ja lijkt me leuk. woensdag ben ik vrij. andere dagen werk ik gewoon heel de dag....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Moet volgende week 2 keer naar Rotterdam, therapiën enz.
Dacht.. als ik nou ff vraag waar jij ongeveer woont, kunnen we misschien wat afsprekeren ergens in R'dam. Als jij niet hoeft te werken tuurlijk
Van mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja VO vroeg naar tijdelijke koppeltjes
nee hoor.... ik blijf bij kwaakje.... maar een beetje andere mannen kijken en meeten mag wel toch
Onder geen enkele subforumquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rival waar had je hem nu weer neergemikt????
Het zou kunnen zijn van een spier of zenuw van je oog...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zoals ik al zij het is niet echt pijnlijk het is meer een soort druk wat de ene keer wat heviger is dan een andere keer.
[..]
Kan dat heb ik eerder gehoord dat mensen hoofdpijn kregen als ze geen bril hadden wel vreemd dat je iets nodig hebt wat je van nature niet hebt. :S
maar het is niet het oog zelf, het is er meer achter/naast weet niet of er echt een benaming voor is op die plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee hoor, ik hou me vaker in. Zou jij moeten wetenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Ik heb gewoon "nieuw topic" aangeklikt in het oude, ging er vanuit dat dat dan goed zou gaan (tenzij het topic daarvoor al verkeerd stond)quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rival waar had je hem nu weer neergemikt????
* Jannuk crossed ff door agendaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef Murmeli het volgende:
ja lijkt me leuk. woensdag ben ik vrij. andere dagen werk ik gewoon heel de dag....
Murm gaat dus een vleeskeurings meet organiserenquote:
maak ik zoveel fouten dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, ik hou me vaker in. Zou jij moeten weten
Ja...quote:
Waaat?!?!?!?!?!quote:
Zweep? mij niet gezien, ik begin alvast met mijn rondjes als je het niet erg vindquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waaat?!?!?!?!?!
*pakt zweep*
Get over here Rival!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn van een spier of zenuw van je oog...
Dan hoef je het niet in je oog zelf te voelen, maar zit het er vaak voor of achter...
Als 1 oog beter / slechter is dan de andere moet het slechte oog veel werken om bij te sturen / scherp te stellen.
Dit kan vermoeidheid (dus pijn) veroorzaken...hmm dit verklaard wel wat dingen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar is keertje langsgaan bij de opticien.
Bedankt allen voor uw meedenkhulpPeople who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Hehe, nee hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zweep? mij niet gezien, ik begin alvast met mijn rondjes als je het niet erg vind
quote:
Count me in, murmquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Murm gaat dus een vleeskeurings meet organiseren
You're welcomequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dit verklaard wel wat dingen ja!
Toch maar is keertje langsgaan bij de opticien.
Bedankt allen voor uw meedenkhulp
Mij ga je niet keuren hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Murmeli het volgende:
Haaha rival, held met je rondjes...
bels: ik organiseer geen vleeskeurmeets. ik meet gewoon en dan vleeskeur ik tussendoor
http://www.songteksten.nl(...)/Can-You-Hear-Me.htmquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me wilde niet geloven dat een stukje uit 'Can you hear me, van Enrique Iglesias' dat stukje van:
Rique, Enrique,
We did it again, did it again,
Mr. morales, Mr. morales,
Yeah, yeah, yeah, yeah
... door Lil Wayne gezegd wordt
En ik kan er dan écht niet tegen als iemand me geen gelijkt geeft...
Who the hell caresquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me wilde niet geloven dat een stukje uit 'Can you hear me, van Enrique Iglesias' dat stukje van:
Rique, Enrique,
We did it again, did it again,
Mr. morales, Mr. morales,
Yeah, yeah, yeah, yeah
... door Lil Wayne gezegd wordt
dan zeg jequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Zelfs dan gelooft hij me niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.songteksten.nl(...)/Can-You-Hear-Me.htm
'Het is een principe kwestie'quote:
Voor wie danquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
Rip: gezellig!!! we gaan lekker keuren op parkpop he
KF jou keur ik wel maar niet voor mezelf
Kinderachtigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
En dan opeens niet meer in discussie willen gaan
Dat soort mensen verwijs ik graag door naar googlequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
Zelfs dan gelooft hij me niet...
Hij geloofde niet dat er in 1 (normale grote) maar gemiddeld zo'n 7gram eiwitten zitten
Hij werd er serieus helemaal agressief van
En dan opeens niet meer in discussie willen gaan
Aan de andere kant ook best logisch dat hij niet wil geloven dat er in een ei van zo'n 75 gram maar 7 gram eiwitten inzittenquote:
Auto'S kopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Wat zijn jullie plannen van het weekend?
Hmm een nieuws bericht zelfsquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Hmm kreeg via Amber Alert net een smsje binnen dat er een meisje is ontvoerd ontvoerd...
Zou op internet een foto staan, even opzoeken
Als het lekker weer is naar 't bos en anders lekker NIKS doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Meisje (7) ontvoerd in Edequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm een nieuws bericht zelfs
http://www.spitsnieuws.nl(...)afira_getrokken.html
Hoef niet meer gekeurd te worden, heb al zo'n rood stempel op mn kont: AFGEKEURDquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
Murm gaat dus een vleeskeurings meet organiseren
Denk dat het gewoon landelijk isquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Meisje (7) ontvoerd in Ede
waarom krijg jij smsjes over dingen in ede? das toch aan de andere kant van het land?
het principe is goed. maar ik denk dat ze er meer aan hebben als ze dit niet zo landelijk doen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef KudFokker het volgende:
Denk dat het gewoon landelijk is
Heb nooit gegevens moeten invoeren
Vrijdag dansen en werken. Zaterdag vooral slapen en het eea in huis doen. 's Avonds nog geen concrete plannen. Zondagavond naar België, een vriend van mij moet draaien op het pinksterfestival in Poppel en maandag naar KZ met Murm en djayzz.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Nja, Nederland is niet echt grootquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
het principe is goed. maar ik denk dat ze er meer aan hebben als ze dit niet zo landelijk doen...
jij hebt straks 20 smsjes gehad van dingen die gebeuren in assen, oss en maastricht...
tegen de tijd dat je een smsje krijgt met iets uit je eigen regio dan let je al niet meer op die smsjes....
Have fun!quote:
quote:
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Jullie zouden je ook moeten aanmelden voor Amber Alert trouwens
Echt een goed initiatief vind ik
Toch wel het minste wat je kan doen voor een betere maatschapij
Ik ken ze nog niet, dus ik zie een wollig eendje met een kikkertjequote:
En dat is een shock omdat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "
Jij bent dus een van de 1996!
ja, maar er stond ook in dat het verstuurt is naar mensen die daar in de buurt zijn geweest...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
[..]
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "
Jij bent dus een van de 1996!
Eet ze!quote:
Is best een normale conversatie toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Euh, ik heb jullie advies even nodig, want ik ben echt een schlemiel op het gebied van body language en dat soort shit.
Eergisteren zat er een meisje naast mij tijdens een ( saaie) hoorcollege die ik niet kende ( Oh noes!!). Eigenlijk is ze niet echt mijn type, maar ze was vriendelijk en heel lief. Ze begon de conversatie zo: ' Er zit wat in je haar.' Waarna ze een klein blaadje o.i.d. uit mijn haar friemelde. Ze zei dat ik mooi, dik haar had ( beetje gay die opmerking?). We begonnen daarna te kletsen. Ze vroeg waar ik vandaan kwam, of ik in amsterdam woonde, of ik vaak uitga e.d. Aan het eind van het college legde pakte ze haar mobiel en legde het op haar tafeltje, maar ik had echt geen flauw idee hoe ik dit moest interpreteren. Ik zei dan ook: ' Ik zie je volgende week.' Had ik nou om haar telefoonnummer moeten vragen of is dit een gewone conversatie tussen studenten? Ik zie het gewoon niet.
Hmm kan beiden betekend hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Euh, ik heb jullie advies even nodig, want ik ben echt een schlemiel op het gebied van body language en dat soort shit.
Eergisteren zat er een meisje naast mij tijdens een ( saaie) hoorcollege die ik niet kende ( Oh noes!!). Eigenlijk is ze niet echt mijn type, maar ze was vriendelijk en heel lief. Ze begon de conversatie zo: ' Er zit wat in je haar.' Waarna ze een klein blaadje o.i.d. uit mijn haar friemelde. Ze zei dat ik mooi, dik haar had ( beetje gay die opmerking?). We begonnen daarna te kletsen. Ze vroeg waar ik vandaan kwam, of ik in amsterdam woonde, of ik vaak uitga e.d. Aan het eind van het college legde pakte ze haar mobiel en legde het op haar tafeltje, maar ik had echt geen flauw idee hoe ik dit moest interpreteren. Ik zei dan ook: ' Ik zie je volgende week.' Had ik nou om haar telefoonnummer moeten vragen of is dit een gewone conversatie tussen studenten? Ik zie het gewoon niet.
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is best een normale conversatie toch?Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Het er zo weinig zijn. En dat terwijl er toch veel publiciteit is gegeven aan deze Amber Alerts.quote:
Had het gewoon gevraagd manquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.
ik maar denken ze is de mobiel vergeten en M_M heeft hem gevonden en vraagt raad hoe deze mobiel het beste terug te brengen, of juist niet. Maar dit was dus duidelijk een normaal gesprek en ze pakte waarschijnlijk de telefoon om of sms/mail te checken of de tijd te waarnemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat ik zoveel lef als jij hebt. Ik moet er altijd vrij zeker van zijn om zoiets te durven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had het gewoon gevraagd man
Desnoods alleen voor de lol om te kijken hoe ze reageert...
Bij het meisje van afgelopen zondag waar ik mee geweest was legde ik mijn hand op haar schoot, om te zien hoe ze zou reageren
Zij is ook echt niet mijn type, maar bleek een hartstikke leuk meisje te zijn
Waarom zou je iemand die je niet kent zomaar een compliment gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik maar denken ze is de mobiel vergeten en M_M heeft hem gevonden en vraagt raad hoe deze mobiel het beste terug te brengen, of juist niet. Maar dit was dus duidelijk een normaal gesprek en ze pakte waarschijnlijk de telefoon om of sms/mail te checken of de tijd te waarnemen.
Hmm ik ben er heel makkelijk in om dat soort dingen te doen omdat ik het leuk vind om te doen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat ik zoveel lef als jij hebt. Ik moet er altijd vrij zeker van zijn om zoiets te durven.
Maar... Ben jij niet een klein beetje het type dat nog een lantaarnpaal neukt als er een gat in zit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had het gewoon gevraagd man
Desnoods alleen voor de lol om te kijken hoe ze reageert...
Bij het meisje van afgelopen zondag waar ik mee geweest was legde ik mijn hand op haar schoot, om te zien hoe ze zou reageren
Zij is ook echt niet mijn type, maar bleek een hartstikke leuk meisje te zijn
Dat hoeft niet perse, maar hij kon wel inderdaad zelf handelingen ondernemen om te kijken hoe zij tegen hem aan kijkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je niet kent zomaar een compliment geven?
Ik zou dat zelf nooit doen, of er moet iets achter zitten...
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Uhm nee ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ben jij niet een klein beetje het type dat nog een lantaarnpaal neukt als er een gat in zit?
Daar zou ik zó op afknappen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.
maar het klinkt best als interesse.... (maar ik hoor natuurlijk alleen hoe jij het ervaren hebt )
ik had iig na het zien van die telefoon wel een opmerking gemaakt in de trant van. zozo, de hints komen ook al op tafel (oid)aan haar reactie merk je dan wel of het daadwerkelijk een hint was, en anders heb je gewoon een "grapje" gemaakt en lachen jullie er om
dan zou je nu niet met deze vragen zitten iig
dat zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move maken
Misschien denkt ze nu wel: zoek het maar uit, ik heb wel genoeg hints gegeven...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move maken
Alleen 't afgelopen weekend al 2 toch? Vind ik niet heel selectiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm nee ?
Ik ben juist veel te selectief
Maar vind het gewoon leuk om te spelen zeg maar
En dankje dat je me zo sneu vindt
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....quote:
Had gevraagd waar zij uitgaat...quote:
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....![]()
ik kan een ijsblokje op de grond gooien en roepen, zo het ijs is gebroken. en daar een leuk gesprek aan over houden, het gaat niet om wat je zegt. maar hoe
Ik zou echt raar opkijken als iemand dat zou zeggen op zo'n moment. Ik lag zo vaak mijn telefoon op tafel, wat is daar nu hinterig aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.
maar het klinkt best als interesse.... (maar ik hoor natuurlijk alleen hoe jij het ervaren hebt )
ik had iig na het zien van die telefoon wel een opmerking gemaakt in de trant van. zozo, de hints komen ook al op tafel (oid)
aan haar reactie merk je dan wel of het daadwerkelijk een hint was, en anders heb je gewoon een "grapje" gemaakt en lachen jullie er om
dan zou je nu niet met deze vragen zitten iig
Ze waren alle 2 lekker, en daar gaat het toch om met neukertjes (ik heb een hekel aan dat woord)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen 't afgelopen weekend al 2 toch? Vind ik niet heel selectief
Waarom bedenk ik dat niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had gevraagd waar zij uitgaat...
"Ik ga daar een daar uit"
Jij: "ooh dat ken ik niet, zal ik een keer mee ? "
"Ja is goed, hier heb je me nummer"
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer weg
ik maak de meest foute/stomme grapjes waar een ander een tik van op zijn kop krijgt, en dan lachen de mensen alsnog met me meequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmovesquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....![]()
ik kan een ijsblokje op de grond gooien en roepen, zo het ijs is gebroken. en daar een leuk gesprek aan over houden, het gaat niet om wat je zegt. maar hoe
Oefenenquote:
Nee niet gek, ik had zelf rustig aan gedaan en gedacht. ik zie je volgende week wel weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou echt raar opkijken als iemand dat zou zeggen op zo'n moment. Ik lag zo vaak mijn telefoon op tafel, wat is daar nu hinterig aan
Bovendien is het toch niet zo gek om niet gelijk de eerste keer dat je wat meer contact met iemand hebt gelijk voor de kill te gaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmoves
quote:
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.quote:
ik heb dat nooit gezegd natuurlijk ik probeerde iets duidelijk te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmoves
Hmm, ook met alle respect, maar ik vind 'buitenlanders' toch vaak 'smoother' dan Nederlanders hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.
God, ik was bij de eerste zin al afgehaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Hmm had een keer wel een leuke waar ze wel om kon lachen
Ik liep op een meisje af en zei
"ok laten we een spelletje spelen...
Ik stel jou 5 vragen, als je ze allemaal fout hebt krijg je van mij wat te drinken, als je er 1 goed hebt krijg ik jouw telefoon nummer"
"Ok is goed !"
"Wat is de hoofdstad van Nederland ? "
"Almere ! "
"Nee, fout: Amsterdam"
"Welke kleur shirt heb ik aan ? (droeg wit) "
"Zwart ! "
" Nee, wit"
"Hoeveel letters zitten er in het alfabet ? "
"9 ! "
"Nee, 26"
"Kut, hoeveel vragen hebben we ook alweer gehad ?! "
"4"
"Háá, geef je nummer maar"
Heb ook een hekel aan 'openingszinnen' en dat soort standaard rommelquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Maar goed Mi_Mang, persoonlijk vind ik een verlegen jongen juist wel charmant hoor, leuker dan iemand die me heel glad benadert
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.
Het was een bekende van me maar had haar nummer nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, ik was bij de eerste zin al afgehaakt
Van die krampachtige boekjesmoves zijn echt sneu, KF. Dan heb ik persoonlijk liever een verlegen jongen die iets onhandigs zegt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak de meest foute/stomme grapjes waar een ander een tik van op zijn kop krijgt, en dan lachen de mensen alsnog met me mee![]()
zoals ik dus al zei, Het gaat niet zozeer om wat je zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
zoals, Heyquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, ik was bij de eerste zin al afgehaakt
Van die krampachtige boekjesmoves zijn echt sneu, KF. Dan heb ik persoonlijk liever een verlegen jongen die iets onhandigs zegt
Ja? Heb je het dan over Aziaten of over negers en marokkanen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteld
In bepaald opzicht ja. Door mijn uiterlijk hoef ik misschien minder moeite te doen om interesse op te wekken bij meiden. Aan de andere kant, openingszinnen bedenken en 'interessant' doen kan ik totaal niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, ook met alle respect, maar ik vind 'buitenlanders' toch vaak 'smoother' dan Nederlanders hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef Pien85 het volgende:begreep je mijn punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel ja, maar zoals ik al zei, haar ken ik al. Als een onbekende met zoiets zou komen zou ik er direct op afknappen.quote:
Meiden vinden het vaak al interessant genoeg als je interesse in ze toontquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
In bepaald opzicht ja. Door mijn uiterlijk hoef ik misschien minder moeite te doen om interesse op te wekken bij meiden. Aan de andere kant, openingszinnen bedenken en 'interessant' doen kan ik totaal niet.
van die guido aziatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja? Heb je het dan over Aziaten of over negers en marokkanen?
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indrukquote:
Klopt, ik doelde met mijn opmerkingen richting de indo's (daar ken ik er een paar van)quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indruk
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meiden vinden het vaak al interessant genoeg als je interesse in ze toont
Als je er dan ook nog eens goed uit ziet, zoals je zelf zegt, moet het niet moeilijk zijn lijkt mij
Kwestie van zelfzekerheid dat je het lastig vindt?
Foto?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
fotoquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
Klopt, er zijn ook 6,5 miljard Aziaten dus is dat ook we logisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indruk
Maar toen was je hopeloos skaffa toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
Heb je die link nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
niet erg hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Als jullie het niet erg vinden wil ik anoniem blijven. Ik ken een paar vrienden die ook fokken en ik wil die reputatie als hustler niet verliezen. Deels.
PM?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Als jullie het niet erg vinden wil ik anoniem blijven. Ik ken een paar vrienden die ook fokken en ik wil die reputatie als hustler niet verliezen. Deels.
ah vandaar dat jij er minimaal 2 per weekend volschietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je die link nog?
Ben wel benieuwd
Maar met die kwestie kan ik je niet echt helpen
Het enige is wat ik kan vertellen is, niet geschoten is altijd mis / oefening baart kunst
quote:
Damnquote:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtmlquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je die link nog?
Ben wel benieuwd
Maar met die kwestie kan ik je niet echt helpen
Het enige is wat ik kan vertellen is, niet geschoten is altijd mis / oefening baart kunst
Dit weekend was een uitzonderingquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah vandaar dat jij er minimaal 2 per weekend volschiet
en op nog meer oefent met alleen zoenen en de nek kussen enzo![]()
Thnxquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
Oki, dan mail ik welquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij wil niet verwijderenMailen mag hoor
Ga ik even doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Zie je deze reacties, dan vraag ik me toch af waarom Fok! Take Me Out! gefaald heeftquote:
hey meis, zit je niet zo lekker in je vel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Collega's kennen me toch best goed, stond net even in de kamer:
"Nouk, vertel eens, je zit niet zo lekker in je vel hè?"
Dat zijn fijne collega's!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
hey meis, zit je niet zo lekker in je vel?
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
yoquote:
kee dan is t goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Komt wel weer goed en ik weet wat ik eraan moet doen
![]()
En anders is hier altijd een luisterend oor voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Komt wel weer goed en ik weet wat ik eraan moet doen
![]()
Die krijg ik ook wel eens, in een iets andere variantquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Die van mij vragen alleen maar of ik van het weekend nog geneukt heb
quote:
Lief!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:28 schreef rival het volgende:
En anders is hier altijd een luisterend oor voor je![]()
Of een stevige schouder
Oh god, gaan we nu ook zeggen of je goed kan babbelen afhangt van waar je achtergrond ligt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteld
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor. het is per individu andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, gaan we nu ook zeggen of je goed kan babbelen afhangt van waar je achtergrond ligt?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik ben helemaal verbaasd!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltJe vergeet de postduifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Gelukkig maar dat je het nu wel weet danquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor. het is per individu anders
maar zo heb ik dat lang gezien, dat wel
verstand komt met de jaren hequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkig maar dat je het nu wel weet dan
Niet zo raar dat als ie kut is dat je er zolang over doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
Pfff, eindelijk die kut database klaar waar ik al 1.5 week mee bezig ben!
Nu heb ik een sigaret verdiend vind ik
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef Jannuk het volgende:
Empathising
....knip....
Daarom houd ik niet van testjes, brrr
Das waarquote:
Ik meer een man dan een vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kweli het volgende:
Ik ben meer een vrouw dan een man volgens die test
Je mag best trots zijn op je vrouwelijke kantquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
kut test was over het algemeen meer vrouwelijk dan mannelijk
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:
en als je nu geen geduld hebt om zo'n hele test te maken, wat zegt dat dan over iemand? Ik ben afgehaakt na het duimen stukje.. toen vond ik het te lang gaan duren.
Dat je niet zoveel snoepjes moet eten... door overmatig suikergebruik (en de kleurstoffen) neemt je concentratie af.. dus hierrrrr met die snoepjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:
en als je nu geen geduld hebt om zo'n hele test te maken, wat zegt dat dan over iemand? Ik ben afgehaakt na het duimen stukje.. toen vond ik het te lang gaan duren.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!
Jij was het al zat na streepje 2 maar had gewoon niks beters te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
YES... iemand met nog minder geduld dan ikke
Angles.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik hield het op mijn werk vol tot 6 streepjes, fokken is gewoon veel productiever !quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!
hoooo....quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat je niet zoveel snoepjes moet eten... door overmatig suikergebruik (en de kleurstoffen) neemt je concentratie af.. dus hierrrrr met die snoepjes
nee hoor, daar wordt je ook gewoon uitgelachen net als hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik ging net in de lift gewoon vlak onderuit
Er ligt van dat zwarte marmer, maar de schoonmaakster had net gedwijld en geen bordje neergelegd, heb niet echt profiel onder deze schoenendus viel recht achterover met mijn hoofd op dat marmer
Voel me nu een beetje draaierig
Als ik in Amerika had gewoond had ik nu rijk geweest
Niemand zag het gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor, daar wordt je ook gewoon uitgelachen net als hier
Dan komt het door de suiker... hierrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
hoooo....volgens de tekst op zakje zaten er geen kleur en conserveermiddelen in de snoepjes!...
Koop toch lekker je eigen snoepquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan komt het door de suiker... hierrrrrr
Die test? Ik heb er niet eens naar gekeken, daar heb ik toch helemaal geen zin inquote:
Dan moet ik helemaal naar de winkel rollen... en 't regent en mn auto is stukquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Koop toch lekker je eigen snoep
Oud verhaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef KudFokker het volgende:
Maar in Amerika krijg al miljoenen wanneer je je kat in de magnetron doet () om hem droog te maken, omdat niet in de beschrijving staat dat je geen levende wezens in die magnetron mag stoppen
Hoeveel levert het op als ik je aangeef? :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
Hehe heb die Opel Zafira waarmee dat meisje is ontvoerd gevonden
57-XF-DN
personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming ZAFIRA
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 25-04-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 25-04-2007
BPM ¤ 6704
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting stationwagen
Aantal zitplaatsen 7
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) GRIJS
Payback voor je collega uitlachen met de bak bamiquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik ging net in de lift gewoon vlak onderuit
Er ligt van dat zwarte marmer, maar de schoonmaakster had net gedwijld en geen bordje neergelegd, heb niet echt profiel onder deze schoenendus viel recht achterover met mijn hoofd op dat marmer
Voel me nu een beetje draaierig
Als ik in Amerika had gewoond had ik nu rijk geweest
Ja hij liet die bami 2 trappen naar beneden vallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Payback voor je collega uitlachen met de bak bami
College was weer leuk?quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat als jij het hebt gevonden, dat de politie hier allang van op de hoogte is. Was het nou leuk zo'n nutteloos klusje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
Hehe heb die Opel Zafira waarmee dat meisje is ontvoerd gevonden
Als je pijn en misselijkheid blijft houden is het niet goed herinner ik me. Kreeg ik te horen toen ik vroeger met voetballen weer iemands kop had gekopt ipv de bal tijdens een kopduel hehe. Man wat deed dat pijn zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja hij liet die bami 2 trappen naar beneden vallendat was grappig
Ik heb dikke pijn in mijn hoofd, mijn horloge is gestopt met tikken en ik lig open op de plek waar mijn horloge zit![]()
Tuurlijk weet de politie dit alquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
College was weer leuk?![]()
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat als jij het hebt gevonden, dat de politie hier allang van op de hoogte is. Was het nou leuk zo'n nutteloos klusje?
Ik las het ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
Tuurlijk weet de politie dit al
Maar er waren maar 4 van de 6 tekens van het kenteken beschikbaar (volgens het nieuws)
Toen even kansloos geweest of ik met die 4 letters een grijze Zafira kon vinden
Het wordt wel steeds erger jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je pijn en misselijkheid blijft houden is het niet goed herinner ik me. Kreeg ik te horen toen ik vroeger met voetballen weer iemands kop had gekopt ipv de bal tijdens een kopduel hehe. Man wat deed dat pijn zeg.
Tja, het was dat of nóg meer bullshit op fok! postenquote:
Het wordt nog nuttelozer als je "allebij" schrijftquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Tja, het was dat of nóg meer bullshit op fok! posten
Allebij nutteloos
Leuk smsje gehad van het meisje van zondag![]()
Ik ben weer blij
Een kinderhand is snel gevuld
Vlekken zien en rijden is een no-no.quote:
Werkelijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh gaat het om nutteloze posten , ga vrijdag naar de kapper
Ja hoor, sounds good to mequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Pien85 het volgende:
Rip, wanneer gaan we kaasfonduen? Ik ben over een week of 3 terug, moet dan sowieso met HW meeten enzo... Kunnen we wel combineren denk?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Belsezar het volgende:
Werkelijk?
Mijn god, wat briljant! Wat fascinerend! Een once in a life time experience! Hoe voel je je eronder? Voel je je zoals een kind vroeger op pakjesavond? Kan je wel slapen? Krijg je wel een hap door je keel?
Man, jou staat wat te wachten zeg! Geweldig!
Mmm een knipoog als PI, heb je soms meer te vertellen?quote:
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh gaat het om nutteloze posten , ga vrijdag naar de kapper
Nee, meer omdat het sarcastisch was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Mmm een knipoog als PI, heb je soms meer te vertellen?![]()
Mijn dag was goed hoor, beetje saai op kantoor alleen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten maken
Ook gewoon gaan joh, als je je haar lang wilt laten groeien moet je toch zo nu en dan gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Jannuk het volgende:
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten maken
Aaah vandaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
Nee, meer omdat het sarcastisch was.Viel op zich wel mee. Begin een beetje mensen te leren kennen.
Mensen van college.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah vandaarMensen van je colleges of andere mensen?
Echt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook gewoon gaan joh, als je je haar lang wilt laten groeien moet je toch zo nu en dan gaan.
Look who's talking, ik ga 1x in het half jaar ofzo![]()
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezitquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Ofresca het volgende:
Zo heb de test ook gemaakt en mijn hersens zijn mannelijk. Maar dat wist ik al.
Het enige waar ik als vrouw goed mee scoor zijn woorden. Verder (bijna) overal bovengemiddeld mannelijk.
Godtje!quote:
Met slecht lezen en snel klikken kom je ook een eind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezit
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezit
goh dan zou ik elke week gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?
Ik ga eens per 3 wekenEn toen ik in Brazilie was elke 2 weken, want daar was scheren, wassen, knippen, weer wassen maar 3 euro
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladen
KZ!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goh dan zou ik elke week gaan
Hi btw
Hoi, hoe gaat het met je rug enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goh dan zou ik elke week gaan
Hi btw
Echt jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
Echt?
Ik ga eens per 3 wekenEn toen ik in Brazilie was elke 2 weken, want daar was scheren, wassen, knippen, weer wassen maar 3 euro
Rugje al een beetje beterder?quote:
Geen test voor nodig. Jij zette me al in de lijst van sletjes dus dan zal ik die blonde wel zijn die iedereen neuktquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"
Je naam laat al zien dat je "speciaal" bent. Dont emphasize itquote:
Hoi!quote:
Dan beter maar hele wegen inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef kweli het volgende:
Halve wegen had ik geen zin meer in die test, maar als ik hem zou af kappen was het voor niets
Ik heb de film gekochtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"
Niet zo overdrijven he Qquote:
lange fils zijn goed om tussendoor andere dingen te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de film gekochtBest leuk nog, al duurt ie vrij lang en dan kan ik mijn aandacht er niet bijhouden
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
rugje voelt wat beter... maar ben volgens mij half stoned op dit moment van de dicnoflenac
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
lange fils zijn goed om tussendoor andere dingen te doen
No fair!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog maar 1 dagje werken
daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
ik druk bij erg lange films soms op pauze en doe iets anders, dan duurt een film van 3 uur uur 5 uurquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
4 dagen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze weekquote:
Morgen vrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Dan heb je het verdientquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze week
quote:
Ik ben de lieveling van de directeur hierzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gebeurt ook niet vaak maar ben blij met de nieuwe directeur
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.quote:
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijktquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebt
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
4 dagen?![]()
Altijd weer baas spelen he?
Lekker! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!![]()
R&PSC is meer dood dan levend maar ik ben er dan ook niet zo vaak. Ik heb wel beter dingen te doen.
geen idee... uitproberen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijkt
Dan is het zeker prestatie verlofquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
quote:
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
Nice! Hoe lang?quote:
Lekker man!quote:
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagen
oh pas sin 1februari dan valt het wel meequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Neem vrij joh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Als je er nog niet zo lang werkt voel je je bijna schuldig als je een keer vrij neemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem vrij joh.
Maar ik ken het, mijn eerst keer langer dan 3 dagen vrij bij dit bedrijf was 1 februari dit jaar. En ik werk hier sinds 5 mei vorig jaar.
Zo en nu naar huis, fijne avond mensen!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je er nog niet zo lang werkt voel je je bijna schuldig als je een keer vrij neemt.. Maar ik heb een paar vrije dagen in de planning staan gelukkig. Ernstig aan toe. Heeeeel ernstig.
Zoveel heb ik er niet. Maar ik zal ze vast ook niet op krijgen. Thuis zitten is ook maar saai.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen vrij krijgen en achteraf verwijd krijgen dat je nog zoveel vrij dagen heb
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel overquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet. Maar ik zal ze vast ook niet op krijgen. Thuis zitten is ook maar saai.
Misschien een teken dat je toch meer een leven hebt dan mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben ik dan de enige die aan het eind van het jaar onbetaald verlof moet opnemen?
Sorry, maar je vind 38 vrije dagen weinig?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel over
Best wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar je vind 38 vrije dagen weinig?
38? Uren? Ik 25 dagen, zoals het hoort.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel over
quote:
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgevingquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben hier nu anderhalve week en heb nog geen dag vrij gehad
Ik val onder de kleinmetaal, ben maar een service technicus onderhoud van gebouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgeving
Ik had er nog 7 over van vorig jaar
Vandaar dat al het werk aan gebouwen zo lang duurtquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik val onder de kleinmetaal, ben maar een service technicus onderhoud van gebouwen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar dat al het werk aan gebouwen zo lang duurtJullie zitten continu op een tropisch eiland met jullie kont
Ik had er van mn oude werk 10 over, die heb ik verkocht. Maar daar had ik ook nog 13 dagen ADV. Werk nu gewoon 40 uur dus geen ADV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgeving
Ik had er nog 7 over van vorig jaar
Werk wel 40uur in de week volgens ons cao krijg je dan 13adv dagen , heb maar 24 snipperdagen heb er 2jaar teug 1 in moeten leveren voor een 0,25% cao verhogingquote:
Graag gedaan! Dat is dan 500.000 euro.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
Er zijn momenten dat je de ns met heel je hart haat .. En nu heb ik zo'n momentje!!!! Overstapje van 13 minuten en nog niet kunnen halen he !!!ns bedankt !!
ADV dagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Werk wel 40uur in de week volgens ons cao krijg je dan 13adv dagen , heb maar 24 snipperdagen heb er 2jaar teug 1 in moeten leveren voor een 0,25% cao verhoging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |