bronquote:In het Ruhrgebied is dinsdag een lange file ontstaan door een naakte vrouw langs de snelweg. De politie ontving veel meldingen over een blote vrouw die in een weiland langs de weg aan een auto was vastgeketend.
Tal van surveillancewagens rukten uit voor de 'ontvoering'. De politie zette zelfs een helikopter in. Maar het bleek om een erotische fotosessie te gaan waaraan de 26-jarige Sabrina vrijwillig meedeed, aldus Bild, de grootste Duitse krant, woensdag.
Zin
"Wij hadden spontaan zin in erotische foto's", aldus fotograaf Klaus (22). "Het plattelangsweggetje leek eenzaam. Sabrina heeft zich uitgekleed, handboeien en blinddoeken hebben we meestal bij ons. Volgende keer zijn wij discreter."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan had jij tijd genoeg gehad om de harpoons te bemannen en had dit alles mij bespaard kunnen blijven...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
is dat niet slecht voor de ongeboren baby, hoogzwanger in de kou gaan staan?
Die is niet zwanger, enkel ontzettend viesquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
Vertel eens, hoe heb je kunnen kontrolleren dat ze ontzettend vies is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die is niet zwanger, enkel ontzettend vies
Nieuwste PC. Met Geur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heb je kunnen kontrolleren dat ze ontzettend vies is?
quote:
terwijl je daaronder het voortrazende verkeer op de Autobahn ziet.quote:"Het plattelangsweggetje leek eenzaam. "
maar dat kon zij niet zien natuurlijk met die blinddoekquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef freako het volgende:
Mooie quote in de OP:
[..]
terwijl je daaronder het voortrazende verkeer op de Autobahn ziet..
Ehmm...Facesitting. will prove the test.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vertel eens, hoe heb je kunnen kontrolleren dat ze ontzettend vies is?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:11 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Blergh, erotische foto's?
Zwart-witte bodypaint en ze kan zo tussen de koeien staan
De blinddoek is onherkenbaar gemaakt omdat het zich schaamde voor de vrouw.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dat kon zij niet zien natuurlijk met die blinddoek
En toch blijven we allemaal op de spoilers klikken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
nu snap ik waarom sommige dingen achter een spoiler gezet worden. ik ga mijn ogen uitspoelen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:00 schreef Montov het volgende:
[..]
De blinddoek is onherkenbaar gemaakt omdat het zich schaamde voor de vrouw.
Kom, leedvermaak is het leukste vermaak!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat overdreven weer.Dus ze is een beetje dikkig, so what.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:00 schreef Montov het volgende:
[..]
De blinddoek is onherkenbaar gemaakt omdat het zich schaamde voor de vrouw.
Beetje dikkigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat overdreven weer.Dus ze is een beetje dikkig, so what.
ik lig in een deuk...quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:23 schreef zoalshetis het volgende:
de blinddoek? de doek? het blinddoek. et ies hier keen marrokkoe.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef TheClown1 het volgende:
nu snap ik waarom sommige dingen achter een spoiler gezet worden. ik ga mijn ogen uitspoelen
blind·doek de; m -en doek, voor de ogen gebonden om iem het zien te belettenquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:23 schreef zoalshetis het volgende:
de blinddoek? de doek? het blinddoek. et ies hier keen marrokkoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |