Danny niet hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef NikkelCobalt het volgende:
Maar de CEO wilde per se een roze vloot
Ja, doe je toch iets niet goed, ik heb tickets naar Paris voor 22 Euro, nu jij weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat in de hel is die Thalys godsonmogelijk schoftig duur zegecht niet normaal. Zelfs als je het met de ICE vergelijkt.
Een week van tevoren boeken, niet annuleerbaar of omboekbaar, laagst mogelijke tarief, retour incl. reservering:
Utrecht - Duisburg 40 euro voor 328 km = 12,2 ct/km
Rotterdam - Antwerpen 58 euro voor 200 km = 29 ct/km
Zijn die mongolen helemaal van de fucking pot gerukt of wat?
Vier maanden van tevoren geboekt op kneiter onmogelijke tijdstippen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, doe je toch iets niet goed, ik heb tickets naar Paris voor 22 Euro, nu jij weer
Nee hoor, vorige week boeken voor heel de periode Juliquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vier maanden van tevoren geboekt op kneiter onmogelijke tijdstippen ja.
Net zoals in Engeland.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vier maanden van tevoren geboekt op kneiter onmogelijke tijdstippen ja.
* Guppy wijst naar siggiequote:
Ja, Vande Guppelaar gaat een ECHT mooie trein tekenen voor onsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef James1988 het volgende:
Bij deze mag Guppy de officiële nieuwe huisstijl voor FOK!Rail gaan ontwerpen, die consequent doorgevoerd gaat worden. Van het mega-logo op de treinen en stations tot de bumpersticker op de tweedehands auto van het neefje van de zus van de zwager van Dr_Flash*.
* Of van iemand anders indien dit een onmogelijke combinatie is
Qua fonts prefereer ik: Calibri, Conduit ITC, Frutiger, Segoe UI of Trebuchet MS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ze kan beter een nieuwe stijl
bordjes
gaan ontwerpen
snelschakelaartje ofzo wat niet goed afsloeg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee, er is in GC een topic met een filmpje. Een gast loopt in India over het dak van een trein, pakt de bovenleiding beet en is smoking carnage. Maar: Waarom TWEE ontladingen?? (Duvel?)
'Shocking' news! Man raakt hoogspanningsleiding aan!
Bordjesfapper!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
bordjes
gaan ontwerpen
Ik weet niet wat ze in India draaien, maar ik denk either 15 of 25 kV jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
snelschakelaartje ofzo wat niet goed afsloeg?of gewoon nog genoeg vocht om geleiding te maken..
* Ou-Tannu denkt dat er ook wel meer dan 1.5 kv op die snoertjes staat
En nu?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:36 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bordjesfapperbaas
Sorry, filmpje doet het hier niet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee, er is in GC een topic met een filmpje. Een gast loopt in India over het dak van een trein, pakt de bovenleiding beet en is smoking carnage. Maar: Waarom TWEE ontladingen?? (Duvel?)
'Shocking' news! Man raakt hoogspanningsleiding aan!
Kun je nagaan hoe erg DD-AR is als je VIRM toejuicht!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef knars het volgende:
vandaag mocht de vlag uit, wat in de ochtendspits reed er een 6baks VIRM op de stopper Rotjeknor - Gouda - Amsterdam ipv DD-AR
edit: op YT is hij alweer verwijderd. Nou ja in dat topic staan genoeg links naar andere versies, ook 2 anim gifjes.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef James1988 het volgende:
Bij deze mag Guppy de officiële nieuwe huisstijl voor FOK!Rail gaan ontwerpen, die consequent doorgevoerd gaat worden. Van het mega-logo op de treinen en stations tot de bumpersticker op de tweedehands auto van het neefje van de zus van de zwager van Dr_Flash*.
* Of van iemand anders indien dit een onmogelijke combinatie is
Oh, dat is heel vet om te doen!! Zou ik graag eens doen in ieder gevalquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
bordjes
gaan ontwerpen
quote:Op het station in Zwolle is zojuist een goederentrein in botsing gekomen met een personentrein.
Daarbij zijn vermoedelijk gewonden gevallen. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. Nadere informatie volgt.
http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=97616
quote:
een stopper naar Ut, vermoedelijk trein 5634, gereden door de LED-DD-AR, is in botsing gekomen met een ACTS-containertrein ri Amf, getrokken door een 1600, welke over sp1 reed. De aanrijding heeft waarschijnlijk op wissel 79B plaats gevonden. Er staan voertuigen naast de rails, in ieder geval van de ACTS-trein, want er zit ook een knik in sp12 (perron Kamperlijntje). Verder zijn alle hulpdiensten vertegenwoordigdquote:
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik hoor net dat er bij Zwolle 2 treinen elkaar een kusje hebben gegeven
mwa, ProRail heeft zeker geen vormgevers daar? ik houd alle opties openquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja. Het land in chaos, uit het raam springen kan niet (zie tralies), je keert de ellende de rug toe. Daar sta je dan. Hoe kon die sollicitatie ooit een goed idee lijken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als dit het beste is wat ze op het gebied van blije medewerkers op de been te brengen hebben, zou ik er nogeens twee keer over nadenkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
mwa, ProRail heeft zeker geen vormgevers daar? ik houd alle opties open
Dan kennen ze mij nog nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als dit het beste is wat ze op het gebied van blije medewerkers op de been te brengen hebben, zou ik er nogeens twee keer over nadenken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lang meer dus![]()
1 keer is het leuk, 2 keer ook wel, de 3e keer is tot daar aan toe maar dit is al de zoveelste keer, hij is gewoon niet leuk meer nuquote:
Vooral op blijven reagerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
1 keer is het leuk, 2 keer ook wel, de 3e keer is tot daar aan toe maar dit is al de zoveelste keer, hij is gewoon niet leuk meer nu
Ligt het aan mij of is de NS hun logica kwijt?quote:Reizigers tussen Zwolle en Groningen/Leeuwarden kunnen omreizen via Meppel.
Wordt het spoor in ieder geval weer eens gebruikt. Sinds de schoolreisjes vanuit Staphorst niet meer met een Mat'54 is wordt het niet echt meer gebruikt voor reizigers.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
De treinen rijden tot Meppel en vandaar uit pendelen met diesel en bussen naar Zwolle?
Zie in de actuele vertrektijden dat er een vanuit Meppel een trein vertrekt naar Zwolle vanaf spoor 1. Het perron dat aan dat spoor ligt, ligt wel erg laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |