daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
ik druk bij erg lange films soms op pauze en doe iets anders, dan duurt een film van 3 uur uur 5 uurquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!
4 dagen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze weekquote:
Morgen vrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen een kort dagje en dan vrijdag nog. En daarna vier dagen weekend.!
Dan heb je het verdientquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling heb teveel uren gedraaid deze week
quote:
Ik ben de lieveling van de directeur hierzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gebeurt ook niet vaak maar ben blij met de nieuwe directeur
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.quote:
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijktquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
daarom heb je hem op dvd... kan je doorspoelen naar de scenes die je gemist hebt
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het? Ik was vanmiddag nog even in R&P maar was erg rustig zeg.
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
4 dagen?![]()
Altijd weer baas spelen he?
Lekker! Wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mij gaat het perfect. Ik heb vanochtend tickets gekocht voor indonesie dus het kan bijna niet beter!![]()
R&PSC is meer dood dan levend maar ik ben er dan ook niet zo vaak. Ik heb wel beter dingen te doen.
geen idee... uitproberen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je dan weer met diegene kijkt
Dan is het zeker prestatie verlofquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
quote:
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerste keer in een jaar dat ik meer dan drie dagen achter elkaar vrij ben. Serieus.
Nice! Hoe lang?quote:
Lekker man!quote:
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook erg blij zijn met vier dagen
oh pas sin 1februari dan valt het wel meequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Neem vrij joh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt meer vakantie nodig, tussen mn oude en nieuwe baan had ik ook alleen 1 vrije dag + weekend zitten. En op mn huidige werk heb ik nog geen enkele hele dag vrij genomen. Alleen 1x een halve. Ik werk er sinds 1 februari..
Als je er nog niet zo lang werkt voel je je bijna schuldig als je een keer vrij neemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem vrij joh.
Maar ik ken het, mijn eerst keer langer dan 3 dagen vrij bij dit bedrijf was 1 februari dit jaar. En ik werk hier sinds 5 mei vorig jaar.
Zo en nu naar huis, fijne avond mensen!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je er nog niet zo lang werkt voel je je bijna schuldig als je een keer vrij neemt.. Maar ik heb een paar vrije dagen in de planning staan gelukkig. Ernstig aan toe. Heeeeel ernstig.
Zoveel heb ik er niet. Maar ik zal ze vast ook niet op krijgen. Thuis zitten is ook maar saai.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen vrij krijgen en achteraf verwijd krijgen dat je nog zoveel vrij dagen heb
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel overquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet. Maar ik zal ze vast ook niet op krijgen. Thuis zitten is ook maar saai.
Misschien een teken dat je toch meer een leven hebt dan mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben ik dan de enige die aan het eind van het jaar onbetaald verlof moet opnemen?
Sorry, maar je vind 38 vrije dagen weinig?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel over
Best wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar je vind 38 vrije dagen weinig?
38? Uren? Ik 25 dagen, zoals het hoort.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er maar 38 en toch houd ik ieder jaar (te)veel over
quote:
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgevingquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben hier nu anderhalve week en heb nog geen dag vrij gehad
Ik val onder de kleinmetaal, ben maar een service technicus onderhoud van gebouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgeving
Ik had er nog 7 over van vorig jaar
Vandaar dat al het werk aan gebouwen zo lang duurtquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik val onder de kleinmetaal, ben maar een service technicus onderhoud van gebouwen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar dat al het werk aan gebouwen zo lang duurtJullie zitten continu op een tropisch eiland met jullie kont
Ik had er van mn oude werk 10 over, die heb ik verkocht. Maar daar had ik ook nog 13 dagen ADV. Werk nu gewoon 40 uur dus geen ADV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan? Ik heb er 25 en dat is gemiddeld in mijn omgeving
Ik had er nog 7 over van vorig jaar
Werk wel 40uur in de week volgens ons cao krijg je dan 13adv dagen , heb maar 24 snipperdagen heb er 2jaar teug 1 in moeten leveren voor een 0,25% cao verhogingquote:
Graag gedaan! Dat is dan 500.000 euro.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
Er zijn momenten dat je de ns met heel je hart haat .. En nu heb ik zo'n momentje!!!! Overstapje van 13 minuten en nog niet kunnen halen he !!!ns bedankt !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |