quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Van een heks wiens bezemsteel gejat is.Als je daar al niet op kan letten,hoe betrouwbaar ben je dan
maar ze kunnen alles van ons jatten,behalve onze vrijheid van meningsuiting,geen politieke partij die mij de mond snoertquote:
Ja,Cosmopolitan style onder Fokkersquote:
En toen ging de wekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee die is moed aan het verzamelen
Jij ook??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je kan toch wel tegen een geintje hoop ik?
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gatequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Rondje van mij ;-)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Ja, waren blijven die tieten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gate
Sorry Peter
Hippie style om @Renate een hart onder haar riem te steken,maar 7 maanden tot het 1 jan 2010 is en tegen die tijd heeft ze alles geleerd wat nodig is om vieze enge mannen te werenquote:
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....quote:
Oi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gate
Sorry Peter
check waarom zo moeilijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/
en daar plak je onderstaande achter
?d=POK3WR82
aha...ik krijg wel een excuses.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....
Soms ben ik niet zo moeilijk ;-)quote:
yesterday's news is yesterday's newsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi!![]()
Da's wel een beetje een steek onder water. Gewoon tegen een tbo deelnemertje die denkt dat hij de man is mee te moeten delen dat hij vergane oude shit is en niet eens het bashen waard
Dus moet ie het voorbeeld gevenquote:
Das jammer, want het gezeur was de moeitequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/
en daar plak je onderstaande achter
?d=POK3WR82
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |