Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweerquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgensorry vlucht gemist
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgende vlucht nemen dan... Hoewel... Het is hier nu kutweer
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zit op draad en naald naai cursus? al iets leuks gemaakt?
Is goed tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wordt wel een kort tripje moet donderdag weer terug zijn
Morgequote:
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, nou eigenlijk zit ik daar zoveel te kletsen dat er niet echt iets uit mijn handen komt. Maar ik heb al leuke dingetjes gemaakt ja
En later ga ik mijn eigen gala jurk maken
Een keimooie
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je tochquote:
dat zouden we toch nog niet bekend maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd slapen D_H weet je toch
Oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat zouden we toch nog niet bekend maken?
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar doe je dat, want ik wil eigenlijk ook leren naaien!
Wat vroeg!quote:
Ziekenhuis hèquote:
Ja was lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:19 schreef Murmeli het volgende:
Het was weer onwijs gezellig vanavond!!!!!
onverwacht is toch het leukste
Oow ja inderdaad.. Succes straks!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ziekenhuis hèAnders sliep ik nog wel hihi
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ziekenhuis hèAnders sliep ik nog wel hihi
Hmm... "te" is altijd slecht...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Ik snap je frustratie, maar bedenk dat je dan alleen nog maar meer tijd hebt het te verbeterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees net in mijn mail dat een deadline is verschoven waar ik echt mijn best voor heb gedaan om die te halen...![]()
De stelling: ben ik het helemaal mee eensquote:Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Even wat moedervlekken laten controlerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Wat moet er gebeuren bij het ziekenhuis?
Niks ernstigs hoop ik
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Vanavond koken en filmpje kijken met mijn ex
Echt zin inweer een beetje als vroegah
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ow en gelijk maar een stelling : "Te verliefd zijn is niet goed voor een relatie "
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?
Hangt er uiteraard vanaf hoe de ander is. sommige mensen schrik je er mee af, anderen vinden het juist geweldigquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat je té verliefd bent op degene met wie je een relatie hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees net in mijn mail dat een deadline is verschoven waar ik echt mijn best voor heb gedaan om die te halen...![]()
Ik heb de ervaring dat het altijd of of is, en niet enquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef Sinceria het volgende:
Ik denk dat het alleen niet goed is als slechts 1 van beiden superverliefd is.
Ja, dat staat er toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je té verliefd bent op degene met wie je een relatie hebt?
Sjee positief hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie, maar bedenk dat je dan alleen nog maar meer tijd hebt het te verbeteren![]()
[..]
De stelling: ben ik het helemaal mee eens
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Oké hopen dat het lieve moedervlekjes zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even wat moedervlekken laten controleren
Ja, maar toen had ik daarvoor best intiem contact met haar waardoor het tegenvielquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was je de vorige keer niet een beetje teleurgesteld hoe de avond was gegaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Tevreden zit aan "vreden" vast en dan is het goed
Mja, ik hoop het ook! Die ene "lag er bovenop" en dat leek een korstje. Nu ben ik iemand die niet goed van dingen af kan blijven en het was dus ook een korstje (wat er nu af is)...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké hopen dat het lieve moedervlekjes zijn![]()
Succes alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |