Veel plezier samen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik iemand gevonden.Het is wel een man, en ik was liever met een vrouw gegaan, maar het is niet anders. Het is gewoon een aardige jongen die mee gaat, dus moet wel goed komen met de vakantie. Hij heeft alleen niet zoveel geld en ik heb niet de intentie alles te gaan betalen (kep ten slotte de vliegreis + appartement al betaald) dus misschien ga ik wat dingen alleen ondernemen. Hij heeft wel toegezegd voor me te zullen koken.
Anders ik wel. Aangezien er voor dit jaar geen vakantie in zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah kijk, hoef ik niet op mn knieën te gaan voor mijn chef
Komt wel goed! en hij kan ook gewoon een dagje door de stad slenteren terwijl jij de dure musea in gaat.Ben wel jaloers hoor!
Niet goed?quote:
Hij doet er wel iets voor terug. Hij gaat koken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Jij bent ook makkelijk trouwens Sin, gewoon zomaar iemand meenemen
Zou zoiets niet eens willen zonder maar iets terug te doen ofzo.
Ze heeft nergens gezegd dat hij niets terug hoeft te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ja wow! Baanbrekend dat wel, een man die kookt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij doet er wel iets voor terug. Hij gaat koken.
Hij betaald in naturaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft nergens gezegd dat hij niets terug hoeft te doen![]()
Ach, als hij niet meewilde moest ik behoorlijk veel geld betalen. Aangezien het vliegtuig binnen een week vertrekt was er wel haast bij en dan stel je je eisen bij. Ik moest echt iemand mee hebben want ik kon het anders niet betalen. Enne hij gaat voor me koken, dus hij doet al iets terug. Veel meer hoeft van mij ook niet, als ik maar gewoon een leuke vakantie heb. Dan is het al lang goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hij zal heus wel betalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wow! Baanbrekend dat wel, een man die kookt!
Ik bedoel op iemand anders zijn/haar kosten mee gaan.
Weltrustenquote:
Slaap lekker!quote:
Volgende keer dat ik zoiets meemaak, mag jij mee. Beloofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah kijk, hoef ik niet op mn knieën te gaan voor mijn chef
Komt wel goed! en hij kan ook gewoon een dagje door de stad slenteren terwijl jij de dure musea in gaat.Ben wel jaloers hoor!
Trusten!quote:
Ik hoop alleen voor je dat jij zoiets niet nogmaals meemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik zoiets meemaak, mag jij mee. Beloofd.![]()
Jeuj, musea! Sacrada Familia! Zon! Zee! Strand! Barretjes!
weet ik niet, dat zeggen al die vrouwen altijdquote:
Vrouwen die zeggen dat je lief bent, daar heb je meestal weinig aan. Het enige wat nog erger is, is dat ze zeggen dat je zo'n schat bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet ik niet, dat zeggen al die vrouwen altijd
Succes!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Fijne avond allemaal nog! Ik ga nog wat leren
Fijne avond!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
ik maak het allemaal meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat je lief bent, daar heb je meestal weinig aan. Het enige wat nog erger is, is dat ze zeggen dat je zo'n schat bent.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Schriftelijk in 3voud indienen aub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Burdie het volgende:
Hallo! Kan ik ergens bezwaar maken tegen de TT?
Feedback? Gaan we samen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Burdie het volgende:
Hallo! Kan ik ergens bezwaar maken tegen de TT?
Coming up!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schriftelijk in 3voud indienen aub.
ach...het is beter dan dat ze allemaal een hekel aan me hebben.quote:
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallenquote:
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...het is beter dan dat ze allemaal een hekel aan me hebben.
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallen
Mijn buurvrouw bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.
uhuh, dat is familiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.
Met alle liefde. Heb hier nog wel een mooie liggen. Echt tof dat je ze tegenwoordig niet meer hoeft te likkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je me daarbij wilt sponsoren: graag!
Uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallen
Heb je ook geen last van ze dat ze wat van je willen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker waarhoewel het soms mss beter is van wel
doe niet zo neutraal tegen mequote:
hihi, je zei likkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met alle liefde. Heb hier nog wel een mooie liggen. Echt tof dat je ze tegenwoordig niet meer hoeft te likken
ja en de ander er dan nog voor bedanken ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
Te lief, wat moet ik me daarbij voorstellen? Laat je over je heen lopen?
Oh. Nou, graag gedaan dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ja en de ander er dan nog voor bedanken ook
Edit: verkeerde PI
die geven ze ja, weet alleen niet waar... ga nog wle eens voor je zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Geven ze ergens cursussen in hoe je je leven minder druk (lees: efficiënter) in kunt delen?
Ik wil van alles, maar kom dagelijks gewoon tijd te kort!
Training time-management.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Geven ze ergens cursussen in hoe je je leven minder druk (lees: efficiënter) in kunt delen?
doe dat dan ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
(en ja, ik zou gaan douchen.. en gaan slapen. Zometeen dus maar. Was toch nog even wat anders aan het doen)
Ja hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
anders ga je Sexy Snuit missenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
IK weet antwoord nr 1 al.. pc uit laten staan
Maar dat wil ik dus OOOOOOK
Time-management.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Ow. Dan kan ik dat ook met een gerust hart gaan doen dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
anders ga je Sexy Snuit missenmaar die gaat zo ook slapen
Schoon geweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je wel een extreem licht gewicht, want ik voelde niets
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow. Dan kan ik dat ook met een gerust hart gaan doen dus.
tnx mop, precies wat ik nodig had.
Truste![]()
tnx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Time-management.Misschien kun je er even op googlen?
Oh dearquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx.
http://www.loopbaan.nl/si(...)0Timemanagement.aspx
truste
Trustenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx.
http://www.loopbaan.nl/si(...)0Timemanagement.aspx
truste
quote:
Waar was je heen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Q. het volgende:
Zo. Wat een subliem geniaal concert was dat. Who needs women anyway when you've got that kind of music?.
Ik hap, waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Q. het volgende:
Zo. Wat een subliem geniaal concert was dat. Who needs women anyway when you've got that kind of music?.
quote:
quote:
Ik denk, ik doe eens gek!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]Al twee dagen achter elkaar online
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Elbow in het überkleine Studio Desmet. Echt. Wow..
ff youtuben...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Elbow in het überkleine Studio Desmet. Echt. Wow..
Zeer zekers, gezellig bij een vriendin gegeten vanavond en daarna lekker wijn lurken.quote:
Is het ooit anders dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zekers, gezellig bij een vriendin gegeten vanavond en daarna lekker wijn lurken.![]()
Donderdag als het goed is nog een leuk feestje op de Uithof, maandag verjaardag vieren dus er komen leuke dingen aan.
Slaap lekker lieverd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
Slaap lief alvast iedereen!
Ik klim lekker mijn bedje in.
Mijn sociale leven is hollen en stilstaan... of ik ben vijf dagen in de weer, of ik zit een hele week thuis.quote:
Niet slecht, goeie zanger!quote:
Als er maar bier is, toch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn sociale leven is hollen en stilstaan... of ik ben vijf dagen in de weer, of ik zit een hele week thuis.
Tuk ze!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Als er maar bier is, toch.
En nu ga ik maffen. Adios Ludo, Q. Rest.![]()
Wat ben je weer verstandigquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
Slaap lief alvast iedereen!
Ik klim lekker mijn bedje in.
Je zou bijna een verband gaan zien....quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kom ook eens een keertje kijken...
Ik ben blijkbaar niet meer welkom hier...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou bijna een verband gaan zien....
Haha, dat zal ook wel meevallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet meer welkom hier...
Nu kan je straks fijn slapen hè...?quote:
Nu kan ik zelfs gelukkig sterven! (Ik heb Wilnis al gezien, dus dan mag het, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu kan je straks fijn slapen hè...?
Far from! Vind ik zelf. Anyway. Slaaptijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet slecht, goeie zanger!
Maar een beetje beperkte muzikanten en veel van hetzelfde als ik het zo snel aanhoor?
Tuk ze, Frater Q!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Far from! Vind ik zelf. Anyway. Slaaptijd.
Haha. Ja inderdaad! En Maarssen.... En... Niet te vergeten je lieve kleine rups vriendjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu kan ik zelfs gelukkig sterven! (Ik heb Wilnis al gezien, dus dan mag het, toch?)
Rupsen, ieuw!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja inderdaad! En Maarssen.... En... Niet te vergeten je lieve kleine rups vriendjes
Ik moest meteen aan je denken toen ik die foto's uit Rotterdam zagquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan je denken toen ik die foto's uit Rotterdam zag
Mopje, in bed hoor je te slapenquote:
Ik ga heulemaal niet wegquote:
Ooh wacht, look who's talking, ik lig ook in bedquote:
Kijk, mondje dicht jijquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wacht, look who's talking, ik lig ook in bed
Hoe is het Ludo?quote:
Maar doe liever andere dingen in bedquote:
Ja, wie niet! Haha. Genoeg dingen te bedenkenquote:
Puzzelen, punniken, dat soort dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ja, wie niet! Haha. Genoeg dingen te bedenken
Lezen, studeren, tv kijkenquote:
Jeetje, dat was ik alweer bijna vergetenquote:
Mooi zo!quote:
Zo belangrijk is het ook niet... Hoelaat gaat jouw wekker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat was ik alweer bijna vergeten
Ja goede vraag eigenlijk!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Zo belangrijk is het ook niet... Hoelaat gaat jouw wekker?
quote:
Ja, dat snapte ik van tevoren al wel dat je niet vroeg zou zijnquote:
Oow ja, ik ben inderdaad eigenwijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat snapte ik van tevoren al wel dat je niet vroeg zou zijn
Haha. Soms wel, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, ik ben inderdaad eigenwijs
Ik ga slapen!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 06:40 schreef MNR het volgende:
Een hele goede morgen
Vrolijke Dj's op de radio. Een uitgeslapen gevoel en een zacht huidje.
'tisser?quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
'tisser?
* DR34M3R hoopt dat het alleen een kater is
Mogguh djayzz
Hihihiquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gooeeeedemorgen!
[..]Hi M
*ook radio aan zet
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangtquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Meningsverschil met mijn pa..... over dat ik toch s'nachts gereden heb, terwijl dat niet zo verstandig was (ivm die mogelijke epilepsieaanval in januari e.d.)
Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
GoeiemorgenDroompje
![]()
Breathe gentle uh
Ha, wat een mooie verklaring en waarheidquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangt
[..]
Ik doelde op het liedje dat aanstond mopquote:Tuurlijk!
Zet je beste beentje maar weer voor vandaag, dit is jouw dag, ik voel het!
Ik ga der heel niet neuken vanavond!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:32 schreef MNR het volgende:
Ik wens jou voor vandaag dat al het mooie naar je toekomt! Dat je de dag begint met een lach en eindigt met een immens lekker gevoel!
weet ik meis. Ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ha, wat een mooie verklaring en waarheid
[..]
Ik doelde op het liedje dat aanstond mop
Maar deze dag wil ik ook wel ff opeisen heur
Ik wens jou voor vandaag dat al het mooie naar je toekomt! Dat je de dag begint met een lach en eindigt met een immens lekker gevoel!
Ja dat weet ik wel, maar het was gewoon klote hoe hij het zei enzo...quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:goedemorgen singletjes
voel me zoveel beter weer
iemand heeft zo'n lieve dingen tegen me gezegddaar wordt je vanzelf heppie van
whehehe... dan was dat nr dat je gisteren postte dus adhv je stemming ipv het onderwerp van gesprek?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes
Lieve woordjes van de kids tellen niet mee die zijn het verplichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:goedemorgen singletjes
welk nr, heb er zoveel geluisterdquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dan was dat nr dat je gisteren postte dus adhv je stemming ipv het onderwerp van gesprek?
Ben blij dat je weer happy bent meis
de kindjes zeggen altijd lieve woordjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lieve woordjes van de kids tellen niet mee die zijn het verplicht
Love sucksquote:
Ik heb een vermoedenquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de kindjes zeggen altijd lieve woordjes
maar daar doelde ik niet op
ah, okquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat was geen nummerdat was gewoon een grappig filmpje gheghe
Goedemorgenquote:
Whehe, jij gaat haar vanavond niet neuken. Ik ga vanavond daarentegen wel naaienquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga der heel niet neuken vanavond!
toch?
je zit op draad en naald naai cursus? al iets leuks gemaakt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, jij gaat haar vanavond niet neuken. Ik ga vanavond daarentegen wel naaien
(tenminste, ik dacht dat het deze woensdag was).
Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweerquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgensorry vlucht gemist
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweer
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zit op draad en naald naai cursus? al iets leuks gemaakt?
Is goed tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijn
Morgequote:
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt ja
En later ga ik mijn eigen gala jurk maken
Een keimooie
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je tochquote:
dat zouden we toch nog niet bekend maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je toch
Oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat zouden we toch nog niet bekend maken?
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!
Wat vroeg!quote:
Ziekenhuis hèquote:
Ja was lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef Murmeli het volgende:
Het was weer onwijs gezellig vanavond!!!!!
onverwacht is toch het leukste
Oow ja inderdaad.. Succes straks!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ziekenhuis hèAnders sliep ik nog wel hihi
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ziekenhuis hèAnders sliep ik nog wel hihi
Hmm... "te" is altijd slecht...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Ik snap je frustratie, maar bedenk dat je dan alleen nog maar meer tijd hebt het te verbeterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees net in mijn mail dat een deadline is verschoven waar ik echt mijn best voor heb gedaan om die te halen...![]()
De stelling: ben ik het helemaal mee eensquote:Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Even wat moedervlekken laten controlerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Wat moet er gebeuren bij het ziekenhuis?
Niks ernstigs hoop ik
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Vanavond koken en filmpje kijken met mijn ex
Echt zin inweer een beetje als vroegah
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?
Hangt er uiteraard vanaf hoe de ander is. sommige mensen schrik je er mee af, anderen vinden het juist geweldigquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat je té verliefd bent op degene met wie je een relatie hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees net in mijn mail dat een deadline is verschoven waar ik echt mijn best voor heb gedaan om die te halen...![]()
Ik heb de ervaring dat het altijd of of is, en niet enquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef Sinceria het volgende:
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.
Ja, dat staat er toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je té verliefd bent op degene met wie je een relatie hebt?
Sjee positief hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar bedenk dat je dan alleen nog maar meer tijd hebt het te verbeteren![]()
[..]
De stelling: ben ik het helemaal mee eens
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Oké hopen dat het lieve moedervlekjes zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even wat moedervlekken laten controleren
Ja, maar toen had ik daarvoor best intiem contact met haar waardoor het tegenvielquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Tevreden zit aan "vreden" vast en dan is het goed
Mja, ik hoop het ook! Die ene "lag er bovenop" en dat leek een korstje. Nu ben ik iemand die niet goed van dingen af kan blijven en het was dus ook een korstje (wat er nu af is)...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké hopen dat het lieve moedervlekjes zijn![]()
Succes alvast.
Ik heb mijzelf goed gered he?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.
Of de een, of de ander?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het altijd of of is, en niet en
Een kwestie van instellingquote:
Wat voor verwachtingen heb jij van vanavond?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
Ja, maar toen had ik daarvoor best intiem contact met haar waardoor het tegenviel
Nu lekker oppervlakkig!
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Sinceria het volgende:
Of de een, of de ander?
Ik heb het gelukkig wel meegemaakt, voor zover ik weet dan. Was geweldig....
Succes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even wat moedervlekken laten controleren
Nee maar meer voor jezelf ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er uiteraard vanaf hoe de ander is. sommige mensen schrik je er mee af, anderen vinden het juist geweldig
Mits je maar geen claimende jaloerse bitch wordt natuurlijk
Ik dacht eerst dat het slecht was voor de relatie wanneer je op een ander verliefd bentquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu ben ik iemand die niet goed van dingen af kan blijven.
Nou... Beetje wel! Anders ging je denken dat ik "tevreden" slecht vindquote:
noujah als die ander ook zo hoteldebotel is dan denk ik dat het goed zit toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar meer voor jezelf ookZonder in al te veel details te treden, hoorde gister weer een verhaal van een vriendin die super verliefd is maar gezond klonk het niet.
Nee? Hoe klonk het dan? Ging ze rare dingen doen ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar meer voor jezelf ookZonder in al te veel details te treden, hoorde gister weer een verhaal van een vriendin die super verliefd is maar gezond klonk het niet.
Gewoon gezellig avondje lachen samen en een beetje herinneringen ophalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kwestie van instelling![]()
[..]
Wat voor verwachtingen heb jij van vanavond?
Doe eens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Ik zou iets heel flauws kunnen zeggen maar zo ben ik niet.
Dus doe ik m`n naam eer aan
je verwacht meer, ik ruik het hier manquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon gezellig avondje lachen samen en een beetje herinneringen ophalen
Volgens mij is dat bijna nooit goed voor je relatie, maar okequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het slecht was voor de relatie wanneer je op een ander verliefd bent
d-oh
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Daarom vond ik het al zo'n rare stellingquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bijna nooit goed voor je relatie, maar oke
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil mijn herinneringen aan haar die ik heb niet verpesten...
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Inderdaad een slechte vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oké, dat zal het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo'n rare stelling![]()
![]()
Ben nog niet wakker
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Dan moet je misschien helemaal niet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee? Hoe klonk het dan? Ging ze rare dingen doen ofzo?
Maar bij dit soort dingen denk ik dan dat die persoon mentaal niet helemaal in orde is. verliefd of niet verliefd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelf
[..]
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Als die je die vergelijking nu eens doortrekt naar je ex ... wat krijg je dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde zeggen dat ik dan nog wel iets voor je had om aan te zitten
[..]
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "en als ze met je wilt vozen dan zeg je uiteraard neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat je de herinneringen niet wilt verpesten...
zoals nouk zei, dan kan je beter niet gaan![]()
Als vrienden gaat het echt prima !quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien helemaal niet gaan
Nee, dat klinkt niet gezond en ook niet gelijkwaardig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelf
Ze wil je nog steeds terug?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als vrienden gaat het echt prima !
Denk ook wel dat het komt omdat zij in die 1.5 jaar nog geen andere vaste vriend heeft gehad...
Ze vertelde me laatst dat ze in die 1.5 jaar nog niemand anders leuk gevonden heeft
Ze heeft gewoon een aparte smaak, maar dat moet je ook wel hebben als je 4 jaar met mij gaat![]()
Zit je oor dicht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb nog 1,5 uur kom ik achter.Ben wel doof aan één oor. En mijn huisarts heeft geen tijd voor me "omdat ik eerst moet druppelen", niet dat ik dat ooit wel gedaan heb. Van het weekend papa maar even lief aankijken.
Oow damnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Ze pakte me vorig jaar met Outdoor Stereo nog op mijn bek, maar zoende niet terugquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
en als ze met je wilt vozen dan zeg je uiteraard neeomdat je de herinneringen niet wilt verpesten...
zoals nouk zei, dan kan je beter niet gaan
Volgens mij is hij niet zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde zeggen dat ik dan nog wel iets voor je had om aan te zitten
Nee dat niet denk ikquote:
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vriendenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Als vrienden gaat het echt prima !
Denk ook wel dat het komt omdat zij in die 1.5 jaar nog geen andere vaste vriend heeft gehad...
Ze vertelde me laatst dat ze in die 1.5 jaar nog niemand anders leuk gevonden heeft
Ze heeft gewoon een aparte smaak, maar dat moet je ook wel hebben als je 4 jaar met mij gaat![]()
quote:
Dan geloof ik het meteenquote:
Druppelen helpt dan wel goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uhoh. Ze zijn aan het boren. Dat kan mijn huisgenote vast niet waarderen. Die komt nu heeeeel boos uit bed.
Nee, weet bijna 100% zeker dat dat niet zo isquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vrienden
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.quote:
Hij wilde dat zeggen, van mij mag je nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan geloof ik het meteen![]()
maar dat mag ik dan alleen doen met "de roze" aan of niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet gezond en ook niet gelijkwaardig.
Het is ook niet aan mij om haar daarin "wijs" te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow damn![]()
Ik zou haar dit niet wijs proberen te maken, verliefde mensen zien dit altijd pas als ze niet meer verliefd zijn. Alhoewel dit niet gezond is.
15W40quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.
Ik moet druppelen met olie.
Oh, dat is onzin inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.
Oooo nu snap ik het denk ik!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde dat zeggen, van mij mag je niet![]()
zelfs dan niet![]()
dus zijn wij dan geen vrienden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vrienden
Succes met je oor! *knuffel*quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |