Door op tijd je nest in te gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ken iemand die cume laude is geslaagd als psycholoog.
Zijn vader is hoogleraar.
Hij niet.
Moet je mega cume laude zijn afgestudeerd ?
Of heeft het met andere dingen te maken ?
En de wallen onder de ogen van Maarten Rossum dan ?quote:
Vandaar deze vraag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:22 schreef PierreTT het volgende:
Moet je voor gevraagd worden dacht ik. Dus veel vriendjespolitiek
Dus eert je jaren slijten voor de schoolbanken ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef Krentenbol. het volgende:
Je moet eerst je master halen, dan promoveren, dan docent worden op een universiteit en dan na meestal vele jaren kun je hoogleraar worden.
Succes ermee tong!
Nee, absoluut niet. Gastspreker als je geluk hebt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
Als je een Nobelprijs wint voor weet ik wat maak je geen kans als je niet voor een schamel loon je jaren hebt versleten voor de klas ?
Heb een IQ van 129 is dat genoeg ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou, als je alle tijd en moeite voor die 351.844 posts in studeren had gestopt was je wss ook hoogleraar.
Story of my lifequote:
Dan nog klopt mijn postquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het ging ook om je posts, niet om je IQ
Klopt. Je kan nu officieel hoogleraar Forummisbruik en Spamwetenschap worden. Gefeli!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Je kan nu officieel hoogleraar Forummisbruik en Spamwetenschap worden. Gefeli!
Bijzonder hoogleraar kun je worden zonder voor de klas te hebben gestaan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
Dus eert je jaren slijten voor de schoolbanken ?
Als je een Nobelprijs wint voor weet ik wat maak je geen kans als je niet voor een schamel loon je jaren hebt versleten voor de klas ?
Ja die begrijp ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:54 schreef Logical het volgende:
[..]
Bijzonder hoogleraar kun je worden zonder voor de klas te hebben gestaan...
Je hoeft niet meteen te gaan promoveren. Sommige hoogleraren zijn volgens mij ook eerst in het bedrijfsleven of in de overheidssector gaan werken en daarna zijn daarna weer terug het onderwijs ingegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus eert je jaren slijten voor de schoolbanken ?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon op je bureau voor de klas gaan staan.
Einsteinquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Sport_Life het volgende:
Alsof iemand een kerel serieus neemt die de hele dag met zn tong uit zn bek hangt.
Als ik zou weten wat een dupe account is zou ik het gelijk doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:04 schreef mathematicus het volgende:
Opmerkelijk dat je niet een dupe account aanmaakt, maar dit onderwerp serieus post met je account van 350k posts
Raaaaaarrrrrquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Je moet idd gevraagd worden voor het hoogleraarschap. En dat word je pas als je een hele rits publicaties op je naam hebt staan én er een leerstoel beschikbaar is.
Ja, dat is soms vreselijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik sta er trouwens wel van te kijken dat sommige hoogleraren echt niet goed college kunnen geven
Het kan ook met weinig publicaties, maar dan moeten die wel heel erg goed zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Je moet idd gevraagd worden voor het hoogleraarschap. En dat word je pas als je een hele rits publicaties op je naam hebt staan én er een leerstoel beschikbaar is.
Niks, dat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:30 schreef Schadenfreude het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een hoogleraar en en professor?
Zie Bas Haring.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Het kan ook met weinig publicaties, maar dan moeten die wel heel erg goed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |