Reageer dan niet. Niemand heeft er nog moeilijk over gedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:26 schreef Chaosprince het volgende:
ben 15 en nog helemaal nooit gezoend.....Who fuckin cares?(ikke niet in ieder geval...jij wel ???F*ck jou.)
Shhtt, dat knulletje ging me net via internet in mekaar slaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Niemand heeft er nog moeilijk over gedaan.
Ik weet iig zeker dat je iemand dezer maanden gaat vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:19 schreef Chaosprince het volgende:
nee ik heb op 3 vechtsporten gezeten en dat weten ze op schol ook
Gewoon veel knuffels geven. Spread the love.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef Chaosprince het volgende:
dat ik goed kan vechten zegt nog niet dat ik ook goed met meiden ben
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:26 schreef Chaosprince het volgende:
ben 15 en nog helemaal nooit gezoend.....Who fuckin cares?(ikke niet in ieder geval...jij wel ???F*ck jou.)
jongeuehhhh~1 nu kan ik niet meer zeggen dat fok ertegen was, viezerik!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
FOK! was tegen het verwijderen van post. Ik ook, maar als er zoveel bagger onder elkaar staat laten jullie mij geen keus. Ok? Ontopic, en geen mensen de grond in trappen of wat dan ook. Wil je dat wel, doe het dan ergens anders, of in ieder geval dusdanig subtiel dat ik er misschien wel overheen lees.
Als er vragen zijn, PM.
hoe oud ben je?quote:
je ex belachelijk maken op het internet..waarom?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
14 jaar oud, alcohol op, bij mij op bed.Ging ook meteen goed.
En de zoenen daarna gingen ook goed, tot mijn... nu-ex me zoende. Wat een ramp.Kwijl en meteen zijn tong in m'n strot.
En het was niet eens zijn 1e zoen.
Wel grappig dat alle wijven op hem geilen en hij zichzelf heel wat vindt - maar niet eens fatsoenlijk kan zoenen.
![]()
![]()
Als hij niet normaal kan doen tegen en over mij, dan heb ik nog veel meer verhalen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
je ex belachelijk maken op het internet..waarom?
OMDAT HET KAN![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als hij niet normaal kan doen tegen en over mij, dan heb ik nog veel meer verhalen.
Waarom? Gewoon, omdat het kan.
Zo is het misschien specialerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoe houden mensen dat vol, niet zoenen terwijl je wat hebt?
Ik zoen juist altijd al voor we 'hebben'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |