheid van de mannen gaat verloren omdat het zo rustig is.
    Je zou er bijna een verzoek aan de stadionverbodjes in lezen.
    pi_69635955
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef Prosac het volgende:
    LOL
    Ik hoor net dat de ME in het dagblad geklaagd heeft dat er zo weinig inzet is rond wedstrijden van FC Groningen. De paraatheid van de mannen gaat verloren omdat het zo rustig is.
    Je zou er bijna een verzoek aan de stadionverbodjes in lezen.
    Als er minder inzet is gaat het politiebudget navenant naar beneden. Er moeten baantjes veilig gesteld worden en dus is de ME gebaat bij enkele relletjes per jaar.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 16:15:13 #256
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69636794
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 11:47 schreef Prosac het volgende:
    Ik heb al even een vraag neergelegd bij mijn interne bron.
    Clausule klopt, 2,5 miljoen is dikke onzin.
    pi_69637331
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Clausule klopt, 2,5 miljoen is dikke onzin.
    Hoeveel is het dan? .
      dinsdag 2 juni 2009 @ 17:18:08 #258
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69638684
    meer dan 5 in elk geval
      dinsdag 2 juni 2009 @ 21:50:59 #259
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69648932
    quote:
    Paul Matthijs naar BV Veendam

    Paul Matthijs stapt over naar BV Veendam. De middenvelder van FC Groningen is met de eerstedivisionist een contract overeengekomen met een looptijd van twee jaar. "Er wordt van mij verwacht dat ik een organisatorische rol op het middenveld ga spelen. Met de ervaring die ik meebreng moet ik de jonge jongens van Veendam gaan helpen."

    Matthijs had bij FC Groningen een aflopen contract dat niet werd verlengd. Hij speelde 302 officiële wedstrijden voor de club en was de afgelopen seizoenen de eerste aanvoerder van trainer Ron Jans.


    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 2 juni 2009 @ 21:55:58 #260
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69649166
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Leuk voor 'm dat ie een cluppie heeft gevonden. Heeft ie ook wel verdiend na al die jaren.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_69651587
    Ik dacht dat het al zeker was dat hij naar Cambuur zou gaan.. niet dus
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 2 juni 2009 @ 23:04:30 #262
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69651710
    veendam.. de club waar vrijwel het uitgerangeerde Groninger naar toe gaat. Veendam of NAC.
      woensdag 3 juni 2009 @ 06:56:09 #263
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69655441
    Vandaag een artikel over Berg in de VI met als kop "Marcus Berg wordt te groot voor FC Groningen"
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69656455
    is op zich ook logisch. berg is te groot voor FC. Hij kan gewoon better. zou denk ik nog meer scoren bij een club waar hoger niveau voetbal gespeeld wordt. als europees voetbal werd behaald zou het nog interessant worden voor hem maar nu is er weinig interessants voor hem.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_69664424
    Berg is zeker niet te groot voor de FC. Hij voelt zich er slechts te groot voor. Helaas gedraagt ie zich ook zo...
      woensdag 3 juni 2009 @ 17:25:08 #266
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69671748
    Mooi artikel van Berg in VI.. En zoals gewoonlijk komen de woorden "Marcus Berg wordt te groot voor FC Groningen" niet uit zijn eigen mond, maar heeft VI dat verzonnen.

    Verder een lovend artikel waar ik het helemaal mee eens ben.. Berg is gewoon een spits die altijd en overal scoort, hij gaat de europese top halen.

    Ow, en Utrecht wil Kruiswijk aantrekken
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69671804
    FC Utrecht zet in op Kruiswijk en Wuytens
    Geschreven op woensdag, 3 juni om 16:40

    FC Utrecht blijft haar zoektocht naar versterkingen voor aankomend seizoen vervolgen. De Domstedelingen zijn zeer geïnteresseerd in de diensten van verdediger Jan Wuytens. De 23-jarige Belg van Heracles Almelo moet de laatste linie van de Utrechtse club komen versterken. “Daar doe ik niet geheimzinnig over”, zegt technisch directeur Foeke Booy in Voetbal International. Na de eerdere transfers van Dries Mertens (AGOVV), Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Jacob Mulenga (Châteauroux) en Nana Asare (KV Mechelen) wil de club van eigenaar Frans van Seumeren nu ook de verdedigingslinie op orde brengen. Heracles-preses Jan Smit heeft zich al neergelegd bij de overgang van Wuytens naar Utrecht. “Wij gaan ervan uit dat Jan naar FC Utrecht vertrekt”, aldus de voorzitter.

    Naast Wuytens heeft de nummer negen van de Eredivisie ook belangstelling voor Arnold Kruiswijk. De 24-jarige centrumverdediger van Anderlecht moest in zijn eerste jaar bij Paarswit meestal genoegen nemen met een plaats op de reservebank. De mandekker mag vertrekken bij de Belgische hoofdstedelingen, maar hoeft niet weg.

    Bron Voetbalzone

    Kom terug naar groningen kruiswijk
      woensdag 3 juni 2009 @ 17:27:40 #268
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69671831
    Doe mij Granqvist maar.
    Al is Kruiswijk natuurlijk een echte groningse toppert.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69671888
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Grunner het volgende:
    Berg is zeker niet te groot voor de FC. Hij voelt zich er slechts te groot voor. Helaas gedraagt ie zich ook zo...
    Inderdaad.

    Enne Kruiswijk ammenooitniet naar Utreg ofzo..kom dan lekker terug..
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      woensdag 3 juni 2009 @ 17:32:23 #270
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69671970
    Utrecht gaat ook helemaal los met die suikeroom van ze zeg.
      woensdag 3 juni 2009 @ 17:36:46 #271
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69672102
    Ongelooflijk.. op het FCGforum zijn er nog gewoon mensen die van Luciano af willen..
      woensdag 3 juni 2009 @ 17:58:43 #272
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69672716
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Prosac het volgende:
    Ongelooflijk.. op het FCGforum zijn er nog gewoon mensen die van Luciano af willen..
    Niet te geloven inderdaad..
    Sowieso een hoop negativiteit daar de laatste maanden imo.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69672789
    Dan spoor je niet, als je van Luciano af wil.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69673331
    quote:
    ma 22 juni 2009: Eerste training FC Groningen
    za. 27-06-2009 15:00 Regioteam Bedum - FC Groningen
    di. 30-06-2009 19:00 RWE Eemsmond - FC Groningen
    za. 04-07-2009 19:00 FC Groningen - Brøndby IF
    vr. 10-07-2009 19:00 FC Groningen - BV Veendam
    zo. 26-07-2009 Open Dag FC Groningen
    pi_69673333
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Prosac het volgende:
    Ongelooflijk.. op het FCGforum zijn er nog gewoon mensen die van Luciano af willen..
    Laat me raden 'bram'?
      woensdag 3 juni 2009 @ 18:36:16 #276
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69673722
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Laat me raden 'bram'?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 3 juni 2009 @ 18:48:24 #277
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69674087
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Laat me raden 'bram'?
    Dat moet wel een inkoppertje zijn idd
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 3 juni 2009 @ 19:06:25 #278
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69682898
    Zie deze wedstrijd

    3-4-3

    samenvatting van 8.25 ipv hooghuit 5min
      woensdag 3 juni 2009 @ 22:39:04 #280
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_69683244
    Talpa
      woensdag 3 juni 2009 @ 22:39:38 #281
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69683274
    quote:
    Dat is knap gedaan.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69683373
    deze is ook mooi. met z'n allen in de hekken
    pi_69683427
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 22:39 schreef detulp050 het volgende:
    Talpa
    idd
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:03:09 #284
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69684300
    Ik vond onze nieuwe aanwinst Jansen vanavond maar bijzonder matig spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:11:29 #285
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69684750
    Hmm, hij maakt nog wel een pingel .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69684821
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
    Ik vond onze nieuwe aanwinst Jansen vanavond maar bijzonder matig spelen.
    Hij scoort wel

    Edit: te laat
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:12:36 #287
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_69684841
    Dat is niet echt typisch Gronings
    pi_69684924
    Hij heeft nu al vaker dan Kruiswijk gescoord in zn carriere
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:18:19 #289
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69685222
    Nu mist ie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:18:35 #290
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69685249
    en nu mist hij een andere belangrijke
      woensdag 3 juni 2009 @ 23:27:21 #291
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69685889
    Die pingels van Cambuur waren allemaal dramatsch .
    Hoewel die van Bodor ook wel komisch was.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 4 juni 2009 @ 07:43:26 #292
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69690050
    quote:
    AZ en Ajax in markt voor Berg

    GRONINGEN - De kans dat Marcus Berg (22) ook komend seizoen bij FC Groningen speelt, is weer een stukje kleiner. De noorderlingen willen het contract (tot 2011) van de Zweedse spits openbreken, opwaarderen en verlengen. "Maar hij tekent zeker niet bij", laat zijn zaakwaarnemer Sören Lerby weten.

    AZ en Ajax informeerden informeel bij Berg hoe hij tegenover een overstap naar Alkmaar en Amsterdam staat, waarna de topschutter die vraag positief beantwoordde. Zweedse media melden dat Berg op dit moment géén, maar na komend seizoen wél een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis heeft, waardoor ook FC Groningen gebaat zou zijn bij een verkoop. Lerby en Berg willen daar niet op reageren.

    Telegraaf
    Geen idee welke Zeedse media dat gemeld heeft, maar goed.
    Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69692808
    Nou doei Berg, dat we maar veel centjes voor je mogen krijgen. Weer iemand die te groot is en zich vooral voelt wat mij betreft voor een subtopper. Ik vind het echt niet erg..ja hij was prima in de PO's, maar verder heb ik me vooral mateloos geïrriteerd aan zijn houding dit jaar.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 4 juni 2009 @ 10:50:16 #294
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69693859
    Nou ja, ik zou het wel zonde vinden want een spits met de kwaliteiten van Berg vind je niet snel weer. Maar ik begrijp hem wel, de FC speelt weer geen europees voetbal en een jongen uit Zweden heeft nu eenmaal geen clubliefde voor FC Groningen (of welke andere Nederlandse club ook). Berg wil het gewoon alles uit zijn carriere halen, daarom is hij uit Zweden vertrokken. Bovendien heeft hij gewoon enorm veel kwaliteiten en is hij ook toe aan de volgende stap in zijn carriere. Hij kan makkelijk het niveau van top eredivisie (PSV, Ajax, AZ) aan, en waarschijnlijk nog wel een stapje hoger.

    Ik hoop dat Berg direct naar het buitenland gaat, want op zeker dat Berg bij AZ of Ajax 25+ goals per seizoen maakt. Maar als Ajax of AZ goed betalen, en er komt verder geen gezeik (stakingen etc ) heb ik daar ook geen probleem mee. Berg heeft gebracht wat er van hem verwacht werd, doelpunten. Hij heeft 2 jaar lang veel goals gemaakt en nu kan hij een stap hoger op, en de FC wat centen vangen.

    Eigenlijk geldt voor Granqvist hetzelfde. Granqvist kan ook makkelijk mee bij de top van Nederland, en waarschijnlijk ook wel een stap hoger. Ik hoop dat Granqvist (net als Berg) ook 2 jaar bij de FC gaat spelen, maar zou me ook niets verbazen als hij deze zomer al vertrekt, ook omdat we geen europees voetbal hebben gehaald.

    De FC is nog niet in de positie dat het topspelers als Berg jaren lang kan behouden. Dan moet je echt ieder jaar in de top 5 spelen en europees voetbal halen. Bovendien moeten de salarissen wat omhoog.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 4 juni 2009 @ 10:53:24 #295
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69693970
    quote:
    Zweedse media melden dat Berg op dit moment géén, maar na komend seizoen wél een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis heeft
    God jezus... kunnen ze nooit eens iets origineels verzinnen? Dit wordt ook al twee jaar geroepen. Dat het jaar erop wel een gelimiteerde som heeft..
    pi_69694012
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 10:12 schreef clauwheee het volgende:
    Nou doei Berg, dat we maar veel centjes voor je mogen krijgen. Weer iemand die te groot is en zich vooral voelt wat mij betreft voor een subtopper. Ik vind het echt niet erg..ja hij was prima in de PO's, maar verder heb ik me vooral mateloos geïrriteerd aan zijn houding dit jaar.
    Het is toch niet zo raar dat hij het op een hoger niveau wil proberen? Ajax en PSV hebben al moeite om topspelers of eigen talenten lang voor de club te behouden, laat staan dat een speler als Berg met zoveel kwaliteit de rest van zijn carriere bij Groningen wil blijven.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:08:44 #297
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69694487
    Oh ja.. Sören Lerby.. die heeft ons vorig jaar nog zo genaaid door met Ajax te bellen en even te zeggen dat Lindgren maar 2,5 miljoen moest kosten.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:11:51 #298
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69694603
    En mocht Berg niet weg gaan.. ook niet erg, voor de sportieve ambities is het natuurlijk altijd fijn om iemand als Marcus erbij te hebben. Garantie voor goals. Echter zal het door de club dan wel als kapitaalvernietiging gezien worden.

    Dat Marcus niet bij zal tekenen, houdt vast in dat Lerby al met meerdere clubs in gesprek is.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:13:01 #299
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69694643
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef Prosac het volgende:
    Oh ja.. Sören Lerby.. die heeft ons vorig jaar nog zo genaaid door met Ajax te bellen en even te zeggen dat Lindgren maar 2,5 miljoen moest kosten.
    Hij is afgelopen week in Munchen gespot. (Louis wil de eredivisie leegkopen).
    Maar hij schijnt ook de zaakwaarnemer van Sneijder te zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69694901
    Hij was in Munchen voor Pranjic.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:24:48 #301
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69695134
    Is die ook al van Lerby.
    Die Sören Lerby gaat goede zaken doen de komende maanden.

    FC Groningen #95 : Komkommertijd

    [ Bericht 38% gewijzigd door venomsnake op 04-06-2009 11:48:41 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')