Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.quote:Martin Jol (Den Haag, 16 januari 1956) wordt bij Ajax hoofdtrainer van het eerste elftal en vanuit die hoedanigheid tevens verantwoordelijk voor andere voetbalaangelegenheden zoals het aan- en verkoopbeleid, de scouting en de jeugdopleiding van de club. Jol gaat rechtstreeks rapporteren aan algemeen directeur Rik van den Boog.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Ajax ies altijd main kloep geweest'
Denk niet dat die hoog zal zijn aangezien hij maar 1 jaar wilde blijven en er ruzie was met hem. Was dus sowieso voor beiden ( 3 partijen) een win-win als jol vertrok.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax heeft denk ik een aardige afkoopsom moeten bedingen, dat worden minder transfers. En Jol scheen bij HSV ook al voor veel te veel te willen inkopen. We gaan het zien, stuk beter dan Blind iig.
Wat voor ervaringen heeft Jol met al die functies?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.
Zal mij benieuwen.
Ja zeker weten.quote:
Martin, we worden kampioen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
Er stond een ander topic met een prima TT en dan gooi je die dicht?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
geregeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
Bij Spurs had hij dezelfde rol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat voor ervaringen heeft Jol met al die functies?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
Roept iets met voorbarige conclusie enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Prosac![]()
Topics voorzien van geen fatsoenlijke OP en schijt TT's zouden per direct op slot moeten.
Eh, je was gewoon te laat, vriendelijke vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Prosac![]()
Topics voorzien van geen fatsoenlijke OP en schijt TT's zouden per direct op slot moeten.
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.
Zal mij benieuwen.
ER IS DUS WEL EEN GOD!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
dus waarschijnlijk gaat hij met Ajax een nieuw systeem spelen.
Koert Westerman is het daar helemaal niet mee eens overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
WIE?!?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Koert Westerman is het daar helemaal niet mee eens overigens.
Defour is gespot op Schipholquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:![]()
JONGENS LAAT DE TRANSFERGERUCHTEN MAAR KOMEN
![]()
Begrijpelijk, maar het was wel weer een TT waardoor we zo ongeveer 2 pagina's vol zouden hebben metquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dit weer sjimz, niet trollend bedoeld, gewoon om al die optimisten tegen te gaan hier. Jol is totaal niet de perfecte keuze imo, maar toch beter dan Blind.
Denk daar ook even bij na. Als Jol je niet bevalt, dan mag je dat best hier uitleggen, maar hou de TT even dusdanig dat we niet direct 2 pagina's moeten opruimen.quote:De_kromme![]()
Kut-TT
Klote mods met hun kutbeleid
etc etc etc
Met Jol rent Sno hopelijk voortaan harder dan een kreupele knol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Kopbal het volgende:
Met Jol eet Sulejmani nooit meer een Bosschebol.
nu maar hopen dat Ajax hem niet piepelt op z'n assistenten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.
Dus interesseert het je wel ietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef _Mike_ het volgende:
Echt het kan me geen reet meer uitmaken met welk systeem we spelen, als er maar goed verzorgd en aanvallend voetbal gespeeld gaat worden.
Weinig verschil met de loopjongen van Jol of de loopjongen van Van Basten, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij met Jol. Goed werk van Van den Boog ook.
Maarre... Blind wordt nu dus de 'loopjongen' van Jol?
Klopt, maar Jol had daarnaast ook veel te danken aan Arnesen, die samen met zijn scouting veel toppertjes uit de lagere divisie wist op te vissen. (Carrick bv)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.
Same hier, ben nog even sceptisch. Net als toen Suarez kwam. Kijk hoe dat heeft uitgepakt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat er gaat komen. Ik stel mijn hozanna-stemming nog even uit tot eind mei volgend jaar.
Succes Jol.
Met het systeem bedoel ik formatie 4-3-3/4-4-2/4-5-1/4-2-1-2-1 ik vind alles primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus interesseert het je wel iets.
Mij maakt het niets uit, zolang we maar weer eens kampioen worden.
Hij zal nooit alles in zijn eentje gaan beslissen, maar meer overal een stem in hebben. Als het de bedoeling is dat hij de komende 5 jaar de hoofdverantwoordelijke is, dan is het een goede zet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kijkt men hier tegen de waarschijnlijke alleenheerserij van Jol binnen de club aan? Is het wel verstandig om 1 man verantwoordelijk te laten zijn voor zowel de eerste selectie, de jeugd en het aan- en verkoopbeleid?
Zolang hij Petrovic niet meeneemt mag hij wat mij betreft meenemen wie 'ie wil. 't Is nou niet zo dat er veell perspectief is voor de jongens die er zitten. En Bergkamp en De Boer kunnen zo de jeugd trainen, wat ze al gaan doen geloof ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nu maar hopen dat Ajax hem niet piepelt op z'n assistenten.
Ja, lijkt me inderdaad ook wel dat Blind nog het nodige te zeggen gaat krijgen. Jol heeft dan gewoon overal de doorslaggevende stem in, wat ook wel logisch is. Benieuwd of dit het einde van het klaverjasclubje op de bank is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zal nooit alles in zijn eentje gaan beslissen, maar meer overal een stem in hebben. Als het de bedoeling is dat hij de komende 5 jaar de hoofdverantwoordelijke is, dan is het een goede zet.
Sowieso één Ajax-clubman als assistent zou ik geen overbodige luxe vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij Petrovic niet meeneemt mag hij wat mij betreft meenemen wie 'ie wil. 't Is nou niet zo dat er veell perspectief is voor de jongens die er zitten. En Bergkamp en De Boer kunnen zo de jeugd trainen, wat ze al gaan doen geloof ik.
Misschien dat Van 't Schip kan blijven.
Petrovic: Ajax ies mijn kloepquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso één Ajax-clubman als assistent zou ik geen overbodige luxe vinden.
Oh dat zeker, de Spurs hadden geen stelletje pannekoeken in dienst. Maar als je het een seizoen goed doet met die spelers, en je wilt een stap maken met een paar spelers die wat toevoegen aan jouw systeem, maar de voorzitter die gaat zich ermee bemoeien... Tsja, dan kan ik me ook wel voorstellen dat je die situatie wilt voorkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, maar Jol had daarnaast ook veel te danken aan Arnesen, die samen met zijn scouting veel toppertjes uit de lagere divisie wist op te vissen. (Carrick bv)
nu wel weer leuk geweest met die kuttwittergrapjesquote:Net kontrkt ondrtkent by r!kk. V0lgent jaar trainerrrr ajaksss
Ben jij er blij mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
# mArtin JOL m'n nieuwe baas haha... kk vet.... lig hier lekker te chillen aan het zwembad.. chickas all around... Life's gooood!!! 4:52 PM May 26th from BlackCardGreg
Ben ik het eindelijk eens, eens met Borst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
![]()
![]()
Hij krijgt een bepaald budget en moet zijn aankopen verantwoorden. je denkt toch niet dat hij luk raak mag kopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef De_kromme het volgende:
Zo te zien heeft Jol wel aardig wat eisen gesteld, logisch ook. Ze wouden hem persé hebben dus ze moesten wel toegeven. Hij gaat dus gewoon over alle aankopen etc., daar had ie al gezeik over binnen HSV dat hij teveel aan spelers wou uitgeven. Maar hopen dat dit goed gaat.![]()
Toch wel blij met Jol als trainer, maar we zien wel wat er gebeurd.
Tsja, HSV heeft in de winterstop een potentieel kampioenschap verkocht door 2 of 3 bepalende spelers voor een vermogen te verkopen. Dan zou ik als trainer deze zomer ook wel even iets aan willen kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef De_kromme het volgende:
Zo te zien heeft Jol wel aardig wat eisen gesteld, logisch ook. Ze wouden hem persé hebben dus ze moesten wel toegeven. Hij gaat dus gewoon over alle aankopen etc., daar had ie al gezeik over binnen HSV dat hij teveel aan spelers wou uitgeven. Maar hopen dat dit goed gaat.![]()
Toch wel blij met Jol als trainer, maar we zien wel wat er gebeurd.
Hij zegt meestal "[Insert club] is een heel mooie kloep"quote:
Dit is fake mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
# mArtin JOL m'n nieuwe baas haha... kk vet.... lig hier lekker te chillen aan het zwembad.. chickas all around... Life's gooood!!! 4:52 PM May 26th from BlackCardGreg
Urby vindt het anders niet zo vet:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rechtstreeks van een mocro overgenomen daar op Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste transfergerucht is al binnen, vers van de pers.
