Dit format?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde ding als ik heb getekend? Dat gaat alleen over geheimen mbt het format.
Btw, zoals ik al zie, diplomatiek ziek dus en daarom stond Mariell helemaal onderaan weggemoffeld op de aftiteling.
hij stuurde die mail aan iteejer en mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen idee. Het werd zo gezegd dat dit de mail was aan Mariell. Waarom Bram in de derde persoonsvorm tegen Mariell praat weet ik ook niet. Misschien is t iets Brabants.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef Stefan het volgende:
Ik ga uit eten. Ben straks benieuwd naar de gossip
Huh? Was dat in opdracht van Huub?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit format?
Volgens mij was daar niet veel meer van over.
Is iedereen het al weer vergeten dat Marilien in opdracht van Huub steeds méér moest gaan vragen op haar verwendag om zo de streamers tegen zich te krijgen?
Ach dat soort dingen vallen natuurlijk ook onder geheimhouding.
dom dom dom van mij![]()
![]()
eh, ja beetje late reactie maar ik ga hier nou ook weer niet mijn eten voor koud laten worden
dat is gewoon een post van bramquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef Stefan het volgende:
Deze mail verstuurde Bram gisteren aan Mariell en zette het daarna op FOK!
[..]
Dat kunnen anderen denk ik beter vertellen. Ik heb namelijk alleen voor de kickoff met hem samengewerkt om te klussen. Hij heeft veel verstand van de techniek en is echt een topgozer, aan wie de stress die er toen heerste compleet voorbij leek te gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
Maanvis, wat deed Mariells hubby nou eigenlijk precies voor The Bunker?
En Bram zette het online?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
[..]
hij stuurde die mail aan iteejer en mij.
Huub was toen al niet meer in e'hoven aanwezig volgens mij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit format?
Volgens mij was daar niet veel meer van over.
Is iedereen het al weer vergeten dat Marilien in opdracht van Huub steeds méér moest gaan vragen op haar verwendag om zo de streamers tegen zich te krijgen?
Die deed en doet precies zo'n beetje alles.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Stefan het volgende:
Maanvis, wat deed Mariells hubby nou eigenlijk precies voor The Bunker?
Uit eten? Doe je goed, met je WAO uitkering! Lokale schagensche snackbar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef Stefan het volgende:
Ik ga uit eten. Ben straks benieuwd naar de gossip
We hebben een Febo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Uit eten? Doe je goed, met je WAO uitkering! Lokale schagensche snackbar?
het is dan ook een post op een forumquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
Overigens vind ik de brief niet professioneel qua taalgebruik en opbouw.
die had ze alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
hej, de bunbkerachtergrond is weer terug, en mariell heeft een headder gekregen
nu klinkt het alsof je haar een trap na wilt geven. wat heeft zij jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
die had ze al
ze heeft ook de zak gekregen.
Maar WIENS zak was het?!?!
Niet die van Pim neem ik aan want dat schatje heeft er maar 1 toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
die had ze al
ze heeft ook de zak gekregen.
Maar WIENS zak was het?!?!
behalve zeggen dat ik verder moest zoeken in haar verleden, dat ze geen problemen had dat die foto's hier stonden, maar dat er vervolgens wel berichten kwamen dat haar fotograaf de foto's in het topic gevonden had en geld wilde eisen (alsof die gast TOEVALLIG in dat topic terecht komt een uur nadat ik de foto's vind en online zet) en dat ze alsnog weg moeten? Dat terwijl de link naar die foto's al vier jaar op de neptieten-discussie tijd stond. EN de foto's op een mijnalbum pagina stonden waar je er bij het kijken meteen bekers, petjes, shirtjes en stickers van kon laten maken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
nu klinkt het alsof je haar een trap na wilt geven. wat heeft zij jou ooit misdaan?
en verder?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
behalve zeggen dat ik verder moest zoeken in haar verleden, dat ze geen problemen had dat die foto's hier stonden, maar dat er vervolgens wel berichten kwamen dat haar fotograaf de foto's in het topic gevonden had en geld wilde eisen (alsof die gast TOEVALLIG in dat topic terecht komt een uur nadat ik de foto's vind en online zet) en dat ze alsnog weg moeten? Dat terwijl de link naar die foto's al vier jaar op de neptieten-discussie tijd stond. EN de foto's op een mijnalbum pagina stonden waar je er bij het kijken meteen bekers, petjes, shirtjes en stickers van kon laten maken?
Verder niks
Meeste mannen hebben maar één zak hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet die van Pim neem ik aan want dat schatje heeft er maar 1 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |