ik heb een anw, daarbij een dochter die glutenvrij + soja en lactose vrij moet
ik eet absoluut geen pot/blik groente/fruit
eet elke avond normale pot.
wellicht scheelt het ik geen auto heb e.d.
zowel mijn dochter als ik ontbijten zij met speciale crackers ik cornflakes oid.
tussen de middag brood met beleg.. dochter crackers en runderrookvlees, en dan niet de goekdoopste want zit tarwe in.. dus slagers rookvlees.. tussendoor krijgt ze banaantjes/druifjes ivm niet ander fruit kunnen.
En s avonds rijst of aardappelen, of voor hara speciale maccaroni ( pakje kost ongeveer 5 euro.. voor stuk of 7 keer)
wat vlees ( rundvlees/kip) meeste halal want puurder en veel minder bewerking.. weer ivm de gluten voor dochter.
bak alles in zonnebloem olie ivm dochter...
En verse groentes erbij
Ja er is minder over voor dure dingen. maar ze krijgt ook gewoon de dingen die ze nodig heeft.
Fietsend naar allerlei winkels etc. advertenties afspeuren. kleding in uitverkoop voor mezelf.
zij krijgt wanneer ze nodig heeft , en voor schoenen dus kwaliteit en dus duurdere schoenen vind ik belangrijk.
Vaak gaan mensen meer voor gemak dan kosten. ik kom gewoon bij een aldi/lidl/ maar ook de AH
fruit/groente trouwens op de markt einde van de dag, krijg je meer voor minder....
ik heb groente en fruit voor de hele week voor ongeveer 5 euro

vlees haal ik een keer in de maand veel in, pakkettjes maken in de vriezer. a ongeveer 20 euro dus zeg maar 5 euro de week.
zak aardappelen in de week a 2 euro.. rijs 1 euro doe je 2 weken mee althans ik.
enige extra kosten is de rijstemelk en het gv cracker pasta spul voor dochter..
maar met een beetje wil besteed ik aan boodschappen de gehele maand 150 euro a 200 euro voor mij en kind