Boulah is vanochtend bij Amsterdam CS gespot.
Omdat je eerder dit zei.quote:
Dus snap niet zo dat Jol nu ineens een geweldige keuze volgens jou isquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Nashje het volgende:
Jol is weer zo'n softy. Nee, echt een klootzak moet het zijn.
Co. Ja, ik ben er overuit. Co moet het worden. Fuck het verleden. Past mooi in het plaatje om van het verleden af te stappen.
Gaat natuurlijk ook zo snelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan hier een hele flauwe allochtonengrap maken. Maar dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit is fake mag ik hopen?
Edit: Ja dus
http://m.twitter.com/gvanderwiel
Jij bent de laatste 2 dagen al met 3 geruchten komen aanzetten. Ik geloof er geen zak meer vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben bijgedraaid. Zoek dat ook eens opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat je eerder dit zei.
[..]
Dus snap niet zo dat Jol nu ineens een geweldige keuze volgens jou is.
Dat is hoe Gregory van de Wiel zichzelf noemt op zijn reeds verwijderde Twitter.quote:
Ajax heeft betaald wat hij ongeveer waard zou kunnen worden inderdaad. Maar ik heb wel vertrouwen dat het er bij Miralem nog uit komt.quote:En naar aanleiding van die artikelen met 'Sulejmani is nu de helft minder waard'.. Ze schatten hem nu op rond de 8 miljoen. Toen was ie ook gewoon zoiets waard hoorAjax heeft veel te veel betaald. Nu is ie wel iets gedaald ja.
Want Boulah komt met de trein?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou wat denk je greg hmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef BluesRebel het volgende:
Who the fuck is BlackCardGreg?
En naar aanleiding van die artikelen met 'Sulejmani is nu de helft minder waard'.. Ze schatten hem nu op rond de 8 miljoen. Toen was ie ook gewoon zoiets waard hoorAjax heeft veel te veel betaald. Nu is ie wel iets gedaald ja.
Volgens mij is dat dus wel zo, hij heeft veel eisen gesteld, even nogmaals die artikelen doorlezen op Ajax.nl.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef duguid het volgende:
Goede keus! Alleen hoop ik wel dat hij niet het alleenrecht krijgt vwb transfers, de laatste aanwinsten bij HSV (6 stuks) heeft hij niet of nauwelijks gebruikt.
Was met Marco ook zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef duguid het volgende:
Goede keus! Alleen hoop ik wel dat hij niet het alleenrecht krijgt vwb transfers, de laatste aanwinsten bij HSV (6 stuks) heeft hij niet of nauwelijks gebruikt.
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-petquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Kopbal het volgende:
Martin Jol trainer van Ajax. Dat gaat wel wennen worden die asociale Haagse bek in een Ajax-pak
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht Jol in trainingspak en Ajax-pet
Absoluut, maar het is nodig zo'n frisse wind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.
Vooral in die 'Kankah" stad achter de duinenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Exact. Wat een cultuurshock gaat dat worden.
Ja en Luciano was vorige week uit eten met Silva.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
dacht dat Jol zonder buitenspelers speelde? waarom zou ie dan Elia halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij wou bij HSV Elia hebben, dus dat is nummer één miskoop.
quote:
Een pet met "1" erop :pquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De komst van Boulah moet dit jaar dan toch echt een keer mogelijk zijn.quote:,,Jol heeft mijn carrière gered. Bij RKC kon hij na twee proefwedstrijden een klein contractje tekenen bij het tweede. In die twee oefenpotjes hoorde Jol een paar keer pats! Telkens wanneer ik een duel aanging. Daarom liet hij me komen.'' Als trainer van RKC was Jol zelf enorm gretig. Hij had het tegenover zijn spelers altijd over de Eye of the tiger. Zó moeten jullie vandaag spelen. Bijten. Als tijgers. ,,Hij kon mij echt raken. Uren hebben we met elkaar zitten praten. Ik zag Jol, behalve als trainer, als een vader. Op mijn 16de ben ik mijn eigen vader verloren door kanker. Soms had Jol een baard van een paar dagen. Dan was het net alsof het écht mijn pa was die daar zat.''
,,Door Jol ben ik mijn vak goed gaan verstaan. In het begin bij RKC was ik een pop. Ik oogde goed aan de buitenkant, maar van binnen zat er niks. Ik was voetballer zonder inhoud. Boulah ga nou lopen, zei Jol altijd.'' Doet hem na met zware, bijna fluisterende stem: ,,Je concurrent gaat nu naar huis, ga jij nou lopen. Inhoud kweken. Sterker worden. Eye of the Tiger. Boulaaaah!
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol, bovendien hebben kapitaalkrachtiger clubs zich al gemeld voor Boulahrouzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Boulah over Martin Jol:
[..]
De komst van Boulah moet dit jaar dan toch echt een keer mogelijk zijn.
Waar is die grappenmaker van eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het chassis van zijn romige auto is naar de pleuris.![]()
²
Dat is ook niet zo gek als je bij verschillende clubs zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol
Waar zei ie dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
![]()
![]()
Oh ja..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek als je bij verschillende clubs zit.
Helemaal in Rood-Wit, ik stel het me nu al voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef damsco het volgende:
Wie weet breekt het Van Gaal tijdperk wel weer aan. Succes na succes, Europese top. Wie weet, wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit jaar speelde Boulahrouz nauwelijks onder Jol, bovendien hebben kapitaalkrachtiger clubs zich al gemeld voor Boulahrouz
Op radio3quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar zei ie dat?
In ieder geval niet in zijn column.
Het wereldje.quote:• Jol vijfde met Tottenham Hotspur, vijfde met Hamburger SV. Ajax tevreden met een vijfde plaats?
Betere aanbieding.. dus die bevoegdheden, in combinatie met een loon dat rond de 2,5 miljoen per jaar zal liggen en vermoedelijk (een deel van) zijn staf.quote:'Uiteindelijk was uit elkaar gaan de beste oplossing'
26/05/2009 17:47
Voor veel supporters van Hamburger SV kwam het bericht van het vertrek van Martin Jol als een verrassing. Bernd Hoffmann, voorzitter van HSV, geeft uitleg over de overstap naar Ajax.
'De ontwikkelingen van de afgelopen paar dagen waren absoluut verrassend', liet Hoffmann weten op de HSV-website. 'We hadden veel gesprekken. Beide partijen waren uiteindelijk van mening dat de beste oplossing is om uit elkaar te gaan.'
'We hebben Martin niet aan zijn contract tot 2010 gehouden, nadat Ajax hem een - in zijn ogen - betere aanbieding had gedaan. De club bood hem langdurige en verregaande bevoegdheden, waarin hij een betere toekomst voor zichzelf zag.'
Inderdaad, ik ga helemaal nergens meer op rekenen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
Ik zie het alweer voor me: Iedereen zielsgelukkig nu, hebben er helemaal zin in. En word het weer een anti-climax.
Dat is even de euforie van nu. Dezelfde als bij de aanstelling van van Basten en ten Cate.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
Ik zie het alweer voor me: Iedereen zielsgelukkig nu, hebben er helemaal zin in. En word het weer een anti-climax.
Mido terughalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jol heeft deze oude bekende als zaakwaarnemer. Bekend van Zlatan en Maxwell, misschien dat hij nog wat in zijn stal heeft lopen
Vind het wereldje helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het wereldje.![]()
![]()
[..]
Betere aanbieding.. dus die bevoegdheden, in combinatie met een loon dat rond de 2,5 miljoen per jaar zal liggen en vermoedelijk (een deel van) zijn staf.
Ik vind het altijd mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vind het wereldje helemaal niet grappig.
quote:Ajax heeft vijfjarig contract klaarliggen voor Jol... En voor Olsen, en voor Adriaanse, en voor Rijkaard, en voor De Haan, en voor Wenger.
quote:De meesten houden het één jaar vol bij Ajax, Olsen één gesprek.
Ghehehe, in tegendeel hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Prima keus! Gelukkig aan alle onzekerheid een einde en van der boog heeft een zeer goede indruk gemaakt door een prima nederlandse trainer aan te trekken zonder dat dit uitlekte.
Ik denk niet dat er plaats is voor Sulejmani en Urby.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:10 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd of hij Sulejmani weer aan het voetballen krijg, Urby en Vermaelen eindelijk op een hoger niveau gaan krijgen waarin ze dragers van het team worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |