God, ik was bij de eerste zin al afgehaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Hmm had een keer wel een leuke waar ze wel om kon lachen
Ik liep op een meisje af en zei
"ok laten we een spelletje spelen...
Ik stel jou 5 vragen, als je ze allemaal fout hebt krijg je van mij wat te drinken, als je er 1 goed hebt krijg ik jouw telefoon nummer"
"Ok is goed !"
"Wat is de hoofdstad van Nederland ? "
"Almere ! "
"Nee, fout: Amsterdam"
"Welke kleur shirt heb ik aan ? (droeg wit) "
"Zwart ! "
" Nee, wit"
"Hoeveel letters zitten er in het alfabet ? "
"9 ! "
"Nee, 26"
"Kut, hoeveel vragen hebben we ook alweer gehad ?! "
"4"
"Háá, geef je nummer maar"
Heb ook een hekel aan 'openingszinnen' en dat soort standaard rommelquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Maar goed Mi_Mang, persoonlijk vind ik een verlegen jongen juist wel charmant hoor, leuker dan iemand die me heel glad benadert
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.
Het was een bekende van me maar had haar nummer nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, ik was bij de eerste zin al afgehaakt
Van die krampachtige boekjesmoves zijn echt sneu, KF. Dan heb ik persoonlijk liever een verlegen jongen die iets onhandigs zegt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak de meest foute/stomme grapjes waar een ander een tik van op zijn kop krijgt, en dan lachen de mensen alsnog met me mee![]()
zoals ik dus al zei, Het gaat niet zozeer om wat je zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
zoals, Heyquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, ik was bij de eerste zin al afgehaakt
Van die krampachtige boekjesmoves zijn echt sneu, KF. Dan heb ik persoonlijk liever een verlegen jongen die iets onhandigs zegt
Ja? Heb je het dan over Aziaten of over negers en marokkanen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
grappig dat je dat zo ziet, ik zie het namelijk 100% tegenovergesteld
In bepaald opzicht ja. Door mijn uiterlijk hoef ik misschien minder moeite te doen om interesse op te wekken bij meiden. Aan de andere kant, openingszinnen bedenken en 'interessant' doen kan ik totaal niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, ook met alle respect, maar ik vind 'buitenlanders' toch vaak 'smoother' dan Nederlanders hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef Pien85 het volgende:begreep je mijn punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel ja, maar zoals ik al zei, haar ken ik al. Als een onbekende met zoiets zou komen zou ik er direct op afknappen.quote:
Meiden vinden het vaak al interessant genoeg als je interesse in ze toontquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
In bepaald opzicht ja. Door mijn uiterlijk hoef ik misschien minder moeite te doen om interesse op te wekken bij meiden. Aan de andere kant, openingszinnen bedenken en 'interessant' doen kan ik totaal niet.
van die guido aziatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja? Heb je het dan over Aziaten of over negers en marokkanen?
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indrukquote:
Klopt, ik doelde met mijn opmerkingen richting de indo's (daar ken ik er een paar van)quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indruk
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meiden vinden het vaak al interessant genoeg als je interesse in ze toont
Als je er dan ook nog eens goed uit ziet, zoals je zelf zegt, moet het niet moeilijk zijn lijkt mij
Kwestie van zelfzekerheid dat je het lastig vindt?
Foto?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
fotoquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen dat ik er goed uitzie, ik weet wel dat ik er 'anders' uitzie. Vrijwel iedereen denkt dat ik een halfbloed ben en als halfbloed val je iets meer op. Het zou een kwestie van zelfverzekerdheid kunnen zijn, maar ik denk van niet. Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
Klopt, er zijn ook 6,5 miljard Aziaten dus is dat ook we logisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ook nog een verschil binnen aziaten. Indo's/molukkers zijn weer veel gladder dan chinezen bijvoorbeeld, dat is tenminste mijn indruk
Maar toen was je hopeloos skaffa toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik had op internet een test gedaan waarbij je lichaamstaal moest interpreteren en ik scoorde 2 uit 20. Dat maakt mij zo'n beetje een half autist.
Heb je die link nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
niet erg hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Als jullie het niet erg vinden wil ik anoniem blijven. Ik ken een paar vrienden die ook fokken en ik wil die reputatie als hustler niet verliezen. Deels.
PM?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Als jullie het niet erg vinden wil ik anoniem blijven. Ik ken een paar vrienden die ook fokken en ik wil die reputatie als hustler niet verliezen. Deels.
ah vandaar dat jij er minimaal 2 per weekend volschietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je die link nog?
Ben wel benieuwd
Maar met die kwestie kan ik je niet echt helpen
Het enige is wat ik kan vertellen is, niet geschoten is altijd mis / oefening baart kunst
quote:
Damnquote:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtmlquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je die link nog?
Ben wel benieuwd
Maar met die kwestie kan ik je niet echt helpen
Het enige is wat ik kan vertellen is, niet geschoten is altijd mis / oefening baart kunst
Dit weekend was een uitzonderingquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah vandaar dat jij er minimaal 2 per weekend volschiet
en op nog meer oefent met alleen zoenen en de nek kussen enzo![]()
Thnxquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
Oki, dan mail ik welquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij wil niet verwijderenMailen mag hoor
Ga ik even doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/index_cookie.shtml
Zie je deze reacties, dan vraag ik me toch af waarom Fok! Take Me Out! gefaald heeftquote:
hey meis, zit je niet zo lekker in je vel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Collega's kennen me toch best goed, stond net even in de kamer:
"Nouk, vertel eens, je zit niet zo lekker in je vel hè?"
Dat zijn fijne collega's!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
hey meis, zit je niet zo lekker in je vel?
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
yoquote:
kee dan is t goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Komt wel weer goed en ik weet wat ik eraan moet doen
![]()
En anders is hier altijd een luisterend oor voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Komt wel weer goed en ik weet wat ik eraan moet doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |