Is nog niet echt een antwoord op mijn vraag, maar oke het is idd geen big dealquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb eerst aangegeven dat het niet klopte en vervolgens aangegeven dat ik de vraag zou behandelen alsof overal NV stond. (...) Het is wat mij betreft geen big deal; ik geef alleen maar even aan dat het in de lijn van het fluttentamen lag.
Ben ik geen Leidenaar dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog Leidenaren hier? Ik heb vanochtend Rechtsfilosofie gemaakt. Ik vond hem nog redelijk te doen. Volgende week, 11 juni hertentamen bedrijfs- en rechtseconomie. Een vak uit het tweede Bachelorjaar dat ik nog steeds moet halen, vooral rechtseconomie vind ik zo klote!!
Ik dacht daar zijn mijn gedachten wel uit te extraheren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is nog niet echt een antwoord op mijn vraag, maar oke het is idd geen big deal
Ik hoop dat wij ook zulke vragen krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
"welke formaliteiten moeten voor de statutenwijziging worden vervuld?"
echt kutvragen zijn dat, kan je weer nutteloos zo'n artikel half gaan overschrijvenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij ook zulke vragen krijgen!
Ik hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij ook zulke vragen krijgen!
Beetje rare vragen ook; "Wat vind je van dit artikel" ..."ja......ruk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Ik hoop in ieder geval niet dat je zo'n vraag krijgt als "wat vind je van het volgende (kranten)ktantenartikel?
Als ik zo terugkijk, was je samenvatting een goede samenvatting, waar ik qua kennis zeker iets aan heb gehad, maar helaas door de vraagstelling qua resultaat niet heel heeft opgeleverd. Nogmaals bedankt en alvast succes vrijdag!
je slaat de spijker precies op de kopquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Beetje rare vragen ook; "Wat vind je van dit artikel" ..."ja......ruk!"
Ik heb zo'n idee dat het tentamen daar bij jullie kut wordt gevonden door de vragen die worden gesteld, en niet zozeer door de moeilijkheidsgraad van het vak. Of zit ik er nou naast?
Ik ben momenteel zo'n 6 a 8 uur per week bezig, daarnaast nog enkele college's en heb tot nu toe alles gehaald. Als jij gemotiveerd bent moet het dus goed te doen zijn. Ik doe momenteel intensief, het verschil met extensief zijn de werkgroepen. Extensief heeft het werkcollege, dan worden dezelfde vragen behandeld, alleen is dit doorgaans in de avond.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Banaan10 het volgende:
Jongens, zouden jullie mij wat kunnen vertellen over extensief onderwijs aan de UvA? Ik wil graag rechten combineren met bedrijfseconomie, en dan lijkt extensief onderwijs mij een goede optie. Kost de studie hierdoor minder tijd en aan hoeveel uur zou ik dan ongeveer moeten denken? Alvast bedankt
Dat was blijkbaar ooit in Tilburg ook zo...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef taxhaven het volgende:
Wat is ondernemingsrecht toch een makkelijk vak. Vond het tentamen vandaag beschamendDoet me denken aan arbeidsrecht, niet leren of nadenken, gewoon de wet lezen.
ongeveer 10 minuten ofzo, komt allemaal niet zo heel nauw. Zolang je daar je gaat staan en ff wat lult haalt iedereen het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar ooit in Tilburg ook zo...![]()
Ik vind het sowieso al verdacht dat de gebruikelijke mail om de evaluatie te doen nog niet binnen is.
Maar goed, volgende week dat referaat en dan zit het vaardighedentraject er hopelijk ook op. Hopelijk, want ik weet eigenlijk helemaal niet wat precies de bedoeling is. Weet iemand (van de UvT) bijvoorbeeld hoe lang die onzin ongeveer moet duren?
dat referaat is echt een grap. Bij mij was er een meisje dat alleen maar monotoon voorlas wat op haar papier stond en die kreeg gewoon een voldoende. (ik had lekker een dikke 8quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar ooit in Tilburg ook zo...![]()
Ik vind het sowieso al verdacht dat de gebruikelijke mail om de evaluatie te doen nog niet binnen is.
Maar goed, volgende week dat referaat en dan zit het vaardighedentraject er hopelijk ook op. Hopelijk, want ik weet eigenlijk helemaal niet wat precies de bedoeling is. Weet iemand (van de UvT) bijvoorbeeld hoe lang die onzin ongeveer moet duren?
Dat laatste werkt over het algemeen beter. Zo dwing je jezelf om precies te weten waar je het over hebt en je verhaal komt natuurlijker over.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oke, bedankt. Ik heb het niet zo op presenteren, en twijfel vaak of ik iets helemaal zal uitschrijven, of dat ik met een opzet en wat steekwoorden het verhaal ter plekke zal verzinnen.
Mooi! Aan de samenvatting lag het dus zeker niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Maharbal het volgende:
Rechtspersonen was een koekje vandaag.
Ik denk aan iets rond de 8.
ja, ben er nu al huiverig voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mooi! Aan de samenvatting lag het dus zeker niet.
Volgende week beginnen de resultaten langzaamaan weer binnen te druppelen als het goed is.
Maar die docent is heel enthousiast en vriendelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
eerst maandag nog even accounting doen, wat een kutvak is dat zeg.
Mutsears heet ie. Hij is idd erg enthousiast maar mij vind ie niet heel aardig denk ik. Ben maar naar een paar colleges geweest en een aantal keer op de helft weggegaan. Hij is wel met de weddenschap gekomen dat als ik met niks doen toch een voldoende haal ik een fles wijn van 25 euri mag uitkiezen, dus dat is het proberen waardquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maar die docent is heel enthousiast en vriendelijk. Loopt hij bij jullie niet langs tijdens het tentamen om je vragen te beantwoorden?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mooi! Aan de samenvatting lag het dus zeker niet.
Volgende week beginnen de resultaten langzaamaan weer binnen te druppelen als het goed is.
Ik moet nu zes resultaten terugkrijgen. Vijf tentamens en een paper (Environmental Law). Daarna nog blokken voor twee tentamens die ik in de hers gepland heb (of drie tentamens als ik Ondernemingsrecht niet gehaald zou hebben), en dan hoop ik genoeg van de bachelor af te hebben, om na de kerst aan m'n master te kunnen beginnen. Dan kom ik na dit semester op 157 punten als ik alles haal, maar 151 punten zou voor dat plan ook voldoende zijn dus ik mag eventueel één vak niet halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Nog veel resultaten? (voor je bachelor/master/hoeveelste jaar?)
Hebben jullie maar 150 punten nodig om aan je master te beginnen? Bij ons is dat 165. Maar je hebt er wel een goed gevoel over?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 06:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik moet nu zes resultaten terugkrijgen. Vijf tentamens en een paper (Environmental Law). Daarna nog blokken voor twee tentamens die ik in de hers gepland heb (of drie tentamens als ik Ondernemingsrecht niet gehaald zou hebben), en dan hoop ik genoeg van de bachelor af te hebben, om na de kerst aan m'n master te kunnen beginnen. Dan kom ik na dit semester op 157 punten als ik alles haal, maar 151 punten zou voor dat plan ook voldoende zijn dus ik mag eventueel één vak niet halen.
Jij ook een beetje goed op weg? Notarieel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |