Laat Luque zelf maar een miljoen op tafel leggen als hij zo graag weg wilt. Zijn we gelijk van die belachelijke salariskosten af en houden we er nog een fooi aan over ook.quote:
Gewoon langsgaan joh luie donderquote:
Nou ben blij dat ie aangeeft weg te willen. Denk niet dat je er wat voor vangt aangezien Malaga ook wel weet dat we hem liever kwijt zijn met zijn salaris en inbrengquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Laat Luque zelf maar een miljoen op tafel leggen als hij zo graag weg wilt. Zijn we gelijk van die belachelijke salariskosten af en houden we er nog een fooi aan over ook.
quote:
Hij is bereid in te leveren op zijn salaris, dan kan er ook wel een half miljoen af ter compensatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ben blij dat ie aangeeft weg te willen. Denk niet dat je er wat voor vangt aangezien Malaga ook wel weet dat we hem liever kwijt zijn met zijn salaris en inbreng
Ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef damsco het volgende:
Wie durft geld in te zetten dat Ajax landskampioen 2009-2010 wordt?
Als je nou heel eerlijk bent was er vorig jaar maar weinig positiefs te melden. Behalve de sfeer in het stadion. Het voetbal was van een te laag niveau. Dus ik was eerder realistisch dan pessimistisch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:41 schreef Rejected het volgende:
[..]
Was jij niet die user die altijd zo pessimistisch was.![]()
Zeg maar hoeveel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef damsco het volgende:
Wie durft geld in te zetten dat Ajax landskampioen 2009-2010 wordt?
Ik quote hem even.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ik denk oprecht dat de 30e landstitel eraan komt. en anders een ban voor een half jaar.
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Tot na het WK is Olsen bondscoach. Maar Jol heeft toch 3 jaar getekend...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Erg veel waardering voor Van den Boog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef MoneyMakingBastard het volgende:
Gelukkig is het geen Olsen of Blind geworden maar hebben we een echte trainer gekregen. Ben zelf wel verbaasd dat we Jol hebben kunnen losweken bij HSV
Als er een team staat is het al een vooruitgangquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez =)
ik had bijna alle filmpjes van jol uit de tijd vanb tottenham al gezien, maar deze nietquote:
Dat weet je nooit bij Ajaxquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
hij zegt eraan, hij zegt niet wanneerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |