Ik quote hem even.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ik denk oprecht dat de 30e landstitel eraan komt. en anders een ban voor een half jaar.
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Tot na het WK is Olsen bondscoach. Maar Jol heeft toch 3 jaar getekend...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Nashje het volgende:
Morten Olsen is volgend jaar dan wel beschikbaar toch? Of gaat het dan Blind worden omdat ie komend seizoen weer meedoet op het veld?
Erg veel waardering voor Van den Boog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef MoneyMakingBastard het volgende:
Gelukkig is het geen Olsen of Blind geworden maar hebben we een echte trainer gekregen. Ben zelf wel verbaasd dat we Jol hebben kunnen losweken bij HSV
Als er een team staat is het al een vooruitgangquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Ja daar begint het alweer
"We worden kampioen met Jol" door al die positieve verhalen.
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez =)
ik had bijna alle filmpjes van jol uit de tijd vanb tottenham al gezien, maar deze nietquote:
Dat weet je nooit bij Ajaxquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
hij zegt eraan, hij zegt niet wanneerquote:
Dat is ook gelul, zeiden ze ook toen Huntelaar wegging, toen stond Suarez ook op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Eigenlijk verwacht ik het niet eens meer, en hoeft het van mij ook niet eens. Uiteraard wil ik wel zoooo graag kampioen worden na al die jaren, maar vooral wil ik gewoon een fatsoenlijk TEAM zien, dan is de individuele kwaliteit ook van minder belang (Ajax zonder Suárez =)
Klopt.quote:
Van Basten had ook voor 4 jaar getekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tot na het WK is Olsen bondscoach. Maar Jol heeft toch 3 jaar getekend...
Klopt, maar ik hou er stiekem rekening mee dat we volgend jaar as usually opzoek kunnen naar een nieuwe trainer. Het stelt me dan gerust dat Olsen beschikbaar is, en niet dat er een of andere bobo komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jol is toch gewoon volgend seizoen coach?
Houniet leest de Spitsquote:
En misschien is het vetrek van Suarez juist wel goed voor Ajaxquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef finsdefis het volgende:
Dat is het probleem. Het hele team moet opstaan.. Voor elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat is ook gelul, zeiden ze ook toen Huntelaar wegging, toen stond Suarez ook op.
Jup maar als je er nu al vanuit gaat dat hij naar 1 seizoen vertrekt..quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Basten had ook voor 4 jaar getekend.
Ja toch.quote:
Dat laatste antwoord is geweldig!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Sethje het volgende:
Dat interview met die supporters is ook wel redelijk hilarisch
Hij heeft daar toch echt een geweldige indruk mee gemaakt bij mij hoor. Hoe die het hem geflikt heeft weet ik niet maar dat ie het gedaan heeftquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Erg veel waardering voor Van den Boog.
Nog erger dan mijn TT's, kleine kinderen hier zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef Nashje het volgende:
Rot toch eens een eind op met die kut-TT's.
klopt, ze dragen hem nog steeds op handen.quote:
Erger dan TT's en kleine kinderen zijn kakkerlakken die in het Ajax topic komen trollen omdat hun eigen club op het moment om te janken is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog erger dan mijn TT's, kleine kinderen hier zeg.
Gaat Elia nog komen? Jol zal het wel doordrukken, alleenheerser bij Ajax.
Ik moet Elia niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef De_kromme het volgende:
Ik ook niet voor zoveel geld. Maar Jol wou hem graag hebben bij HSV, en bij Ajax is er geld beschikbaar..quote:
Denk niet dat de prioriteit daar ligt. Elia is leuk maar niet meer dan 5 miljoen. Je hebt al een goede speler op links buiten en hij voegt wienig toe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog erger dan mijn TT's, kleine kinderen hier zeg.
Dank u.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat de prioriteit daar ligt. Elia is leuk maar niet meer dan 5 miljoen. Je hebt al een goede speler op links buiten en hij voegt weinig toe.
Hoeveel heeft Ajax precies tot haar beschiking voor spelers? Ik weet dat het lastig in te schatten is, zeker gezien er nog wel de nodige weggekocht worden. Maar een schatting?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook niet voor zoveel geld. Maar Jol wou hem graag hebben bij HSV, en bij Ajax is er geld beschikbaar..
Wie gaat er dan weg volgens jou? En het werd een keer gezegd hier, rond de 40 ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Ajax precies tot haar beschiking voor spelers? Ik weet dat het lastig in te schatten is, zeker gezien er nog wel de nodige weggekocht worden. Maar een schatting?
Die is al twee jaar continu geblesseerd. Daar verandert zelfs een Omega Wave niks aan. Doe maar niet dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat de begroting rond de 40 miljoen is dit jaar. Misschien als Vermaelen ofzo verkocht wordt meer. Ik hoop dat hij blijft.
Leonardo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie gaat er dan weg volgens jou? En het werd een keer gezegd hier, rond de 40 ofzo?
Je denkt dat Ajax 25 miljoen euro in begroting achteruit gaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat de begroting rond de 40 miljoen is dit jaar. Misschien als Vermaelen ofzo verkocht wordt meer. Ik hoop dat hij blijft.
Ja, voor een tientje. Misschien Urby nog, hopen dat Vermaelen ook weggaat. Voor de rest blijft het meerendeel van de basis denk ik wel redelijk bij elkaar.quote:
Vrij te besteden dit jaar. Van de begroting wordt toch altijd een deel achter de hand gehouden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax 25 miljoen euro in begroting achteruit gaat?
Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Plus een positief eigen vermogen van rond de zestig miljoen euro.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
quote:
70 toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
Ja hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat de begroting rond de 40 miljoen is dit jaar.
Wat zal niet zoveel wezen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:02 schreef Tvduijn het volgende:
Van die begroting moeten ook gewoon het stadion en de salarissen betaald worden hoor.
Dus zoveel zal het nou ook weer niet wezen...
Rommedahl mag van mij ook wel weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef toma het volgende:
Van alle spelers uit de selectie mogen van mij Gentenaar, Kennedy, Leonardo, Martina, Luque en Sno weg.
Sarpong, Donald en Blind mogen verhuurd worden.
Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat zal niet zoveel wezen?
De begroting was afgelopen jaar 65 miljoen euro.
Dat weet ook niemand. En het is niet afhankelijk van puur de begroting omdat Ajax nog wat geld opgepot heeft zitten links en rechts.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.
Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die is al twee jaar continu geblesseerd. Daar verandert zelfs een Omega Wave niks aan. Doe maar niet dus.
Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is. Daarom maar een jaartje verhuren. Sarpong heb ik erg veel twijfels bij....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
Waar lees je dat? Kwam laatst een verhaal tegen dat hij problemen heeft met kraakbeen in zijn knie en dat het mogelijk al einde loopbaan is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.
quote:Het scheelde een haar of Romeo Castelen (foto) had afgelopen zaterdag na anderhalf jaar zijn rentree gemaakt voor Hamburger SV tijdens de uitbeurt bij Eintracht Frankfurt. “Als het 0-2 zou staan, zou ik erin komen. Dat werd het ook. Ik liep warm, mijn ploeggenoten zeiden al: ‘Je komt erin! De trainer gaat je zo roepen!’ Maar binnen een paar minuten werd het 2-2. Dat was jammer,” aldus Castelen tegen Sportweek.
Klopt wel, maar het middenveld is wel ongeveer de enige linie waarin geen plaats al echt verdeeld is. Gabri, Vertonghen, Lindgren, Enoh, Anita... ze zijn allemaal verre van onbetwiste basisspelers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is.
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben. Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |