Denk je dat ze dat zelf niet weten? En inwoners hebben toch geen toegang, dus je hebt er niets aan om dat te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Tokamak het volgende:
Eigenlijk zouden we massaal iets op het forum moeten zetten. Filmpje met iets van 'This is Korea' en vervolgens allerlei gruwelijke beelden.
Ik denk dat je er niet zomaar op komt. Je zult wel vooraf toestemming moeten vragen. En volgens Wikipedia worden zelfs pro-NK posts regelmatig verwijderd en kun je zonder opgaaf van reden geband worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Tokamak het volgende:
Eigenlijk zouden we massaal iets op het forum moeten zetten. Filmpje met iets van 'This is Korea' en vervolgens allerlei gruwelijke beelden.
Nou, start internet explorer en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch wil ik daar eens een keer naar toe. Moet erg interessant zijn.
Ik ga volgend jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou er ook wel eens naartoe willen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja. En dat is juist het mooie. In travel loopt een topic over nk. Met mooie fotos.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens naartoe willen.Maar volgens mij kan dat alleen met zo'n door de staat georganiseerde reis.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet zomaar op komt. Je zult wel vooraf toestemming moeten vragen. En volgens Wikipedia worden zelfs pro-NK posts regelmatig verwijderd en kun je zonder opgaaf van reden geband worden.
Soort Fok.
Nou?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand waarom die nieuwsuitzendingen in Noord-Korea altijd over gemoduleerd zijn?
Wat betekent 'overgemoduleerd'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand waarom die nieuwsuitzendingen in Noord-Korea altijd over gemoduleerd zijn?
quote:How can we explain anti-DPRK videos?
One doesn't need to search far to find anti-DPRK videos that shows harsh and bad images. Most of these come from PBS, CNN or "Journalistic documentaries"
How can we rebuttal these videos? Video scenes carry a lot of substance in an argument, and is a lot more difficult to disprove. I have heard that they are filmed in Thailand, China, etc. Has there ever been solid evidence to back up these claims? Or what other evidence are there? I find that saying that they come from imperialist sources is not a good enough argument for against the videos.
Reply:
it has been a phenomenon ever since the founding of america -- besides military domination, the seamless(hollywood) propaganda machine has smeared many countries and their leaders.
Ja, en ze hebben nog gelijk ook. Ik zal niet ontkennen dat noord korea een gevaarlijk regime heeft, dat er hongersnood heerst e.d.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
Eerste topic dat ik klik: http://www.korea-dpr.com/cgi-bin/simpleforum.cgi/simpleforum.cgi?fid=04&topic_id=1223945983
[..]
Maar waarom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah, dat is totalitaire 'democratische' regimes eigen volgens mij.
Linkje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja. En dat is juist het mooie. In travel loopt een topic over nk. Met mooie fotos.
Je had hem ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
Eerste topic dat ik klik: http://www.korea-dpr.com/cgi-bin/simpleforum.cgi/simpleforum.cgi?fid=04&topic_id=1223945983
[..]
Ik denk niet dat die mensen internet hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef MrData het volgende:
Naja de inwoners van het land (in ieder geval diegenen die geen gras hoeven te eten om te overleven) leven toch in de jaren '70, die site zal er vast hypermodern voor ze uitzien.
Ja want als je daar internet hebt kan je alleen naar deze sitequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef MrData het volgende:
Naja de inwoners van het land (in ieder geval diegenen die geen gras hoeven te eten om te overleven) leven toch in de jaren '70, die site zal er vast hypermodern voor ze uitzien.
Net FOK! dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet zomaar op komt. Je zult wel vooraf toestemming moeten vragen. En volgens Wikipedia worden zelfs pro-NK posts regelmatig verwijderd en kun je zonder opgaaf van reden geband worden.
Soort Fok.
Ik denk dat dat nog zal tegenvallen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja want als je daar internet hebt kan je alleen naar deze site
Ze kunnen daar vast ook wel met andere sites vergelijken.
quote:Only a few thousand citizens in North Korea, a tiny minority of the total population (about 4%), have access to the Internet, which is heavily censored by the national government
En nu het wachtwoord raden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Sierieoes. het volgende:
http://www.korea-dpr.com/(...)impleforum.cgi?admin
Hoe dom ben je... ROFL!
downwithcapitalismquote:
Dat zou me dus niets verbazenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja want als je daar internet hebt kan je alleen naar deze site
"Wat heb je vandaag gedaan, zoon?"quote:
De grote leider bewonderen jeweetzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Wat heb je vandaag gedaan, zoon?"
-"Beetje internetten enzo"
"Heb je nou weer de hele dag achter internet gezeten?"
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Sierieoes. het volgende:
http://www.korea-dpr.com/(...)impleforum.cgi?admin
Hoe dom ben je... ROFL!
Niks doms aan
http://www.korea-dpr.com/ssi/kfa-form.htm
wie gaat nou al die informatie écht invullen, WTF!
De countrycode werkt niet![]()
Idd, helder en leuk geschreven, heb het stom genoeg helemaal doorgelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef Isegrim het volgende:
http://home.hccnet.nl/fp.grootveld/index2.html
Leuk reisverslag.
Vooral dingen als een wegrestaurant waar al jaren geen klant is geweest maar waar wel gewoon mensen 'werken'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd, helder en leuk geschreven, heb het stom genoeg helemaal doorgelezenNu wil ik er ook heen
En waar ook nooit meer dan een stuk of tien toeristen zullen verblijven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:52 schreef dubidub het volgende:
Ik heb ergens ooit een link naar een forum gevonden, waarop iemand al z'n foto's had geplaatst van z'n trip naar NK. Heel bizar, allemaal mensen die buigen naar die beelden van Kim Jung Il, lege straten, krottenwijken om de hoek, dat soort dingen. Is er iemand die die link kan vinden?
D'r staat daar ook in het midden van PyongYang een 105-verdiepingen tellend hotel, waar ze al sinds 1990 (ish) aan het bouwen zijn, maar wat nog steeds niet af is![]()
![]()
Bronquote:City view and a shot of the 105 story pyramid hotel which is still not competed since mid 1990s.
Hoe komt zo'n afgesloten land toch aan de kennis en technologie om mensen te klonen?quote:
Dat kan dus gewoon! Ik had 't nog nooit geprobeerd. Vanavond ff browsen daaro.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En toch blijft het een fascinerend land.
Ik vind het al spannend om het met Google Earth te bekijken
haha.. zelfs dat is al een beetje spannend inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En toch blijft het een fascinerend land.
Ik vind het al spannend om het met Google Earth te bekijken
lalalalaidumdadadadaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:44 schreef superworm het volgende:
vette muziek
http://www.korea-dpr.com/dont_ask_my_name.mp3
Dat hotel zijn ze sinds kort af aan het bouwen. Aan een kant is de gevel al helemaal voorzien van glas.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hotel dus.
[..]
Bron
Dit is overigens niet de fotoserie waar ik naar op zoek ben.
omgquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef broodmonkeh het volgende:
http://www.korea-dpr.com/users/thai/Us.htm
![]()
![]()
En toch heeft het volgens wikipedia 3,255,388 inwoners.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit een beetje te Google Earthen in Pyongyang. Die stad is niet echt groot hè? En waarom zijn er veel gebouwen met blauwe daken?
Dat kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd, as je het zo ziet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En toch heeft het volgens wikipedia 3,255,388 inwoners.
ze zitten allemaal in het achterhuisquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd, as je het zo ziet...
Je hebt het wel over de Geliefde Leider hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef labbit het volgende:
Die guido op de voorpagina met bruiningscreme op!![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de Geliefde Leider hè?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef Isegrim het volgende:
De FAQ is ook leuk om te lezen.http://www.korea-dpr.com/faq.htm#1
quote:Can I get a signed photograph from Leader Kim Jong IL?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef seto het volgende:
[..]
haha, de eerste vraag ook echt meteen:
[..]
Kort maar krachtigquote:4. Can I work in North Korea as a teacher/interpreter/(other)?
No.
Ik weet niet of ze daar aan antecedentenonderzoek doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef labbit het volgende:
[..]
Sowwwy
Ben ik nou niet meer welkom op het NK forum?
Ik heb al even gekeken wat het kost, maar ik vond 30 dollar een beetje te veel voor een grap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:49 schreef seto het volgende:
[..]
haha, de eerste vraag ook echt meteen:
[..]
Zou dat kunnen zomaar? zonder dat je een goede reden hebt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef gers het volgende:
het lijkt me echt zeer tof om er naar toe te gaan op vakantie
Ja hoor, dat kan. Maar je wordt wel continu begeleid door een 'guide'. Je mag nergens op eigen houtje op verkenning gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef labbit het volgende:
[..]
Zou dat kunnen zomaar? zonder dat je een goede reden hebt?
Dat zou ik niet durvenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Maar je wordt wel continu begeleid door een 'guide'. Je mag nergens op eigen houtje op verkenning gaan.
-> gulagquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef labbit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenstel dat je wat verkeerds zegt over hun leider.
Gewoon zorgen dat je dat in het nederlands zegtquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef labbit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenstel dat je wat verkeerds zegt over hun leider.
Zullen wel vluchtelingen zijnquote:15. Can North Koreans travel abroad?
In spite of accusations to the contrary, North Koreans enjoy the full freedom of travel. Many DPRK citizens travel abroad for scientific research, education, language training, religious conferences and trade fairs, for example. There are also thousands of DPRK citizens living abroad, in China and Japan, for example.
Zow, die is wel heel erg overcompleet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Leuk Google Earth appje van iemand die de moeite heeft genomen om overal tags bij te zetten van wat wat is, niet alleen in Pyongyang maar in heel NK:
http://www.nkeconwatch.com/north-korea-uncovered-google-earth/
Omdat ze hun verslag doen via de 27MCquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Leuke avatarquote:
Idd, damn hoeveel werk zal daar wel niet in zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Zow, die is wel heel erg overcompleet!
Van dat reisverslag. Brabanders.quote:Als we rond de toren lopen zien we nog twee toeristen. Het blijken ook Nederlanders te zijn, Brabanders. De vrouw heeft oranjegeverfde haren en een tongpiercing. Alles moet kunnen, maar in een land als dit niet echt gepast, tenzij je van te voren geen idee hebt waar je naartoe gaat. Misschien dat dat het was. Het gesprek duurt niet lang, want Pak 2 en de gids van de toren staan kou te kleumen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |