Veel plezier samen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik iemand gevonden.Het is wel een man, en ik was liever met een vrouw gegaan, maar het is niet anders. Het is gewoon een aardige jongen die mee gaat, dus moet wel goed komen met de vakantie. Hij heeft alleen niet zoveel geld en ik heb niet de intentie alles te gaan betalen (kep ten slotte de vliegreis + appartement al betaald) dus misschien ga ik wat dingen alleen ondernemen. Hij heeft wel toegezegd voor me te zullen koken.
Anders ik wel. Aangezien er voor dit jaar geen vakantie in zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah kijk, hoef ik niet op mn knieën te gaan voor mijn chef
Komt wel goed! en hij kan ook gewoon een dagje door de stad slenteren terwijl jij de dure musea in gaat.Ben wel jaloers hoor!
Niet goed?quote:
Hij doet er wel iets voor terug. Hij gaat koken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Jij bent ook makkelijk trouwens Sin, gewoon zomaar iemand meenemen
Zou zoiets niet eens willen zonder maar iets terug te doen ofzo.
Ze heeft nergens gezegd dat hij niets terug hoeft te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ja wow! Baanbrekend dat wel, een man die kookt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij doet er wel iets voor terug. Hij gaat koken.
Hij betaald in naturaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft nergens gezegd dat hij niets terug hoeft te doen![]()
Ach, als hij niet meewilde moest ik behoorlijk veel geld betalen. Aangezien het vliegtuig binnen een week vertrekt was er wel haast bij en dan stel je je eisen bij. Ik moest echt iemand mee hebben want ik kon het anders niet betalen. Enne hij gaat voor me koken, dus hij doet al iets terug. Veel meer hoeft van mij ook niet, als ik maar gewoon een leuke vakantie heb. Dan is het al lang goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hij zal heus wel betalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wow! Baanbrekend dat wel, een man die kookt!
Ik bedoel op iemand anders zijn/haar kosten mee gaan.
Weltrustenquote:
Slaap lekker!quote:
Volgende keer dat ik zoiets meemaak, mag jij mee. Beloofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah kijk, hoef ik niet op mn knieën te gaan voor mijn chef
Komt wel goed! en hij kan ook gewoon een dagje door de stad slenteren terwijl jij de dure musea in gaat.Ben wel jaloers hoor!
Trusten!quote:
Ik hoop alleen voor je dat jij zoiets niet nogmaals meemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik zoiets meemaak, mag jij mee. Beloofd.![]()
Jeuj, musea! Sacrada Familia! Zon! Zee! Strand! Barretjes!
weet ik niet, dat zeggen al die vrouwen altijdquote:
Vrouwen die zeggen dat je lief bent, daar heb je meestal weinig aan. Het enige wat nog erger is, is dat ze zeggen dat je zo'n schat bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet ik niet, dat zeggen al die vrouwen altijd
Succes!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Fijne avond allemaal nog! Ik ga nog wat leren
Fijne avond!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
ik maak het allemaal meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat je lief bent, daar heb je meestal weinig aan. Het enige wat nog erger is, is dat ze zeggen dat je zo'n schat bent.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Schriftelijk in 3voud indienen aub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Burdie het volgende:
Hallo! Kan ik ergens bezwaar maken tegen de TT?
Feedback? Gaan we samen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Burdie het volgende:
Hallo! Kan ik ergens bezwaar maken tegen de TT?
Coming up!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Schriftelijk in 3voud indienen aub.
ach...het is beter dan dat ze allemaal een hekel aan me hebben.quote:
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallenquote:
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...het is beter dan dat ze allemaal een hekel aan me hebben.
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallen
Mijn buurvrouw bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.
uhuh, dat is familiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |