quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.
Of de een, of de ander?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het altijd of of is, en niet en
Een kwestie van instellingquote:
Wat voor verwachtingen heb jij van vanavond?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
Ja, maar toen had ik daarvoor best intiem contact met haar waardoor het tegenviel
Nu lekker oppervlakkig!
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Sinceria het volgende:
Of de een, of de ander?
Ik heb het gelukkig wel meegemaakt, voor zover ik weet dan. Was geweldig....
Succes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even wat moedervlekken laten controleren
Nee maar meer voor jezelf ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er uiteraard vanaf hoe de ander is. sommige mensen schrik je er mee af, anderen vinden het juist geweldig
Mits je maar geen claimende jaloerse bitch wordt natuurlijk
Ik dacht eerst dat het slecht was voor de relatie wanneer je op een ander verliefd bentquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu ben ik iemand die niet goed van dingen af kan blijven.
Nou... Beetje wel! Anders ging je denken dat ik "tevreden" slecht vindquote:
noujah als die ander ook zo hoteldebotel is dan denk ik dat het goed zit toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar meer voor jezelf ookZonder in al te veel details te treden, hoorde gister weer een verhaal van een vriendin die super verliefd is maar gezond klonk het niet.
Nee? Hoe klonk het dan? Ging ze rare dingen doen ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar meer voor jezelf ookZonder in al te veel details te treden, hoorde gister weer een verhaal van een vriendin die super verliefd is maar gezond klonk het niet.
Gewoon gezellig avondje lachen samen en een beetje herinneringen ophalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een kwestie van instelling![]()
[..]
Wat voor verwachtingen heb jij van vanavond?
Doe eens?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Ik zou iets heel flauws kunnen zeggen maar zo ben ik niet.
Dus doe ik m`n naam eer aan
je verwacht meer, ik ruik het hier manquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon gezellig avondje lachen samen en een beetje herinneringen ophalen
Volgens mij is dat bijna nooit goed voor je relatie, maar okequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het slecht was voor de relatie wanneer je op een ander verliefd bent
d-oh
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Daarom vond ik het al zo'n rare stellingquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bijna nooit goed voor je relatie, maar oke
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee!
Ik wil mijn herinneringen aan haar die ik heb niet verpesten...
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Inderdaad een slechte vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oké, dat zal het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo'n rare stelling![]()
![]()
Ben nog niet wakker
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Dan moet je misschien helemaal niet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelfquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee? Hoe klonk het dan? Ging ze rare dingen doen ofzo?
Maar bij dit soort dingen denk ik dan dat die persoon mentaal niet helemaal in orde is. verliefd of niet verliefd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelf
[..]
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "Als die je die vergelijking nu eens doortrekt naar je ex ... wat krijg je dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde zeggen dat ik dan nog wel iets voor je had om aan te zitten
[..]
Nee!
Net als dat je wanneer je ouder bent je niet meer naar het Sprookjesbos in Enkhuizen moet gaan omdat je anders denkt: "wtf is dit voor gare zooi, vond ik dit vroeger nou zo geweldig ? "en als ze met je wilt vozen dan zeg je uiteraard neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat je de herinneringen niet wilt verpesten...
zoals nouk zei, dan kan je beter niet gaan![]()
Als vrienden gaat het echt prima !quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien helemaal niet gaan
Nee, dat klinkt niet gezond en ook niet gelijkwaardig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja niet langs mogen komen en dan toch alvast dingen doen voor als hij zich bedenkt enzo. Dan ben je echt echt verliefd en klinkt gewoon niet gezond voor jezelf
Ze wil je nog steeds terug?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als vrienden gaat het echt prima !
Denk ook wel dat het komt omdat zij in die 1.5 jaar nog geen andere vaste vriend heeft gehad...
Ze vertelde me laatst dat ze in die 1.5 jaar nog niemand anders leuk gevonden heeft
Ze heeft gewoon een aparte smaak, maar dat moet je ook wel hebben als je 4 jaar met mij gaat![]()
Zit je oor dicht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb nog 1,5 uur kom ik achter.Ben wel doof aan één oor. En mijn huisarts heeft geen tijd voor me "omdat ik eerst moet druppelen", niet dat ik dat ooit wel gedaan heb. Van het weekend papa maar even lief aankijken.
Oow damnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Ze pakte me vorig jaar met Outdoor Stereo nog op mijn bek, maar zoende niet terugquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
en als ze met je wilt vozen dan zeg je uiteraard neeomdat je de herinneringen niet wilt verpesten...
zoals nouk zei, dan kan je beter niet gaan
Volgens mij is hij niet zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde zeggen dat ik dan nog wel iets voor je had om aan te zitten
Nee dat niet denk ikquote:
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vriendenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Als vrienden gaat het echt prima !
Denk ook wel dat het komt omdat zij in die 1.5 jaar nog geen andere vaste vriend heeft gehad...
Ze vertelde me laatst dat ze in die 1.5 jaar nog niemand anders leuk gevonden heeft
Ze heeft gewoon een aparte smaak, maar dat moet je ook wel hebben als je 4 jaar met mij gaat![]()
quote:
Dan geloof ik het meteenquote:
Druppelen helpt dan wel goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uhoh. Ze zijn aan het boren. Dat kan mijn huisgenote vast niet waarderen. Die komt nu heeeeel boos uit bed.
Nee, weet bijna 100% zeker dat dat niet zo isquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vrienden
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.quote:
Hij wilde dat zeggen, van mij mag je nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan geloof ik het meteen![]()
maar dat mag ik dan alleen doen met "de roze" aan of niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet gezond en ook niet gelijkwaardig.
Het is ook niet aan mij om haar daarin "wijs" te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow damn![]()
Ik zou haar dit niet wijs proberen te maken, verliefde mensen zien dit altijd pas als ze niet meer verliefd zijn. Alhoewel dit niet gezond is.
15W40quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.
Ik moet druppelen met olie.
Oh, dat is onzin inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet druppelen omdat het uitspuiten dan beter gaat. Daar helpt het geen reet tegen.
Ik moet druppelen met olie.
Oooo nu snap ik het denk ik!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde dat zeggen, van mij mag je niet![]()
zelfs dan niet![]()
dus zijn wij dan geen vrienden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrienden? Het klinkt alsof ze jou nog wel een beetje ziet zitten, dus dan ben je al geen vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |