Kijk, mondje dicht jijquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wacht, look who's talking, ik lig ook in bed
Hoe is het Ludo?quote:
Maar doe liever andere dingen in bedquote:
Ja, wie niet! Haha. Genoeg dingen te bedenkenquote:
Puzzelen, punniken, dat soort dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:30 schreef automatic_ het volgende:
Ja, wie niet! Haha. Genoeg dingen te bedenken
Lezen, studeren, tv kijkenquote:
Jeetje, dat was ik alweer bijna vergetenquote:
Mooi zo!quote:
Zo belangrijk is het ook niet... Hoelaat gaat jouw wekker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat was ik alweer bijna vergeten
Ja goede vraag eigenlijk!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Zo belangrijk is het ook niet... Hoelaat gaat jouw wekker?
quote:
Ja, dat snapte ik van tevoren al wel dat je niet vroeg zou zijnquote:
Oow ja, ik ben inderdaad eigenwijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat snapte ik van tevoren al wel dat je niet vroeg zou zijn
Haha. Soms wel, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, ik ben inderdaad eigenwijs
Ik ga slapen!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 06:40 schreef MNR het volgende:
Een hele goede morgen
Vrolijke Dj's op de radio. Een uitgeslapen gevoel en een zacht huidje.
'tisser?quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
'tisser?
* DR34M3R hoopt dat het alleen een kater is
Mogguh djayzz
Hihihiquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:15 schreef DR34M3R het volgende:
Gooeeeedemorgen!
[..]Hi M
*ook radio aan zet
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangtquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Meningsverschil met mijn pa..... over dat ik toch s'nachts gereden heb, terwijl dat niet zo verstandig was (ivm die mogelijke epilepsieaanval in januari e.d.)
Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi
GoeiemorgenDroompje
![]()
Breathe gentle uh
Ha, wat een mooie verklaring en waarheidquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangt
[..]
Ik doelde op het liedje dat aanstond mopquote:Tuurlijk!
Zet je beste beentje maar weer voor vandaag, dit is jouw dag, ik voel het!
Ik ga der heel niet neuken vanavond!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:32 schreef MNR het volgende:
Ik wens jou voor vandaag dat al het mooie naar je toekomt! Dat je de dag begint met een lach en eindigt met een immens lekker gevoel!
weet ik meis. Ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ha, wat een mooie verklaring en waarheid
[..]
Ik doelde op het liedje dat aanstond mop
Maar deze dag wil ik ook wel ff opeisen heur
Ik wens jou voor vandaag dat al het mooie naar je toekomt! Dat je de dag begint met een lach en eindigt met een immens lekker gevoel!
Ja dat weet ik wel, maar het was gewoon klote hoe hij het zei enzo...quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedenk dat het voorkomt uit bezorgdheid.. Hij wil ook niet de politie aan de deur met de mededeling dat je auto ergens om een boom heen hangt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:goedemorgen singletjes
voel me zoveel beter weer
iemand heeft zo'n lieve dingen tegen me gezegddaar wordt je vanzelf heppie van
whehehe... dan was dat nr dat je gisteren postte dus adhv je stemming ipv het onderwerp van gesprek?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen singletjes
Lieve woordjes van de kids tellen niet mee die zijn het verplichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:45 schreef Duimelot het volgende:goedemorgen singletjes
welk nr, heb er zoveel geluisterdquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dan was dat nr dat je gisteren postte dus adhv je stemming ipv het onderwerp van gesprek?
Ben blij dat je weer happy bent meis
de kindjes zeggen altijd lieve woordjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lieve woordjes van de kids tellen niet mee die zijn het verplicht
Love sucksquote:
Ik heb een vermoedenquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de kindjes zeggen altijd lieve woordjes
maar daar doelde ik niet op
ah, okquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat was geen nummerdat was gewoon een grappig filmpje gheghe
Goedemorgenquote:
Whehe, jij gaat haar vanavond niet neuken. Ik ga vanavond daarentegen wel naaienquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga der heel niet neuken vanavond!
toch?
je zit op draad en naald naai cursus? al iets leuks gemaakt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, jij gaat haar vanavond niet neuken. Ik ga vanavond daarentegen wel naaien
(tenminste, ik dacht dat het deze woensdag was).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |