Reageer dan niet. Niemand heeft er nog moeilijk over gedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:26 schreef Chaosprince het volgende:
ben 15 en nog helemaal nooit gezoend.....Who fuckin cares?(ikke niet in ieder geval...jij wel ???F*ck jou.)
Shhtt, dat knulletje ging me net via internet in mekaar slaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Niemand heeft er nog moeilijk over gedaan.
Ik weet iig zeker dat je iemand dezer maanden gaat vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:19 schreef Chaosprince het volgende:
nee ik heb op 3 vechtsporten gezeten en dat weten ze op schol ook
Gewoon veel knuffels geven. Spread the love.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef Chaosprince het volgende:
dat ik goed kan vechten zegt nog niet dat ik ook goed met meiden ben
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:26 schreef Chaosprince het volgende:
ben 15 en nog helemaal nooit gezoend.....Who fuckin cares?(ikke niet in ieder geval...jij wel ???F*ck jou.)
jongeuehhhh~1 nu kan ik niet meer zeggen dat fok ertegen was, viezerik!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
FOK! was tegen het verwijderen van post. Ik ook, maar als er zoveel bagger onder elkaar staat laten jullie mij geen keus. Ok? Ontopic, en geen mensen de grond in trappen of wat dan ook. Wil je dat wel, doe het dan ergens anders, of in ieder geval dusdanig subtiel dat ik er misschien wel overheen lees.
Als er vragen zijn, PM.
hoe oud ben je?quote:
je ex belachelijk maken op het internet..waarom?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
14 jaar oud, alcohol op, bij mij op bed.Ging ook meteen goed.
En de zoenen daarna gingen ook goed, tot mijn... nu-ex me zoende. Wat een ramp.Kwijl en meteen zijn tong in m'n strot.
En het was niet eens zijn 1e zoen.
Wel grappig dat alle wijven op hem geilen en hij zichzelf heel wat vindt - maar niet eens fatsoenlijk kan zoenen.
![]()
![]()
Als hij niet normaal kan doen tegen en over mij, dan heb ik nog veel meer verhalen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
je ex belachelijk maken op het internet..waarom?
OMDAT HET KAN![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als hij niet normaal kan doen tegen en over mij, dan heb ik nog veel meer verhalen.
Waarom? Gewoon, omdat het kan.
Zo is het misschien specialerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoe houden mensen dat vol, niet zoenen terwijl je wat hebt?
Ik zoen juist altijd al voor we 'hebben'.
Ja. Inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoe houden mensen dat vol, niet zoenen terwijl je wat hebt?
Ik zoen juist altijd al voor we 'hebben'.
Haha. Nee. Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef DM.Aram het volgende:
Richting, haha? Ik nam zoenen vroeger altijd nooit zo serieusMeisjes hier en daar? OKAY! Nu leef ik redelijk monogaam, voor de afgelopen 6 maanden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar. Als je richting een relatie wilt. Is het in mijn ogen logisch dat je eerst zoent.
en hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:03 schreef DM.Aram het volgende:
Hmm. Ja, met mijn huidige vriendin heb ik bijna een half jaar gezoend voordat ik erachter kwam dat ze echt mijn <3 was.
I got your point!
Aaaw! Wat schattig! Bestaan ze nog joh! Dacht dat nu iedereen rond de 15 al ligt te krikken!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:40 schreef Bart013 het volgende:
Mijn eerste zoen was net, 20 minuten geleden :$
Met m'n vriendin (hebben nu 1 maand), ze was hier een film komen kijken, en toen fietste ik haar even naar huis omdat het donker was, en toen gebeurde het in het poortje achter haar huis![]()
Ben 15 by the way
Het is een begreigde diersoortquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaaw! Wat schattig! Bestaan ze nog joh! Dacht dat nu iedereen rond de 15 al ligt te krikken!
... weet niet of je mijn eerdere post hebt gelezen maar ik ben 15 en heb nog nooeit gezoendquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaaw! Wat schattig! Bestaan ze nog joh! Dacht dat nu iedereen rond de 15 al ligt te krikken!
dat heeft ie gelezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Chaosprince het volgende:
[..]
... weet niet of je mijn eerdere post hebt gelezen maar ik ben 15 en heb nog nooeit gezoend
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Chaosprince het volgende:
[..]
... weet niet of je mijn eerdere post hebt gelezen maar ik ben 15 en heb nog nooeit gezoend
Een laatkomer als je 15 bent en nog nooit gezoend? Jij had al 20 meisjes geneukt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat heeft ie gelezen![]()
je betn een laatkomer, het maakt niet uit![]()
(of tog wel?)
Herontgroent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Pencile het volgende:
[..]
Gozer ik ben herontgroent op me 16e dus ga nietdoen. Dat is heel normaal.
Ja herontgroent is al je zolang niet hebt gezoent dat je weer groen bent. Ik was in groep 8 voor de stoer ontgroent, toen was mijn intresse voor jongens een tijdje weg en op mijn 16e herkeerde het.quote:
quote:
WHAT THE FFFFF-----quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:28 schreef _Loki het volgende:
de eerste keer wat tong erbij was ergens op de basisschool, groep 6 of 7 ofzo.
ik ben pas 13quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een laatkomer als je 15 bent en nog nooit gezoend? Jij had al 20 meisjes geneukt?
Schoolkamp heb je als afsluiting van de basisschool, als je in groep 8 zit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:40 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben pas 13![]()
En ik was op me 11e of me 10 ofzo ontgroent op schoolkamp
ik ging ieder jaar vanaf groep 5 op schoolkampquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:49 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Schoolkamp heb je als afsluiting van de basisschool, als je in groep 8 zit.
Meestal ben je dan 12 jaar.![]()
En daarnaast kan niet iedereen zo'n bink als jou zijn.
Ja alsof je dat echt kan meetellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:40 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik ben pas 13![]()
En ik was op me 11e of me 10 ofzo ontgroent op schoolkamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |