gaan blowen voor nachtwerk is dan ook behoorlijk dodelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:21 schreef reetveter het volgende:
Ik eis een lijntje, mijn ogen vallen dicht
Nja, 9 ratio's maar. Gelukkig zit de Duitse delegatie ook hard aan de arbeit en heb ik hun kunnen overtuigen dat ze maar meer meoten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan blowen voor nachtwerk is dan ook behoorlijk dodelijk![]()
hup ga op iets kauwen!
moet je nog erg veel ?
waar haal jij zo snel die duitsers vandaan!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, 9 ratio's maar. Gelukkig zit de Duitse delegatie ook hard aan de arbeit en heb ik hun kunnen overtuigen dat ze maar meer meoten doen.
lulhannesquote:
Ik dacht: Jagga post, en hij is een moraalridder. Dus dat plaatje is een waarschuwing voor andere mensenquote:
jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn jullie altijd zo spraakzaam 's morgens?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn jullie altijd zo spraakzaam 's morgens?
Blablablaquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen moeten ook wat doen voor de kost ipv beetje lamballen en dingen zoeken om mensen op stang te jagen
Ja het lezen van posts van lamballen die iedereen op stang lopen te jagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen moeten ook wat doen voor de kost ipv beetje lamballen en dingen zoeken om mensen op stang te jagen
Je doet geen rukquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blablabla
Blijf er maar in geloven dat ik niets doe
Oh ja, iets met een pot, verwijten en een ketelquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Zolang de baas doet of ik veel verdien, doe ik net of ik veel werkquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoelang zou ik dat volhouden in de huidige economie?
Mijn baas is echt niet gekquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zolang de baas doet of ik veel verdien, doe ik net of ik veel werk![]()
Dus wat de baas niet ziet dat weet hij ook niet
Ik dus ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn baas is echt niet gek![]()
ik zal het nog maar eens herhalen: ik heb een baan waarbij ik regelmatig moet wachten op de systemen, en dan heb ik tussendoor dus hier tijd voor.
mijn ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn baas is echt niet gek![]()
ik zal het nog maar eens herhalen: ik heb een baan waarbij ik regelmatig moet wachten op de systemen, en dan heb ik tussendoor dus hier tijd voor.
Vandaar dat je op vrijdag nooit hier komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn ook niet
Maarja de mijne is net zo een lambal als ik
Als ik zorg dat ik het aan het eind van de week af heb is het allang goed
dan doet hij allesquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaar dat je op vrijdag nooit hier komt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekkere wassen neus, want hoe vaak gebeurt dat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:09 schreef jagga het volgende:
Maar als ik bijv om 2 uur klaar ben, mag ik gewoon gaandas wel relaxt
Elke week zo een beetje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekkere wassen neus, want hoe vaak gebeurt dat?
Kan je weer naar je rukbunkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Elke week zo een beetje.
Ben vrijdag meestal tussen 2 en 3 klaar![]()
En het kost me geen verlofuren
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
Moggel kantoorsletjes, spijbelaers en uitkeringstrekkend werkschuw tuig!
Dat klinkt zo boersquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat klinkt zo boers
Ik noem het liever Jagga's happy time, of the righthand love factory
quote:
hey jaap enquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zegt ie dat alleen ik mensen op stang aan het jagen ben
Heb ik ooit ergens beweerd dat ik dat niet doe dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zegt ie dat alleen ik mensen op stang aan het jagen ben
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik ooit ergens beweerd dat ik dat niet doe dan?
Niets mis met rukken trouwensje moet iets als jij meer wil dan je vriendin
quote:
Zeur niet, jij wijf.. als je "rukker" opzoekt zie je jouw UIquote:
Ik zou het uitmaken. Ze doet het verkeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb ik ooit ergens beweerd dat ik dat niet doe dan?
Niets mis met rukken trouwensje moet iets als jij meer wil dan je vriendin
Ja, vastquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef jagga het volgende:
[..]
Zeur niet, jij wijf.. als je "rukker" opzoekt zie je jouw UI
Maar dan moet ik ook weer vervanging zoekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken. Ze doet het verkeerd.
Beter africhten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook weer vervanging zoeken![]()
Is best moeilijk, 1tje vinden die ook gewoon doet wat jij zegt![]()
de huidige is goed afgerichtquote:
hoi dagdagquote:
De buurman, postbode en melkboer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:42 schreef jagga het volgende:
[..]
de huidige is goed afgericht![]()
als ik 's ochtends vertrek vermeld ik even wat er nog moet gebeuren
En als ik thuiskom is het gebeurd
quote:
Die gozer heeft die SLR gecrasht, en de SLR was van een vriend van hem.quote:
Oh ja, dat was het verhaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die gozer heeft die SLR gecrasht, en de SLR was van een vriend van hem.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef dagdag het volgende:
http://jalopnik.com/396296/the-legend-of-slr-guy-continues
Ja, na mij!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef dagdag het volgende:
een lief popje, ooit ga ik met haar trouwen
heb jij geen interesse het fok lied zingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, vraagje, ik heb een filmpje van mezelf gemaakt maar ik weet niet zeker of ik hem in moet sturen naar 1 van de talentenshows zoals So You Think You Can Dance of Holland's Got Talent, wat denken jullie?
Ik kan niet zingen, maar zoals je ziet wel dansen, dus dan zou ik graag als danser in de videoclip willen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb jij geen interesse het fok lied zingen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen, maar zoals je ziet wel dansen, dus dan zou ik graag als danser in de videoclip willen.
Ze moeten zeker eerst hun eigen fiets stelen om mee te kunnen doenquote:Tour de France voor gevangenen
Uitgegeven: 25 mei 2009 18:53
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 18:52
PARIJS - Ontsnappingen zijn niet toegestaan, maar verder wordt de eerste Tour de France voor gevangenen vergelijkbaar met de jaarlijkse wedstrijd voor 'gewone' wielrenners.
De autoriteiten maakten maandag bekend dat vanaf 4 juni bijna tweehonderd gedetineerden 2300 kilometer door Frankrijk gaan rijden.
De gevangenen moeten echter bij elkaar blijven. Begeleid door 124 bewakers en sportinstructeurs moeten vluchtpogingen worden voorkomen.
De Tour de France is dan ook vooral bedoeld om waarden als samenwerking, zelfvertrouwen en inzet te stimuleren.
heb je mailtje gezien, je krijgt binnen 3 uur antwoordquote:
Fijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb je mailtje gezien, je krijgt binnen 3 uur antwoord
Klinkt als jouw leven, dat gaat ook nergens overquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
pijp neukende mannen, dansende mannen op vrouwen muziek en fok liederen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt als jouw leven, dat gaat ook nergens over
Hoe is het met dat meisje afgelopen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt als jouw leven, dat gaat ook nergens over
Hoe is het met dat meisje afgelopen?
Waar hebben jullie deze oude koe dan weer vandaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat jitz zegt... hoe ist met dat meiske?
Is ze zo dik dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben jullie deze oude koe dan weer vandaan?
Nee ze was niet dikquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is ze zo dik dan?![]()
Uit de sloot natuurlijk, wat denk jij dan
Waarom? Leest ze ineens mee?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee ze was niet dik![]()
maar probeer het te vergeten
Ik heb wel geslapen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef 3lmo het volgende:
Reetveter, ben je nog steeds wakker? Of heb je wel geslapen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
het gaat denk ik wel mooi weer worden dus straks gaan er weer liters water in het zwembad
Whehe, de laatste keer dat ik het mooi weer vond worden kocht ik een zwembad met een diameter van 3 meterquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef dagdag het volgende:
het gaat denk ik wel mooi weer worden dus straks gaan er weer liters water in het zwembad
Die klap is echt gay!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt zo'n [ afbeelding ] -klapje en dan na 5 seconden zo neervallen
Dat is gewoon een team celebrationquote:
welkom in 1850quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Marurk het volgende:
Ik zit nou de hele tijd te wachten op een stuk van een presentatie van iemand.
Kan ik dus elke 5 minuten inloggen om te kijken of ik mail heb.
En die iemand heeft ook nog eens geen GSM of MSN of wat dan ook.
oh rly?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is gewoon een team celebration
YA RLYquote:
Zeg, ik herkende je heul niet! Waar is mevrouw Belle?quote:
Netjes swa.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb volgens mij vandaag mijn diploma veiliggesteld.
Ik 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb vandaag een jaar geleden mijn diploma veiliggesteld
Zit even in de kastquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ik herkende je heul niet! Waar is mevrouw Belle?
quote:
.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
MWAHAWHAWHAHW NET ALS JIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe post je nu PI'squote:
Bij mij zijn er zojuist twee projectleden elkaar in de haren gevlogenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Marurk het volgende:
Ik zit nou de hele tijd te wachten op een stuk van een presentatie van iemand.
Kan ik dus elke 5 minuten inloggen om te kijken of ik mail heb.
En die iemand heeft ook nog eens geen GSM of MSN of wat dan ook.
Zo dus.quote:
Toch niet met dat plantjes stickeren, nah?quote:
Paas mij het geheim van de smidquote:
Je kan de tering krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Lakitu het volgende:
Ben ik uitgenodigd voor je examenfeestje, BK?
Zal er over nadenken.quote:
Kopieer gewoon de link hiervan:quote:
Ja die had ik alquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kopieer gewoon de link hiervan: [ afbeelding ]
Ninja-edit.quote:
Jezelf quoten.quote:
Nee, dat is het nietquote:
iiCk ooWkquote:
Wel nog tentamens over een week of 2, maar geen les meer. Dus vakantiequote:
jA weEtiiCk (L)quote:
Dan heb ik al 3 weken zomervakantiequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel nog tentamens over een week of 2, maar geen les meer. Dus vakantie
iCk gA duS op VkAnSiee,, mT mUh sCatjUhhSs, (L)(L)quote:
God de tijd dat mensen nog zo praattequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iCk gA duS op VkAnSiee,, mT mUh sCatjUhhSs, (L)(L)
Jy dAnn? (A)
Net wel: mijn google is stukquote:
Sterf af.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Vinden jullie economie ook zo'n makkelijk vak?
Aardig.quote:
Waar is dat nou voor nodigquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
MWAHAWHAWHAHW NET ALS JIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ola!quote:
Onaardig ja.quote:
Deed ik ook toen met m'n vriendin toen ze in de states zat. Goeiekoper dan bellen + met beeld. MSN liep steeds vast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Skypen
Wist niet dat dat zo goed werkte
Is dat niet gratis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deed ik ook toen met m'n vriendin toen ze in de states zat. Goeiekoper dan bellen + met beeld. MSN liep steeds vast.
Jawel, is gewoon gratis. Tenzij je naar een vast nummer belt natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat niet gratis?![]()
Of alleen binnen Nederland?
quote:
Handig men, betaal niks en zie en hoor mn vriendin gewoonquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deed ik ook toen met m'n vriendin toen ze in de states zat. Goeiekoper dan bellen + met beeld. MSN liep steeds vast.
Fuck yeah, dat heb ik ook, en apericube's erbijquote:
Ik heb ook nog bier, ik heb goed ingeslagenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bier, ik heb goed ingeslagen
Gast, denk je nou echt dat ik rosé ga drinken tijdens de CL finalequote:
O ja, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, is gewoon gratis. Tenzij je naar een vast nummer belt natuurlijk
Wat valt er te vieren?quote:
Ja maar de laatste tijd zijn veel van die wedstrijden godverdomme alcoholvrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks is beter dan voetbal en bier. Nja.. in het stadion zitten
Kankerkutquote:
Wat is er?quote:
Economiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er?Ik ben een en al oor. Met mij gaat het wel oké.
Ahh klote man. Was vast een moeilijk examen, als je het hele jaar/ de jaren ervoor goede cijfers hebt gehaald ben je er wel goed in.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Economiedan denk je dat je ergens goed in bent, nou niet dus
bah.
En waarom wel oké? Waarom niet supergeweldig?
Ik ben aan het leren jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh klote man. Was vast een moeilijk examen, als je het hele jaar/ de jaren ervoor goede cijfers hebt gehaald ben je er wel goed in.![]()
Mja zit wat te tobben over sommige dingen. Oh en ik moet eigenlijk ook leren.Ga ik maar eens doen.
Oh en beter ga jij nu ook leren en niet Fok!ken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoi Zotje. Kom eens naar de SC ik moet je wat vertellen.
Ik heb een kamerquote:
In Leiden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een kamer
Bij deze nodig ik je uit om mee te helpen een aantal flessen wijn soldaat te maken. Op het dakterras.
Oké, veel succes meid.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren ja! En ja doe eens iets
succes
!
Wat was het onderwerp van economie?quote:
Waarom doe je zo onaardig. Ik ben hardstikke braaf tegenwoordig. Dat doet me pijn Remlof, pijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wou je vertellen dat ie een kutuser is die offtopic post in normale topics.
Dat deden er meer. Ik voelde me aangevallen door B.E.D. dat ik een kakker zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wou je vertellen dat ie een kutuser is die offtopic post in normale topics.
Ik moet er eerst nog gaan wonen, en dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In Leiden?
Goaf! Waneer?
*Jaloers op dakterras is.
HOI FASCINATIE!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, veel succes meid.Ik ga nu leren. Doeggies.
Hai, Zotheid.
Maar...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat deden er meer. Ik voelde me aangevallen door B.E.D. dat ik een kakker zou zijn.
Economische dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp van economie?
Ow. Maar hoeveel m2? Genoeg voor een piano?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet er eerst nog gaan wonen, en dat duurt nog wel even
Dankjewelquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, veel succes meid.Ik ga nu leren. Doeggies.
Hai, Zotheid.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Remlof niet!quote:
Bwoh, 't is belachelijk klein. Maar wel een leuk huis. Geen ruimte voor een pianoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow. Maar hoeveel m2? Genoeg voor een piano?
Oke, laat maarquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Economische dingen? Nee euh tsja, bekijk het examen eens zou ik zeggen
Maar wel een dakterras. Je zit er toch wel voor de zomer in hoop ik?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, 't is belachelijk klein. Maar wel een leuk huis. Geen ruimte voor een piano
Haha, ik weet meer dan Remlofquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet Remlof niet!
Beetje half juli ofzo. Ik moet nogal veel op vakantiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wel een dakterras. Je zit er toch wel voor de zomer in hoop ik?
Zolang hij bepaalde foto's niet heeft gezien zeker.quote:
Mieters, dan kunnen we op jouw dakterras brallen en daarna in de Danzig 4ebe betasten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje half juli ofzo. Ik moet nogal veel op vakantie
quote:
Wat vervelendquote:
Ik ben discreter dan een Zwitserse bank.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zolang hij bepaalde foto's niet heeft gezien zeker.
[..]
Mieters, dan kunnen we op jouw dakterras brallen en daarna in de Danzig 4ebe betasten.
Bobbehquote:
Krijg ik dan ook Prometheus als housewarmingcadeau?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef Zotheid het volgende:
Mieters, dan kunnen we op jouw dakterras brallen en daarna in de Danzig 4ebe betasten.
Hoe wist zij dat danquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
Ik werd door een klasgenote opgebeld dat we geslaagd waren![]()
Dat weet ik. Vandaar die foto's.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben discreter dan een Zwitserse bank.
Misschien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook Prometheus als housewarmingcadeau?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wist zij dat dan? Ik krijg de uitslag op 18 juni tussen 1 en 3 geloof ik. Als ik niet gebeld wordt ben ik geslaagd en anders is het bad news
!
Wat een vertrouwen, ik voel me gevleid.quote:
Dat heeft mijn vriendin ook, alleen bij haar worden de namen van de geslaagden ook op de ramen van de school gehangen, en dat gebeurt vaak al iets voor éénquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wist zij dat dan? Ik krijg de uitslag op 18 juni tussen 1 en 3 geloof ik. Als ik niet gebeld wordt ben ik geslaagd en anders is het bad news
!
Haha dan was het waarschijnlijk gewoon na de tijd dat ze zouden bellen ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag weet ik dat niet![]()
Ik zal het eens vragen.
Ja zo'n lomp systeem hadden wij ook, ik werd maar niet gebeld en toen belde zij
Ja dat zal idd welquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha dan was het waarschijnlijk gewoon na de tijd dat ze zouden bellen ofzowel vreemd ja.
Maar ik vind het kut want m'n economie ging dus echt slecht, en als ik lager heb dan een 4,7 zal ik sowieso een her moeten doen omdat ik al een 4 of 5 heb voor wiskundedus ik kan nu al helemaal niets meer verpesten
Ow sorry, goedmakertje met een clip dan:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig. Ik ben hardstikke braaf tegenwoordig. Dat doet me pijn Remlof, pijn.
Nee dat zou ik ook niet willen inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin ook, alleen bij haar worden de namen van de geslaagden ook op de ramen van de school gehangen, en dat gebeurt vaak al iets voor één
Dus zij vroeg aan mij of ik daar wou gaan kijken, maar daar heb ik mooi geen zin in
Alsof ik degene wil zijn die eventueel het slechte nieuws aan haar moet brengen
Euhmm, nee valt meequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zal idd wel![]()
Wanneer zijn die her's gepland?
Zeker in de zomervakantie
Omdat ze dan eventueel gebeld kan worden natuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet willen inderdaadwaarom gaat ze niet gewoon zelf kijken?
Huiliequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat ze dan eventueel gebeld kan worden natuurlijk!
En als ze zou gaan wil ze alleen gaan, maar daar heb ik ook geen zin in, omdat ik dan bij haar thuis zit te wachten tot ze terug komt in tranen van blijdschap of verdriet
Daar heb ik echt geen zin in!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik niet gebeld wordt ben ik geslaagd
Ik ben de enige die dr steunt, samen met dr zus, zelfs dr ouders steunen dr niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Huiliehet zijn haar examens hoor, jij hebt niets te willen, je moet alleen maar heel lief zijn in deze periode
!
Nah, waarom steunen d'r ouders d'r niet danquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben de enige die dr steunt, samen met dr zus, zelfs dr ouders steunen dr niet!
Ik snap niet dat ze dat alleen wil doen, ik wil graag met dr mee, maar ga daar niet in mn eentje hee en vind het kut om haar in dr eentje te laten gaan!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je hier komt om te janken over een grammatica foutje dan ga je maar weer weg.
Jij bent ook overalquote:
IQM heeft niets zinnigs aan ons te melden verklaart hij net.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Ik wou al zeggen "look who's back", maar veel verder dan quoten met verbeteringen komt ie niet
Welkom terug IQM, maar dit is een slowchat op een internetforum
Of doe je ook zo in de showchat?
Amenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM heeft niets zinnigs aan ons te melden verklaart hij net.
Dus ja, dan kan hij inderdaad net zo goed wegblijven.
= verlaten...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
Niet zo haten zeg!
Krijg ik nou nog een keer die ban of watquote:
Note was terecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een keer die ban of wat![]()
Oh, en net wel je excuses aanbieden maar wel een note zetten he schavuit.
Apeldoornsewegquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Note was terecht.
En sorry voor je bushokje Ade, waar stond ie?
Het raam is gemaakt vandaag.quote:
swarmahoer heeft me laatst een note gegeven omdat ik was vergeten een nieuwe SC te openen doordat ik afgeleid werd omdat de antwoorden van m'n wiskunde examen op internet stondenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was het stuk dan? Zeker door die stormquote:
Waarom wil je een ban dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oohja, open laten staan met de storm tot het eruit vloogquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, dat is heel erg fijn Ludo. Wat had je huisgenoot ook alweer gedaan met het raam?
Ja, van een huisgenoot.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was het stuk dan? Zeker door die storm
Ik ben nu bij het enquêterecht, zo boring.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef gers het volgende:
FAS JIJ MOET VENNOOTSCHAPPEN LEREN![]()
niet eens alle beschermingsconstructies weten![]()
PLEASE!
verschillende koopovereenkomsten aan het lerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het enquêterecht, zo boring.Neem even pauze.
Hoe gaat 't bij jou dan?
Recht van reclame.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:32 schreef gers het volgende:
[..]
verschillende koopovereenkomsten aan het leren![]()
financieringsclausule![]()
consumentenkoop![]()
recht op reclame
PLEASE weet jij niet wat dat isquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Recht van reclame.![]()
Klinkt wel interessant.
True, nog maar ff een tekst lezen dan.quote:
Mensen die vermaakt moeten worden.quote:
Ik weet wel wat het recht van reclame is hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:36 schreef gers het volgende:
[..]
PLEASE weet jij niet wat dat is![]()
en jij studeert op de uni![]()
terwijl je gewoon hulp vraagt aan een hbo
zeker wetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die vermaakt moeten worden.
[..]
Ik weet wel wat het recht van reclame is hoor.De rest krijg ik niet bij m'n studie, bovendien vind ik het niet interessant.
Je kunt preferente aandelen uitgeven aan een bevriende rechtspersoon en dat is een beschermingsconstructie ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
zeker weten![]()
jij denkt zelfs dat preferente aandelen een beschermingsconstructie zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
dat zijn prioriteitsaandelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt preferente aandelen uitgeven aan een bevriende rechtspersoon en dat is een beschermingsconstructie ja.Jeetje, you've got a lot to learn.
picsquote:
quote:
quote:
Ik moest nog aan je denken tijdens het fappen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |