lekker romantischquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:27 schreef Baas91 het volgende:
Dat was op kamp van de basisschool, toen zat ik in groep 8.
Toen was er 's avonds 'disco avond' in de grote hal van het gebouw waar we deden overnachten.
Zijn we met een groepje mensen stiekem naar de zolder gegaan.
Daar gebeurde het! :p
Allemaal dankzij flessendraaien.
Ik was 12 jaar toen.
Was voor ons allebei de eerste keer dat we deden zoenen, dus ging niet erg soepel.quote:
ZOENEN ZOENENquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Was voor ons allebei de eerste keer dat we deden zoenen, dus ging niet erg soepel.![]()
En romantisch valt dus ook af, maar het was wel spannend met die toeschouwers.
Daar kun je toch humoristisch mee zijn hoor, en niet flauw bedoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef Ypmaha het volgende:
Moet nog komen![]()
En ik ben 18![]()
![]()
Maar het gaat wat minder vlot als je stottert![]()
de voorloper van de breezer dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef wootahH het volgende:
gekregen van een meisje, in ruil voor choco ijsje, waarvoor ze 't wel wou doen.
Ben ik toch niet alleen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:47 schreef celineetjuh het volgende:
was in groep 8... op kamp achter een gebouw...
was niet echt je van het...
Nee, ik zat op zolder met een paar andere groupies.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
stond jij ook achter dat gebouw dan
ik kon het dak opquote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Nee, ik zat op zolder met een paar andere groupies.![]()
welk niveau (niks vooroordeligs maar gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef Ypmaha het volgende:
Moet nog komen![]()
En ik ben 18![]()
![]()
Maar het gaat wat minder vlot als je stottert![]()
Net gezakt voor HAVOquote:Op zondag 28 juni 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk niveau (niks vooroordeligs maar gewoon benieuwd)
ja, nog steedsquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
opzich valt de wasmachine techniek nog mee ja... tenminste als je allebei die techniek toepast kom je in een soort flow waar niemand last van heeft
in welke flow leef jij?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
opzich valt de wasmachine techniek nog mee ja... tenminste als je allebei die techniek toepast kom je in een soort flow waar niemand last van heeft
hoe lager je komt hoe makkelijkerquote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Net gezakt voor HAVOmaar ik kom van vmbo
daar heb ik wel diploma van
Er staat toch dat ie vmbo wel af heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe lager je komt hoe makkelijker
maar liek 18 en je vmbo nog niet afhebben!!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe lager je komt hoe makkelijker
maar liek 18 en je vmbo nog niet afhebben!!
doe je het dan ook op de wasmachine manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef electronique het volgende:
de eerste is altijd de slechtste
ik heb het liever over de betere, toen ik al wat getraind had
dat onthoud je toch welquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:30 schreef mstr het volgende:
Ik weet echt niet meer wanneer het precies, waar en hoe het was.
du je weet het togquote:
Leeftijd Neo! Leeftijd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was bij m'n ex-vriendin thuis en toen zaten we op haar bed. Ik was echt een prutser, want ik vroeg of het mocht van tevoren
Ze zei 'ja', toen twijfelde ik of ik het zou doen of niet. Ik deed het toch en het was echt bagger(Van mijn kant)
De tweede en nog meer (diezelfde dag) dingen veel beter
Ik care eigenlijk best wel of jij hebt gekust.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:26 schreef Chaosprince het volgende:
ben 15 en nog helemaal nooit gezoend.....Who fuckin cares?(ikke niet in ieder geval...jij wel ???F*ck jou.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |