Ha, lekker op tijd naar huis.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef RedGuy het volgende:
De Alpha afsluiters zijn:
Zondag: Arctic Monkeys
Ik ook niet, hoe komt die band zo populair eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken sowieso niemand die Kane leuk vindt.
Dat vraag ik me van meer Nederlandse bands/artiesten afquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe komt die band zo populair eigenlijk?
Ik ben 1 keer gebleven tot de maandag. Dat was het jaar van Björk en Garbage, oa. Geen idee wie toen de afsluiter was. Kan ik thuis wel opzoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kan me trouwens het laatste jaar niet herinneren dat ik bij een Alpha dagafsluiter was.
Denk het ook, kan niet echt anders. Kaiser Chiefs zullen wel niet degraderen van dagafsluiter zoals in 2007 tot een plek ergens eerder in het programma. Zelfde met The Prodigy, die staan echt niet te knallen tussen 20:00 en 21:00 ofzo. En Arctic Monkeys natuurlijk sowieso dagafsluiter, het hoogtepunt tot het laatst bewaren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef RedGuy het volgende:
De Alpha afsluiters zijn:
Vrijdag: The Prodigy
Zaterdag: Kaiser Chiefs
Zondag: Arctic Monkeys
Wedden voor een loempia?
Omdat het misschien alweer ten koste gaat van het budget/goede plek voor een échte grote naam? En ik ga niet zeggen dat ik enkel voor de nieuwe bandjes kom, die check ik wel in de Paradiso bovenzaal. Betaal ik geen 200 euro voor. De namen die ik wil zien kan ik tot nu toe op één hand tellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom? Laat maar lekker veel mensen heen gaan, dan is het in de andere tenten wat rustiger
Dan ken je in ieder geval geen van de 75.000 mensen die hun laatste CD hebben aangeschaftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken sowieso niemand die Kane leuk vindt.
Verkopen die gasten zoveel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan ken je in ieder geval geen van de 75.000 mensen die hun laatste CD hebben aangeschaft.
Mijn ouders hebben het nog steeds over het concert van BZN waar ze zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens hoeveel smakeloze mensen er in NL wonen
Wat denk je van een muus geewis die al jaren achter elkaar een paar avonden het psv stadion uitverkopen, en nu het ook in friesland gaat proberen.quote:
Guus Meeuwis is tof.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van een muus geewis die al jaren achter elkaar een paar avonden het psv stadion uitverkopen, en nu het ook in friesland gaat proberen.
Guusje is okay ;Dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat denk je van een muus geewis die al jaren achter elkaar een paar avonden het psv stadion uitverkopen, en nu het ook in friesland gaat proberen.
ojee ik heb altijd gezegd dat als Kane op Lowlands komt ik niet gaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik hoor geruchten over Kane... Het zou zuur zijn, wat zeg ik. Het zou kanker zuur zijn.
Kane is volgens mij allang niet meer zo populair als jaren terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe komt die band zo populair eigenlijk?
kane en kanker in één zin ....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik hoor geruchten over Kane... Het zou zuur zijn, wat zeg ik. Het zou kanker zuur zijn.
Een fatsoenlijk mens zou het niet doen, zeker niet wat er met Dinand is gebeurd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:07 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Alsof het niet op hetzelfde neer komt?
wat een politiek correcte jankerds hier zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk mens zou het niet doen, zeker niet wat er met Dinand is gebeurd...
Ben jij niet die ene dj?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk mens zou het niet doen, zeker niet wat er met Dinand is gebeurd...
Met dinand is niets gebeurd, alleen zjin vrouw die had kanker, net zo als ik ook als wel wat naasten vervloren ben aan die kankerziekte. Maar kane op Lowlands hoe diep is mojo aan het zakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |