daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
ik druk bij erg lange films soms op pauze en doe iets anders, dan duurt een film van 3 uur uur 5 uurquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
4 dagen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze weekquote:
Morgen vrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Dan heb je het verdientquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze week
quote:
Ik ben de lieveling van de directeur hierzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gebeurt ook niet vaak maar ben blij met de nieuwe directeur
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.quote:
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijktquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebt
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
4 dagen?![]()
Altijd weer baas spelen he?
Lekker! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!![]()
R&PSC is meer dood dan levend maar ik ben er dan ook niet zo vaak. Ik heb wel beter dingen te doen.
geen idee... uitproberen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijkt
Dan is het zeker prestatie verlofquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
quote:
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
Nice! Hoe lang?quote:
Lekker man!quote:
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagen
oh pas sin 1februari dan valt het wel meequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Neem vrij joh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |