Die krijg ik ook wel eens, in een iets andere variantquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Die van mij vragen alleen maar of ik van het weekend nog geneukt heb
quote:
Lief!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:28 schreef rival het volgende:
En anders is hier altijd een luisterend oor voor je![]()
Of een stevige schouder
Oh god, gaan we nu ook zeggen of je goed kan babbelen afhangt van waar je achtergrond ligt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteld
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor. het is per individu andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god, gaan we nu ook zeggen of je goed kan babbelen afhangt van waar je achtergrond ligt?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, ik ben helemaal verbaasd!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Hier bij mij, via fok, irl, msn, email.. wat jij wiltJe vergeet de postduifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Gelukkig maar dat je het nu wel weet danquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor. het is per individu anders
maar zo heb ik dat lang gezien, dat wel
verstand komt met de jaren hequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkig maar dat je het nu wel weet dan
Niet zo raar dat als ie kut is dat je er zolang over doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
Pfff, eindelijk die kut database klaar waar ik al 1.5 week mee bezig ben!
Nu heb ik een sigaret verdiend vind ik
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef Jannuk het volgende:
Empathising
....knip....
Daarom houd ik niet van testjes, brrr
Das waarquote:
Ik meer een man dan een vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kweli het volgende:
Ik ben meer een vrouw dan een man volgens die test
Je mag best trots zijn op je vrouwelijke kantquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
kut test was over het algemeen meer vrouwelijk dan mannelijk
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:
en als je nu geen geduld hebt om zo'n hele test te maken, wat zegt dat dan over iemand? Ik ben afgehaakt na het duimen stukje.. toen vond ik het te lang gaan duren.
Dat je niet zoveel snoepjes moet eten... door overmatig suikergebruik (en de kleurstoffen) neemt je concentratie af.. dus hierrrrr met die snoepjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef kwaakvaak het volgende:
en als je nu geen geduld hebt om zo'n hele test te maken, wat zegt dat dan over iemand? Ik ben afgehaakt na het duimen stukje.. toen vond ik het te lang gaan duren.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!
Jij was het al zat na streepje 2 maar had gewoon niks beters te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
YES... iemand met nog minder geduld dan ikke
Angles.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
Ik hield het op mijn werk vol tot 6 streepjes, fokken is gewoon veel productiever !quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
na 3 keer op een streepje te hebben geklikt dacht ik al, Daahaaaag!
hoooo....quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat je niet zoveel snoepjes moet eten... door overmatig suikergebruik (en de kleurstoffen) neemt je concentratie af.. dus hierrrrr met die snoepjes
nee hoor, daar wordt je ook gewoon uitgelachen net als hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik ging net in de lift gewoon vlak onderuit
Er ligt van dat zwarte marmer, maar de schoonmaakster had net gedwijld en geen bordje neergelegd, heb niet echt profiel onder deze schoenendus viel recht achterover met mijn hoofd op dat marmer
Voel me nu een beetje draaierig
Als ik in Amerika had gewoond had ik nu rijk geweest
Niemand zag het gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor, daar wordt je ook gewoon uitgelachen net als hier
Dan komt het door de suiker... hierrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef kwaakvaak het volgende:
hoooo....volgens de tekst op zakje zaten er geen kleur en conserveermiddelen in de snoepjes!...
Koop toch lekker je eigen snoepquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan komt het door de suiker... hierrrrrr
Die test? Ik heb er niet eens naar gekeken, daar heb ik toch helemaal geen zin inquote:
Dan moet ik helemaal naar de winkel rollen... en 't regent en mn auto is stukquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Koop toch lekker je eigen snoep
Oud verhaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef KudFokker het volgende:
Maar in Amerika krijg al miljoenen wanneer je je kat in de magnetron doet () om hem droog te maken, omdat niet in de beschrijving staat dat je geen levende wezens in die magnetron mag stoppen
Hoeveel levert het op als ik je aangeef? :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
Hehe heb die Opel Zafira waarmee dat meisje is ontvoerd gevonden
57-XF-DN
personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming ZAFIRA
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 25-04-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 25-04-2007
BPM ¤ 6704
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Uitvoering
Omschrijving van de inrichting stationwagen
Aantal zitplaatsen 7
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) GRIJS
Payback voor je collega uitlachen met de bak bamiquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik ging net in de lift gewoon vlak onderuit
Er ligt van dat zwarte marmer, maar de schoonmaakster had net gedwijld en geen bordje neergelegd, heb niet echt profiel onder deze schoenendus viel recht achterover met mijn hoofd op dat marmer
Voel me nu een beetje draaierig
Als ik in Amerika had gewoond had ik nu rijk geweest
Ja hij liet die bami 2 trappen naar beneden vallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Payback voor je collega uitlachen met de bak bami
College was weer leuk?quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat als jij het hebt gevonden, dat de politie hier allang van op de hoogte is. Was het nou leuk zo'n nutteloos klusje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef KudFokker het volgende:
Hehe heb die Opel Zafira waarmee dat meisje is ontvoerd gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |