Ik zou hem ook weghalen als ik een rechtszaak zou riskerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef TC03 het volgende:
FR12.nl heeft ook het Feyenoord-logo verwijderd. Extreem zielig zeg.
Ik bedoel natuurlijk dat het zielig is dat het logo weg moet, dat ze hem weghalen kan ik ook nog wel begrijpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou hem ook weghalen als ik een rechtszaak zou riskeren
Ik denk niet dat er een rechter is die deze belachelijke aantijging ook echt gaat erkennen. Wat een zielige kutactie is dit van Feyenoord zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zou hem ook weghalen als ik een rechtszaak zou riskeren
Ik vind het de meest kansloze actie ever.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het zielig is dat het logo weg moet, dat ze hem weghalen kan ik ook nog wel begrijpen.
nja het lijkt me dat feyenoord wel in hun recht staat. er zit natuurlijk gewoon copyright op. Maar het is wel extreem triest dit. Door de verspreiding van het logo worden ze juist bekend en dus meer kans op verkoop merchandising.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een rechter is die deze belachelijke aantijging ook echt gaat erkennen. Wat een zielige kutactie is dit van Feyenoord zeg.
Vooral in de tijd dat ze de steun van de fans goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja het lijkt me dat feyenoord wel in hun recht staat. er zit natuurlijk gewoon copyright op. Maar het is wel extreem triest dit. Door de verspreiding van het logo worden ze juist bekend en dus meer kans op verkoop merchandising.
Je kan ook overdrijven hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef honda1990 het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen zijn die in verband gebracht willen worden met deze club, ach als je die fans elke zondag op de tribune ziet zitten krijg je toch wel een beetje medelijden. Het enige doel in hun leven is feyenoord en zelfs dat wordt ze afgepakt
Sukkeltjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef honda1990 het volgende:
Dat er berhaupt nog mensen zijn die in verband gebracht willen worden met deze club, ach als je die fans elke zondag op de tribune ziet zitten krijg je toch wel een beetje medelijden. Het enige doel in hun leven is feyenoord en zelfs dat wordt ze afgepakt
Mochten ze aankloppen, dan komt er een erg brak logoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Sjors hebben jij en de Sa's al een standpunt inzake het logo van FC Korea aan de Maas?
-zie quote-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
Jongens, we gaan hier op een normale manier posten.
Als je hier komt om Feyenoord belachelijk te maken dan moet je maar lekker wegblijven uit dit topic
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
Jongens, we gaan hier op een normale manier posten.
Als je hier komt om Feyenoord belachelijk te maken dan moet je maar lekker wegblijven uit dit topic
wil net zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef koemleit het volgende:
[..]dat doen ze zelf wel op deze manier, hoeven we deze keer echt niet bij te helpen.
Gerard Cox?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Kopbal het volgende:
Ik weet niet meer van wie de quote is.
'Wij houden van Feyenoord, maar houdt Feyenoord wel van ons?'
Toepasselijk...
Ik wil je graag verzoeken om de naam de club uit je post te verwijderen, en je verwijzen naar de officiële site, dit kost allemaal geld en dat hebben we dus niet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:34 schreef Messenga het volgende:
Tja, als talent pools al niks gaan opleveren, wat moet je dan..
Binnenkort klaagt Feijenoord de UEFA aan, omdat ze gebruik maken van de videos met beelden van het jaar dat Feijenoord de UC1 won..
Direct Bram Moszkowicz bellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie hier dat de website feyenoord.nl gebruik maakt van het logo van BVV Barendrecht.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ik neem aan dat Barendrecht binnenkort gaat dreigen met gerechtelijke stappen tegen Feyenoord aangezien ze op deze manier onrechtmatige reclame-inkomsten hebben over de rug van de club.
http://www.planetspurs.com/quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef SlamD het volgende:
Even advocaat van de duivel:
Gaat het niet voornamelijk om sites die berichten 1 op 1 kopieren van feyenoord.nl, ad.nl en telegraaf.nl?
En tja... dat het logo niet gebruikt mag worden is best zielig natuurlijk, maar als je kijkt op fansites van bijvoorbeeld Britse clubs zie je dat die de officiele logo's ook niet gebruiken. Ze hebben wel een punt, maar het lijkt me wel dat ze het wat zachter zouden kunnen spelen.
Dat is dan ook volstrekt niet strijdig met het auteursrecht, mits je aan bronvermelding doet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:09 schreef SlamD het volgende:
Even advocaat van de duivel:
Gaat het niet voornamelijk om sites die berichten 1 op 1 kopieren van feyenoord.nl, ad.nl en telegraaf.nl?
Zonder die beloftes had ik ook een seizoenkaart genomen... Wat? Bij degradatie naar de JL had ik ook een seizoenkaart genomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
En ze laten ons wel een seizoenkaart aanschaffen met de belofte dat er geld vrij komt voor transfers. Vervolgens heb je je kaart binnen en komen er geen investeerders meer.
Laat ze nou gewoon beter ff heel gauw een eind optieften met hun razzia's!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 06:47 schreef Keltie het volgende:
Advocaat opzoeken, Feijenoordlogo op z'n motorkap krassen en dan een briefje sturen dat'ie de motorkap moet vervangen omdat'ie anders een rechtzaak aan z'n broek krijgt
Barendrecht is tevens partner van de club en dus zal Feyenoord als club zijnde best toestemming hebben voor het gebruik van het logo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie hier dat de website feyenoord.nl gebruik maakt van het logo van BVV Barendrecht.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ik neem aan dat Barendrecht binnenkort gaat dreigen met gerechtelijke stappen tegen Feyenoord aangezien ze op deze manier onrechtmatige reclame-inkomsten hebben over de rug van de club.
AZ ook dacht ik, maar die kwamen er al snel op terug.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is een tijdje terug ook bij Utrecht gebeurd toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |